quote:Op maandag 7 januari 2008 00:29 schreef Marieke_B het volgende:
Claire is een buikslaper zo te zien
Misschien betekent het dat ze een 'freefaller' is:
Deze groep mensen slaapt het liefst in op de buik met de handen op het kussen en het hoofd opzij. Deze vrije valhouding wordt door 7% van de ondervraagden aangenomen. Het zijn onbezonnen gezelschapsdieren, maar kunnen ook nerveus zijn. Ze houden echter niet van overhaastheid, kritiek of extreme situaties
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:32 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Oké. De rechter (voor hem links) lijkt wat dikker, maar hij is niet aan de buitenkant beschadigd in elk geval.
Ik moet eerlijk zeggen, toen ik die foto zag, dat ik naar de benen van Amanda keek haha.
Het zijn toch echt een beetje meisjesbenen. Volle dijen en kuiten. Niet echt mannelijk.
Springen??quote:Op maandag 7 januari 2008 00:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik slaap ook op mijn buik. Maar dat is noodgedwongen. Als ik op mijn rug lig, dan gaat mijn been 'springen'
nee dat lijkt me ook niks, je schrikt er telkens waarschijnlijk zelf van!quote:Op maandag 7 januari 2008 00:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik slaap ook op mijn buik. Maar dat is noodgedwongen. Als ik op mijn rug lig, dan gaat mijn been 'springen'
Cool! Ben ik ook!quote:Op maandag 7 januari 2008 00:29 schreef Marieke_B het volgende:
Deze groep mensen slaapt het liefst in op de buik met de handen op het kussen en het hoofd opzij. Deze vrije valhouding wordt door 7% van de ondervraagden aangenomen. Het zijn onbezonnen gezelschapsdieren, maar kunnen ook nerveus zijn. Ze houden echter niet van overhaastheid, kritiek of extreme situaties
Ohquote:Op maandag 7 januari 2008 00:29 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap heeft dit boek ook al bijna uit, heeft ie een cursus snellezen gedaan??quote:Op maandag 7 januari 2008 00:29 schreef Marieke_B het volgende:
En als ik op m'n buik slaap kan m'n beentje niet genoeg springen ........quote:Op maandag 7 januari 2008 00:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha, nee dan springt mijn been omhoog. Vooral heel vervelend voor de kat die aan mijn voeteneind ligt.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:33 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Springen??
Het bed uit of wat???![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En als ik op m'n buik slaap kan m'n beentje niet genoeg springen ........![]()
Ofwel : Als ik ga liggen, gaat hij staan
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me lastig. Is je benen aan elkaar binden geen optie? Kan de kat ook weer rustig op je benen gaan liggen.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha, nee dan springt mijn been omhoog. Vooral heel vervelend voor de kat die aan mijn voeteneind ligt.
Die heb ik zo al een paar keer het bed uitgezwiept, waarop die natuurlijk gelijk wraak neemt door bovenop dat springbeen te springen en in mijn tenen te bijten
Echt schrikken niet, je voelt het ook aankomen.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:34 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
nee dat lijkt me ook niks, je schrikt er telkens waarschijnlijk zelf van!
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:34 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Cool! Ben ik ook!![]()
![]()
![]()
en heb een para-brevet (Jaja, Bwian, ik wel!)
Kom maar eens een nachtje bij me slapen, dan slaap ik op mijn zij, met mijn gezicht naar je toequote:Op maandag 7 januari 2008 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me lastig. Is je benen aan elkaar binden geen optie? Kan de kat ook weer rustig op je benen gaan liggen.![]()
Nee, dan schiet die ander toch mee omhoog.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me lastig. Is je benen aan elkaar binden geen optie? Kan de kat ook weer rustig op je benen gaan liggen.![]()
Trusten allemaal.
Ik ga ook een paar uurtjes op mijn linker, rechter, linker, rechter, linker, rechter, linker, rechter, linker, rechter, linker, rechter, linker, rechter, linker zij liggen.![]()
Hmmmmm. Benen vastbinden -of- kat vastbinden ? Ik zie Japio voor me met het bekende gebaar van afweging maken........ ik vrees het ergste voor de katquote:Op maandag 7 januari 2008 00:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kom maar eens een nachtje bij me slapen, dan slaap ik op mijn zij, met mijn gezicht naar je toe![]()
kinkyyyyyyyyyyyyquote:Op maandag 7 januari 2008 00:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zal het straks eens uitproberen. Ik heb nog ergens een paar handboeien liggen, die zouden moeten passen
Kan me met die andere qualificaties ook al niet vereenzelvigenquote:Op maandag 7 januari 2008 00:40 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
da's mooi!
maar ik herinner me jou niet echt als 'een onbezonnen gezelschapsdier'
Dan gaan we zeker "mississippi" spelen ?quote:Op maandag 7 januari 2008 00:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kom maar eens een nachtje bij me slapen, dan slaap ik op mijn zij, met mijn gezicht naar je toe![]()
't is zowiezo allemaal zwerige reiki-achtig psychologisch geneuzel..wel grappig om te lezen maar je kunt er inderdaad weinig tot niks mee.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kan me met die andere qualificaties ook al niet vereenzelvigen![]()
Ze houden echter niet van overhaastheid, kritiek of extreme situaties
Ach, als het beestje maar een naampje heeft. Als statistisch gezien 7% van de mensen zo slaapt, dan zullen er wel weer afwijkingen zijn binnen die groep die weer niet aan de omschrijving voldoen. Daar hoor ik meestal bij
Dat klinkt heul niet verkeerdquote:Op maandag 7 januari 2008 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan gaan we zeker "mississippi" spelen ?
First came Mazaru, than I, than She and She again, than came I, She and She angain. I an other time, than came Paul and Paul again and I
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:50 schreef avonne het volgende:
waar is Lieke?
Nog even een kleine toevoegingquote:Op maandag 7 januari 2008 00:52 schreef Marieke_B het volgende:
ok dan...omdat jullie erom vragen..
Overige houdingen
De rest van de ondervraagden zeggen dat ze niet steeds dezelfde houding innemen tijdens het inslapen. Soms weten ze het gewoon niet.
quote:
Onze grote vriendin Liekequote:Op maandag 7 januari 2008 01:12 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Wat is het of beter gezegd, wie is het?
quote:Op maandag 7 januari 2008 00:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha, nee dan springt mijn been omhoog. Vooral heel vervelend voor de kat die aan mijn voeteneind ligt.
Die heb ik zo al een paar keer het bed uitgezwiept, waarop die natuurlijk gelijk wraak neemt door bovenop dat springbeen te springen en in mijn tenen te bijten
Kijk maar eens als ze loopt,draaid overdreven met haar kont,(nou ja kont) twee plankjes.quote:Op maandag 7 januari 2008 08:07 schreef SiRojK het volgende:
Ik moet het toch even zeggen, die Claire is gewoon echt lelijk man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |