abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 januari 2008 @ 18:23:33 #1
95788 Electrical-Storm
Ondertitels zijn voor mietjes
pi_55828343
Even mijn hart luchten, m'n wereld is dit weekend ingestort

2,5 jaar heb ik een relatie gehad met mijn droomvriendin, ze was m'n alles en we zaten gebeiteld voor de toekomst. We studeerden allebei in dezelfde stad en we kwamen oorspronkelijk uit dezelfde streek, beter kon het niet. Alles ging dan ook perfect, het was overduidelijk dat we op alle vlakken bijelkaar hoorden en dat ze voor mij de ware was. Ondanks dat het mijn eerste serieuze relatie is geweest wist ik dat dat meisje een schot in de roos was, ze was voor mij de allerliefste, allermooiste, meest opwindende en meest betrouwbare meid die ik me kon wensen. Zelden hadden we ruzie, we gingen voor elkaar door het vuur en lieten elkaar genoeg ruimte voor al het leven buiten onze relatie. Kortom: ze had mijn hart gestolen maar het voelde goed in haar handen. Dat is waar het fout is gegaan, ik heb me volledig vastgehouden aan onze toekomst samen waardoor nu de grond onder mijn voeten is weggezakt.

In 2007 zijn we allebei voor onze studie in het buitenland geweest. Eerst ging ik 3 maanden naar Azie, vervolgens is zij in september voor 5 maanden naar de Cariben vertrokken voor een stage. Alles ging goed, we misten elkaar en we beseften iedere dag dat we elkaar nodig hadden om echt gelukkig te kunnen zijn. Een maand geleden ben ik haar twee weken komen opzoeken om de lange tijd zonder elkaar doormidden te snijden. Het was fantastisch om haar weer te zien, en alle gevoelens voor elkaar werden dubbel en dwars bevestigd. Het was een flinke investering, maar ik wist dat het onze relatie ten goede kwam en dat we samen een mooie ervaring aan onze immense lading mooie herinneringen konden toevoegen. We hebben twee supermooie weken gehad vol passie, romantiek, liefde... alles wat een mens nodig heeft om te beseffen dat het goed zit! Wat wij hadden ging nooit meer stuk, en als dit alles achter de rug was kon niks en niemand meer tussen ons komen. Voorzichtig hadden we het al over plannen om te gaan samenwonen...

Een week na mijn terugkomst in NL ben ik erachter gekomen dat ze me diezelfde week niet helemaal trouw is gebleven. Drie dagen nadat ik weg was heeft ze 'lichamelijk contact' gehad met een lokale collega met wie ze al langere tijd 'vriendschappelijk' omging. Ik heb haar de kans gegeven om alles zelf per telefoon op te biechten, maar dat heeft ze niet gedaan waarna ik haar ermee heb geconfronteerd dat ik het wist. Ze vond het verschrikkelijk dat ze me had gekwetst en ze zou er alles aan doen om het weer de oude te laten worden. Verder beweerde ze dat ze het me in Nederland wilde vertellen, om er vervolgens alles aan te kunnen doen om mijn vertrouwen terug te winnen. Tenslotte zweerde ze mij dat het eenmalig was, en niet verder is gegaan dan een zoen zonder gevoel. Ze was ontzettend in de war en overvallen door de intenties van die jongen. Sindsdien heeft ze hem niet meer gesproken om mij niet verder te kwetsen en om geen gehoor meer te geven aan zijn bedoelingen. Ik was haar alles en alleen ik kon haar gelukkig maken. De afgelopen weken heb ik kneiterhard mijn best gedaan om het haar te vergeven, immers: mensen maken fouten en het laatste wat ze wilde was onze liefde op het spel zetten. Dat lukte aardig, ik kon steeds beter aan haar denken zonder altijd maar die fout in mijn achterhoofd te laten rondspoken. Ondanks dat het nog maar twee weken geleden was verlangde ik weer ontzettend naar haar en begon ik opnieuw de dagen af te tellen tot haar terugkomst. Kortom: we hebben allebei keihard geknokt voor onze relatie en het begon weer de goede kant op te gaan.

Echter, gisteren heeft ze over de telefoon opgebiecht dat ze opnieuw heeft gelogen. Ze is die bewuste dag verder gegaan dan zoenen, ze hebben sex gehad in zijn auto. Ondanks dat het een gedachte was die mijn onderbuikgevoelens al langer in een houdgreep hielden kwam het nieuws kei- en keihard aan. Mijn meisje... mijn meisje die uit de kleren is gegaan voor een andere kerel, een ware nachtmerrie die is uitkomen. Ik voel me nu verschrikkelijk, alles waar ik al die tijd zo trots op was, alles waardoor ik me volmaakt voelde, mijn leven, mijn dromen...kapot! Ik heb het per direct uitgemaakt, omdat ik geen valse hoop meer wil koesteren wat onze relatie betreft. Ze was er kapot van en wilde er alles aan doen om me weer gelukkig te maken, maar ik kan het niet meer opbrengen. Twee dingen verlangde ik van haar tijdens haar verblijf op dat kuteiland: trouw en eerlijkheid. Ze heeft het allebei niet kunnen waarmaken, en me op de meest verschrikkelijke manier die ik me kan bedenken belazerd. Ik wil haar vergeten, anders kom ik niet over haar heen.

Het beste is om vanaf nu al het contact met haar te verbreken, maar ze is teveel in mijn leven verweven om alles maar opzij te kunnen zetten. Ik wil het zo graag nog een kans geven, maar ik weet dat ik haar nooit meer volledig zal vertrouwen en haar verschrikkelijke fout nooit meer zou kunnen vergeven. Ze heeft me meerdere malen voorgelogen, me belazerd, en terwijl ik alles voor haar deed brak zij het achter mijn rug om net zo hard weer af. Maar twee-en-een-halve fantastische jaren zijn me niet in de koude kleren gaan zitten, en het besef dat alles radicaal anders zal zijn sijpelt veel te langzaam binnen. Het waren de mooiste jaren van mijn leven, en ik voelde me volmaakt met haar aan mijn zijde. Ik ben er echt kapot van, en ik ben radeloos over de manier waarop ik dit achter me kan laten. Ondanks alle pijn en verdriet die ze me heeft aangedaan blijf ik zielsveel om haar geven. Ik ben woest en mijn hart is gebroken, maar ze blijft in mijn gedachten mijn ware. Ik wil niemand anders, en ik zou een moord doen voor het feit dat het allemaal maar niet gebeurd was. Aan een kant wil ik niks meer met haar te maken hebben, maar aan de andere kant check ik ieder uur mijn mail en ben ik nog steeds bezig met aftellen tot ze weer terug is.

Hoe de fuck ga ik verder, kan een relatie zoveel ellende aan of doe ik er goed aan om aan alle illusies een einde te maken? Ik weet het gewoon niet meer... ik wil eisen dat ze per direct terugkomt maar aan de andere kant zou dat onzinnig zijn... alsof ik er dan wel zand over zou kunnen gooien.

En godverdomme, wat heb ik mensen met soortgelijke problemen al die tijd weggewuifd... Dit was iets dat mijn nooit zou overkomen, het KON niet gebeuren bij ons. Mensen die mij hebben gewaarschuwd over deze mogelijkheid heb ik uitgelachen. Ook al ging 90% vreemd tijdens zo'n stage daar, ik was er van overtuigd dat mijn vriendin nog altijd bij die 10% zou horen. Ze heeft me al die tijd beloofd dat ze me iets in deze categorie nooit maar dan ook nooit aan zou doen. Ze kon het niet over haar hart verkrijgen om mij te kwetsen, en bovendien zou ze er ook nooit de behoefte aan hebben. En shit wat was ik trots op ons, het leek allemaal zo sterk en zo bestand tegen de buitenwereld... Al die gevoelens kunnen nu de prullenbak in, het wachten is voor niks geweest...

Thnx voor het lezen, het zat me allemaal zo hoog dat ik het nodig van me af moest typen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Electrical-Storm op 06-01-2008 18:39:18 ]
Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
pi_55828382
Samenvatting?
  zondag 6 januari 2008 @ 18:29:11 #3
116535 Smoked
Ally Sheedy FTW!1
pi_55828479
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:25 schreef RacerDKB het volgende:
Samenvatting?
Samenvatting:
Zijn meid heeft gewipt met een ander toen ze in het buitenland was zonder hem, maar hij vindt haar toch heel erg lief en weet niet wat hij nu moet doen.
There IS no global warming -- The Matrix
pi_55828665
a) haar vergeven b) een ander neuken om wraak te nemen c) niet meer met haar omgaan
pi_55828724
Beetje lullige actie van haar. Maar misschien was je ook wel gewoon blind omdat het allemaal te mooi was om waar te zijn . Daarnaast zijn mensen meestal heel anders in bepaalde situaties, dan ze dachten/voorspelden.

Sterkte kerel.

-xxx-
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  zondag 6 januari 2008 @ 18:41:27 #6
183375 Qasi
Love me for a reason
pi_55828738
Pics or it didn't happen

Ontopic : Forget her, Arube is sowieso een kuteiland en zorg ervoor dat je je leven weer op de rails heb als ze terug is, wie het laatst lacht lacht het best! Sterkte kerel!
Dan ben je een hoer met een doek om je kop
pi_55829079
reken er dan maar op dat ze wel vaker dan die ene keer met hem sex gehad heeft, dat het al weken speelde en dat ze niet kon wachten om weer in zijn armen te liggen nadat jij weg was weer.

ik bedoel, drie dagen nadat jij weg was na 2 volgens jouw beleving iig fantastische weken, al naar een ander toe rennen, doe je niet als het niets betekende, het een eenmalig iets wat, je niet wist wat je bezield heeft.

dat wist ze wel, die 2 weken met jou waren ms best leuk, maar ergens ook afzien, want 2 weken zonder hem... alleen 'hem' heeft iedere week een ander naief NL's schatje en ziet haar ondertussen niet meer staan, bovendien ze gaat toch weer weg, dat was nu net het leuke aan haar... ze rotte weer op.... en jij ook, na die 2 weken, dat was het leuke van jou... en nu is het leuke van jou, dat ze alsnog bij jou terecht kan, en omdat 'hem' haar niet meer ziet staan , is dat best fijn, staat ze iig niet met lege handen, NL is al zo koud, helemaal deze tijd van het jaar.

moraal van dit verhaal, alle vrouwen zijn kuthoererende liegende bedriegende ...kuthoeren, trap er niet in.

oh en rot voor je enzo, uiteraard, maar het gaat over, kijk maar naar je vriendin, die deed er maar een paar weken over, om jou te vergeten, en het was niet eens uit, kun je nagaan, hoe snel jij er overheen kan zijn, als je maar wil en die wil komt er wel, want wie wil er nu een kuthoerende liegende bedriegende kuthoer als vriendin. die godbetert drie dagen na twee fantastische weken met jou, om het over de 2 en half jaar daarvoor maar niet te hebben, zich liet bepotelen door een hitsige polygamist met een lichaam dat Adonis groen zou doen zien van afgunst en met een nooit weigerend lid, met van de warme edoch niet zweterige handen langzaam over de vrouwelijk rondingen, de rondingen van jouw vriendin, glijdend, en haar lieve en spannende woordjes toefluisterend haar in no time wist te verleiden, en dat in een ambiance waar lust toch al zo de boventoon voert... compleet kansloos, zo ver van jullie bed en het natte koude Nederland, kansloos was je, en of je dat blijft is aan jou, en haar terugwinnen maakt je geen winnaar persé

jezus, houd je bek eens, milagro
maar denk er eens over na
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 6 januari 2008 @ 18:58:12 #8
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_55829108
Wat vreselijke klote voor je! Ik kan me voorstellen dat je hier flink van ondersteboven bent...
Hoe lang duurt het nog voor ze weer terug in NL is?
Ik kan me voorstellen dat je 2.5 jaar pracht-tijd samen niet zomaar weg wil gooien, maar de vraag is of jij met je meisje zo verder zou kunnen leven? Misschien moet je even geen tot weinig contact hebben om elkaar in NL weer een keer te treffen.. Gewoon rustig aan, zoals het was zal het waarschijnlijk nooit meer worden, maar ik denk dat je het beter kan inschatten over wat JIJ wilt en voelt (daar gaat het immers om) als ze hier is.
Sterkte in ieder geval!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 6 januari 2008 @ 19:00:03 #9
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_55829156
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:57 schreef milagro het volgende:

moraal van dit verhaal, alle vrouwen zijn kuthoererende liegende bedriegende ...kuthoeren, trap er niet in.
Slechte ervaringen met vrouwen gehad ofzo?, ik zeg toch ook niet dat alle kerels ongenuanceerde kwiebussen zijn
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 6 januari 2008 @ 19:00:42 #10
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_55829176
Geil.
Geef mij maar Amsterdam
  zondag 6 januari 2008 @ 19:01:36 #11
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_55829193
Vergeven of vergeten.
Maar ik zou kiezen voor de 2e mogelijkheid
Been there, done that enzo.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_55829194
quote:
Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Slechte ervaringen met vrouwen gehad ofzo?, ik zeg toch ook niet dat alle kerels ongenuanceerde kwiebussen zijn
oh, ik vergat "dom" , ze zijn ook nog dom!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 6 januari 2008 @ 19:06:19 #13
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_55829276
quote:
reken er dan maar op dat ze wel vaker dan die ene keer met hem sex gehad heeft, dat het al weken speelde en dat ze niet kon wachten om weer in zijn armen te liggen nadat jij weg was weer.

ik bedoel, drie dagen nadat jij weg was na 2 volgens jouw beleving iig fantastische weken, al naar een ander toe rennen, doe je niet als het niets betekende, het een eenmalig iets wat, je niet wist wat je bezield heeft.

dat wist ze wel, die 2 weken met jou waren ms best leuk, maar ergens ook afzien, want 2 weken zonder hem... alleen 'hem' heeft iedere week een ander naief NL's schatje en ziet haar ondertussen niet meer staan, bovendien ze gaat toch weer weg, dat was nu net het leuke aan haar... ze rotte weer op.... en jij ook, na die 2 weken, dat was het leuke van jou... en nu is het leuke van jou, dat ze alsnog bij jou terecht kan, en omdat 'hem' haar niet meer ziet staan , is dat best fijn, staat ze iig niet met lege handen, NL is al zo koud, helemaal deze tijd van het jaar.

oh en rot voor je enzo, uiteraard, maar het gaat over, kijk maar naar je vriendin, die deed er maar een paar weken over, om jou te vergeten, en het was niet eens uit, kun je nagaan, hoe snel jij er overheen kan zijn, als je maar wil en die wil komt er wel, want wie wil er nu een kuthoerende liegende bedriegende kuthoer als vriendin. die godbetert drie dagen na twee fantastische weken met jou, om het over de 2 en half jaar daarvoor maar niet te hebben, zich liet bepotelen door een hitsige polygamist met een lichaam dat Adonis groen zou doen zien van afgunst en met een nooit weigerend lid, met van de warme edoch niet zweterige handen langzaam over de vrouwelijk rondingen, de rondingen van jouw vriendin, glijdend, en haar lieve en spannende woordjes toefluisterend haar in no time wist te verleiden, en dat in een ambiance waar lust toch al zo de boventoon voert... compleet kansloos, zo ver van jullie bed en het natte koude Nederland, kansloos was je, en of je dat blijft is aan jou, en haar terugwinnen maakt je geen winnaar persé

Klein beetje overdreven, maar het komt er opzich best redelijk dicht in de buurt inderdaad.
Hoe klote het ook is, ik zou ze niet meer terug nemen, al zou ze me naakt en op d'r knietjes komen smeken. Gewoon puur omdat is gebleken dat ze er niet genoeg principieel tegen is. Dat is de enige manier "om het te voorkomen" zeg maar. Als blijkt dat ze het nu 'over haar hart kon verkrijgen' is ze gewoon nooit meer te vertrouwen. Mensen veranderen niet zo makkelijk. Als ze het nu doet, wie zegt dat ze het niet eerder heeft gedaan of weer gaat doen.
  zondag 6 januari 2008 @ 19:07:54 #14
164959 krimpenrik
Telefoonfreak
pi_55829311
ben ook al 3 jaar met me meissje heb zelf 1 keer een fout gemaakt in een totaal neit nuchtere omgeving met ander gezoend. voelde me ook kapot, het vertrouwen moest weer opnieuw opgebouwd worden.. maar we zijn nog steeds bij elkaar, het kan dus wel!.

en per 1 augustus ben ik een jaar stage in buitenland.. ook de ultieme test voor onze relatie..
  zondag 6 januari 2008 @ 19:10:31 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_55829367
quote:
Op zondag 6 januari 2008 19:01 schreef milagro het volgende:

oh, ik vergat "dom" , ze zijn ook nog dom!
De uitvoerige situatieschets is verder weer zeer levendig en logisch, meneer Milagro .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 6 januari 2008 @ 19:15:13 #16
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_55829495
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:38 schreef RacerDKB het volgende:
a) haar vergeven b) een ander neuken om wraak te nemen c) niet meer met haar omgaan
In die volgorde
censuur :O
  zondag 6 januari 2008 @ 19:21:03 #17
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_55829668
Wow, echt super kut voor je man. Maarja, was toch maar een kuthoer blijkt.
Thinking about thinking of you.
pi_55829935
Haha, milagro is opeens weer flink op dreef
  zondag 6 januari 2008 @ 19:51:34 #19
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_55830400
wow, heftig verhaal... ik zou haar nooit meer kunnen vertrouwen. Je moet kijken of jij die kracht wel kunt opbrengen...

Succes in ieder geval.
* I intend to live forever, so far so good! *
  zondag 6 januari 2008 @ 19:52:06 #20
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_55830411
quote:
Op zondag 6 januari 2008 19:30 schreef Xeanor het volgende:
Ja, en ze heeft nog een punt ook
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_55830513
quote:

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_55830703
quote:
Op zondag 6 januari 2008 19:30 schreef Xeanor het volgende:
Ze heeft wel een punt moet ik zeggen.

Tja het is aan jezelf TS of je haar nog weer kunt vertrouwen. Ik denk niet dat wij die vraag voor je kunnen beantwoorden. Ik wens je iig veel sterkte met je keuze.
  zondag 6 januari 2008 @ 20:04:10 #23
95788 Electrical-Storm
pi_55830705
@Milagro

Haha, ik moest er eigenlijk nog een beetje om lachen ook. Je botte beschrijving zal ik je maar niet kwalijk nemen, een maand geleden had ik precies zo kunnen reageren. Ik ga deze dagen uit een soort van zelfbescherming ook al van het ergste uit, hoewel ik weet dankzij bepaalde 'bronnen' dat het voor mijn komst niet heeft gespeeld... Anyway, ik zal het nooit te weten komen en alleen al om die reden krijgt ze mijn vertrouwen nooit meer volledig terug...
  zondag 6 januari 2008 @ 20:32:34 #24
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_55831421
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:38 schreef RacerDKB het volgende:
Eerst b dan c
pi_55832971
Mijn ervaring, als ze beginnen met liegen kunnen ze niet meer stoppen.
En waarom zou je iemand nog vertrouwen als ze twee keer over hetzelfde hebben gelogen.
Inderdaad zorgen dat je je leven weer op de rails hebt voordat ze terugkomt en hou in je achterhoofd dat als het vertrouwen weg is een relatie bijna niet meer mogelijk is.
liegen maakt meer kapot dan je lief is.

Sterkte en ik hoop dat je snel een meid tegenkomt die je wel waard is
pi_55833125
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:04 schreef Electrical-Storm het volgende:
@Milagro

Haha, ik moest er eigenlijk nog een beetje om lachen ook. Je botte beschrijving zal ik je maar niet kwalijk nemen, een maand geleden had ik precies zo kunnen reageren. Ik ga deze dagen uit een soort van zelfbescherming ook al van het ergste uit, hoewel ik weet dankzij bepaalde 'bronnen' dat het voor mijn komst niet heeft gespeeld... Anyway, ik zal het nooit te weten komen en alleen al om die reden krijgt ze mijn vertrouwen nooit meer volledig terug...
En wat zeggen die bronnen nu? Nu het uit is, is ze onbeperkt met die ander aan het krikken?
  zondag 6 januari 2008 @ 21:45:34 #27
95788 Electrical-Storm
pi_55833311
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:38 schreef n0a het volgende:

[..]

En wat zeggen die bronnen nu? Nu het uit is, is ze onbeperkt met die ander aan het krikken?
Nee die zeggen dat er op dit moment twee negers onbeperkt jouw moeder aan het uitwonen zijn...
Alsjeblieft, kunnen mensen als jij die niks nuttigs toe te voegen hebben aan mijn probleem gewoon hun muil houden? Ik heb het al zwaar genoeg, dus ik heb aan de prikkelingen die je met jouw reactie beoogt een broertje dood...
pi_55833382
Als liefde is zoals TS het hier voorstelt, wil ik zelfs niet beginnen aan een relatie. De Liefde wordt hier overromantisch voorgesteld. TS is naïef geweest en heeft een levensles geleerd.

Misschien moeten we de definitie van Relatie maar eens veranderen. De tijd is rijp daarvoor
pi_55833432
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:45 schreef Electrical-Storm het volgende:

[..]

Nee die zeggen dat er op dit moment twee negers onbeperkt jouw moeder aan het uitwonen zijn...
Alsjeblieft, kunnen mensen als jij die niks nuttigs toe te voegen hebben aan mijn probleem gewoon hun muil houden? Ik heb het al zwaar genoeg, dus ik heb aan de prikkelingen die je met jouw reactie beoogt een broertje dood...
Dank je.

Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten. Als zij nog wat voor je zou voelen en je gelukkig zou willen maken en je terug zou willen dan zou ze nu, nu het uit is dat ook moeten bewijzen. Als ze zich nu nog steeds laat uitwonen dat zou dat wat mij betreft ook verdere toenaderings pogingen uitsluiten.
  zondag 6 januari 2008 @ 21:52:26 #30
95788 Electrical-Storm
pi_55833490
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:48 schreef katerwater het volgende:
Als liefde is zoals TS het hier voorstelt, wil ik zelfs niet beginnen aan een relatie. De Liefde wordt hier overromantisch voorgesteld. TS is naïef geweest en heeft een levensles geleerd.

Misschien moeten we de definitie van Relatie maar eens veranderen. De tijd is rijp daarvoor
Een les die ik nooit had willen leren...

Maar je hebt 100% gelijk.
We waren veel te serieus en wat wisten we er nou van... blijkbaar
  zondag 6 januari 2008 @ 21:56:52 #31
95788 Electrical-Storm
pi_55833623
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:49 schreef n0a het volgende:

[..]

Dank je.

Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten. Als zij nog wat voor je zou voelen en je gelukkig zou willen maken en je terug zou willen dan zou ze nu, nu het uit is dat ook moeten bewijzen. Als ze zich nu nog steeds laat uitwonen dat zou dat wat mij betreft ook verdere toenaderings pogingen uitsluiten.
Tsja... ook dat zal ik uiteindelijk nooit zeker weten. Ze kan over een maand bij hoog en laag beweren dat ze hem nooit meer heeft gezien, maar haar geloofwaardigheid is niet meer wat het is geweest
pi_55833974
Het is lastig. Ik had 4 jaar een relatie waarvan we 3 jaar samenwoonden. Genoeg samen meegemaakt. We hebben er een punt achter gezet toen hij vreemd ging. Ik ben weg gegaan (2.5 uur zaten we van elkaar af) en heb wel nog contact gehouden.

In mijn geval was hij ook daadwerkelijk verliefd op de ander en twijfelde over wat hij wilde. Lang verhaal kort ik vond onze geschiedenis met elkaar belangrijk genoeg om met hem verder te gaan en hij was ook al tot de conclusie gekomen dat hij niet zonder mij kon. Het was sws iets atypisch voor hem om te doen.

De relatie is nu alleen maar sterker. Wil niet zeggen dat dat in jou geval zo is. Maar wat ze nu doet nu het uit is lijkt me daarin niet onbelangrijk. Lange tijd en ver uit elkaar zijn is lastig voor een relatie, en denk ik ook moeilijk voor iemand om zich staande in te houden.

We hebben nu sws de afspraak dat als een voor werk lange tijd weg is dat de ander dan mee gaat. En anders gaat het gewoon niet door.
pi_55834192
Hoe kwam je erachter dan?
  zondag 6 januari 2008 @ 22:17:33 #34
95788 Electrical-Storm
pi_55834244
@Noa
Onze relatie zal nooit sterker kunnen worden... Ik zal haar altijd wantrouwen en wat is gebeurd zal aan me blijven knagen. De oude persoon zoals ik haar kende is dood in mijn beleving... Daarom heb ik er nu een punt achter gezet en wil ik haar vergeten. Ik vraag me alleen af of dat gaat lukken, zoals het vroeger was tussen ons zal ook altijd in mijn hoofd rondspoken en ik wil dat allemaal niet opgeven...

Ging het in jouw situatie ook gepaard met zoveel leugens? Excuses van mij zijn trouwens wel op zijn plaats, je inbreng is best nuttig
  zondag 6 januari 2008 @ 22:23:30 #35
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_55834428
quote:
Op zondag 6 januari 2008 22:15 schreef Xennia het volgende:
Hoe kwam je erachter dan?
Heeft ie toch al gezegt
pi_55834441
quote:
want wie wil er nu een kuthoerende liegende bedriegende kuthoer als vriendin. die godbetert drie dagen na twee fantastische weken met jou, om het over de 2 en half jaar daarvoor maar niet te hebben, zich liet bepotelen door een hitsige polygamist met een lichaam dat Adonis groen zou doen zien van afgunst en met een nooit weigerend lid, met van de warme edoch niet zweterige handen langzaam over de vrouwelijk rondingen, de rondingen van jouw vriendin, glijdend, en haar lieve en spannende woordjes toefluisterend haar in no time wist te verleiden, en dat in een ambiance waar lust toch al zo de boventoon voert... compleet kansloos, zo ver van jullie bed en het natte koude Nederland, kansloos was je, en of je dat blijft is aan jou, en haar terugwinnen maakt je geen winnaar persé
Nog een behoorlijk realistische situatieschets ook.

Maar goed, mijn advies: uitmaken, nooit meer spreken en op naar de volgende. Hoe hard je ook beweert dat jouw vriendin het nooit zal doen, nooit zou vreemdgaan of weet ik wat, het vleesch is en blijft zwak. Die dame van jou zit waarschijnlijk nu nog meer te liegen dan dat alleen en probeert slechts wat verkapte waarheden te vertellen om zo die harde confrontatie uit de weg te gaan. Vrouwen en schuldgevoel is een nogal moeilijk verhaal.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2008 22:25:52 ]
pi_55834639
quote:
Op zondag 6 januari 2008 22:17 schreef Electrical-Storm het volgende:
@Noa
Onze relatie zal nooit sterker kunnen worden... Ik zal haar altijd wantrouwen en wat is gebeurd zal aan me blijven knagen. De oude persoon zoals ik haar kende is dood in mijn beleving... Daarom heb ik er nu een punt achter gezet en wil ik haar vergeten. Ik vraag me alleen af of dat gaat lukken, zoals het vroeger was tussen ons zal ook altijd in mijn hoofd rondspoken en ik wil dat allemaal niet opgeven...

Ging het in jouw situatie ook gepaard met zoveel leugens? Excuses van mij zijn trouwens wel op zijn plaats, je inbreng is best nuttig
Opnieuw dank

Bij mij waren er ook leugens idd. Hij vertelde het mij een week na het eerste incident. Omdat we samenwoonden kwam dat denk ik nog harder aan. Je hebt nl veel contact en eigenlijk is bijna alles wel een leugen. Dat was het ergste, niet het rotzooien maar het ene zeggen en het andere doen.

Ik kon ook gewoon niet geloven dat hij het was die al die dingen gedaan had, bedriegen waar ik bij stond. Dat is denk ik ook hetzelfde wat jij denkt. Je herkend de persoon niet meer. En wat ik eerder ook zei het was ook atypisch voor hem, hij is geen player.

Het is niet zo dat ik je weer terug in die relatie wil praten, maar het hoeft iig niet gelijk het einde te betekenen. Hoe mijn vriend zich tot nu toe heeft gedragen zegt mij ook dat het geen fout is geweest weer samen met elkaar verder te gaan. We zijn inmiddels bijna 8 jaar samen. Soms denk ik er nog wel aan terug en het doet dan ook pijn. We praten er ook nog wel eens over, nooit zegt hij dat het nou wel eens afgelopen moet zijn, maar ik maak er nu ook geen verwijten over.

Veel succes iig. Belangrijkste is om over de shock en wat van de pijn heen te komen.
pi_55834655
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:48 schreef katerwater het volgende:
Als liefde is zoals TS het hier voorstelt, wil ik zelfs niet beginnen aan een relatie. De Liefde wordt hier overromantisch voorgesteld.
Ach, monogame liefdesrelaties worden al vanaf het begin der tijden geidealiseerd. Als mensen volwassen gaan ze ineens inzien dat een relatie af en toe niks anders is dan een kinderachtig machtsspelletje waarin diegene met de meeste desinteresse hem controleert.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2008 22:37:52 ]
pi_55834733
Je neukt beroerd en ze beschouwde die 2 weken seks met jou slechts als een omslachtig voorspel.

Niets aan te doen, behalve lessen volgen ofzo.

Probeer het daarna nog maar eens.
I was an atheist until I realized I was God
pi_55834835
quote:
Op zondag 6 januari 2008 22:23 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Heeft ie toch al gezegt
waar dan
pi_55834841
quote:
Op zondag 6 januari 2008 22:23 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Heeft ie toch al gezegt
Wie zijn informanten zijn en waarom ze het hebben verteld?
pi_55834996
Opzich wel typisch trouwens. Eerst verzwijgen en dan ook nog eens erover liegen. Al snap ik ook niet hoe hij aan die informatie kwam.

Maar och, nu zit ze toch onbeperkt aan het neuken daar zoals n0a al zei. Niks meer te verliezen, dus alle remmen los.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2008 22:47:14 ]
pi_55835827
Tja, een lesje voor de toekomst. Voor je volgende relatie dan wel.
  zondag 6 januari 2008 @ 23:25:37 #44
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_55836053
Goed dat je het uit hebt gemaakt en hou dat ook (voorlopig) zo. Je weet nooit hoe het gaat lopen, maar ga niet te snel weer terug.

O en denk er eens over om schrijver te worden, wat een stuk drama
  zondag 6 januari 2008 @ 23:40:31 #45
95788 Electrical-Storm
pi_55836495
Mijn bron is haar eigen mailbox... Ontzettend verkeerd maar ik voelde al een zekere spanning in de week dat ik terug was in NL... Ik ben uiteraard ook een klein beetje terug gaan lezen (eerdere mailtjes) en daaruit bleek dat ze juist de hele tijd afstand aan het nemen was van die kerel, ze wilde het hier nooit op aan laten komen. Daarom weet ik vrij zeker dat ze pas na mijn komst voor het eerst over de grens is gegaan. Ik heb haar mailbox verder nooit gecontroleerd, nooit behoefte aan gehad omdat ik haar blind vertrouwde... Achteraf ben ik blij dat ik het heb gedaan, ze had het denk ik nooit uit zichzelf verteld...

Uiteraard heeft ze een nieuw wachtwoord, en daarom zal ik er nooit achterkomen wat er na die week is gebeurd...
pi_55836794
In de rechtszaal noemen ze zoiets onrechtmatig bewijsmateriaal, ventje.
  zondag 6 januari 2008 @ 23:55:34 #47
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_55836919
Toch wel apart dat ze juist nadat jij d'r gezien had de fout in ging. Je zou dan zeggen dat je dan weer een tijdje 'nieuwe energie' hebt om het niet te doen. Het had logischer geklonken als het daarvoor gebeurd was of in ieder geval tijden nadat ze jou had gezien.
  zondag 6 januari 2008 @ 23:59:06 #48
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_55837000
Kutsituatie. 2,5 jaar wil je natuurlijk niet zomaar weggooien. Maar als jij denkt dat je haar dit niet kan vergeven, of de rest van jullie relatie achterdochtig zal blijven zou ik er toch echt een eind aan maken.

Weinig kies overigens, je in een auto laten neuken terwijl je vriendje net langs is geweest. Wellicht is ze niet het droommeisje dat je dacht..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 7 januari 2008 @ 00:09:06 #49
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_55837229
quote:
Op zondag 6 januari 2008 23:25 schreef Riro het volgende:
O en denk er eens over om schrijver te worden, wat een stuk drama
ramptoerist
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_55837248
quote:
Op zondag 6 januari 2008 19:52 schreef IkWilbert het volgende:

[..]

Ja, en ze heeft nog een punt ook
Immer.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: