Hij lijkt nu eindelijk een beetje los te komen bij Willem II. Ik weet het ook nog niet zo met die jongen, maar ik zou hem in ieder geval eens een jaartje bij de selectie nemen en wat minuten laten maken in het eerste. Gewoon eens zien of die jongen zijn kans pakt.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben helemaal niet gecharmeerd van Poepon. Die mag wat mij betreft na dit seizoen definitief vertrekken. Huntelaar behouden gaat lastig worden inderdaad, maar kijk nou eens voor 1 keer naar het sportieve succes in plaats van het geld en heb lak aan de mekkerende aandeelhoudertjes. Huntelaar is vreselijk belangrijk voor Ajax. Als Davids en Huntelaar ook volgend seizoen bij Ajax spelen, zie ik die leegloop niet heel erg in.
Die naam.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:05 schreef Fides het volgende:
De Amsterdam-Almere Arena, mijn god.
Maar dat stadion krijgt dus wel een atletiekbaan, dus lijkt me niet bijzonder geschikt voor voetbal.
Nee.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:27 schreef Wooldoor het volgende:
Stiekem een nieuw Ajax stadion of is dat niet haalbaar?
Bij Middlesbroughquote:Op maandag 7 januari 2008 10:34 schreef DJWeisz het volgende:
Ik hoef dat stadion niet hoor.
90.000 zitplaatsen is ietsje te voor Ajax en met een atletiekbaan eromheen komt er niet meteen meer sfeer.
Laten ze die 3e ring maar op de ArenA zetten als ze een WK Waardig stadion willen bouwen en die stoelen voor rood witte vervangen.
Waar Speelt Mido nu eigenlijk ?
Poepon is de 2e spits van volgend jaar en Urzaiz mag gratis terug naar Bilbao.
http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=footballquote:Op maandag 7 januari 2008 10:26 schreef versteegrob het volgende:
Iemand een handleiding hoe we om 15 uur kunnen kijken. Neem aan dat het niet wordt live uitgezonden op de nederlandse tv?
quote:Suarez en Makaay delen titel 'Koning van de assist'
Suarez en Makaay delen titel 'Koning van de assist' Beide aanvallers zijn niet alleen met doelpunten waardevol voor hun ploeg. Zowel Suarez als Makaay bereidden gedurende de eerste seizoenshelft zeven keer een treffer voor.
De transfers van Luis Suarez en Roy Makaay hebben zowel Ajax als Feyenoord tot nu toe geen windeieren gelegd. Beide aanvallers staan halverwege het seizoen namelijk bovenaan in het zogenaamde 'assistklassement'.
Suarez en Makaay schotelden tot nu toe zevenmaal een teamgenoot een doelpunt voor. Andere spelers die hoog scoren in deze lijst zijn Danijel Pranjic, Boldiszar Bodor en Luke Wilkshire. Het drietal heeft elk zes assists achter zijn naam staan.
Wat de FUCK moet je met een 38 jarige Lehmann?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:51 schreef Dvm86 het volgende:
Bruno Silva is echt een talent inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:51 schreef Dvm86 het volgende:
Ik baal er zo enorm van dat Ajax niet (meer) in staat is om talenten aan te trekken. Groningen heeft een veel kleiner budget, maar heeft Nijland, Suarez en Bruno Silva gescout.
Net of die jonge talenten uit Zuid-Amerika er meteen staan, daarnaast hebben we nog altijd onze eigen jeugd. En welke oudere spelers had jij aan gedacht?quote:Ik zeg haal een aantal jonge talenten uit o.a. Zuid-Amerika en koop daarnaast nog een aantal oudere spelers die er onmiddellijk staan.
Met Alves ben je ook verzekerd van gezeik. En Huntelaar verkopen voor veel en Alves voor veel terughalen is een verkeerde manier van werken. We zijn geen Chelsea of Real.quote:Met Alves ben je verzekerd van goals, er zijn er niet veel die ze er zo makkelijk in schieten. AZ en Heerenveen maken ruzie over 900,000 eur. Kaap hem snel voor hun neus weg. Die zaakwaarnemers van Alves zijn toch echte golddiggers. Huntelaar voor 25-30 miljoen verkopen, Alves kopen voor 20/21 miljoen.
quote:Lehmann zou een perfecte keeper zijn die op CL niveau kan keepen.
Gentenaar lijkt me een betrouwbare tweede keeper hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:06 schreef Dvm86 het volgende:
Het ligt niet aan de keeper, maar wat doe je als Stekelenburg geblesseerd uit zou vallen tijdens een CL wedstrijd? Een Lehmann of Van der Sar aantrekken.
En Alves is een uitstekende speler voor Ajax. Noem maar eens een andere haalbare optie voor Ajax die zo trefzeker is? Alvest + jong talent is de oplossing.Huntelaar gaat sowieso weg.
Gentenaar laten keepen. Of dacht jij er ook aan om Drogba te halen voor als Huntelaar uitvalt, Puyol te halen als Vermaelen uitvalt en Lampard te halen voor als Gabri uitvalt?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:06 schreef Dvm86 het volgende:
Het ligt niet aan de keeper, maar wat doe je als Stekelenburg geblesseerd uit zou vallen tijdens een CL wedstrijd? Een Lehmann of Van der Sar aantrekken.
Iedereen gaat sowieso weg. Lijkt me niet dat Heitinga tot z'n 78e in het eerste voetbalt. Alves is gewoon te duur. Zie dat zelf ook eens in.quote:En Alves is een uitstekende speler voor Ajax. Noem maar eens een andere haalbare optie voor Ajax die zo trefzeker is? Alvest + jong talent is de oplossing.Huntelaar gaat sowieso weg.
?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:15 schreef Ruiseart het volgende:
Davids en Perez zijn vriendjes [afbeelding]
Ik ben benieuwd Edgar.quote:
Davids verwacht veel van het nieuwe jaar. 'De tweede seizoenshelft zal er voor Ajax anders uitzien dan de eerste. Perez staat garant voor doelpunten. Hij is een rustfactor die Ajax nodig heeft. En mijn rol? Als ik weer op mijn oude niveau ben dan moet het lukken. We moeten vlammen om landskampioen te worden.'
Toen Perez scoorde tegen Inter was Davids een van de eerste die het feliciteerde en omhelste hem echt met blijdschapquote:
Mjah, Davids heeft ook op Huntelaar ingepraat hoe leuk het allemaal wel niet is in de Italiaanse competitie bij Juventus.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:39 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Toen Perez scoorde tegen Inter was Davids een van de eerste die het feliciteerde en omhelste hem echt met blijdschap
En hij heeft gister ofzo gezegd dat Perez een speler was die Ajax nodig had.
Ja, grappig.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gentenaar laten keepen. Of dacht jij er ook aan om Drogba te halen voor als Huntelaar uitvalt, Puyol te halen als Vermaelen uitvalt en Lampard te halen voor als Gabri uitvalt?
[..]
Wilhelmson wel dacht ik.quote:
Ja Lehmann zal wel geinteresseerd zijn om van bankzitter bij Arsenal naar bankzitter bij Ajax te verhuizen.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:51 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja, grappig.Lehmann komt niet in actie bij Arsenal en mag weg. Dortmund is geinteresseerd, dus doe niet alsof hij geen optie voor Ajax is.
Gerucht?quote:
Uit 1993, ja.quote:
Oh, dan hoef ik me er geen zorgen over te makenquote:
Sterker nog voor Klaas-Jan is het gewoon een (sterke) achteruitgang.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:05 schreef xFriendx het volgende:
Huntelaar is een betere investering dan Alves, dunkt me. Geen gezeur met zaakwaarnemers, prima spits en daarnaast jonger en kan zich nog volop ontwikkelen. Ik zou liever zien dat AZ voor hem 20 mil zou neerleggen. Alleen is van Ajax naar AZ niet echt een verbetering te noemen (ook al zou AZ met hem als een malle scoren en winnen) aangezien hij gewoon klaar is voor een grotere stap naar het buitenland.
Alves zou leuk zijn bij Ajax voor 1 of 2 jaar, alleen je restwaarde is niet heel veel meer. Sowieso moet je afwachten of hij bij Ajax hetzelfde blijft presteren (denk van wel). Daarna kan je dan weer op zoek naar een nieuwe spits. En die 18-19 mil verdien je dan alleen terug als je CL speelt en mede door hem wat verder komt. Maar goed, daar had Heerenveen in de UEFA ook weinig aan.
Valt heel erg mee hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:03 schreef Badabingea het volgende:
Er loopt in Jong Ajax genoeg talent rond.
Wat was de gedachte achter die verdwaalde verhuis opmerking van jou nou precies?quote:
Ach, heb wel een vermoedenquote:
Dat dacht ik ja, maar dat had ik dus fout. Nog eventjes geduldquote:Op maandag 7 januari 2008 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, heb wel een vermoeden.
heb trouwens precies een week gewacht met er naar vragen, aangezien we binnen een week het antwoord zouden horen
Net alsof ie anders niet weggegaan was..quote:Op maandag 7 januari 2008 11:43 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Mjah, Davids heeft ook op Huntelaar ingepraat hoe leuk het allemaal wel niet is in de Italiaanse competitie bij Juventus.
Met alle nieuwe aankopen van de winterstopquote:
Senderos is comming.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met alle nieuwe aankopen van de winterstop
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:52 schreef Damzkieee het volgende:
Hij verhuist naar HAFC i.p.v. AFCA
niet dat ik verder ook maar enig idee heb waar het over gaat, maar toch
Inderdaad. Prima speler. Zou niet gek zijn als hij zou komen.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:02 schreef w00h00 het volgende:
Ik zal eens een balletje opgooien:
Bruno Silva
Nemen die gasten zichzelf nou serieus?quote:
Inderdaad, halen die gast!quote:
Silva niet? Bron?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij komt niet. Niet dit seizoen in ieder geval.
quote:
quote:Groningen wars van tussentijdse verkopen
FC Groningen zal in de huidige transferperiode geen enkele speler van de hand doen. Dat maakte Hans Nijland, algemeen directeur bij de Noorderlingen, maandag bekend in een reactie van RTV Noord. “Alle spelers zijn nodig”, benadrukte de bestuurder.
De reactie van Nijland is naar aanleiding van de vermeende interesse van Feyenoord in Bruno Silva. “Het heeft geen zin om een bod uit te brengen”, liet Nijland weten. “Groningen wil dit seizoen opnieuw bij de eerste negen eindigen en heeft daarvoor alle spelers nodig. De winterstop is veel te kort om adequate vervangers te vinden.”
Groningen toonde vorig jaar zomer bij de soap romdom Luis Suárez en zijn transfer naar Ajax al aan niet voor een kleintje vervaard te zijn. Met een huidige vierde plaats mogen de verrichtingen van de manschappen van Ron Jans dit seizoen uitstekend worden genoemd.
Alleen ff stoken van een ambtenaar richting rottedam.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:26 schreef Ordinair het volgende:
90.000 plaatsen voor een nieuw stadion? Gaat dat het worden dan?
AJAX is mooier dan Lens, wegkopen dus.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Er staat toch dat hij naar Lens vertrekt?
quote:Op maandag 7 januari 2008 13:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Babangida komt terug.
ik hoop stiekem op Chivu. maar dat kan alleen maar op me Xbox ben ik bangquote:Op maandag 7 januari 2008 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]![]()
Het gonst in ieder geval weer van de namen. Maar de ultieme opvolger van Stam heb ik nog niet voorbij zien komen.
Was Stam linksbenig dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik hoop stiekem op Chivu. maar dat kan alleen maar op me Xbox ben ik bang
quote:Op maandag 7 januari 2008 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]![]()
Het gonst in ieder geval weer van de namen. Maar de ultieme opvolger van Stam heb ik nog niet voorbij zien komen.
Nee, hij geeft de joint doorquote:
Tsja zeer begrijpelijk vanuit Gronings oogpunt. Geld hebben ze genoeg en de sportieve prestaties zijn dit jaar weer uitstekend te noemen. Dan zal ik een prima speler als Silva ook niet tussentijds willen verkopen.quote:
Dus het ligt aan ons dat Maduro en Emanuelson slecht spelen?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:04 schreef Wooldoor het volgende:
Die jongen heeft tijd nodig laten we hem niet verzieken zoals Emanuelson en Maduro.
Dacht dat Maduro nog z'n best had gedaan om slecht te spelen afgelopen zaterdagquote:Inter-trainer Mancini vol lof over Maduro
De kampioen van Italië speelde afgelopen weekend in Dubai een oefenwedstrijd tegen Ajax. Het contract van de 22-jarige Maduro loopt aan het einde van dit seizoen af.
zoom - galleria Ajax en Inter speelden afgelopen weekend tegen elkaar in het kader van de Dubai Cup. Na een 2-2 eindstand namen de Italianen de penalty's beter. Inter-trainer Roberto Mancini was na afloop van de wedstrijd erg te spreken over het optreden van Ajacied Hedwiges Maduro. "Hij heeft kwaliteiten. Maduro maakte indruk op me, al speelde hij volgens mij niet op zijn gebruikelijke positie," aldus Mancini tegenover Sky Italia.
Maduro heeft een aflopende verbintenis bij Ajax. Afgelopen week verklaarde Inter-voorzitter Massimo Moratti dat de club genoodzaakt is zich op de transfermarkt te begeven door de vele blessures. "We zoeken naar een eenvoudige oplossing, vooral in economisch opzicht. Ik zie geen enkele reden waarom de versterking geen buitenlander zou kunnen zijn."
Wat dan? Een pot jodenkoeken?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:24 schreef Wooldoor het volgende:
Feyenoord had geinformeerd naar de prijs maar Groningen reageerde daarop door te zeggen dat Silva voor geen geld weg gaat.
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:25 schreef HansvanOchten het volgende:
Is er ergens op een radiozender een live verslag van de wedstrijd?
Of een soort van internet match center?
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=∂=sports&discipline=football
Dat Dubai Sports is via realplayer te bekijken. Ik zit nu naar die Arabische voorbeschouwing te kijken. Die vent kan lullenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:35 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoe werkt die rommel?
check de site onder het tabje SOFTWARE.. staat allesquote:Op maandag 7 januari 2008 14:35 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoe werkt die rommel?
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:45 schreef Urquhart het volgende:
John Jaakke gaat hem volgens mij in de studio bekend maken
Haha, dat gaat ook nergens overquote:Op maandag 7 januari 2008 14:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat Dubai Sports is via realplayer te bekijken. Ik zit nu naar die Arabische voorbeschouwing te kijken. Die vent kan lullen
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:48 schreef Urquhart het volgende:
Ze komen volgend jaar terug volgens Jaakke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |