Ja mooi hèquote:Op zondag 13 januari 2008 21:16 schreef Etcetera het volgende:
ik heb gelachenFrans
![]()
met z'n boerwedstrijd
prachtig
Jurjen, als je niet eens durft/wilt vragen waarom er iets moet gebeuren
Henk is echt echt echt een plork zeg teeeeringhilarische tv
Ja dat dacht ik ook, maar door al die toestanden met Henk konden ze dat waarschijnlijk niet meer in één programma krijgen.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:17 schreef IV_Xample het volgende:
ja het vloog weer voorbij maar had wel verw8 dat het keuzemoment vanavond al zou zijn
Hij begint nu wel een beetje te zeuren, idd....quote:Op zondag 13 januari 2008 21:03 schreef MissX het volgende:
Die Jurjen gaat dus afvallen. Agnes wou toch ook iemand die meehielp op de boerdeij zodat die in stand kon blijven.
Als hij zelf niet opstapt.. Op dat veld leek Agnes met hem aan het praten, maar hij leek niet eens iets terug te zeggen.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En het is wel duidelijk dat Jurjen daar écht niet hoort. Weet bijna zeker dat ze hem wegstemt.
wel mijn soort humorquote:Op zondag 13 januari 2008 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja mooi hè.
Beste seizoen tot nu toe. Ronella begint zich kennelijk te ergeren aan Frans. Die boerwedstrijd vond ik nogal puberaal. Niet echt mijn soort humor.
En het is wel duidelijk dat Jurjen daar écht niet hoort. Weet bijna zeker dat ze hem wegstemt.
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:20 schreef MissX het volgende:
Snapte je in het oproep filmpje nog niet waarom Henk geen vrouw had, is dat nu wel volledig duidelijk geworden.
hij werkt bij de politie he. dus dat zegt genoegquote:Op zondag 13 januari 2008 21:19 schreef ivosnivo het volgende:
Mijn voorspelling:
Frans stuurt Jessica weg.
Gerard (wat lachten die vrouwen om zijn grapjes zeg) stuurt Pauline weg.
Henk, is wel duidelijk. Zal mij benieuwen of die andere 2 nog blijven
Jan (ik ben geen homo maar volgens mij zien zijn broers er best leuk uit) stuurt Anita weg (mijn god wat een opmerkingen maakt ze).
Agnes stuurt Jurjen naar huis, hij is niet gewend de armen uit de mouwen te steken.
En toen ze terugliepen liep hij voor hen uit. Zijn gezicht stond op onweer. Alsof Agnes dat niet door hadquote:Op zondag 13 januari 2008 21:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Als hij zelf niet opstapt.. Op dat veld leek Agnes met hem aan het praten, maar hij leek niet eens iets terug te zeggen.
Ik heb ook de ondertiteliing maar ff aangezet. Ik versta er vaak echt geen zak van, vooral bij Gerard.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:56 schreef veldmuis het volgende:
Ik versta echt geen zak van al dat gepraat.
Het duurde best even voor ik snapte wat een koen skern was.
je hebt pmquote:Op zondag 13 januari 2008 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En toen ze terugliepen liep hij voor hen uit. Zijn gezicht stond op onweer. Alsof Agnes dat niet door had.
Wat een zeikwijf is dat zeg en dat komt dan ook nog van de boerdeij.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij werkt bij de politie he. dus dat zegt genoeg
Idd een zeikerd die Jurjen en die Ronella ook
het zal wel aan mij liggen, maar ik vond dat op zich nog wel meevallen. hij zei dat het was bijgetrokken, dus evenveel kans voor allemaal.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:23 schreef Nouk het volgende:
Ik zou ook als ik nu nog over was bij Henk er ook al geen zin meer in hebben hoor. Je weet toch al dat ie liever een ander had gehad nu..
Die vrouwen verstaan hem ook nietquote:Op zondag 13 januari 2008 21:23 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Ik heb ook de ondertiteliing maar ff aangezet. Ik versta er vaak echt geen zak van, vooral bij Gerard.
Waarom? Ik vind dat ze gelijk heeft hoor, je kiest voor die boer en niet voor een baan op de boerderij. Voor die paar dagen kan je dan misschien wel ff je best doen, maar toch heeft ze wel een punt vind ik.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:25 schreef MissX het volgende:
[..]
Wat een zeikwijf is dat zeg en dat komt dan ook nog van de boerdeij.
whaha ik ben niet de enige die dit aan moet zetten om er iets van te volgenquote:
True, maar zeg gewoon: "Ik hád een lichte voorkeur, maar dat is weer rechtgetrokken."quote:Op zondag 13 januari 2008 21:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het zal wel aan mij liggen, maar ik vond dat op zich nog wel meevallen. hij zei dat het was bijgetrokken, dus evenveel kans voor allemaal.
het was iig niet het ergste wattie gezegd heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |