abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 januari 2008 @ 15:25:37 #176
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55849145
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mensen doen nooit dingen die ze niet willen doen. Je wil het altijd doen, anders doe je het niet. Het is toch niet zo dat je vreemdgaat omdat je daar toe gedwongen wordt? Ja als iemand een wapen tegen je hoofd zet, maar das geen normale situatie.

Op het moment dat jij met iemand zoent, dan doe je dat omdat je dat op dat moment wil, niet omdat je dat 'eigenlijk niet wil'. Als je je partner geen pijn wil doen, dan moet je gewoon niet vreemdgaan. Lijkt me vrij simpel. Als je het daarna niet vertelt dan doe je dat niet voor je partner, maar omdat je bang bent voor de gevolgen.
Mensen die het wel vertellen doen dat inmo ook regelmatig uit egoisme, ik kan niet leven met dat schuldgevoel...
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  maandag 7 januari 2008 @ 15:27:32 #177
95788 Electrical-Storm
Ondertitels zijn voor mietjes
pi_55849201
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:13 schreef toine999 het volgende:
Ik snap het al, nee het was sarcastisch bedoelt. Is hier wel op zijn plaats als iemand zichzelf introduceerd als idiaale schoonzoon. Nooit iets fout heeft gedaan en zich zelf de hemel in prijst.
Nergens prijs ik mijzelf de hemel in... Ik heb haar mail gelezen, hoe ideaal ben je dan? Ik zeg alleen dat ik haar actie mezelf niet ga aanrekenen. Daar heb ik teveel zelfrespect voor en qua zekerheid zit het bij mezelf door dit hele gebeuren toch al niet helemaal snor. Als ze bij mij bepaalde dingen tekort kwam had ze die kunnen aankaarten, en verder staan ze buiten mijn macht omdat zij daar is en ik hier... Behalve lieve dingen zeggen via mail is er weinig dat ik heb kunnen doen om dit te voorkomen... Moet ik dan bij mezelf beginnen met nadenken?
Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
  Moderator maandag 7 januari 2008 @ 15:28:13 #178
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_55849220
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:25 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Mensen die het wel vertellen doen dat inmo ook regelmatig uit egoisme, ik kan niet leven met dat schuldgevoel...
Zeer zeker waar. Die mensen vertellen het omdat het hun heel erg dwars zit dat ze dat hebben gedaan, maar dan vertellen ze het niet zo zeer om hun partner te vertellen dat ze zijn vreemd gegaan, maar meer om van het geheim af te zijn en het idee te hebben van 'ik heb het in ieder geval verteld'.

Beter kun je dan niet vreemdgaan
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 7 januari 2008 @ 15:28:26 #179
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55849225
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:41 schreef Scorpie het volgende:
@Roquefort,

Waarom praten we eigenlijk consequent over "fouten", want het vreemdgaan als een fout bestempelen in plaats van een moedwillige actie (want dat is het gewoon), maakt het makkelijker om dit te "vergeven en vergeten".

Ik zie vreemdgaan niet als fout. Ik zie vreemdgaan als een doelbewuste actie, al dan niet uit onvrede of onmacht in de huidige relatie, erop gericht om de eigen relatie schade aan te richten.
Fouten maken doet iedereen, vreemdgaan is een ander verhaal.
Wat vind je dan wel een fout? De meeste fouten bestaan uit moedwillige acties die achteraf een verkeerde keus blijken te zijn.
  maandag 7 januari 2008 @ 15:30:19 #180
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_55849279
Ik vind dat Toine en Roquefort hele zinnige dingen zeggen.

Even los van het feit dat ik de dame maar een kneus vind. Een beetje vrouw hoeft niet vreemd te gaan, maar communiceert haar behoeften; ook als deze minder fraai zijn.
pi_55849419
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:27 schreef Electrical-Storm het volgende:

[..]

Nergens prijs ik mijzelf de hemel in... Ik heb haar mail gelezen, hoe ideaal ben je dan? Ik zeg alleen dat ik haar actie mezelf niet ga aanrekenen. Daar heb ik teveel zelfrespect voor en qua zekerheid zit het bij mezelf door dit hele gebeuren toch al niet helemaal snor. Als ze bij mij bepaalde dingen tekort kwam had ze die kunnen aankaarten, en verder staan ze buiten mijn macht omdat zij daar is en ik hier... Behalve lieve dingen zeggen via mail is er weinig dat ik heb kunnen doen om dit te voorkomen... Moet ik dan bij mezelf beginnen met nadenken?
Nee, daar heb je volkomen gelijk in.

Dat nadenken is ueberhaupt maar zoeken naar een verklaring. Shit happens, and it did. De bevredigende verklaring zul je niet bij haar vinden en niet bij jou. Wat dat betreft is het een simpele keuze: Kun jij haar vergeven of niet? En kun je daarna weer vertrouwen opbrengen of niet?

Ik zie nog steeds twee mensen die van elkaar houden, op dit moment van jouw kant vermomd in woede. Ik geef je zefls groot gelijk dat je eigen gevoelens over het gebeurde voor jouw centraal staan. Maar toch, los van dat al, is het jammer dat een paar domme gebeurtensiisen twee mensen die van elkaar houden uiteen drijven, hoe dom en stom het ook is wat er gebeurd is. Gebaseerd op wat je allemaal geschreven hebt lijkt het me buiten kijf dat ze
a. vreemd is gegaan
b. toch van je houdt.

Vanuit jouw positie is dat lastig met elkaar te rijmen. Maar als je nog iets van hoop op je relatie hebt, bedenk dan dat er geen verstandelijke verklaring is, de zoektocht naar een verstandelijke verklaring zal ten alle tijden vruchteloos zijn. De centrale vraag is of jij vergeving kunt geven en vertrouwen terug kunt krijgen.
Hoe zonde het ook kan zijn, het is begrijpelijk als dat vertrouwen bij jou weg is.
twee violen en een trommel en een fluit
  maandag 7 januari 2008 @ 15:37:05 #182
200608 Johan.
Californication
pi_55849444
Geven en nemen, dat is het leven. Dat ze je eerst dingen voorhield is niet netjes. Maar je weet haar reden niet. Het is nooit goed te praten, maar nare dingen vertellen is nooit leuk, hoeveel spijt je er ook van hebt..
Welkomstborrel gewenst.
  Moderator maandag 7 januari 2008 @ 15:39:03 #183
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_55849501
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:35 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Nee, daar heb je volkomen gelijk in.

Dat nadenken is ueberhaupt maar zoeken naar een verklaring. Shit happens, and it did. De bevredigende verklaring zul je niet bij haar vinden en niet bij jou. Wat dat betreft is het een simpele keuze: Kun jij haar vergeven of niet? En kun je daarna weer vertrouwen opbrengen of niet?

Ik zie nog steeds twee mensen die van elkaar houden, op dit moment van jouw kant vermomd in woede. Ik geef je zefls groot gelijk dat je eigen gevoelens over het gebeurde voor jouw centraal staan. Maar toch, los van dat al, is het jammer dat een paar domme gebeurtensiisen twee mensen die van elkaar houden uiteen drijven, hoe dom en stom het ook is wat er gebeurd is. Gebaseerd op wat je allemaal geschreven hebt lijkt het me buiten kijf dat ze
a. vreemd is gegaan
b. toch van je houdt.

Vanuit jouw positie is dat lastig met elkaar te rijmen. Maar als je nog iets van hoop op je relatie hebt, bedenk dan dat er geen verstandelijke verklaring is, de zoektocht naar een verstandelijke verklaring zal ten alle tijden vruchteloos zijn. De centrale vraag is of jij vergeving kunt geven en vertrouwen terug kunt krijgen.
Hoe zonde het ook kan zijn, het is begrijpelijk als dat vertrouwen bij jou weg is.
Inderdaad, ik was ook zo zwart-wit. Dat is nu wel even anders. Ik ben de meid van wie ik hou kwijt. En waarom? Onder andere om dingen die ik wel of niet heb gedaan. Als ik dat toen wel of niet had gedaan, als ik beter naar dr had geluisterd, dan waren we nu nog bij elkaar geweest. Misschien ook niet, maar ik zal het nooit meer zeker weten. Ik heb spijt als haren op mn hoofd, maar zelfs al zou ik het veranderen, dan nog zijn er dingen waar ik geen invloed op heb.

Neem je vriendin terug man, jij hebt die luxe. Ik heb dat geluk niet, ik ben haar gewoon kwijt. Ik zou alles doen om haar terug te krijgen, maar dat zit er niet in ben ik bang. Jij kunt het nog, maak daar dan gebruik van.

Ik zal moeten leven met het idee van 'wat als...'. Jij hoeft dat niet, doe het dan ook niet.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 7 januari 2008 @ 15:40:12 #184
200262 toine999
Je leeft maar 1 keer
pi_55849533
quote:
Op maandag 7 januari 2008 15:27 schreef Electrical-Storm het volgende:

[..]

Nou dat zegt toch genoeg, als zij behoefte heeft aan een ander so be it. Als jij het voor je zelf niet op een rijtje wilt krijgen om te bezien wat mischien de oorzaak is, ook prima, jouw keuze. Ik zie aan de lopende band relaties om me heen uit elkaar spatten. Feit blijft dat hier altijd 2 schuldigen zijn. Of het nu gewoon is op elkaar uit gekeken te zijn of vreemd gaan, overal lag een diepere onderliggende rden in. Ik heb al veel te veel om me heen dingen zien gebeuren, ben beslist niet op mijn achterhoofd gevallen. Waarom nodig je haar niet uit op dit forum topic dan kunnen we nog een week of twee door. Waarom voer jij hier in je eentje een discussie.

Vreemd gaan heeft enorm veel achterliggende redenen, voor de 1 is het een gemis aan spanning, voor de ander passie, voor weer een ander de relatie die kut is. Zie je het voor je? "Hey schatje, ik ontdek dat je vreemd bent gegaan, ga me eens haarfijn uitleggen waaorm dat je dat deed????" Volgens mij werkt het niet helemaal zo, wellicht beter is te zeggen, "Cho schatje wat je nu hebt gedaan heb ik ook altijd al willen doen, voor mij is het de passie die ik mis, en jij????"
  maandag 7 januari 2008 @ 15:47:20 #185
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_55849715
ik word daar altijd zo moe van als ik lees perfecte relatie, perfecte meisje.
What he fuck? Ze ging vreemd. Ze heeft je bedrogen.
Dan was de relatie niet perfect, en zij al helemaal niet.

Je neukt niet zomaar met iemand anders.
Zeker niet 3 dagen nadat je je vermeende grote liefde gedag hebt gezegd.
ik heb ook altijd pech.. :'(
  maandag 7 januari 2008 @ 15:59:06 #186
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_55850049
Wat een kutwijf.s
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  maandag 7 januari 2008 @ 16:08:24 #187
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_55850281
Vreemdgaan? wat is vreemdgaan - Maak onderscheid tussen liefde en lust en dan zul je zien dat vreemdgaan opeens een andere betekenis krijgt. Alleen veel mensen hebben een selectief denkproces, waardoor ze een verknipt wereldbeeld hebben. Alsof de wereld is gemaakt voor 1 op 1 relaties... De driften in een mens moeten de ruimte krijgen.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_55850423
TS, aka Electrical-Storm, ik vind jou een behoorlijke lul.

Je spreekt over vergeven, maar je hele houding is zó fel dat dat niet meer dan een loos woord is dat je wel eens gehoord hebt en eens in een conversatie wilde gebruiken.

En terecht, in jouw ogen. Want jou is Groot Onrecht aangedaan. Je vriendin met een ander, en er nog over liegen ook. Freselijk!
Maar vergeven als je niet boos bent is ook niet echt moeilijk. Nu zit je met een situatie waarin het er écht op aankomt of je kunt vergeven. Zo te lezen kun jij dat dus niet.

Je zegt (vele malen) dat je het zo erg vindt dat ze oneerlijk tegen je is geweest.
Ik zou daar willen opvoeren dat jij het to-taal onmogelijk voor haar maakt om eerlijk te zijn. Je geeft al van tevoren aan dat je alleen wilt horen wat je wilt horen (dat ze je volledig trouw is gebleven). Je hebt geen boodschap aan iets minder prettige informatie.

Ik weet niet of vreemdgaan het eindee van een relatie moet betekenen. Ik denk dat dat vooral afhangt van de reacties van de partner. Maar ik vind jou wel héél erg reageren. Het is bij het bezitterige af.

Ps. en ik vind het puberaal om halverwege de vakantie nog even voor een kapitaal over te vliegen.

Hi CG!
pi_55850454
Kut voor je, als ik het zo lees had je beter niet langs kunnen gaan.
Immers: Uit de mailtje van haar die jij gelezen heb bleek dat er nog niks gebeurd was tot jij kwam omdat ze de relatie met jou niet op het spel wilde zetten.
3 Dagen na 2, volgens jou, fantastische weken, is dat ineens wel het geval...

En verder
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:23 schreef Electrical-Storm het volgende:
Even mijn hart luchten, m'n wereld is dit weekend ingestort

2,5 jaar heb ik een relatie gehad met mijn droomvriendin, ze was m'n alles en we zaten gebeiteld voor de toekomst. bla . Ondanks dat het mijn eerste serieuze relatie is geweest wist ik dat dat meisje een schot in de roos was, ze was voor mij de allerliefste eerste, allermooiste eerste, meest opwindende eerste en meest betrouwbare eerste meid die ik me kon wensen.
Je eerste vriendin, altijd lastig als dat uit gaat. Maar je studeert nog, dus nog tijd en kansen genoeg om iets anders aan de haak te slaan
pi_55850684
1 keer liegen is één ding en kan nog wel gebeuren.
Gebeurd het een 2e keer, dan is het einde zoek. Zal nog wel een hoop gebeurd zijn waar je niks van af weet.
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_55851027
quote:
Op maandag 7 januari 2008 16:22 schreef Noisekick het volgende:
1 keer liegen is één ding en kan nog wel gebeuren.
Gebeurd het een 2e keer, dan is het einde zoek. Zal nog wel een hoop gebeurd zijn waar je niks van af weet.
Ik denk dat ze zich gewoon gigantisch heeft laten uitwonen daar.
het is ook zo "eenzaam", in je eentje. Ver van huis, dan moet je iets met iemand delen.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+

[ Bericht 94% gewijzigd door Inekris op 07-01-2008 19:13:57 ]
pi_55851402
quote:
Op maandag 7 januari 2008 16:12 schreef mgerben het volgende:

Ik weet niet of vreemdgaan het eindee van een relatie moet betekenen. Ik denk dat dat vooral afhangt van de reacties van de partner. Maar ik vind jou wel héél erg reageren. Het is bij het bezitterige af.
Nou ja, de TS is gewoon heel stellig in zijn opvatting; vreemdgaan is exit. En eerlijkheid is alles.
Dat zijn partner vreemdgaat en het vervolgens verzwijgt, betekent dat ze de 2 dingen doet die hij het ergste in een relatie vind; liegen en vreemdgaan.

Geen gekke gedachte hoor, ik denk er zelf ook zo over. Ik denk dan ook dat de TS niet boos is over dat ze zo oneerlijk is geweest, maar vooral over het feit dat ze het gedaan heeft.
Ik snap ook wel dat vreemdgaan en eerlijk zijn elkaar bijten, vandaar dat je 1 van de 2 moet laten.
De ex van de TS koos ervoor haar bek te houden, maar dat mocht niet baten.
Tja, en dan is het hek van de dam en heb je beiden fout gedaan.

Dan is het aan de partner om te beslissen wat te doen. Ikzelf heb nog niet in die situatie gezeten dus ik zou alleen theoretisch kunnen zeggen dat ik dan heel veel moeite heb met het vertrouwen van mijn partner, waardoor ik waarschijnlijk uit zelfbescherming al de relatie verbreek.

Dat is een keus die voor een ieder persoonlijk is; hier kan niemand de TS raad in geven.
Dat er mensen zijn die de schuld bij de TS leggen en mensen die de ex van de TS verdedigen, zijn en blijven visies, net zoals het feit dat er mensen zijn die per direct de relatie zouden verbreken, en net zoals de mensen die zouden doorgaan. De TS moet er mee doen wat hij ermee wil doen; hij moet zelf de keuze maken in zijn relatie.

Wat ik wel kwalijk vind, is de intolerantie van alle partijen in dit topic. Mensen worden nog net niet voor debiel uitgemaakt omdat ze het niet eens zijn met elkaars visie. Ikzelf maak me er ook schuldig aan.
Dit is echter erg jammer, want constructief is het topic hierdoor niet geworden.

@TS: veel sterkte ermee.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2008 16:49:11 ]
  maandag 7 januari 2008 @ 16:55:55 #194
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_55851640
quote:

Je spreekt over vergeven, maar je hele houding is zó fel dat dat niet meer dan een loos woord is dat je wel eens gehoord hebt en eens in een conversatie wilde gebruiken.

En terecht, in jouw ogen. Want jou is Groot Onrecht aangedaan. Je vriendin met een ander, en er nog over liegen ook. Freselijk!
Maar vergeven als je niet boos bent is ook niet echt moeilijk. Nu zit je met een situatie waarin het er écht op aankomt of je kunt vergeven. Zo te lezen kun jij dat dus niet.

Je zegt (vele malen) dat je het zo erg vindt dat ze oneerlijk tegen je is geweest.
Ik zou daar willen opvoeren dat jij het to-taal onmogelijk voor haar maakt om eerlijk te zijn. Je geeft al van tevoren aan dat je alleen wilt horen wat je wilt horen (dat ze je volledig trouw is gebleven). Je hebt geen boodschap aan iets minder prettige informatie.

Ps. en ik vind het puberaal om halverwege de vakantie nog even voor een kapitaal over te vliegen.

Hi CG!
Je overdrijft, TS is geen lul, TS is kwaad, heel erg en dat is heel logisch, op dit moment.
Ik was ook kwaad, wilde geen excuses horen, niet praten, hem niet zien, dat ging over en ik miste hem en besefte dat ik hem wel kon vergeven, na een tijdje dus, niet gelijk.
  maandag 7 januari 2008 @ 16:59:08 #195
14827 Kogando
Modelprutser
pi_55851730
Veel sterkte, mijn situatie een half jaar geleden lijkt wel wat op die van jou. Geen contact gaat je waarschijnlijk niet lukken, maar zodra je er kans voor ziet zou ik het doen. Ik heb zelf nog maand of drie contact gehad, maar daarna toch afgekapt.. en sindsdien voelde ik me stukken beter.

Enne, laat je niks wijsmaken. Voor deze shit bestaan geen pasklare oplossingen, het is gewoon een soort straf die je uit moet zitten. De tijd is je bondgenoot.

Laat je niet verleiden tot zelfmedelijden, maar onderschat liefdesverdriet niet. Je hebt nu gewoon te kampen met een soort depressie de komende tijd. Steek je kop niet onder je kussen, afleiding helpt altijd.

Hou je taai!
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  maandag 7 januari 2008 @ 17:01:17 #196
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_55851784
quote:

Hi CG!
Wow, het is zelden dat ik een reactie lees die echt toaal het tegenovergestelde is van wat ik vind. Ik heb in dit topic reacties gezien over elkaar vrij laten tijdens lange afwezigheid, en dat kan ik allemaal nog begrijpen, maar wat jij hier allemaal neer durft te zetten.

En dan ook nog zijn reisje naar haar toe puberaal noemen, hoe kom je daar nu weer bij... Echt te belachelijk voor woorden. Maar, mening is mening.. succes ermee
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_55851852
quote:
Op maandag 7 januari 2008 16:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat ik wel kwalijk vind, is de intolerantie van alle partijen in dit topic. Mensen worden nog net niet voor debiel uitgemaakt omdat ze het niet eens zijn met elkaars visie. Ikzelf maak me er ook schuldig aan.
Dit is echter erg jammer, want constructief is het topic hierdoor niet geworden.

In alle eerlijkheid ben je zelfs de hoofdschuldige daaraan in dit topic, en tot twee keer toe iemand manen om niet meer te posten of op te rotten uit dit topic is al helemaal de meest kansloze manier om jezelf voor lul te zetten. Haal die balk uit je eigen oog man, je bent erger op je eigen gelijk gericht dan de mensen die je datzelfde verwijt. Je maakt mensen voor ergere dingen uit dan debiel. Ik vind je over het algemeen een kwaliteitposter, maar in dit topic ben je een dreinende peuter die perse zijn gelijk wil hebben.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_55851985
quote:
Op zondag 6 januari 2008 23:40 schreef Electrical-Storm het volgende:
Mijn bron is haar eigen mailbox... Ontzettend verkeerd maar ik voelde al een zekere spanning in de week dat ik terug was in NL... Ik ben uiteraard ook een klein beetje terug gaan lezen (eerdere mailtjes) en daaruit bleek dat ze juist de hele tijd afstand aan het nemen was van die kerel, ze wilde het hier nooit op aan laten komen. Daarom weet ik vrij zeker dat ze pas na mijn komst voor het eerst over de grens is gegaan. Ik heb haar mailbox verder nooit gecontroleerd, nooit behoefte aan gehad omdat ik haar blind vertrouwde... Achteraf ben ik blij dat ik het heb gedaan, ze had het denk ik nooit uit zichzelf verteld...

Uiteraard heeft ze een nieuw wachtwoord, en daarom zal ik er nooit achterkomen wat er na die week is gebeurd...
ispynow ?

http://www.exploreanywhere.com/isn-features.php
pi_55852179
quote:
Op maandag 7 januari 2008 12:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. De TS is een lamlul dat hij haar mail leest. En als hij dat niet had gedaan was hij waarschijnlijk zielsgelukkig geweest als ze weer geland was op Schiphol, en had hij nooit geweten dat zijn perfekt vrouwtje toch lang niet zo perfekt is.
Tot hij rare bultjes krijgt, branderig gevoel tijdens het plassen en de doctor hem bij zich roept om een serieus gesprek aan te gaan. Dit soort bullshit was leuk geweest rond de jaren 60, vertrouwen hebben gelul... Maar inmiddels leven we in de jaren 2008 waarin Aids/HIV, en alle andere SOA's een keiharde realiteit is.

Als je chick een ander batst in een auto, tja dan weet ik dat een keer iemand zijn email lezen niet het einde van de wereld is. Daarnaast privacy in een perfecte relatie? Als het goed is heb je geen geheimen voor elkaar.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2008 17:22:55 ]
pi_55852258
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:49 schreef Scorpie het volgende:
Wel frappant; alle vrouwen in dit topic nemen het op voor de vriendin, de mannen voor de TS
"Deze verschillende gevolgen van overspel worden weerspiegeld in de verschillende reacties van mannen en vrouwen op het vreemdgaan van hun partner. Uit onderzoek blijkt namelijk dat vrouwen zich jaloers voelen wanneer hun man een diepgaande emotionele band met een andere vrouw blijkt te hebben. Mannen daarentegen vinden het omgekeerde niet zo erg. Zij worden eerder jaloers wanneer ze erachter komen dat hun vrouw een seksuele relatie met een andere man heeft. Dit vinden vrouwen weer minder reden tot jaloezie."
Bron: Kennislink - Verschillen in seksueel gedrag.

Ben het verder trouwens volledig met Scorpie eens. Vreemdgaan is menselijk, maar wil daarom nog niet betekenen dat we het maar half goed moeten praten vanuit 'behoeftes' of 'menselijke natuur'. Je hebt als mens de keuze om iets te weigeren, om verantwoordelijkheden te nemen voor je relatie. Als je die verantwoordelijkheid niet neemt is er naar mijn mening gewoon geen relatie. Klaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2008 17:23:26 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')