Zullen wel weer een uitje hebbenquote:Op maandag 7 januari 2008 08:59 schreef Varen het volgende:
A en B zijn uit bed
Mogen ze tegenwoordig in badjas aan tafel ??? Ik dacht dat ze altijd netjes gekleed aan tafel moesten!quote:Op maandag 7 januari 2008 09:25 schreef beequeen het volgende:
Privé ontbijt voor het toekomstige echtpaar Kubatz ?
[ afbeelding ]
* mental notequote:Op zondag 6 januari 2008 23:24 schreef avonne het volgende:
* mental note
morgenochtend even aan Copycat vragen om wat telefoontjes te plegen om het te checken (dat Flens ontslagen is)
Ik vind het nog geen garantie dat Huub het dan makkelijker krijgt
Dit is een grapje ! Toch ?quote:Op maandag 7 januari 2008 09:29 schreef beequeen het volgende:
Mike slaapt de laatste paar nachten moeilijk. Lieke vraagt of hij misschien de spanning van Huub voelt, daar had zij ook altijd last van.
huh? Kan iemand een cap maken?quote:Op maandag 7 januari 2008 08:07 schreef SiRojK het volgende:
Ik moet het toch even zeggen, die Claire is gewoon echt lelijk man
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:41 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
huh? Kan iemand een cap maken?
heb haar nog niet in de ochtend gezien
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 04:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo dat was een saai avondje!
Kinga jarig ja? Van harte gefeliciteerd
quote:Op maandag 7 januari 2008 07:15 schreef blomst het volgende:
goedemorgen.
Kinga gefeliciteerd![]()
Dus de brief is nog niet gekomen.
quote:Op maandag 7 januari 2008 08:53 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, heerlijk geslapen in de foetushouding.![]()
Was een rustig nachtje dus, wel lekker voor de verandering, de nachtploeg kon er vroeg in.
KINGA VAN HARTE![]()
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 08:54 schreef Varen het volgende:
Goeie morgen allemaal
Kinga van harte gefeliciteerd
![]()
[ afbeelding ]
Wat maakt die Jaap een herrie
Dat is nog eens leuk binnen komen. Dank je wel!quote:Op maandag 7 januari 2008 09:01 schreef petraa het volgende:
Goeiemoggel,
Ik slaap eh gewoon op me rechterzij. Enne ik snap trouwens niet dat Lieke bij Jaap slaapt, maar goed ik moet me gewoon niet ergeren aan Lieke.
KINGA GEFELICITEERD![]()
Verontwaardigd? Of is dat in PoekieWoekie's beleving een synoniem voor verbaasd?quote:09:13 Vroege vogels
De wonderen lijken de wereld nog niet uit te zijn. Huub, Amanda, Brian en Mike zijn allen uit zichzelf wakker geworden en opgestaan. Jaap en Lieke liggen echter nog voor Pampus in de Master Bedroom. "Zullen we gaan sporten?", vraagt Amanda ambitieus aan haar vriend. Brian knikt instemmend en lijkt wat verontwaardigd dat zijn vriendinnetje dit uit zichzelf voorstelt. Hoeveel wonderen gaan we nog krijgen vandaag?
Ja, ook namens mij.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:48 schreef Copycat het volgende:
Kinga gefeliciteerd!
En riri: heel veel sterkte vandaag en ik duim samen met vele anderen hier voor een goede uitslag!
Hoelang loopt ze nu al non-stop met die pruik? nada was er toch nog, toen ze dat ding kreeg?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:27 schreef Kinga het volgende:
Amanda is haar pruik er weer op aan het plakken.
Die silicone snol wil ook op een RAT lijkenquote:Op maandag 7 januari 2008 10:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoelang loopt ze nu al non-stop met die pruik? nada was er toch nog, toen ze dat ding kreeg?
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:34 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Die silicone snol wil ook op een RAT lijken
Wat een leukerd is het tochquote:
Nog maar een dan.quote:
Zal ook wel silicone zakken krijgen,net zo als Natasiaquote:Op maandag 7 januari 2008 10:46 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is de jurk te klein, de boel wordt aardig platgedrukt.
[ afbeelding ]
En Mikey gaat zijn moeder bellen.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:49 schreef Marieke_B het volgende:
Goedemorgen![]()
Komen we vandaag achter de geheime agenda van Claire?
En hoe zal de operatie van Lieke's moeder verlopen?
Komt de brief en wat zal erin staan..krijgt Huub z'n boete? Hij rekent er in ieder geval al op..
En Brian? Krijgt hij ook straf voor de off-stream klap aan Huub? Of zal die onder het tapijt geveegd worden?
We gaan het meemaken!
Kinga gefeliciteerd en Riri sterkte en geluk op deze spannende dag!
Dus binnenkort mag ze naar de Bergmankliniek van Dr. Laban denk je?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:50 schreef Jewscky1 het volgende:
Zal ook wel silicone zakken krijgen,net zo als Natasia
Ah, je bent er. Veel sterkte vandaag, je ziet dat we allemaal duimen voor je.quote:
Wat denk jezelf.Alles moet sex getint zijn.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:55 schreef droomkoningin het volgende:
strapless staat haar niet... hebben ze geen andere jurken voor dr ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |