Hij lijkt nu eindelijk een beetje los te komen bij Willem II. Ik weet het ook nog niet zo met die jongen, maar ik zou hem in ieder geval eens een jaartje bij de selectie nemen en wat minuten laten maken in het eerste. Gewoon eens zien of die jongen zijn kans pakt.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben helemaal niet gecharmeerd van Poepon. Die mag wat mij betreft na dit seizoen definitief vertrekken. Huntelaar behouden gaat lastig worden inderdaad, maar kijk nou eens voor 1 keer naar het sportieve succes in plaats van het geld en heb lak aan de mekkerende aandeelhoudertjes. Huntelaar is vreselijk belangrijk voor Ajax. Als Davids en Huntelaar ook volgend seizoen bij Ajax spelen, zie ik die leegloop niet heel erg in.
Die naam.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:05 schreef Fides het volgende:
De Amsterdam-Almere Arena, mijn god.
Maar dat stadion krijgt dus wel een atletiekbaan, dus lijkt me niet bijzonder geschikt voor voetbal.
Nee.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:27 schreef Wooldoor het volgende:
Stiekem een nieuw Ajax stadion of is dat niet haalbaar?
Bij Middlesbroughquote:Op maandag 7 januari 2008 10:34 schreef DJWeisz het volgende:
Ik hoef dat stadion niet hoor.
90.000 zitplaatsen is ietsje te voor Ajax en met een atletiekbaan eromheen komt er niet meteen meer sfeer.
Laten ze die 3e ring maar op de ArenA zetten als ze een WK Waardig stadion willen bouwen en die stoelen voor rood witte vervangen.
Waar Speelt Mido nu eigenlijk ?
Poepon is de 2e spits van volgend jaar en Urzaiz mag gratis terug naar Bilbao.
http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=footballquote:Op maandag 7 januari 2008 10:26 schreef versteegrob het volgende:
Iemand een handleiding hoe we om 15 uur kunnen kijken. Neem aan dat het niet wordt live uitgezonden op de nederlandse tv?
quote:Suarez en Makaay delen titel 'Koning van de assist'
Suarez en Makaay delen titel 'Koning van de assist' Beide aanvallers zijn niet alleen met doelpunten waardevol voor hun ploeg. Zowel Suarez als Makaay bereidden gedurende de eerste seizoenshelft zeven keer een treffer voor.
De transfers van Luis Suarez en Roy Makaay hebben zowel Ajax als Feyenoord tot nu toe geen windeieren gelegd. Beide aanvallers staan halverwege het seizoen namelijk bovenaan in het zogenaamde 'assistklassement'.
Suarez en Makaay schotelden tot nu toe zevenmaal een teamgenoot een doelpunt voor. Andere spelers die hoog scoren in deze lijst zijn Danijel Pranjic, Boldiszar Bodor en Luke Wilkshire. Het drietal heeft elk zes assists achter zijn naam staan.
Wat de FUCK moet je met een 38 jarige Lehmann?quote:Op maandag 7 januari 2008 10:51 schreef Dvm86 het volgende:
Bruno Silva is echt een talent inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2008 10:51 schreef Dvm86 het volgende:
Ik baal er zo enorm van dat Ajax niet (meer) in staat is om talenten aan te trekken. Groningen heeft een veel kleiner budget, maar heeft Nijland, Suarez en Bruno Silva gescout.
Net of die jonge talenten uit Zuid-Amerika er meteen staan, daarnaast hebben we nog altijd onze eigen jeugd. En welke oudere spelers had jij aan gedacht?quote:Ik zeg haal een aantal jonge talenten uit o.a. Zuid-Amerika en koop daarnaast nog een aantal oudere spelers die er onmiddellijk staan.
Met Alves ben je ook verzekerd van gezeik. En Huntelaar verkopen voor veel en Alves voor veel terughalen is een verkeerde manier van werken. We zijn geen Chelsea of Real.quote:Met Alves ben je verzekerd van goals, er zijn er niet veel die ze er zo makkelijk in schieten. AZ en Heerenveen maken ruzie over 900,000 eur. Kaap hem snel voor hun neus weg. Die zaakwaarnemers van Alves zijn toch echte golddiggers. Huntelaar voor 25-30 miljoen verkopen, Alves kopen voor 20/21 miljoen.
quote:Lehmann zou een perfecte keeper zijn die op CL niveau kan keepen.
Gentenaar lijkt me een betrouwbare tweede keeper hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:06 schreef Dvm86 het volgende:
Het ligt niet aan de keeper, maar wat doe je als Stekelenburg geblesseerd uit zou vallen tijdens een CL wedstrijd? Een Lehmann of Van der Sar aantrekken.
En Alves is een uitstekende speler voor Ajax. Noem maar eens een andere haalbare optie voor Ajax die zo trefzeker is? Alvest + jong talent is de oplossing.Huntelaar gaat sowieso weg.
Gentenaar laten keepen. Of dacht jij er ook aan om Drogba te halen voor als Huntelaar uitvalt, Puyol te halen als Vermaelen uitvalt en Lampard te halen voor als Gabri uitvalt?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:06 schreef Dvm86 het volgende:
Het ligt niet aan de keeper, maar wat doe je als Stekelenburg geblesseerd uit zou vallen tijdens een CL wedstrijd? Een Lehmann of Van der Sar aantrekken.
Iedereen gaat sowieso weg. Lijkt me niet dat Heitinga tot z'n 78e in het eerste voetbalt. Alves is gewoon te duur. Zie dat zelf ook eens in.quote:En Alves is een uitstekende speler voor Ajax. Noem maar eens een andere haalbare optie voor Ajax die zo trefzeker is? Alvest + jong talent is de oplossing.Huntelaar gaat sowieso weg.
?quote:Op maandag 7 januari 2008 11:15 schreef Ruiseart het volgende:
Davids en Perez zijn vriendjes [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |