Samenvatting:quote:Op zondag 6 januari 2008 18:25 schreef RacerDKB het volgende:
Samenvatting?
Slechte ervaringen met vrouwen gehad ofzo?, ik zeg toch ook niet dat alle kerels ongenuanceerde kwiebussen zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 18:57 schreef milagro het volgende:
moraal van dit verhaal, alle vrouwen zijn kuthoererende liegende bedriegende ...kuthoeren, trap er niet in.
oh, ik vergat "dom" , ze zijn ook nog dom!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slechte ervaringen met vrouwen gehad ofzo?, ik zeg toch ook niet dat alle kerels ongenuanceerde kwiebussen zijn
Klein beetje overdreven, maar het komt er opzich best redelijk dicht in de buurt inderdaad.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:57 schreef milagro het volgende:
reken er dan maar op dat ze wel vaker dan die ene keer met hem sex gehad heeft, dat het al weken speelde en dat ze niet kon wachten om weer in zijn armen te liggen nadat jij weg was weer.
ik bedoel, drie dagen nadat jij weg was na 2 volgens jouw beleving iig fantastische weken, al naar een ander toe rennen, doe je niet als het niets betekende, het een eenmalig iets wat, je niet wist wat je bezield heeft.
dat wist ze wel, die 2 weken met jou waren ms best leuk, maar ergens ook afzien, want 2 weken zonder hem... alleen 'hem' heeft iedere week een ander naief NL's schatje en ziet haar ondertussen niet meer staan, bovendien ze gaat toch weer weg, dat was nu net het leuke aan haar... ze rotte weer op.... en jij ook, na die 2 weken, dat was het leuke van jou... en nu is het leuke van jou, dat ze alsnog bij jou terecht kan, en omdat 'hem' haar niet meer ziet staan , is dat best fijn, staat ze iig niet met lege handen, NL is al zo koud, helemaal deze tijd van het jaar.
moraal van dit verhaal, alle vrouwen zijn kuthoererende liegende bedriegende ...kuthoeren, trap er niet in.
oh en rot voor je enzo, uiteraard, maar het gaat over, kijk maar naar je vriendin, die deed er maar een paar weken over, om jou te vergeten, en het was niet eens uit, kun je nagaan, hoe snel jij er overheen kan zijn, als je maar wil en die wil komt er wel, want wie wil er nu een kuthoerende liegende bedriegende kuthoer als vriendin. die godbetert drie dagen na twee fantastische weken met jou, om het over de 2 en half jaar daarvoor maar niet te hebben, zich liet bepotelen door een hitsige polygamist met een lichaam dat Adonis groen zou doen zien van afgunst en met een nooit weigerend lid, met van de warme edoch niet zweterige handen langzaam over de vrouwelijk rondingen, de rondingen van jouw vriendin, glijdend, en haar lieve en spannende woordjes toefluisterend haar in no time wist te verleiden, en dat in een ambiance waar lust toch al zo de boventoon voert... compleet kansloos, zo ver van jullie bed en het natte koude Nederland, kansloos was je, en of je dat blijft is aan jou, en haar terugwinnen maakt je geen winnaar persé
jezus, houd je bek eens, milagro
maar denk er eens over na
De uitvoerige situatieschets is verder weer zeer levendig en logisch, meneer Milagroquote:Op zondag 6 januari 2008 19:01 schreef milagro het volgende:
oh, ik vergat "dom" , ze zijn ook nog dom!
In die volgordequote:Op zondag 6 januari 2008 18:38 schreef RacerDKB het volgende:
a) haar vergeven b) een ander neuken om wraak te nemen c) niet meer met haar omgaan
Ja, en ze heeft nog een punt ookquote:Op zondag 6 januari 2008 19:30 schreef Xeanor het volgende:
Haha, milagro is opeens weer flink op dreef
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:57 schreef milagro het volgende:
reken er dan maar op dat ze wel vaker dan die ene keer met hem sex gehad heeft, dat het al weken speelde en dat ze niet kon wachten om weer in zijn armen te liggen nadat jij weg was weer.
ik bedoel, drie dagen nadat jij weg was na 2 volgens jouw beleving iig fantastische weken, al naar een ander toe rennen, doe je niet als het niets betekende, het een eenmalig iets wat, je niet wist wat je bezield heeft.
dat wist ze wel, die 2 weken met jou waren ms best leuk, maar ergens ook afzien, want 2 weken zonder hem... alleen 'hem' heeft iedere week een ander naief NL's schatje en ziet haar ondertussen niet meer staan, bovendien ze gaat toch weer weg, dat was nu net het leuke aan haar... ze rotte weer op.... en jij ook, na die 2 weken, dat was het leuke van jou... en nu is het leuke van jou, dat ze alsnog bij jou terecht kan, en omdat 'hem' haar niet meer ziet staan , is dat best fijn, staat ze iig niet met lege handen, NL is al zo koud, helemaal deze tijd van het jaar.
oh en rot voor je enzo, uiteraard, maar het gaat over, kijk maar naar je vriendin, die deed er maar een paar weken over, om jou te vergeten, en het was niet eens uit, kun je nagaan, hoe snel jij er overheen kan zijn, als je maar wil en die wil komt er wel, want wie wil er nu een kuthoerende liegende bedriegende kuthoer als vriendin. die godbetert drie dagen na twee fantastische weken met jou, om het over de 2 en half jaar daarvoor maar niet te hebben, zich liet bepotelen door een hitsige polygamist met een lichaam dat Adonis groen zou doen zien van afgunst en met een nooit weigerend lid, met van de warme edoch niet zweterige handen langzaam over de vrouwelijk rondingen, de rondingen van jouw vriendin, glijdend, en haar lieve en spannende woordjes toefluisterend haar in no time wist te verleiden, en dat in een ambiance waar lust toch al zo de boventoon voert... compleet kansloos, zo ver van jullie bed en het natte koude Nederland, kansloos was je, en of je dat blijft is aan jou, en haar terugwinnen maakt je geen winnaar persé
jezus, houd je bek eens, milagro
maar denk er eens over na
Ze heeft wel een punt moet ik zeggen.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:30 schreef Xeanor het volgende:
Haha, milagro is opeens weer flink op dreef
Eerst b dan cquote:Op zondag 6 januari 2008 18:38 schreef RacerDKB het volgende:
a) haar vergeven b) een ander neuken om wraak te nemen c) niet meer met haar omgaan
En wat zeggen die bronnen nu? Nu het uit is, is ze onbeperkt met die ander aan het krikken?quote:Op zondag 6 januari 2008 20:04 schreef Electrical-Storm het volgende:
@Milagro
Haha, ik moest er eigenlijk nog een beetje om lachen ook. Je botte beschrijving zal ik je maar niet kwalijk nemen, een maand geleden had ik precies zo kunnen reageren. Ik ga deze dagen uit een soort van zelfbescherming ook al van het ergste uit, hoewel ik weet dankzij bepaalde 'bronnen' dat het voor mijn komst niet heeft gespeeld... Anyway, ik zal het nooit te weten komen en alleen al om die reden krijgt ze mijn vertrouwen nooit meer volledig terug...
Nee die zeggen dat er op dit moment twee negers onbeperkt jouw moeder aan het uitwonen zijn...quote:Op zondag 6 januari 2008 21:38 schreef n0a het volgende:
[..]
En wat zeggen die bronnen nu? Nu het uit is, is ze onbeperkt met die ander aan het krikken?
Dank je.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:45 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
Nee die zeggen dat er op dit moment twee negers onbeperkt jouw moeder aan het uitwonen zijn...
Alsjeblieft, kunnen mensen als jij die niks nuttigs toe te voegen hebben aan mijn probleem gewoon hun muil houden? Ik heb het al zwaar genoeg, dus ik heb aan de prikkelingen die je met jouw reactie beoogt een broertje dood...
Een les die ik nooit had willen leren...quote:Op zondag 6 januari 2008 21:48 schreef katerwater het volgende:
Als liefde is zoals TS het hier voorstelt, wil ik zelfs niet beginnen aan een relatie. De Liefde wordt hier overromantisch voorgesteld. TS is naïef geweest en heeft een levensles geleerd.
Misschien moeten we de definitie van Relatie maar eens veranderen. De tijd is rijp daarvoor![]()
![]()
Tsja... ook dat zal ik uiteindelijk nooit zeker weten. Ze kan over een maand bij hoog en laag beweren dat ze hem nooit meer heeft gezien, maar haar geloofwaardigheid is niet meer wat het is geweestquote:Op zondag 6 januari 2008 21:49 schreef n0a het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten. Als zij nog wat voor je zou voelen en je gelukkig zou willen maken en je terug zou willen dan zou ze nu, nu het uit is dat ook moeten bewijzen. Als ze zich nu nog steeds laat uitwonen dat zou dat wat mij betreft ook verdere toenaderings pogingen uitsluiten.
Heeft ie toch al gezegtquote:Op zondag 6 januari 2008 22:15 schreef Xennia het volgende:
Hoe kwam je erachter dan?
Nog een behoorlijk realistische situatieschets ook.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:57 schreef milagro het volgende:
want wie wil er nu een kuthoerende liegende bedriegende kuthoer als vriendin. die godbetert drie dagen na twee fantastische weken met jou, om het over de 2 en half jaar daarvoor maar niet te hebben, zich liet bepotelen door een hitsige polygamist met een lichaam dat Adonis groen zou doen zien van afgunst en met een nooit weigerend lid, met van de warme edoch niet zweterige handen langzaam over de vrouwelijk rondingen, de rondingen van jouw vriendin, glijdend, en haar lieve en spannende woordjes toefluisterend haar in no time wist te verleiden, en dat in een ambiance waar lust toch al zo de boventoon voert... compleet kansloos, zo ver van jullie bed en het natte koude Nederland, kansloos was je, en of je dat blijft is aan jou, en haar terugwinnen maakt je geen winnaar persé
Opnieuw dankquote:Op zondag 6 januari 2008 22:17 schreef Electrical-Storm het volgende:
@Noa
Onze relatie zal nooit sterker kunnen worden... Ik zal haar altijd wantrouwen en wat is gebeurd zal aan me blijven knagen. De oude persoon zoals ik haar kende is dood in mijn beleving... Daarom heb ik er nu een punt achter gezet en wil ik haar vergeten. Ik vraag me alleen af of dat gaat lukken, zoals het vroeger was tussen ons zal ook altijd in mijn hoofd rondspoken en ik wil dat allemaal niet opgeven...
Ging het in jouw situatie ook gepaard met zoveel leugens? Excuses van mij zijn trouwens wel op zijn plaats, je inbreng is best nuttig
Ach, monogame liefdesrelaties worden al vanaf het begin der tijden geidealiseerd. Als mensen volwassen gaan ze ineens inzien dat een relatie af en toe niks anders is dan een kinderachtig machtsspelletje waarin diegene met de meeste desinteresse hem controleert.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:48 schreef katerwater het volgende:
Als liefde is zoals TS het hier voorstelt, wil ik zelfs niet beginnen aan een relatie. De Liefde wordt hier overromantisch voorgesteld.
ramptoeristquote:Op zondag 6 januari 2008 23:25 schreef Riro het volgende:
O en denk er eens over om schrijver te worden, wat een stuk drama![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |