quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:42 schreef Tourniquet het volgende:
Hier is het soep-filmpje te zien:
http://boerzoektvrouw.kro(...)itzending200705.aspx
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:48 schreef Silenus het volgende:
Belooft volgende week dus een interessante uitzending te worden..
Ja dat gevoel had ik ook. Wat dat betreft duurt de uitzending gewoon veel te kort.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:55 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Jammer dat het weer zo snel voorbij was
Volgens orthodox gereformeerden mogen vrouwen ook niet werken. Valt me nog mee trouwens dat ze niet is uitgehuwelijkt....quote:Op zondag 6 januari 2008 21:52 schreef ivosnivo het volgende:
Anita werkt niet.
Nou, ze is werkzoekend. Dat is toch iets anders. Ze is trouwens 38 jaar (in op staat leeftijd onbekend).quote:Op zondag 6 januari 2008 22:02 schreef Djeez het volgende:
[..]
Volgens orthodox gereformeerden mogen vrouwen ook niet werken. Valt me nog mee trouwens dat ze niet is uitgehuwelijkt....
Dan heeft hij Marlou nogquote:Op zondag 6 januari 2008 22:20 schreef cora4034 het volgende:
Nou als Klarijn vertrekt zou dt wel zuur voor Henk zijn schat ik zo in.
Jan's moeder ontpopt zich vervolgens als De Mol en gaat de boel saboterenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Toch best wel hip dat Jan's mams het huis zal gaan verlaten als er een dame zou komen wonen
quote:
Heb de foto aangepast, en ook de leeftijd erbij gezetquote:Op zondag 6 januari 2008 22:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe zo'n opmerking een eigen leven kan leiden. Anita werkte in de wiki ook niet, de andere foto's wel. Toen heb ik hem aangepast en nu werkt 'ie blijkbaar niet, hoor. Maakt niet uit, ze gaat volgende keer toch weg
.
Zo is hij gewoon, ik bedoel, het zou niet goed zijn wanneer hij krampachtig ABN zou gaan praten alleen maar omwille van de dames. Nu weten ze tenminste dat hij gewoon zo praat.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:46 schreef The_S het volgende:
Die frans blijft ook net zo mooi plat praten
De leeftijd stond er al in, hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 22:45 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Heb de foto aangepast, en ook de leeftijd erbij gezet
Ben je zo lelijk ?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:50 schreef hierissieweer het volgende:
met boer frans zou ik wel willen neuken hoor!
Ja Klaas idd.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:42 schreef Cee het volgende:
Klaas is toch één van de mannen van Agnes, niet Jürgen? OP klOPt niet.
Idd... hoeveel afleveringen gaan we nog krijgen?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Wel gauw afgelopen , tenminste de tijd ging snel
Sinds wanneer is hij mee gegaan naar de boerderij?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:33 schreef DaFrenk het volgende:
De mannen van Agnes:
afbeelding ] Jörgen, 32 jaar
Volgens mij werd Jurjen vanuit z'n droomwereldje op aarde neergesmetenquote:Op maandag 7 januari 2008 01:51 schreef Noisekick het volgende:
En Jurjen mag eruit met z'n "goh Agnes ziet er wel heel anders uit zo met haar haar vast, ipv los op de speeddate".
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:35 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
![]()
Dit is de omschrijving van volgende week...dat laatste stukjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben benieuwd
50 minuten programma is te kort
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat laatste stukjeben benieuwd
50 minuten programma is te kort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]het is letterlijk een lompe boerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..dus zou mij niks verbazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Aangepast!quote:Op maandag 7 januari 2008 01:51 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Sinds wanneer is hij mee gegaan naar de boerderij?Dat moet Klaas zijn
Die ik trouwens ook het leukste vind en het beste vind passen bij Agnes![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:12 schreef Etcetera het volgende:
het is letterlijk een lompe boerdus zou mij niks verbazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Dat denk ik ook welquote:Op maandag 7 januari 2008 09:26 schreef Etcetera het volgende:
voor Agnes zijn volgens ons de grootste kanshebbers Jurre en Klaas
Ik zou echt diep beledigd zijn als iemand van mijn eigen gemaakte soep zou zeggen 'komt vast uit een pakje'. Met iemand die dat verschil niet proeft ga ik ook geen relatie aan!quote:Op zondag 6 januari 2008 21:50 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
hij heeft ook geeneens door dat hij bot is he
hoop dat klarijn volgende week vertrekt, dat wordt lachen![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik zou echt diep beledigd zijn als iemand van mijn eigen gemaakte soep zou zeggen 'komt vast uit een pakje'. Met iemand die dat verschil niet proeft ga ik ook geen relatie aan!
Hehe, ik moest lachen toen hij dat zeiquote:Op maandag 7 januari 2008 09:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik zou echt diep beledigd zijn als iemand van mijn eigen gemaakte soep zou zeggen 'komt vast uit een pakje'. Met iemand die dat verschil niet proeft ga ik ook geen relatie aan!
Waarom Jurre en Klaas? Ik denk zelf juist dat Jurjen het wordt, hoewel zijn relatie tot het boerenleven hem wellicht wel parten gaat spelen.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:26 schreef Etcetera het volgende:
net met 2 collega's voor de pc gestaan hier en de dames en heren beoordeeld![]()
voor Agnes zijn volgens ons de grootste kanshebbers Jurre en Klaas
ik hoop op Jurre
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is letterlijk een lompe boerdus zou mij niks verbazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:42 schreef Tourniquet het volgende:
Hier is het soep-filmpje te zien:
http://boerzoektvrouw.kro(...)itzending200705.aspx
omdat we die het knapste vindenquote:Op maandag 7 januari 2008 09:53 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Waarom Jurre en Klaas? Ik denk zelf juist dat Jurjen het wordt, hoewel zijn relatie tot het boerenleven hem wellicht wel parten gaat spelen.
wowquote:Op maandag 7 januari 2008 10:05 schreef Ronaldsen het volgende:
3.439.000 kijkers volgens kijkonderzoek gisteren
Wat is toch het geheim van dit programma...quote:Op maandag 7 januari 2008 10:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Tja, of ze laten nu express niks meer van haar zien. Maar in de afgelopen uitzending kwam ze niet alleen onwijs laat aan (de eerste was volgens mij al vrij vroeg daar, iig rond melktijd. Daarna kwam Siepie en pas toen ze aan de soep zaten in de avond kwam Anita pas aan), maar ze feliciteerde Jan en z'n moeder. Gingen aan tafel zitten, deden een gebed en ze gingen eten. Meer hebben we geloof ik niet gezien van haar. Ja oké, en een kort interview geloof ik.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:36 schreef LintuxCx het volgende:
Was Anita nou die dame met dat niet zo soepele interview? Met allemaal stiltes? Is die nog een beetje op gang gekomen? Was toch wel verrassend dat ze uitgekozen werd.
Ze zei nog dat er een ouderwetse sfeer hing en dat ze daar wel van houdt.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:48 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Tja, of ze laten nu express niks meer van haar zien. Maar in de afgelopen uitzending kwam ze niet alleen onwijs laat aan (de eerste was volgens mij al vrij vroeg daar, iig rond melktijd. Daarna kwam Siepie en pas toen ze aan de soep zaten in de avond kwam Anita pas aan), maar ze feliciteerde Jan en z'n moeder. Gingen aan tafel zitten, deden een gebed en ze gingen eten. Meer hebben we geloof ik niet gezien van haar. Ja oké, en een kort interview geloof ik.
Iddquote:Op maandag 7 januari 2008 10:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zei nog dat er een ouderwetse sfeer hing en dat ze daar wel van houdt.
Ik merk wel altijd verschil tussen 'eigen' en 'pakje' hoor. Ook al heb ik iets voor het eerst.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer een vage redenatieals diegene nou nooit (die soort) soep gehad heeft, dan weet hij het verschil toch ook niet?
Nee, want in het filmpje wat op de BZV site staat benadrukt hij nog een keer extra dat hij niet bijster onder de indruk was van de soep.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:18 schreef DaFrenk het volgende:
Hmja, misschien dacht hij een compliment te maken die er verkeerd uit kwam. "Die soep smaakt zo goed dat hij uit een pakje zou kunnen komen." Ook al is dat natuurlijk alles behalve een compliment
Denk dat wel meer mensen zoiets herkennen? Iets eruit flappen en pas naderhand in de gaten krijgen wat je nu precies gezegd hebt![]()
Idd, kom op dat lieve meisje heeft dat speciaal gemaakt en jij als botte boer zeikt dat af. Wat een sukkelquote:Op maandag 7 januari 2008 09:58 schreef RedFever007 het volgende:
[..]Wat een botte hark is het ook die Henk
Ahja, dat is ook wel weer zo. Eigenaardig indeed..quote:Op maandag 7 januari 2008 11:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, want in het filmpje wat op de BZV site staat benadrukt hij nog een keer extra dat hij niet bijster onder de indruk was van de soep.Volgens mij heeft ie gewoon een eigenaardige, sarcastische vorm van humor.
ik denk dat kneuterige ouderwetse gedoe op die boerderijen + leedvermaakquote:Op maandag 7 januari 2008 10:16 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Wat is toch het geheim van dit programma...
Het is gewoon een grote, botte eikel. Zo! Ik hoop echt dat Klarijn weggaat, want hij verdient haar niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, want in het filmpje wat op de BZV site staat benadrukt hij nog een keer extra dat hij niet bijster onder de indruk was van de soep.Volgens mij heeft ie gewoon een eigenaardige, sarcastische vorm van humor.
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:05 schreef Ronaldsen het volgende:
dat was dan ook het voorstukje van volgende weekquote:Op maandag 7 januari 2008 12:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat denk ik ook dat Klarijn weggaat, ze moest toch iets vertellen aan Henk. Maar toen was het programma afgelopen.
Kloptquote:Op maandag 7 januari 2008 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat was dan ook het voorstukje van volgende week
\quote:Op maandag 7 januari 2008 10:16 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik vind hem ook maar een eikel. Wel commentaar leveren op iemand zijn soepie, maar zelf niet koken of iets anders doen in huis.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel mensen bereikt worden die op verschillende manieren kijken. Je hebt een groep die echt meezwijmelt en helemaal op gaat in de liefdesverhalen. Maar je hebt ook een groep die denk ik kijjkt "om te lachen". Niet dat de mensen perse uitgelachen worden, maar er zijn wel veel komische situaties en komische personages.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:16 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Tja, maar het is niet het enige rare/botte wat hij zegtquote:Op maandag 7 januari 2008 11:18 schreef DaFrenk het volgende:
Hmja, misschien dacht hij een compliment te maken die er verkeerd uit kwam.
"Ja, het is een goede melkveestapel.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:58 schreef bloodymary het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen om die Klaas bij Agnes, die stond al goed te kijken hoe groot het land was en lekker zakelijk de boel te beschouwen!
Maar verder lijkt hij mij veel te leuk voor haar.
Is gewoon eerlijk, want ze zag er anders uit in haar werkkloffie. Je verwijt hem dat hij een lompe opmerking plaatst, terwijl jouw opmerking even lomp is. De afgelopen uitzendingen had ze echt wel een beetje tijd in haar uiterlijk gestoken en gisteren een stuk minder omdat ze gewoon moest werken. Dan is het ook niet aardig om te zeggen dat je geen verschil ziet, maar goed jij bent geen kandidaat natuurlijk.quote:Op maandag 7 januari 2008 01:51 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Sinds wanneer is hij mee gegaan naar de boerderij?Dat moet Klaas zijn
Die ik trouwens ook het leukste vind en het beste vind passen bij Agnes![]()
En Jurjen mag eruit met z'n "goh Agnes ziet er wel heel anders uit zo met haar haar vast, ipv los op de speeddate".
Ik zie het verschil niet echt, Agnes is niet echt bepaald een superknappe dame.
En zo'n lompe opmerking plaatsen
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:42 schreef computergirl het volgende:
quote:Op maandag 7 januari 2008 08:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij werd Jurjen vanuit z'n droomwereldje op aarde neergesmeten.
Daarom gaat hij het ook niet worden.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:53 schreef floris.exe het volgende:
Ik denk zelf juist dat Jurjen het wordt, hoewel zijn relatie tot het boerenleven hem wellicht wel parten gaat spelen.
Agnes is het type, dat niet echt veel geduld heeft.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:55 schreef Mavro het volgende:
Agnes kan volgens mij maar moeilijk de touwtjes uit handen geven. Je kunt echt merken dat ze gewend is de boel lekker zelf te regelen.
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:36 schreef LintuxCx het volgende:
Was Anita nou die dame met dat niet zo soepele interview? Met allemaal stiltes? Is die nog een beetje op gang gekomen? Was toch wel verrassend dat ze uitgekozen werd.
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond ook dat ze heel irritant dingen uitlegde. Bijvoorbeeld tegen Jurjen dat hij rustig moest doen bij de koeien en zo. Op zo'n betweterig toontje.quote:Op maandag 7 januari 2008 15:34 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Agnes is het type, dat niet echt veel geduld heeft.Je merkt toch hoe kortaf ze dingen uitlegt als iemand 2x iets vraagt. Uitleggen en geduld opbrengen voor iemand die nieuw is heeft ze niet.
Gaat erom hoe je dingen zegt.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:28 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Is gewoon eerlijk, want ze zag er anders uit in haar werkkloffie. Je verwijt hem dat hij een lompe opmerking plaatst, terwijl jouw opmerking even lomp is. De afgelopen uitzendingen had ze echt wel een beetje tijd in haar uiterlijk gestoken en gisteren een stuk minder omdat ze gewoon moest werken. Dan is het ook niet aardig om te zeggen dat je geen verschil ziet, maar goed jij bent geen kandidaat natuurlijk.
Joyce is helemaal hoteldebotel, heel lief om te zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |