abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 januari 2008 @ 10:02:15 #101
52871 Blight
Supersized.
pi_55841446
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:41 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ben helemaal niet gecharmeerd van Poepon. Die mag wat mij betreft na dit seizoen definitief vertrekken. Huntelaar behouden gaat lastig worden inderdaad, maar kijk nou eens voor 1 keer naar het sportieve succes in plaats van het geld en heb lak aan de mekkerende aandeelhoudertjes. Huntelaar is vreselijk belangrijk voor Ajax. Als Davids en Huntelaar ook volgend seizoen bij Ajax spelen, zie ik die leegloop niet heel erg in.
Hij lijkt nu eindelijk een beetje los te komen bij Willem II. Ik weet het ook nog niet zo met die jongen, maar ik zou hem in ieder geval eens een jaartje bij de selectie nemen en wat minuten laten maken in het eerste. Gewoon eens zien of die jongen zijn kans pakt.

Wat Huntelaar betreft: als de mogelijkheid bestaat om hem te behoduen moet je dat natuurlijk doen, daar bestaat geen twijfel over. Ik hoop met je mee dat het lukt, maar ik moet het nog zien. Ik vraag me af of Ajax nog spelers op het oog heeft die in de spits wat zouden kunnen betekenen..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55841497
De Amsterdam-Almere Arena, mijn god.
Maar dat stadion krijgt dus wel een atletiekbaan, dus lijkt me niet bijzonder geschikt voor voetbal.
pi_55841514
Ik zie Poepon niet bij ons in de spits voetballen.
  maandag 7 januari 2008 @ 10:09:01 #104
52871 Blight
Supersized.
pi_55841555
quote:
Op maandag 7 januari 2008 10:05 schreef Fides het volgende:
De Amsterdam-Almere Arena, mijn god.
Maar dat stadion krijgt dus wel een atletiekbaan, dus lijkt me niet bijzonder geschikt voor voetbal.
Die naam. . .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55841842
Iemand een handleiding hoe we om 15 uur kunnen kijken. Neem aan dat het niet wordt live uitgezonden op de nederlandse tv?
pi_55841988
Ik hoef dat stadion niet hoor.
90.000 zitplaatsen is ietsje te voor Ajax en met een atletiekbaan eromheen komt er niet meteen meer sfeer.
Laten ze die 3e ring maar op de ArenA zetten als ze een WK Waardig stadion willen bouwen en die stoelen voor rood witte vervangen.

Waar Speelt Mido nu eigenlijk ?
Poepon is de 2e spits van volgend jaar en Urzaiz mag gratis terug naar Bilbao.
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_55841994
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:27 schreef Wooldoor het volgende:
Stiekem een nieuw Ajax stadion of is dat niet haalbaar?
Nee.
  maandag 7 januari 2008 @ 10:39:13 #108
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_55842058
quote:
Op maandag 7 januari 2008 10:34 schreef DJWeisz het volgende:
Ik hoef dat stadion niet hoor.
90.000 zitplaatsen is ietsje te voor Ajax en met een atletiekbaan eromheen komt er niet meteen meer sfeer.
Laten ze die 3e ring maar op de ArenA zetten als ze een WK Waardig stadion willen bouwen en die stoelen voor rood witte vervangen.

Waar Speelt Mido nu eigenlijk ?
Poepon is de 2e spits van volgend jaar en Urzaiz mag gratis terug naar Bilbao.
Bij Middlesbrough
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_55842222
quote:
Op maandag 7 januari 2008 10:26 schreef versteegrob het volgende:
Iemand een handleiding hoe we om 15 uur kunnen kijken. Neem aan dat het niet wordt live uitgezonden op de nederlandse tv?
http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=football
  maandag 7 januari 2008 @ 10:50:26 #110
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_55842235
quote:
Suarez en Makaay delen titel 'Koning van de assist'

Suarez en Makaay delen titel 'Koning van de assist' Beide aanvallers zijn niet alleen met doelpunten waardevol voor hun ploeg. Zowel Suarez als Makaay bereidden gedurende de eerste seizoenshelft zeven keer een treffer voor.

De transfers van Luis Suarez en Roy Makaay hebben zowel Ajax als Feyenoord tot nu toe geen windeieren gelegd. Beide aanvallers staan halverwege het seizoen namelijk bovenaan in het zogenaamde 'assistklassement'.

Suarez en Makaay schotelden tot nu toe zevenmaal een teamgenoot een doelpunt voor. Andere spelers die hoog scoren in deze lijst zijn Danijel Pranjic, Boldiszar Bodor en Luke Wilkshire. Het drietal heeft elk zes assists achter zijn naam staan.
-
pi_55842264
Ik baal er zo enorm van dat Ajax niet (meer) in staat is om talenten aan te trekken. Groningen heeft een veel kleiner budget, maar heeft Nijland, Suarez en Bruno Silva gescout.

Het moge duidelijk zijn dat Van Geel heeft gefaald en nog steeds medeverantwoordelijk is voor het wanbeleid.
Iedereen is blij dat we Perez en Davids weer hebben, maar wat als Davids of Perez geblesseerd raakt. Wat als Davids stopt? Dan gaan we pas aan het eind van de transferperiode op zoek naar een vervanger.

De selectie is flinterdun en bij het minste of geringste hebben we een zeer groot probleem.

Ik zeg haal een aantal jonge talenten uit o.a. Zuid-Amerika en koop daarnaast nog een aantal oudere spelers die er onmiddellijk staan.

Met Alves ben je verzekerd van goals, er zijn er niet veel die ze er zo makkelijk in schieten. AZ en Heerenveen maken ruzie over 900,000 eur. Kaap hem snel voor hun neus weg. Die zaakwaarnemers van Alves zijn toch echte golddiggers. Huntelaar voor 25-30 miljoen verkopen, Alves kopen voor 20/21 miljoen.

Bruno Silva en Nijland van Groningen overkopen in de zomer. Lehmann zou een perfecte keeper zijn die op CL niveau kan keepen.

We zijn er niet met een vervanger voor Stam en de aankoop Perez. Bij lange na niet.
  maandag 7 januari 2008 @ 10:54:28 #112
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_55842317
quote:
Op maandag 7 januari 2008 10:51 schreef Dvm86 het volgende:
Wat de FUCK moet je met een 38 jarige Lehmann? .
En Alves mag lekker naar Engeland gaan..
-
pi_55842385
Lekker beleid ja, Huntelaar verkopen voor 5 miljoen meer dan Alves !!!!
  maandag 7 januari 2008 @ 10:58:06 #114
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55842389
Wel ja, Alves halen en een jongere Huntelaar verkopen. Iets met restwaarde enzo.
Lijkt me niet verstandig.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_55842445
Lehmann heeft toch geen waarde meer voor Ajax. Dan zie ik liever een Piet Velthuijzen komen.
pi_55842477
quote:
Op maandag 7 januari 2008 10:51 schreef Dvm86 het volgende:
Ik baal er zo enorm van dat Ajax niet (meer) in staat is om talenten aan te trekken. Groningen heeft een veel kleiner budget, maar heeft Nijland, Suarez en Bruno Silva gescout.
Bruno Silva is echt een talent inderdaad. Nijland is eigen jeugd, net als wij dat nog veel meer hebben.
quote:
Ik zeg haal een aantal jonge talenten uit o.a. Zuid-Amerika en koop daarnaast nog een aantal oudere spelers die er onmiddellijk staan.
Net of die jonge talenten uit Zuid-Amerika er meteen staan, daarnaast hebben we nog altijd onze eigen jeugd. En welke oudere spelers had jij aan gedacht?
quote:
Met Alves ben je verzekerd van goals, er zijn er niet veel die ze er zo makkelijk in schieten. AZ en Heerenveen maken ruzie over 900,000 eur. Kaap hem snel voor hun neus weg. Die zaakwaarnemers van Alves zijn toch echte golddiggers. Huntelaar voor 25-30 miljoen verkopen, Alves kopen voor 20/21 miljoen.
Met Alves ben je ook verzekerd van gezeik. En Huntelaar verkopen voor veel en Alves voor veel terughalen is een verkeerde manier van werken. We zijn geen Chelsea of Real.
quote:
Lehmann zou een perfecte keeper zijn die op CL niveau kan keepen.
Ja, het ligt echt aan de keeper.
pi_55842497
Er loopt in Jong Ajax genoeg talent rond.

I love AJAX!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_55842529
Als je ziet hoeveel er speelt rondom Alves; dat moet je helemaal niet willen als Ajax zijnde. En wat als Alves er komend seizoen weer 30 inschopt? Als met Dingsdag samenspelen een schande is dan is samenspelen met Siem de Jong dat ook hoor (in de ogen van Alves dan)
pi_55842533
Het ligt niet aan de keeper, maar wat doe je als Stekelenburg geblesseerd uit zou vallen tijdens een CL wedstrijd? Een Lehmann of Van der Sar aantrekken.

En Alves is een uitstekende speler voor Ajax. Noem maar eens een andere haalbare optie voor Ajax die zo trefzeker is? Alvest + jong talent is de oplossing.Huntelaar gaat sowieso weg.
pi_55842600
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:06 schreef Dvm86 het volgende:
Het ligt niet aan de keeper, maar wat doe je als Stekelenburg geblesseerd uit zou vallen tijdens een CL wedstrijd? Een Lehmann of Van der Sar aantrekken.

En Alves is een uitstekende speler voor Ajax. Noem maar eens een andere haalbare optie voor Ajax die zo trefzeker is? Alvest + jong talent is de oplossing.Huntelaar gaat sowieso weg.
Gentenaar lijkt me een betrouwbare tweede keeper hoor.
pi_55842609
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:06 schreef Dvm86 het volgende:
Gentenaar laten keepen. Of dacht jij er ook aan om Drogba te halen voor als Huntelaar uitvalt, Puyol te halen als Vermaelen uitvalt en Lampard te halen voor als Gabri uitvalt?
quote:
Iedereen gaat sowieso weg. Lijkt me niet dat Heitinga tot z'n 78e in het eerste voetbalt. Alves is gewoon te duur. Zie dat zelf ook eens in.
pi_55842622
Volgens het AD gaat Alves overigens naar Manchester City: http://www.ad.nl/sport/vo(...)nscategory=topStoryA
  maandag 7 januari 2008 @ 11:15:15 #123
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_55842720
Davids en Perez zijn vriendjes
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  maandag 7 januari 2008 @ 11:19:07 #124
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_55842810
Echt wel, die weten elkaars kwaliteit wel te waarderen. Ieder middenveld in Nederland gaat de komende maanden volledig opgevreten worden!
Life is what you make it.
pi_55842939
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:15 schreef Ruiseart het volgende:
Davids en Perez zijn vriendjes [afbeelding]
?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')