Yep.. ik vind Karlijn eigenlijk best wel OK... dus ik hoop niet dat ze weg wilt...quote:Op zondag 13 januari 2008 12:44 schreef DaFrenk het volgende:
Ja vanavond zullen we eindelijk te weten komen wat Karlijn Henk wilde vertellen!
Juist wel, die past toch totaal niet bij die klootzak van een Henk.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:51 schreef Treveo het volgende:
[..]
Yep.. ik vind Karlijn eigenlijk best wel OK... dus ik hoop niet dat ze weg wilt...
quote:Op zondag 13 januari 2008 12:58 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Juist wel, die past toch totaal niet bij die klootzak van een Henk.
Nou, echt hilarisch!quote:Op zondag 13 januari 2008 18:57 schreef pleeborstel het volgende:
Mijn bijzondere aandacht gaat vanavond uit naar Klarijn ( wat gaat ze zeggen?) en naar Anita ( altijd lachen)
Goed planquote:
Lang geleden dat ik zo'n onvolwassen persoon heb gezien.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik denk dat de vrouwen van Henk allemaal vroegtijdig gaan vertrekken, met zo'n mamma's kindje kun je toch niet samenleven
Jessica past echt perfect bij Frans.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:42 schreef veldmuis het volgende:
Wie het hardste een boer kan laten, wat een tv
Wat een bloemetjesgordijn was dat zeg, dat er nog vrouwen zijn die dat soort nachthemden dragenquote:Op zondag 13 januari 2008 20:40 schreef Silenus het volgende:
Overigens een extreem geile pyama van onze femme fatale Anita.
quote:Op zondag 13 januari 2008 20:49 schreef veldmuis het volgende:
Jan heeft z'n onderbroek op z'n hoofd gezet ofzo?
teletekst pagina 888quote:Op zondag 13 januari 2008 20:56 schreef veldmuis het volgende:
Ik versta echt geen zak van al dat gepraat.
Het duurde best even voor ik snapte wat een koen skern was.
Dat denk ik ook. Bij Gerard is Pauline de meest wereldvreemde, denk dat die het niet gaat redden.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:03 schreef MissX het volgende:
Die Jurjen gaat dus afvallen. Agnes wou toch ook iemand die meehielp op de boerdeij zodat die in stand kon blijven.
...waarna henk met de camera's weg alsnog contact met klarijn opneemt?quote:
Yep, dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 13 januari 2008 21:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...waarna henk met de camera's weg alsnog contact met klarijn opneemt?![]()
briljant programma is het ook...en veel te snel voorbij
Ja mooi hèquote:Op zondag 13 januari 2008 21:16 schreef Etcetera het volgende:
ik heb gelachenFrans
![]()
met z'n boerwedstrijd
prachtig
Jurjen, als je niet eens durft/wilt vragen waarom er iets moet gebeuren
Henk is echt echt echt een plork zeg teeeeringhilarische tv
Ja dat dacht ik ook, maar door al die toestanden met Henk konden ze dat waarschijnlijk niet meer in één programma krijgen.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:17 schreef IV_Xample het volgende:
ja het vloog weer voorbij maar had wel verw8 dat het keuzemoment vanavond al zou zijn
Hij begint nu wel een beetje te zeuren, idd....quote:Op zondag 13 januari 2008 21:03 schreef MissX het volgende:
Die Jurjen gaat dus afvallen. Agnes wou toch ook iemand die meehielp op de boerdeij zodat die in stand kon blijven.
Als hij zelf niet opstapt.. Op dat veld leek Agnes met hem aan het praten, maar hij leek niet eens iets terug te zeggen.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En het is wel duidelijk dat Jurjen daar écht niet hoort. Weet bijna zeker dat ze hem wegstemt.
wel mijn soort humorquote:Op zondag 13 januari 2008 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja mooi hè.
Beste seizoen tot nu toe. Ronella begint zich kennelijk te ergeren aan Frans. Die boerwedstrijd vond ik nogal puberaal. Niet echt mijn soort humor.
En het is wel duidelijk dat Jurjen daar écht niet hoort. Weet bijna zeker dat ze hem wegstemt.
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:20 schreef MissX het volgende:
Snapte je in het oproep filmpje nog niet waarom Henk geen vrouw had, is dat nu wel volledig duidelijk geworden.
hij werkt bij de politie he. dus dat zegt genoegquote:Op zondag 13 januari 2008 21:19 schreef ivosnivo het volgende:
Mijn voorspelling:
Frans stuurt Jessica weg.
Gerard (wat lachten die vrouwen om zijn grapjes zeg) stuurt Pauline weg.
Henk, is wel duidelijk. Zal mij benieuwen of die andere 2 nog blijven
Jan (ik ben geen homo maar volgens mij zien zijn broers er best leuk uit) stuurt Anita weg (mijn god wat een opmerkingen maakt ze).
Agnes stuurt Jurjen naar huis, hij is niet gewend de armen uit de mouwen te steken.
En toen ze terugliepen liep hij voor hen uit. Zijn gezicht stond op onweer. Alsof Agnes dat niet door hadquote:Op zondag 13 januari 2008 21:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Als hij zelf niet opstapt.. Op dat veld leek Agnes met hem aan het praten, maar hij leek niet eens iets terug te zeggen.
Ik heb ook de ondertiteliing maar ff aangezet. Ik versta er vaak echt geen zak van, vooral bij Gerard.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:56 schreef veldmuis het volgende:
Ik versta echt geen zak van al dat gepraat.
Het duurde best even voor ik snapte wat een koen skern was.
je hebt pmquote:Op zondag 13 januari 2008 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En toen ze terugliepen liep hij voor hen uit. Zijn gezicht stond op onweer. Alsof Agnes dat niet door had.
Wat een zeikwijf is dat zeg en dat komt dan ook nog van de boerdeij.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij werkt bij de politie he. dus dat zegt genoeg
Idd een zeikerd die Jurjen en die Ronella ook
het zal wel aan mij liggen, maar ik vond dat op zich nog wel meevallen. hij zei dat het was bijgetrokken, dus evenveel kans voor allemaal.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:23 schreef Nouk het volgende:
Ik zou ook als ik nu nog over was bij Henk er ook al geen zin meer in hebben hoor. Je weet toch al dat ie liever een ander had gehad nu..
Die vrouwen verstaan hem ook nietquote:Op zondag 13 januari 2008 21:23 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Ik heb ook de ondertiteliing maar ff aangezet. Ik versta er vaak echt geen zak van, vooral bij Gerard.
Waarom? Ik vind dat ze gelijk heeft hoor, je kiest voor die boer en niet voor een baan op de boerderij. Voor die paar dagen kan je dan misschien wel ff je best doen, maar toch heeft ze wel een punt vind ik.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:25 schreef MissX het volgende:
[..]
Wat een zeikwijf is dat zeg en dat komt dan ook nog van de boerdeij.
whaha ik ben niet de enige die dit aan moet zetten om er iets van te volgenquote:
True, maar zeg gewoon: "Ik hád een lichte voorkeur, maar dat is weer rechtgetrokken."quote:Op zondag 13 januari 2008 21:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het zal wel aan mij liggen, maar ik vond dat op zich nog wel meevallen. hij zei dat het was bijgetrokken, dus evenveel kans voor allemaal.
het was iig niet het ergste wattie gezegd heeft
Juist, zeg gewoon dat je er totaal nog niet uit was. Dit is echt funest.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True, maar zeg gewoon: "Ik hád een lichte voorkeur, maar dat is weer rechtgetrokken."
Vooral geen getallen noemen.
Of bij nader inzien: vertel maar helemáál niet dat je een lichte voorkeur had.
Ja, zo reageerde ik eerst ook, maar ze hoeft natuurlijk niet op de boerderij te werken. Frans heeft het altijd alleen gered.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:25 schreef MissX het volgende:
[..]
Wat een zeikwijf is dat zeg en dat komt dan ook nog van de boerdeij.
quote:Bij Frans heerst vooral een feeststemming, maar komt er ook diepgang?
Agnes ziet erg op tegen het keuzemoment, de spanning loopt dan ook hoog op.
True maar heb gewoon het lef om die logeerdagen gewoon mee te doen, dat hoort er gewoon bij maar ze is bang en vies van koeien zo'n iemand hoort niet op een boerderij thuis punt/quote:Op zondag 13 januari 2008 21:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind dat ze gelijk heeft hoor, je kiest voor die boer en niet voor een baan op de boerderij. Voor die paar dagen kan je dan misschien wel ff je best doen, maar toch heeft ze wel een punt vind ik.
Tijdens de introductie filmpjes dacht ik nog dat Henk de meest sociale zelfstandigste en modernste boer zou zijn. Hij was zelfs goed gekleed en zag er verzorgd uit.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:20 schreef MissX het volgende:
Snapte je in het oproep filmpje nog niet waarom Henk geen vrouw had, is dat nu wel volledig duidelijk geworden.
Echt wel.. zou me écht niks verbazen als volgende week de twee dames vertrekken. Zo wil je toch ook niet verder wetend dat hij eigenlijk voor Klarijn wilde gaanquote:Op zondag 13 januari 2008 21:28 schreef Nouk het volgende:
[..]
Juist, zeg gewoon dat je er totaal nog niet uit was. Dit is echt funest.
Daardoor is ze bij mij juist in achting gedaaldquote:Op zondag 13 januari 2008 21:32 schreef Djeez het volgende:
Siepie had fijne inkijk tijdens het verjaardagsfeest. En Frans was werkelijk weer subliem met zijn bulkwedstrijd! Alleen wel jammer dat de uitzending grotendeels rond Henk draaide. Agnes is gestegen in mijn achting, want Normaal=
Join the clubquote:Op zondag 13 januari 2008 21:27 schreef Etcetera het volgende:
txt 888 ga ik volgende week aanzettenik ben best goed met accenten, maar ik kon de helft niet verstaan
Bij mij ook, ik vind Agnes maar een suffe muts eigenlijkquote:Op zondag 13 januari 2008 21:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Daardoor is ze bij mij juist in achting gedaald
vond ik ook wel hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ik snap t ff niet,. die 2 meiden wiledn toch zelf de voorkeur van Henk weten? Tja die percentages waren misschien niet slim. maar hij is tenminste wel eerlijk, en voor die meiden dan toch meer uitdaging om hem te overtuigen (als ze dat al zouden willen)
en je kent 'r persoonlijkquote:Op zondag 13 januari 2008 21:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Bij mij ook, ik vind Agnes maar een suffe muts eigenlijk
De lelijkste??? Nou, wat mij betreft is Klarijn een erg mooie meid en ik vind het heel erg jammer dat ze nu is vertrokken. Nu blijft Henk over met die twee achterlijke flutdozen.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:07 schreef veldmuis het volgende:
De lelijkste is iig weg bij Henk.
Ze hadden al een vermoeden en dat vermoeden wilden ze bevestigd zien.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ik snap t ff niet,. die 2 meiden wiledn toch zelf de voorkeur van Henk weten? Tja die percentages waren misschien niet slim. maar hij is tenminste wel eerlijk, en voor die meiden dan toch meer uitdaging om hem te overtuigen (als ze dat al zouden willen)
Idd. Klarijnquote:Op zondag 13 januari 2008 21:37 schreef floris.exe het volgende:
[..]
De lelijkste??? Nou, wat mij betreft is Klarijn een erg mooie meid en ik vind het heel erg jammer dat ze nu is vertrokken. Nu blijft Henk over met die twee achterlijke flutdozen.
Maakt niet uit, als die maar nat is...quote:Op zondag 13 januari 2008 21:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Bij mij ook, ik vind Agnes maar een suffe muts eigenlijk
Ja maar nu gaan die mutsen volgende week lopen mekkerenquote:Op zondag 13 januari 2008 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze hadden al een vermoeden en dat vermoeden wilden ze bevestigd zien.
Zou ik ook willen in hun geval.
Nou, dat vond ik vandaag wel meevallen eigenlijk. Hij toonde zich zowaar gevoelig en emotioneel. Een topper, die Henkquote:Op zondag 13 januari 2008 21:16 schreef Remzz het volgende:
Die Henknog nooit z'n sociaal onhandig persoon gezien
Ik vind dat ze zo'n gekke mond heeft. Die andere 2 vind ik leuker om te zien.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:37 schreef floris.exe het volgende:
[..]
De lelijkste??? Nou, wat mij betreft is Klarijn een erg mooie meid en ik vind het heel erg jammer dat ze nu is vertrokken. Nu blijft Henk over met die twee achterlijke flutdozen.
Ja en?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja maar nu gaan die mutsen volgende week lopen mekkerenvrouwen
ja precies en dan nu zitten te mekkerenquote:Op zondag 13 januari 2008 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
dat zeg ik ook die percentages misschien niet slim maar t feit is hij had een voorkeur en die andere 2 wilden de waarheid wel horen maar niet deze waarheid blijkbaarquote:Op zondag 13 januari 2008 21:40 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ja precies en dan nu zitten te mekkeren
maar als ik henk was had ik geen percentages genoemd...
vond trouwens de reden van klarijn vrij vaag, 'de setting' ??
als je de boer heel leuk vind dan zet je je daar toch overheen?
meer toelichting had wel gemogen
Jouw meningen staan echt steeds lijnrecht tegenover de mijne. Klarijn knap, Henk een topper.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:39 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nou, dat vond ik vandaag wel meevallen eigenlijk. Hij toonde zich zowaar gevoelig en emotioneel. Een topper, die Henk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |