* mental notequote:Op zondag 6 januari 2008 23:15 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Er zal voor Huub juist een hele nieuwe, goede tijd aanbreken zolang dgk nog duurd....
Dit aangezien Flens en ook Stefan Thielen, de contactpersoon van Brian is ontslagen....
Dus Huub gaat het goed krijgen de komende tijd.
done shoot the messenger
Of als de beveiliging een echte beveiligingsopleiding had gehad, dan hadden ze hem gewoon af kunnen voeren tot die weer wat rustiger was.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:17 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
ja precies, maar als huub gewoon nuchter was geweest was er grote kans dat de beveiliging niet eens nodig was geweest en was huubke ook niet gevallen
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nou weet je wat, ga jij eerst maar eens een stukje terug lezen en dan goed lezen wat er gebeurd is. is wel goed voor je, val je tenminst niet in slaap
Of Huub is zo wild en doorgedraaid dat je eigenlijk een verdovingsgeweer zou moeten gebruikenquote:Op zondag 6 januari 2008 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of als de beveiliging een echte beveiligingsopleiding had gehad, dan hadden ze hem gewoon af kunnen voeren tot die weer wat rustiger was.
Of ze hadden hem een nachtje naar Hotel de Witte Bergen (of zoiets) kunnen brengen.
Of de beveiliging in eerste instantie niet de villa ingestuurd. Zowel Huub als Jaap waren verbaasd dat ze opeens in de privat stonden, want zo erg was de situatie niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of als de beveiliging een echte beveiligingsopleiding had gehad, dan hadden ze hem gewoon af kunnen voeren tot die weer wat rustiger was.
Of ze hadden hem een nachtje naar Hotel de Witte Bergen (of zoiets) kunnen brengen.
Wat? Pannekoek de deur uit?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:24 schreef avonne het volgende:
[..]
* mental note
morgenochtend even aan Copycat vragen om wat telefoontjes te plegen om het te checken (dat Flens ontslagen is)
Ik vind het nog geen garantie dat Huub het dan makkelijker krijgt
Vind ik ook hoor.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wel even wennen, jij in het zwart en Noekje in het blauw![]()
Hoi Petraaquote:Op zondag 6 januari 2008 23:28 schreef petraa het volgende:
Eerst zien en dan geloven. En wie zegt dat als Flens weg is, dat Huub het makkelijker krijgt.
Hoi trouwens allemaal.
We gaan dus af op de verhalen van Mike en die lijken me aardig oprecht.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:26 schreef avonne het volgende:
Of Huub is zo wild en doorgedraaid dat je eigenlijk een verdovingsgeweer zou moeten gebruiken
Kom nou. Eerst het filmpje zien en dan oordelen.
(kut Streamlocks)
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor.
Ik verwacht soms gewoon wat --------------- van Avonne.
Ik mis haar wel als blauwhelm/vredemaker.
Claire ook niet?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Claire ontdekt de lekplek van Natasja in haar bed....niemand reageert.
Ik vind het een lief kind!quote:Op zondag 6 januari 2008 23:30 schreef dieenebart het volgende:
bevalt Claire een beetje, jongens?
Doe dan nog maar wat caps voor het familie-album
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Claire ontdekt de plek waar Natasia is doorgelekt ....... Amanda lacht er een beetje krampachtig bij
[ afbeelding ]
Op het eerste gezicht mag ik haar wel.Denk dat ze haar mannetje wel kan staan.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:30 schreef dieenebart het volgende:
Nope, ik vind Claire erg blanco in haar reacties, misschien komt dat nog.quote:
Hier komt de cap ..... vangen !quote:Op zondag 6 januari 2008 23:30 schreef dieenebart het volgende:
1. Zal afhangen van het gebruik van geboortebeperkende middelen.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:30 schreef dieenebart het volgende:
* voelt zich gevleidquote:Op zondag 6 januari 2008 23:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor.
Ik verwacht soms gewoon wat --------------- van Avonne.
Ik mis haar wel als blauwhelm/vredemaker.
Schaf streams aan en je kunt je te pletter cappen, pitichri.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:30 schreef dieenebart het volgende:
Het verbaast me dat Amanda en Brian er niet doorheen gaan rollen opdat ze toch nog wat kunnen opsnuiven van dat lieve mens met dat goede hart, zoals ze haar liefkozend beschreven deze week nadat Lieke haar kont keerde.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Claire ontdekt de plek waar Natasia is doorgelekt ....... Amanda lacht er een beetje krampachtig bij
[ afbeelding ]
Eerder schreef die1ebart al dat z'n bloed Eemnes rook ...... Zeg het maar Bart !quote:Op zondag 6 januari 2008 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
De contactpersoon van Brian was eerst Dave de Bie heb ik hier staan in een notitieboekje,
maar het is nu dus Stefan Thielen, zijn contactpersoon die nu ontslagen is?
Gisteren las ik bij Nowlive dat Flens de producent weg is, maar waarheid?
Stijn schijnt volgens Nowlive ook weer terug te zijn? Waar?
Claire komt los als de scriptschrijvers weer aanwezig zijn denk ik.quote:
Steek ik ook nog een veertje in een plekje waar de zon niet zo vaak op schijnt te schijnenquote:
Hoe weet je dat ?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:36 schreef rooie3 het volgende:
Huub krijgt dus zeker een boete.Nou Brian nog.
Natasja doorgelekt???quote:Op zondag 6 januari 2008 23:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
We gaan dus af op de verhalen van Mike en die lijken me aardig oprecht.
Claire ontdekt de lekplek van Natasja in haar bed....niemand reageert.
De caps van de Tokkies worden steeds leuker.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toegankelijk shirtje ......
[ afbeelding ]
Die zin snap ik niet helemaal van dat bloed,quote:Op zondag 6 januari 2008 23:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eerder schreef die1ebart al dat z'n bloed
Eemnes rook ...... Zeg het maar Bart !
Hij zei net dat hij zo steeds armer werd en dat hij er als zwerver uitkomt.Daarna zei hij ik ben benieuwd of het ook nog gevolgen heeft voor Brian.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |