Ik denk niet dat Huub het zo erg vindt als Amanda en Lieke zoenen. Waarom zou ie? Als Brian Lieke - al dan niet anaal - penetreert, is het wellicht een ander verhaal, maar dat zie ik niet zo 1, 2, 3 gebeuren.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:38 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda moet niet gaan schrikken als Brian binnenkort met zijn hoofd op Liekes schoot ligt.
Brian verheugt zich op het moment dat Huub naar hem toe gaat komen om te vragen of hij gezien heeft dat Lieke en Amanda zoenen..dan zal hij zeggen: ' Ja leuk hè, ze genieten echt!'
Wat is ze dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:41 schreef Marieke_B het volgende:
En alweer speculaties over de geaardheid van Claire..is ze bi? of lesbisch?
Is ze een undercover mol?
Gelukkig weten wij het eerste al van Bart
Claire is van de mannenquote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 11:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was toch in opdracht van Dimitri......?
of weer een klein blaasontstekinkje?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:46 schreef beequeen het volgende:
Het valt mij op dat Amanda tijdens het snode plannen maken met Brian een aantal keren naar het toilet moet. Zou ze haar script niet kunnen onthouden en even wat info van de plasma krijgt?
Ohhhh...quote:Op maandag 7 januari 2008 11:45 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Claire is van de mannen
zei dieenebart gisteren.
neeee, niet ook Brian onze onkreukbare pacifierquote:Op maandag 7 januari 2008 11:50 schreef T-lex het volgende:
1 miljoen kijkers....zal wel een leuke vergoeding tegenover staan.![]()
Brian heeft nu dus ook z'n ziel aan de duivel verkocht.![]()
Ja daag... ik ben ook steenbok.... en ik weet prima wat ik wil en dat is geen pik in mijn reet.....quote:Op maandag 7 januari 2008 11:41 schreef 2live het volgende:
brian; mss is Claire wel bi, ze is ook steenbok net als huub en die weet ook niet wat hij is.
klopt..quote:Op maandag 7 januari 2008 11:47 schreef Kinga het volgende:
Eigenlijk moeten we ophouden met zeiken en zaniken over dat hele gescript gedoe en al die domme verhaallijnen en dat volk daar dat wacht totdat de camera op hun staat. We moeten gewoon accepteren dat ze een SOAP spelen, klaar. Reality is het al een jaar niet meer, heeft geen nut om je kapot te ergeren daaraan.
don't shoot the messenger.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja daag... ik ben ook steenbok.... en ik weet prima wat ik wil en dat is geen pik in mijn reet.....
Wat is dit voor steenbokken discriminatie?
Goedenmorgen
nee joh.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:58 schreef beequeen het volgende:
Is Brian nu al klaar met zijn werk voor vandaag ? Hij zal wel kapot zijn nu en willen slapen, een powernap zeg maar.
Brian heeft wel het verzoek gedaan om een zwerver voor kerst die villa in te krijgen. Dus er zit zeker een kern van waarheid in. Mickey blijft alleen verrekte lang hangen.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:59 schreef Johnny_Berra het volgende:
Is het echt zo dat Braaien heeft geregeld dat Mikey mocht komen? Nee toch? Hij is er elke keer als de kippen bij om het verhaal zo te vertellen.
mogguh btw
Brian heeft alleen gezegd dat hij achter ook het idee heeft geopperd een zwerver in de villa te halen.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:59 schreef Johnny_Berra het volgende:
Is het echt zo dat Braaien heeft geregeld dat Mikey mocht komen? Nee toch? Hij is er elke keer als de kippen bij om het verhaal zo te vertellen.
mogguh btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |