Samenvatting:quote:Op zondag 6 januari 2008 18:25 schreef RacerDKB het volgende:
Samenvatting?
Slechte ervaringen met vrouwen gehad ofzo?, ik zeg toch ook niet dat alle kerels ongenuanceerde kwiebussen zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 18:57 schreef milagro het volgende:
moraal van dit verhaal, alle vrouwen zijn kuthoererende liegende bedriegende ...kuthoeren, trap er niet in.
oh, ik vergat "dom" , ze zijn ook nog dom!quote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slechte ervaringen met vrouwen gehad ofzo?, ik zeg toch ook niet dat alle kerels ongenuanceerde kwiebussen zijn
Klein beetje overdreven, maar het komt er opzich best redelijk dicht in de buurt inderdaad.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:57 schreef milagro het volgende:
reken er dan maar op dat ze wel vaker dan die ene keer met hem sex gehad heeft, dat het al weken speelde en dat ze niet kon wachten om weer in zijn armen te liggen nadat jij weg was weer.
ik bedoel, drie dagen nadat jij weg was na 2 volgens jouw beleving iig fantastische weken, al naar een ander toe rennen, doe je niet als het niets betekende, het een eenmalig iets wat, je niet wist wat je bezield heeft.
dat wist ze wel, die 2 weken met jou waren ms best leuk, maar ergens ook afzien, want 2 weken zonder hem... alleen 'hem' heeft iedere week een ander naief NL's schatje en ziet haar ondertussen niet meer staan, bovendien ze gaat toch weer weg, dat was nu net het leuke aan haar... ze rotte weer op.... en jij ook, na die 2 weken, dat was het leuke van jou... en nu is het leuke van jou, dat ze alsnog bij jou terecht kan, en omdat 'hem' haar niet meer ziet staan , is dat best fijn, staat ze iig niet met lege handen, NL is al zo koud, helemaal deze tijd van het jaar.
moraal van dit verhaal, alle vrouwen zijn kuthoererende liegende bedriegende ...kuthoeren, trap er niet in.
oh en rot voor je enzo, uiteraard, maar het gaat over, kijk maar naar je vriendin, die deed er maar een paar weken over, om jou te vergeten, en het was niet eens uit, kun je nagaan, hoe snel jij er overheen kan zijn, als je maar wil en die wil komt er wel, want wie wil er nu een kuthoerende liegende bedriegende kuthoer als vriendin. die godbetert drie dagen na twee fantastische weken met jou, om het over de 2 en half jaar daarvoor maar niet te hebben, zich liet bepotelen door een hitsige polygamist met een lichaam dat Adonis groen zou doen zien van afgunst en met een nooit weigerend lid, met van de warme edoch niet zweterige handen langzaam over de vrouwelijk rondingen, de rondingen van jouw vriendin, glijdend, en haar lieve en spannende woordjes toefluisterend haar in no time wist te verleiden, en dat in een ambiance waar lust toch al zo de boventoon voert... compleet kansloos, zo ver van jullie bed en het natte koude Nederland, kansloos was je, en of je dat blijft is aan jou, en haar terugwinnen maakt je geen winnaar persé
jezus, houd je bek eens, milagro
maar denk er eens over na
De uitvoerige situatieschets is verder weer zeer levendig en logisch, meneer Milagroquote:Op zondag 6 januari 2008 19:01 schreef milagro het volgende:
oh, ik vergat "dom" , ze zijn ook nog dom!
In die volgordequote:Op zondag 6 januari 2008 18:38 schreef RacerDKB het volgende:
a) haar vergeven b) een ander neuken om wraak te nemen c) niet meer met haar omgaan
Ja, en ze heeft nog een punt ookquote:Op zondag 6 januari 2008 19:30 schreef Xeanor het volgende:
Haha, milagro is opeens weer flink op dreef
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:57 schreef milagro het volgende:
reken er dan maar op dat ze wel vaker dan die ene keer met hem sex gehad heeft, dat het al weken speelde en dat ze niet kon wachten om weer in zijn armen te liggen nadat jij weg was weer.
ik bedoel, drie dagen nadat jij weg was na 2 volgens jouw beleving iig fantastische weken, al naar een ander toe rennen, doe je niet als het niets betekende, het een eenmalig iets wat, je niet wist wat je bezield heeft.
dat wist ze wel, die 2 weken met jou waren ms best leuk, maar ergens ook afzien, want 2 weken zonder hem... alleen 'hem' heeft iedere week een ander naief NL's schatje en ziet haar ondertussen niet meer staan, bovendien ze gaat toch weer weg, dat was nu net het leuke aan haar... ze rotte weer op.... en jij ook, na die 2 weken, dat was het leuke van jou... en nu is het leuke van jou, dat ze alsnog bij jou terecht kan, en omdat 'hem' haar niet meer ziet staan , is dat best fijn, staat ze iig niet met lege handen, NL is al zo koud, helemaal deze tijd van het jaar.
oh en rot voor je enzo, uiteraard, maar het gaat over, kijk maar naar je vriendin, die deed er maar een paar weken over, om jou te vergeten, en het was niet eens uit, kun je nagaan, hoe snel jij er overheen kan zijn, als je maar wil en die wil komt er wel, want wie wil er nu een kuthoerende liegende bedriegende kuthoer als vriendin. die godbetert drie dagen na twee fantastische weken met jou, om het over de 2 en half jaar daarvoor maar niet te hebben, zich liet bepotelen door een hitsige polygamist met een lichaam dat Adonis groen zou doen zien van afgunst en met een nooit weigerend lid, met van de warme edoch niet zweterige handen langzaam over de vrouwelijk rondingen, de rondingen van jouw vriendin, glijdend, en haar lieve en spannende woordjes toefluisterend haar in no time wist te verleiden, en dat in een ambiance waar lust toch al zo de boventoon voert... compleet kansloos, zo ver van jullie bed en het natte koude Nederland, kansloos was je, en of je dat blijft is aan jou, en haar terugwinnen maakt je geen winnaar persé
Ze heeft wel een punt moet ik zeggen.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:30 schreef Xeanor het volgende:
Haha, milagro is opeens weer flink op dreef
Eerst b dan cquote:Op zondag 6 januari 2008 18:38 schreef RacerDKB het volgende:
a) haar vergeven b) een ander neuken om wraak te nemen c) niet meer met haar omgaan
En wat zeggen die bronnen nu? Nu het uit is, is ze onbeperkt met die ander aan het krikken?quote:Op zondag 6 januari 2008 20:04 schreef Electrical-Storm het volgende:
@Milagro
Haha, ik moest er eigenlijk nog een beetje om lachen ook. Je botte beschrijving zal ik je maar niet kwalijk nemen, een maand geleden had ik precies zo kunnen reageren. Ik ga deze dagen uit een soort van zelfbescherming ook al van het ergste uit, hoewel ik weet dankzij bepaalde 'bronnen' dat het voor mijn komst niet heeft gespeeld... Anyway, ik zal het nooit te weten komen en alleen al om die reden krijgt ze mijn vertrouwen nooit meer volledig terug...
Nee die zeggen dat er op dit moment twee negers onbeperkt jouw moeder aan het uitwonen zijn...quote:Op zondag 6 januari 2008 21:38 schreef n0a het volgende:
[..]
En wat zeggen die bronnen nu? Nu het uit is, is ze onbeperkt met die ander aan het krikken?
Dank je.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:45 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
Nee die zeggen dat er op dit moment twee negers onbeperkt jouw moeder aan het uitwonen zijn...
Alsjeblieft, kunnen mensen als jij die niks nuttigs toe te voegen hebben aan mijn probleem gewoon hun muil houden? Ik heb het al zwaar genoeg, dus ik heb aan de prikkelingen die je met jouw reactie beoogt een broertje dood...
Een les die ik nooit had willen leren...quote:Op zondag 6 januari 2008 21:48 schreef katerwater het volgende:
Als liefde is zoals TS het hier voorstelt, wil ik zelfs niet beginnen aan een relatie. De Liefde wordt hier overromantisch voorgesteld. TS is naïef geweest en heeft een levensles geleerd.
Misschien moeten we de definitie van Relatie maar eens veranderen. De tijd is rijp daarvoor![]()
![]()
Tsja... ook dat zal ik uiteindelijk nooit zeker weten. Ze kan over een maand bij hoog en laag beweren dat ze hem nooit meer heeft gezien, maar haar geloofwaardigheid is niet meer wat het is geweestquote:Op zondag 6 januari 2008 21:49 schreef n0a het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten. Als zij nog wat voor je zou voelen en je gelukkig zou willen maken en je terug zou willen dan zou ze nu, nu het uit is dat ook moeten bewijzen. Als ze zich nu nog steeds laat uitwonen dat zou dat wat mij betreft ook verdere toenaderings pogingen uitsluiten.
Heeft ie toch al gezegtquote:Op zondag 6 januari 2008 22:15 schreef Xennia het volgende:
Hoe kwam je erachter dan?
Nog een behoorlijk realistische situatieschets ook.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:57 schreef milagro het volgende:
want wie wil er nu een kuthoerende liegende bedriegende kuthoer als vriendin. die godbetert drie dagen na twee fantastische weken met jou, om het over de 2 en half jaar daarvoor maar niet te hebben, zich liet bepotelen door een hitsige polygamist met een lichaam dat Adonis groen zou doen zien van afgunst en met een nooit weigerend lid, met van de warme edoch niet zweterige handen langzaam over de vrouwelijk rondingen, de rondingen van jouw vriendin, glijdend, en haar lieve en spannende woordjes toefluisterend haar in no time wist te verleiden, en dat in een ambiance waar lust toch al zo de boventoon voert... compleet kansloos, zo ver van jullie bed en het natte koude Nederland, kansloos was je, en of je dat blijft is aan jou, en haar terugwinnen maakt je geen winnaar persé
Opnieuw dankquote:Op zondag 6 januari 2008 22:17 schreef Electrical-Storm het volgende:
@Noa
Onze relatie zal nooit sterker kunnen worden... Ik zal haar altijd wantrouwen en wat is gebeurd zal aan me blijven knagen. De oude persoon zoals ik haar kende is dood in mijn beleving... Daarom heb ik er nu een punt achter gezet en wil ik haar vergeten. Ik vraag me alleen af of dat gaat lukken, zoals het vroeger was tussen ons zal ook altijd in mijn hoofd rondspoken en ik wil dat allemaal niet opgeven...
Ging het in jouw situatie ook gepaard met zoveel leugens? Excuses van mij zijn trouwens wel op zijn plaats, je inbreng is best nuttig
Ach, monogame liefdesrelaties worden al vanaf het begin der tijden geidealiseerd. Als mensen volwassen gaan ze ineens inzien dat een relatie af en toe niks anders is dan een kinderachtig machtsspelletje waarin diegene met de meeste desinteresse hem controleert.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:48 schreef katerwater het volgende:
Als liefde is zoals TS het hier voorstelt, wil ik zelfs niet beginnen aan een relatie. De Liefde wordt hier overromantisch voorgesteld.
ramptoeristquote:Op zondag 6 januari 2008 23:25 schreef Riro het volgende:
O en denk er eens over om schrijver te worden, wat een stuk drama![]()
een betrapte zal zelden tot nooit het gehele verhaal bekennen, waarom zou hij/zij ook, het is al erg genoeg zoals het nu is, dus waarom all the gory details erbij.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:55 schreef Riro het volgende:
Toch wel apart dat ze juist nadat jij d'r gezien had de fout in ging. Je zou dan zeggen dat je dan weer een tijdje 'nieuwe energie' hebt om het niet te doen. Het had logischer geklonken als het daarvoor gebeurd was of in ieder geval tijden nadat ze jou had gezien.
Hoe kan je dat gevoeld hebben dan terwijl jullie 2 zulke passionele weken hadden en alles koek en ei voor je leek?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:40 schreef Electrical-Storm het volgende:
Mijn bron is haar eigen mailbox... Ontzettend verkeerd maar ik voelde al een zekere spanning in de week dat ik terug was in NL...
Dit vind ik trouwens een héle goede vraag. Denk vooral daar maar eens over na...quote:Op maandag 7 januari 2008 00:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hoe kan je dat gevoeld hebben dan terwijl jullie 2 zulke passionele weken hadden en alles koek en ei voor je leek?
Zo van; "best gezellig en al, maar achteraf vond ik die gebruikte condooms in d'r kamer best raar"quote:Op maandag 7 januari 2008 02:35 schreef mr.digitus het volgende:
[..]
Dit vind ik trouwens een héle goede vraag. Denk vooral daar maar eens over na...
quote:en per 1 augustus ben ik een jaar stage in buitenland.. ook de ultieme test voor onze relatie..
he had ik hier niet eens een topic over geopend.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:40 schreef Electrical-Storm het volgende:
Mijn bron is haar eigen mailbox... Ontzettend verkeerd maar ik voelde al een zekere spanning in de week dat ik terug was in NL... Ik ben uiteraard ook een klein beetje terug gaan lezen (eerdere mailtjes) en daaruit bleek dat ze juist de hele tijd afstand aan het nemen was van die kerel, ze wilde het hier nooit op aan laten komen. Daarom weet ik vrij zeker dat ze pas na mijn komst voor het eerst over de grens is gegaan. Ik heb haar mailbox verder nooit gecontroleerd, nooit behoefte aan gehad omdat ik haar blind vertrouwde... Achteraf ben ik blij dat ik het heb gedaan, ze had het denk ik nooit uit zichzelf verteld...
Uiteraard heeft ze een nieuw wachtwoord, en daarom zal ik er nooit achterkomen wat er na die week is gebeurd...
Dat dusquote:Op maandag 7 januari 2008 03:25 schreef e2mtr2 het volgende:
Tja eeeh hier zo lezende. Ik vraag me ernstig af hoevelen er bedrogen zijn zonder dat het ooit uitkomt. Ik bedoel: Dit is toevallig uitgekomen. Maar Ik zou bijna gaan geloven dat een best wel aardig groot percentage van het vrouwelijk geslacht er tegenwoordig ook niet bepaald moeilijk over doet om eens lekker buiten de deur te eten.
Het zal de "tijdgeest" zijn. Programma's als "Temptation Island" wordt niet voor niets door voornamelijk vrouwen bekeken, voorzien van huichelachtig commentaar als: "Zoiets zou ik nou nooit kunnen he? Dan vraag je er toch om dat het foutgaat?"
Jaja.![]()
Ben ook ruim 10 jaar getrouwd geweest met de meest 'trouwe vrouw' die ik me kon .... eeeh ... inbeelden. Dus niet. Uiteindelijk ook alles naar de klote door dit soort avonturen. En ook ik had het nooit van haar verwacht.
Dat komt dan alleen maar omdat jij nooit slechte ervaringen met kerels hebt gehad. Maar dat komt nog wel.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slechte ervaringen met vrouwen gehad ofzo?, ik zeg toch ook niet dat alle kerels ongenuanceerde kwiebussen zijn
Dus die slet heeft ook nog anale sex met die kerel gehadquote:Op maandag 7 januari 2008 00:14 schreef milagro het volgende:
5. ik heb geen kontakt meer met hem/haar, echt niet
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:04 schreef Oksel het volgende:
Post eens een foto trouwens? Misschien heb ik haar ook nog wel eens een veeg gegeven, het verhaal komt me bekend voor..Dan weet je iig zeker dat ze niet trouw is.
Sowieso het hele bullshit verhaal van trouw zijn werkt nooit.. en het is ook grote onzin imho.
Zegt de vreemdgangerquote:Succes ermee kameraad. Let love rule.
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:PS. Lach nooit meer mensen uit die je waarschuwen voor iets dat voor jou zeer onwaarschijnlijk lijkt.
Sterkte gozerquote:Op maandag 7 januari 2008 11:02 schreef CoolGuy het volgende:
Mja, das kut. Welcome to the club, sinds woensdag is mijn relatie met een prachtmeid ook voorbij na 3,5 jaar. Ik hou nog van d'r met alles wat ik in me heb, maar het is blijkbaar gewoon over. En dat doet verrekte veel pijn.
Nogmaals, ik schaamde me kapot toen ik het deed... Een vlaag van verstandsverbijstering en overmand door een soort van jaloezie en machteloosheid die ik nooit eerder had ervaren... Maar ik heb er geen spijt van, achteraf is het gerechtvaardigd in mijn ogen. Zij moest zich nog veel en veel dieper schamen en ik betwijfel echt sterk of ze alles uit haarzelf zou hebben opgebiechtquote:Op maandag 7 januari 2008 11:59 schreef CoolGuy het volgende:
Ja moeilijk gozer, maar mail is privé, dat lees je niet, is mijn opvatting. Ik kan wel begrijpen dat je het doet in een moment van zwakte, maar toch, het is iets dermate privé dat ik het in ieder geval nooit zou doen.
Ja dank je. Tja, in jouw geval is je vriendin vreemd gegaan. In mijn geval is dat niet zo, en is er ook niet ook maar een miniscule aanwijzing dat ze vreemd is gegaan of dat er iemand anders is. Ik heb het haar gevraagd, zij zegt dat het niet zo is, ik heb in die 3,5 jaar geen reden gehad om aan haar eerlijkheid te twijfelen. Klaar.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:02 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
Nogmaals, ik schaamde me kapot toen ik het deed... Een vlaag van verstandsverbijstering en overmand door een soort van jaloezie en machteloosheid die ik nooit eerder had ervaren... Maar ik heb er geen spijt van, achteraf is het gerechtvaardigd in mijn ogen. Zij moest zich nog veel en veel dieper schamen en ik betwijfel echt sterk of ze alles uit haarzelf zou hebben opgebiecht
Jij ook sterkte trouwens
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:57 schreef milagro het volgende:
Nooit jouw fouten vergelijken (of vergoeilijken) door ze te spiegelen aan die van een ander. Haar mail lezen was niet gerechtvaardigd, haar aanspreken was ook een optie. Natuurlijk moet zij zich schamen, maar dat is geen excuus voor het lezen van haar mail.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:02 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
Nogmaals, ik schaamde me kapot toen ik het deed... Een vlaag van verstandsverbijstering en overmand door een soort van jaloezie en machteloosheid die ik nooit eerder had ervaren... Maar ik heb er geen spijt van, achteraf is het gerechtvaardigd in mijn ogen. Zij moest zich nog veel en veel dieper schamen en ik betwijfel echt sterk of ze alles uit haarzelf zou hebben opgebiecht
Jij ook sterkte trouwens
Dat dus. En dat zijn vriendin nog zo naief is om te zeggen dat het NOOIT meer zal gebeuren terwijl het overduidelijk al een keer is gebeurt, zou mij genoeg aanleiding geven de relatie de nek om te draaien.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:19 schreef SHE het volgende:
Mensen die het hardst schreeuwen iets nooit te zullen doen, zijn de perfecte kandidaat het juist wel te doen.
Bij mij zouden alle alarmbellen al zijn gaan rinkelen bij zo'n stellige overtuiging.
Wat mensen betrouwbaar maakt, is een openlijke imperfectie. Ik wil kunnen zien en voelen wat iemand waard is. Ik mag me gelukkig prijzen met een man die heel goed weet hoe zijn duistere kant eruit ziet, net als dat hij de mijne kent.
Dat is voor mij liefde; alles.
Sterkte ermee en ik hoop dat je er wat van geleerd hebt.
Jaja, eens een vreemdganger , altijd een vreemdganger, eens een dief altijd een dief...quote:Op maandag 7 januari 2008 12:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus. En dat zijn vriendin nog zo naief is om te zeggen dat het NOOIT meer zal gebeuren terwijl het overduidelijk al een keer is gebeurt, zou mij genoeg aanleiding geven de relatie de nek om te draaien.
Eenmaal met de hand in de koekjespot is het namelijk erg makkelijk snoepen imo.
quote:Op maandag 7 januari 2008 12:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jaja, eens een vreemdganger , altijd een vreemdganger, eens een dief altijd een dief...
Gelul.
Ik in ieder geval niet. Doel heiligt de middelen.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:48 schreef het.ismij het volgende:
En niemand valt erover dat hij HAAR mail leest?
Das nou precies wat ik dacht van jouw post....quote:
Hebben we iig iets gemeen. Maar ja, ik ben dan ook niet diegene die een vreemdgaander terugneemt, dus ik wil er ook geen ervaring in kwekenquote:Op maandag 7 januari 2008 12:54 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Das nou precies wat ik dacht van jouw post....
Tuurlijk wel. De TS is een lamlul dat hij haar mail leest. En als hij dat niet had gedaan was hij waarschijnlijk zielsgelukkig geweest als ze weer geland was op Schiphol, en had hij nooit geweten dat zijn perfekt vrouwtje toch lang niet zo perfekt is.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:54 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet. Doel heiligt de middelen.
Zo denk jij erover, ik niet. Gelukkig mogen onze meningen afwijken. Er wordt gevraagd of iemand zich daar aan stoort; ik geef aan ik niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. De TS is een lamlul dat hij haar mail leest. En als hij dat niet had gedaan was hij waarschijnlijk zielsgelukkig geweest als ze weer geland was op Schiphol, en had hij nooit geweten dat zijn perfekt vrouwtje toch lang niet zo perfekt is.
Jongen, ik ben het roerend met je eensquote:Op maandag 7 januari 2008 13:01 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Zo denk jij erover, ik niet. Gelukkig mogen onze meningen afwijken. Er wordt gevraagd of iemand zich daar aan stoort; ik geef aan ik niet.
Ik zou het ook wel willen weten als mn vriendin door een of andere gladjakker wordt doorgesmeerd in een auto. Ik ben niet zo een fan van onwetendheid..
Niet voor mensen die mij bedriegen. Net zoals ik vind dat een inbreker vogelvrij is. Hoef je het niet mee eens te zijn, maar dat is wel hoe ik er over denk.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:06 schreef het.ismij het volgende:
@cheiron: geen respect voor privacy?
@scorp: t komt wat sarcastisch over
I knowquote:Op maandag 7 januari 2008 13:06 schreef het.ismij het volgende:
@cheiron: geen respect voor privacy?
@scorp: t komt wat sarcastisch over
-edit-
Zoals ik al dacht.
Inbrekeres gewoon ter plekke nekschot geven, zowiezo elke dief, (tenzij je dief bent van je eigen portomoneequote:Op maandag 7 januari 2008 13:08 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Niet voor mensen die mij bedriegen. Net zoals ik vind dat een inbreker vogelvrij is. Hoef je het niet mee eens te zijn, maar dat is wel hoe ik er over denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |