quote:Op maandag 7 januari 2008 12:52 schreef Damzkieee het volgende:
Hij verhuist naar HAFC i.p.v. AFCA
niet dat ik verder ook maar enig idee heb waar het over gaat, maar toch
Inderdaad. Prima speler. Zou niet gek zijn als hij zou komen.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:02 schreef w00h00 het volgende:
Ik zal eens een balletje opgooien:
Bruno Silva
Nemen die gasten zichzelf nou serieus?quote:
Inderdaad, halen die gast!quote:
Silva niet? Bron?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij komt niet. Niet dit seizoen in ieder geval.
quote:
quote:Groningen wars van tussentijdse verkopen
FC Groningen zal in de huidige transferperiode geen enkele speler van de hand doen. Dat maakte Hans Nijland, algemeen directeur bij de Noorderlingen, maandag bekend in een reactie van RTV Noord. “Alle spelers zijn nodig”, benadrukte de bestuurder.
De reactie van Nijland is naar aanleiding van de vermeende interesse van Feyenoord in Bruno Silva. “Het heeft geen zin om een bod uit te brengen”, liet Nijland weten. “Groningen wil dit seizoen opnieuw bij de eerste negen eindigen en heeft daarvoor alle spelers nodig. De winterstop is veel te kort om adequate vervangers te vinden.”
Groningen toonde vorig jaar zomer bij de soap romdom Luis Suárez en zijn transfer naar Ajax al aan niet voor een kleintje vervaard te zijn. Met een huidige vierde plaats mogen de verrichtingen van de manschappen van Ron Jans dit seizoen uitstekend worden genoemd.
Alleen ff stoken van een ambtenaar richting rottedam.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:26 schreef Ordinair het volgende:
90.000 plaatsen voor een nieuw stadion? Gaat dat het worden dan?
AJAX is mooier dan Lens, wegkopen dus.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Er staat toch dat hij naar Lens vertrekt?
quote:Op maandag 7 januari 2008 13:19 schreef PizzaSalami het volgende:
Babangida komt terug.
ik hoop stiekem op Chivu. maar dat kan alleen maar op me Xbox ben ik bangquote:Op maandag 7 januari 2008 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]![]()
Het gonst in ieder geval weer van de namen. Maar de ultieme opvolger van Stam heb ik nog niet voorbij zien komen.
Was Stam linksbenig dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik hoop stiekem op Chivu. maar dat kan alleen maar op me Xbox ben ik bang
quote:Op maandag 7 januari 2008 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]![]()
Het gonst in ieder geval weer van de namen. Maar de ultieme opvolger van Stam heb ik nog niet voorbij zien komen.
Nee, hij geeft de joint doorquote:
Tsja zeer begrijpelijk vanuit Gronings oogpunt. Geld hebben ze genoeg en de sportieve prestaties zijn dit jaar weer uitstekend te noemen. Dan zal ik een prima speler als Silva ook niet tussentijds willen verkopen.quote:
Dus het ligt aan ons dat Maduro en Emanuelson slecht spelen?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:04 schreef Wooldoor het volgende:
Die jongen heeft tijd nodig laten we hem niet verzieken zoals Emanuelson en Maduro.
Dacht dat Maduro nog z'n best had gedaan om slecht te spelen afgelopen zaterdagquote:Inter-trainer Mancini vol lof over Maduro
De kampioen van Italië speelde afgelopen weekend in Dubai een oefenwedstrijd tegen Ajax. Het contract van de 22-jarige Maduro loopt aan het einde van dit seizoen af.
zoom - galleria Ajax en Inter speelden afgelopen weekend tegen elkaar in het kader van de Dubai Cup. Na een 2-2 eindstand namen de Italianen de penalty's beter. Inter-trainer Roberto Mancini was na afloop van de wedstrijd erg te spreken over het optreden van Ajacied Hedwiges Maduro. "Hij heeft kwaliteiten. Maduro maakte indruk op me, al speelde hij volgens mij niet op zijn gebruikelijke positie," aldus Mancini tegenover Sky Italia.
Maduro heeft een aflopende verbintenis bij Ajax. Afgelopen week verklaarde Inter-voorzitter Massimo Moratti dat de club genoodzaakt is zich op de transfermarkt te begeven door de vele blessures. "We zoeken naar een eenvoudige oplossing, vooral in economisch opzicht. Ik zie geen enkele reden waarom de versterking geen buitenlander zou kunnen zijn."
Wat dan? Een pot jodenkoeken?quote:Op maandag 7 januari 2008 13:24 schreef Wooldoor het volgende:
Feyenoord had geinformeerd naar de prijs maar Groningen reageerde daarop door te zeggen dat Silva voor geen geld weg gaat.
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:25 schreef HansvanOchten het volgende:
Is er ergens op een radiozender een live verslag van de wedstrijd?
Of een soort van internet match center?
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=∂=sports&discipline=football
Dat Dubai Sports is via realplayer te bekijken. Ik zit nu naar die Arabische voorbeschouwing te kijken. Die vent kan lullenquote:Op maandag 7 januari 2008 14:35 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoe werkt die rommel?
check de site onder het tabje SOFTWARE.. staat allesquote:Op maandag 7 januari 2008 14:35 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoe werkt die rommel?
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:45 schreef Urquhart het volgende:
John Jaakke gaat hem volgens mij in de studio bekend maken
Haha, dat gaat ook nergens overquote:Op maandag 7 januari 2008 14:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat Dubai Sports is via realplayer te bekijken. Ik zit nu naar die Arabische voorbeschouwing te kijken. Die vent kan lullen
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:48 schreef Urquhart het volgende:
Ze komen volgend jaar terug volgens Jaakke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |