Niets aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:31 schreef BVO het volgende:
Ik vind dit echt niks. Nare stem, geen persoonlijkheid, dom en gewoon nog een kind. Geen idol. Wegwezen. Zo.
helemaal mee eens.. ik zei precies hetzelfde als Gordon terwijl hij het zong! Hoe hij steeds die noten afmaakt irriteert..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:32 schreef Heleen17 het volgende:
Gordon had helemaal gelijk wat de kritiek betreft. Hij heeft echt een rare stem en het klinkt altijd hetzelfde. Ik vind hem echt een kansloos lulletje.
dat heeft ie niet zo bedoeld en dat zeg je misschien ook alleen maar omdat gordon dat zo zei. Hoe ollie vorige week reageerde dat kan gewoon echt niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vond hem gisteren echt niet leuk, hoe hij reageerde etc
Precies...daarom vind ik het ook een zwakke editie over de hele linie... er staan mensen die in andere edities niet eens door de voorronde of theater kwamen... eigenlijk een zwaktebod... ze zouden die mensen ook niet nog een keer mee moeten laten doen...quote:Op zondag 6 januari 2008 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat vind ik echt beangstigend, dat dit niet eens het slechtste is wat er staat.
zeemansschandknaapje meerquote:Op zondag 6 januari 2008 09:42 schreef Riann het volgende:
het is meer een zeemanszanger
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:39 schreef TheVulture het volgende:
Die jongen heeft zijn afkomst natuurlijk al niet mee, niet zo zeer het kamperige maar meer het mediageile karakter van zijn vader die volgens mij elke week met een grotere stijve jodokus op de tribune zit... als ie nog twee weken verder mag slaat Ben denk ik iemand knockout met zijn schwanz...
Maar qua uiterlijk totaal niet het idool dat werd gezocht. En hoe meer daar de nadruk op werd gelegd hoe meer mensen op hem gingen stemmen. Maar hij heeft idd meer talent dan deze jankertquote:Op zondag 6 januari 2008 12:53 schreef Heleen17 het volgende:
Ik vond Jamai anders echt een symphatieke jongen met duidelijk meer talent dan Neil.
zou jij dat kampervolk achter je aan willen hebben?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:07 schreef Leigh het volgende:
Waarom de jury zo positief is; ik snap er niets van
Nou in de VS gebeurd dit ook bij de (voor)verkiezingen voor het presidentschap. Als je gaat huilen win je.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:32 schreef Leigh het volgende:
Stemmen voor de underdog is typisch hollands
Net als toe Raffa belaagd werd door HJ e.d. Ze werd meteen de publieklieveling.
De naïeviteitquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:09 schreef McGilles het volgende:
1 pluspunt, als Idols over is hoor je niks meer van dit knaapje!
Die breezer-fans die hij heeft hebben net genoeg om al die smsjes te betalen nu om hem erin te houden, die zijn totaal blut en kunnen zijn toekomstige single, als die al ooit zal uitkomen, niet kunnen betalen.quote:
Ik hoop het toch nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Weerzinwekkend. Elke vezel van mijn bestaan steigerde bij wat hij zong.
Niet die vezelquote:
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:09 schreef Together het volgende:
Ik hoop op een onverwachte exit à la Serge. Het wordt wel weer eens tijd voor een jubelstemming in IDO.
Gelukkig sprak hij ze niet allemaal uit met zijn Engelsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:44 schreef --Globe-- het volgende:
Elke letter die uit zijn mond kwam deed pijn aan mijn oren.
Fout is helemaal inquote:Op zondag 13 januari 2008 11:09 schreef Liquidootje het volgende:
Je zag weer zo'n shot van zijn familie. Zelf zijn zussen hebben zo'n wazige nikszeggende blikken. En kom op gouden dikke kettinging over truien kan echt niet meer!
De meest kansloze boeren/breezertent van Noord-Nederland. Geen wonder dat hij zich daar thuis voelt.quote:"Eerst zou ik wat voor gaan drinken met mijn vrienden. Dan naar "Stap-o-theek Fox" en daar lekker losgaan: gezellig iets drinken, misschien een lekker shotje drinken, en na afloop iets eten en dan lekker naar huis."
Alleen de naam al.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:06 schreef Together het volgende:
Neil over zijn ideale stapavond:
[..]
De meest kansloze boeren/breezertent van Noord-Nederland. Geen wonder dat hij zich daar thuis voelt.
Die reacties.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:24 schreef Treezz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lFwNTzWCYnE
(hoop dat de link het doet)
het is neil
Jezus, wat geforceerd zeg. Als ik naar hem kijk begin ik JIM bijna weer goed te vinden...quote:Op zondag 13 januari 2008 14:24 schreef Treezz het volgende:
het is neil
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:24 schreef Treezz het volgende:
het is neil
quote:♥ Neil is knap
♥ Neil is lekker
♥ Neil kan mooi zingen
♥ Neil is getalenteerd!
♥ Neil is gewoon alles ♥
Neil heb 107 x op je gestemt
kuskuskusnikita♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ziet er naar uit dat de loverboys uitbetalen in sms bundelsquote:
Volgens mij doet iedereen het daar met elkaar op die kampen, iedereen lijkt idd op elkaar en is even afzichtelijkquote:Op maandag 14 januari 2008 13:35 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wilde daar ook een screen van maken, maar toen bleef mijn screenshot steeds zwart.
Kijk gewoon! Gewoon 4 keer hetzelfde gezicht! Dat moet toch inteelt zijn ofzo.
Die zijn zo schaars bij idols haequote:Op maandag 14 januari 2008 14:30 schreef DSS24 het volgende:
Heb ik tenminste een plas-drankpauze in idols.
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:33 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Die zijn zo schaars bij idols hae
quote:
'Steel'?quote:geakie007 (21 hours ago)
Zooo!! !! ik wordt der steel van :$![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat mannen voor 1990 wél van hem houden??quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:11 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is dit nu. Alle vrouwen vóór 1990 haten hem?
Vrouwen na 1990 over het algemeen ook.. Vrouwen (meisjes) NA 1993 is een ander verhaalquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:11 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is dit nu. Alle vrouwen vóór 1990 haten hem?
Klopt. Ik vind het sowieso jammer dat er jongens mee mogen doen aan Idols.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:21 schreef Liquidootje het volgende:
Nee hoor. Mannen haten Neil over het algemeen denk ik.
quote:Jij bent bent un ander dan ik gistren was
maar liefde luistrt nie na soot of raaaaaaaaaaasssss
jouwart in mijnart nog steeds t tselfde
jouw hand past altijd in mijnand
wantjey woont-in mijnart heel diepIER in mijnart
En jouwar is altijd plaats voor mij
jey woon-tin mijnart en nooit willik jouw kwijnt
Jij woontIER mijnart altijddd altijjjjdddd
En zodra ik bij je meeeeee altijd en allltijd
kijk maar over je shrouder, kijk maar over je shrouder.
Denk aan mij en kijk over je shrouderrr.
Ik zal er sijn. Altijdddd...
Ik dacht even dat het een soort breezahberichtje wasquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:16 schreef Rnnz het volgende:
Ik kijk net het optreden van Nathalie terug, en het is echt grappig om te zien dat alleen de familie van Neil stil blijft zitten, terwijl de rest gaat staan en joelen. Best wel héél zielig eigenlijk.
Ik krijg ook steeds meer een hekel aan die familie en medelijden met Neil.
In de poll op kindertent.com doet Neil het slecht (net als Nigel en Pauline). Ik denk daarom niet dat er nog een jongen (man) bij zit die aantrekkelijk is voor pubermeisjes (die trouwens volgens RTL niet eens mogen stemmen als ze nog geen 16 zijn ...). De mythe dat Neil steeds voldoende stemmen van breezers (en zijn familie) krijgt om probleemloos door te gaan is afgelopen zaterdag wel doorgeprikt. Ik denk dat de puberende meisjes bij gebrek aan een geschikte jongen met een hoge aaibaarheidsfactor overstappen op een meisje waarmee ze zich kunnen identificeren. Tiffany dus. Dat verklaart ook waarom Tiffany het zo goed doet in de poll op kindertent.com. Ergo: Neil's dagen bij Idols zijn geteld.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:45 schreef BVO het volgende:
Die breezers gaan komende week alleen maar meer stemmen joh.
Helaas is zij weggevallen en ik vrees daarom dat Neils populariteit alleen maar zal groeien.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:52 schreef Riparius het volgende:
Ik denk dat de puberende meisjes bij gebrek aan een geschikte jongen met een hoge aaibaarheidsfactor overstappen op een meisje waarmee ze zich kunnen identificeren. Tiffany dus.
Ja, die robotmoves deden het 'm hequote:Op zondag 27 januari 2008 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond hem wel stoer gisteren.
bijna goedquote:Op maandag 21 januari 2008 20:52 schreef Riparius het volgende:
[..]
In de poll op kindertent.com doet Neil het slecht (net als Nigel en Pauline). Ik denk daarom niet dat er nog een jongen (man) bij zit die aantrekkelijk is voor pubermeisjes (die trouwens volgens RTL niet eens mogen stemmen als ze nog geen 16 zijn ...). De mythe dat Neil steeds voldoende stemmen van breezers (en zijn familie) krijgt om probleemloos door te gaan is afgelopen zaterdag wel doorgeprikt. Ik denk dat de puberende meisjes bij gebrek aan een geschikte jongen met een hoge aaibaarheidsfactor overstappen op een meisje waarmee ze zich kunnen identificeren. Tiffany dus. Dat verklaart ook waarom Tiffany het zo goed doet in de poll op kindertent.com. Ergo: Neil's dagen bij Idols zijn geteld.
Als ie het met zo'n performance als vanavond doet, dan is het geen schande.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:01 schreef Knipoogje het volgende:
Volgende week Nigel eruit en dan zal Neil waarschijnlijk 1 van de 4 goed zingende dames naar huis jagen... zal de jury niet leuk vinden noch Fok
quote:Op zondag 27 januari 2008 03:19 schreef BVO het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar hij was geweldig vanavond. Beter dan Nigel en Tiffany. Zo doorgaan en hij haalt de laatste 3.
Eens. Zeker als blijkt dat Charlene niet met kritiek om kan gaan (die viel behoorlijk door de mand).quote:Op zondag 27 januari 2008 03:19 schreef BVO het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar hij was geweldig vanavond. Beter dan Nigel en Tiffany. Zo doorgaan en hij haalt de laatste 3.
Als ik zulk nutteloos commentaar zou kirijgen zou ik ook zo reageren hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 13:14 schreef Kleihe het volgende:
[..]
Eens. Zeker als blijkt dat Charlene niet met kritiek om kan gaan (die viel behoorlijk door de mand).
Daar kon Charlene niets mee. Juryleden die boos op je zijn omdat je een onbekend liedje zingt en daarom doodsbang zijn dat je niet genoeg stemmen krijgt (want ze willen je door). De wanhoop van Gordon straalde er vanaf. Kut dacht ie, straks doet ze weer zoiets en gaat ze eruit terwijl Nigel en Neil doorgaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:14 schreef Kleihe het volgende:
[..]
Eens. Zeker als blijkt dat Charlene niet met kritiek om kan gaan (die viel behoorlijk door de mand).
Perfecte uitleg! Alles wat ik wilde zeggen, heb jij gezegd!quote:Op zondag 27 januari 2008 13:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vond z'n zang nog maar vrij matig, eigenlijk. En dat terwijl het echt niet een van de meest moeilijke nummers is om te zingen. Z'n Engelse uitspraak stoort me ook steeds meer, die is echt belabberd. Het beatboxen en het dansen was leuk, maar dat kan hij niet elke week gaan lopen doen. Blijft over z'n matige zang, irritante vibrato en beroerde uitspraak en dus de persoon die het meest verdient om als volgende naar huis te gaan.
Zijn uitspraak was inderdaad beroerd. Maar hij is nog altijd stukken beter dan Nigel, Neil maakte nog wat van zijn optreden.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vond z'n zang nog maar vrij matig, eigenlijk. En dat terwijl het echt niet een van de meest moeilijke nummers is om te zingen. Z'n Engelse uitspraak stoort me ook steeds meer, die is echt belabberd. Het beatboxen en het dansen was leuk, maar dat kan hij niet elke week gaan lopen doen. Blijft over z'n matige zang, irritante vibrato en beroerde uitspraak en dus de persoon die het meest verdient om als volgende naar huis te gaan.
Ze kan er wel degelijk iets mee. Gewoon een ander nummer kiezen en beseffen hoe slecht je keuze was, wetend dat als je dit nog een keer doet je een kans maakt op een exit.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:33 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Daar kon Charlene niets mee. Juryleden die boos op je zijn omdat je een onbekend liedje zingt en daarom doodsbang zijn dat je niet genoeg stemmen krijgt (want ze willen je door). De wanhoop van Gordon straalde er vanaf. Kut dacht ie, straks doet ze weer zoiets en gaat ze eruit terwijl Nigel en Neil doorgaan.
Dat is dan ook het verschil met Nikki en Pauline. Charlene pakt gewoon niet. Ze zingt als een pro en performt als een pro, maar kippevel? Neuh. Net als Nigel. Pakt totaal niet. Met het verschil dat Charlene 10x beter zingt.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:09 schreef Kleihe het volgende:
En in dit geval ging het niet zozeer om het onbekende van het nummer, ik denk dat heel veel mensen ook het liedje van Nicci nog niet kenden. Verschil echter met Nicci is dat dat liedje veel pakkender was. Hoe goed Charlene het nummer ook heeft gezongen, het nummer zal je niet snel kippenvel geven, en dat is iets waar je mensen wel mee kunt raken. In dit geval is Neil veel slimmer geweest door een nummer te kiezen wat perfect bij hem past.
En dat heeft hij gedaanquote:Op zondag 27 januari 2008 15:56 schreef marky het volgende:
Nigel moet gewoon een keer losgaan.
Ik denk dat ik dan niet tot de doelgroep behoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar hij kan het wel brengen, z'n entertainmentskills zijn goed. Daarom kan hij wel eens doorgaan vanavond.
Dan moet je dit programma niet maken, teveel geilende wijfjes voor de tvquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:03 schreef Together het volgende:
Zo fucking onterecht dat hij er nog in zit. Meer stemmen dan Pauline en Charlene, wtf.Ik haat hem serieus.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:15 schreef Knipoogje het volgende:
hehe, ik had het al voorspeld... Neil is nu de goede zangeressen 1 voor 1 naar huis aan het sturen
Ja. En ik ben het Gordon's actie en uitspraken in deze eens. Hij zei na afloop dat de jury eigenlijk een stem zou moeten krijgen bij de liveshows. Dat zal wel niet kunnen vanwege afspraken met Fremantle over het format en zo. Maar eigenlijk zou je gewoon de jury een keuze moeten laten maken uit de bottom three oftewel de krukzitters, wie van de drie naar huis moet.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:08 schreef Anonymousz het volgende:
Dit is een nachtmerrie dat hij door is![]()
![]()
er zat een rij 25-30 jarige schuin achter ons zelfs te soppen op Neil... mijn God wat kan men laag zakkenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan moet je dit programma niet maken, teveel geilende wijfjes voor de tv
Inderdaad. Ik kan als man ook heus wel zien als een andere man er goed uitziet, maar ik snap ook werkelijk niet waarom de jury z'n uiterlijk af en toe zo de hemel in zit te prijzen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:30 schreef floris.exe het volgende:
Neil... wat een dweil is dat. Ik begrijp niet dat hij toch zo redelijk populair is. Hij komt op mij erg boers over met een uitstraling alsof ie net van de LOM-school is gekomen.
Ze waren waarschijnlijk kots-lelijk en nemen met alles genoegen...quote:Op zondag 3 februari 2008 00:44 schreef Re het volgende:
[..]
er zat een rij 25-30 jarige schuin achter ons zelfs te soppen op Neil... mijn God wat kan men laag zakken![]()
Ik ook niet, maar ik zie het wel. Waarom hij succes heeft.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan niet tot de doelgroep behoor.
Obviousquote:Op zondag 3 februari 2008 00:44 schreef Re het volgende:
[..]
er zat een rij 25-30 jarige schuin achter ons zelfs te soppen op Neil... mijn God wat kan men laag zakken![]()
De jury juist de bottom three laten aanwijzen, waaruit het publiek mag kiezen wie van die drie naar huis moetquote:Op zondag 3 februari 2008 00:19 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja. En ik ben het Gordon's actie en uitspraken in deze eens. Hij zei na afloop dat de jury eigenlijk een stem zou moeten krijgen bij de liveshows. Dat zal wel niet kunnen vanwege afspraken met Fremantle over het format en zo. Maar eigenlijk zou je gewoon de jury een keuze moeten laten maken uit de bottom three oftewel de krukzitters, wie van de drie naar huis moet.
Ja, vandaar ook mijn idee om dat andersom te doen, zoiets als bij X-Factor dus. Maar het blijft moeilijk daar een goede balans in te vinden. De greep van de jury op de samenstelling van de finalistenploeg (het doorstroompercentage van het theater naar de liveshows) is in de loop van nu 4 seizoenen Idols steeds verder verstevigd, en toch zie je steeds weer van dit soort bezopen uitkomsten. Uit het feit dat de jury ieder seizoen meer invloed heeft gekregen op de samenstelling van de finalistenploeg kun je al afleiden dat de organisatie (en niet te vergeten de platenmaatschappijen op de achtergrond) ook niet blij zijn met dit soort uitkomsten, ook al zullen ze dat nooit openlijk toegeven. Overigens denk ik verder dat er ook veel te verbeteren zou zijn door het stemmen gratis te maken, dan krijg je een representatievere uitkomst die beter de voorkeuren van de totale kijkerspopulatie weerspiegelt. Maar Idols zoals we het nu kennen is een concept dat op zijn laatste benen loopt, ook al probeert men die indruk weg te nemen door bijvoorbeeld monter aan te kondigen dat er al over een Idols V wordt nagedacht. Idols is oorspronkelijk in het leven geroepen om de ingekakte verkoop van singles aan jongeren weer wat op te vijzelen, maar nu de platenmaatschappijen hebben aangekondigd dat de CD single binnenkort tot het verleden behoort valt die motivatie ook weg.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:18 schreef Greys het volgende:
[..]
De jury juist de bottom three laten aanwijzen, waaruit het publiek mag kiezen wie van die drie naar huis moetMaar dan kan er pas ná de optredens worden gestemd en dat scheelt ze teveel geld
Je kunt inderdaad zo zien aan die ouders dat het kampers zijn. Die verontwaardiging ook op het gezicht van zijn pa gisteren, toen hij werd bekritiseerd.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:15 schreef Re het volgende:
De arrogantie ook van die familie.... ik zag ze in de studio.... eerst worden daar de familie leden binnen gelaten... de kampers lieten zich toen nog niet zien die staan dan met z'n allen nog buiten een peuk te roken en lopen rond alsof de studio van hen is, en tering wat een inteelt familie zeg...
Verder in een van de reclameblokken gaat er zo'n mannetje rond met een microfoon en kun je wat leuks doen zoals een mop vertellen of een stukje zingen, nou de broer van neil wilde natuurlijk ook wat zingen en Neil moest dan maar mee Beatboxen, behalve dat het in die 10 seconde net zo vals was als neil zelf kreeg hij wel een Idols sticker
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:51 schreef teirnon het volgende:
Na dat optreden van Nigel ook...staande ovatie, publiek wordt gek, maar die familie blijft zitten, klapt niet eens.
[ afbeelding ]
en bij Nikki ook nietquote:Op zondag 3 februari 2008 11:51 schreef teirnon het volgende:
Na dat optreden van Nigel ook...staande ovatie, publiek wordt gek, maar die familie blijft zitten, klapt niet eens.
[ afbeelding ]
Hoe triest echt. Ik kan wel begrijpen dat ze niet helemaal enthousiast worden zoals de echte Nikki/Nigel/etc. fans, maar een applausje kan er toch wel vanaf?quote:Op zondag 3 februari 2008 12:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
en bij Nikki ook niet. Al klapte wel een van broers, maar toen hij zag dat de rest van de gang niet meedeed stopte ie ook snel
![]()
[ afbeelding ]
Ze weten van jongs af aan dat ze het moeten krijgenquote:Op zondag 3 februari 2008 12:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is gewoon respectloos gedrag. Maar respect schijnt geloof ik niet één van de dingen te zijn die de gemiddelde kamper bij z'n opvoeding meekrijgt, geloof ik..
Zo te zien is het niet alleen de familie hendriks die niet gaan staan. Ook de mensen naast de familie hendirks staan niet. Waarschijnlijk familie van de andere kandidaten. Wat ik een beetje jammer vind is dat door de frustratie van het vertrek van Pauline nu ineens alles de schuld is van de familie Hendriks. Ik denk dat we vooral moeten blijven bij waar het om gaat en dat is dat ze bij idols zoeken naar het idool en hoe jammer ik het zelf ook vind is Pauline nu eenmaal niet en heeft Neil daar wel enige potentie. De reaktie van Pauline over dit gebeuren vind ik dan ook erg chique.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:51 schreef teirnon het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk kan de familie Hendriks er niks aan doen dat Pauline er uit is, dat is de schuld van de 'meisjes'.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:21 schreef marky het volgende:
[..]
Zo te zien is het niet alleen de familie hendriks die niet gaan staan. Ook de mensen naast de familie hendirks staan niet. Waarschijnlijk familie van de andere kandidaten. Wat ik een beetje jammer vind is dat door de frustratie van het vertrek van Pauline nu ineens alles de schuld is van de familie Hendriks. Ik denk dat we vooral moeten blijven bij waar het om gaat en dat is dat ze bij idols zoeken naar het idool en hoe jammer ik het zelf ook vind is Pauline nu eenmaal niet en heeft Neil daar wel enige potentie. De reaktie van Pauline over dit gebeuren vind ik dan ook erg chique.
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)auline.avi_plain.xml
Afgewogen tegenelkaar heeft Neil het meer dan Pauline en in dat geval hoe jammer ook terecht dat ze eruit is.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:31 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Natuurlijk kan de familie Hendriks er niks aan doen dat Pauline er uit is, dat is de schuld van de 'meisjes'.
IK ben het met je eens dat Pauline niet het meest ideaalplaatje van een Idool is, maar ze kon in ieder geval wel een heel lied zuiver zingen en daarnaast een goed optreden neerzetten.
Over dat Neil een idool is: hij heeft zeker wel potentie, maar het belangrijkste van een muziekidool is toch wel dat ie goed kan zingen en dat mist Neil dus een beetje..
Ik denk dat hij ergens wel merkt hoe kamperachtig hij en zijn familie is nu hij niet 24uur per dag op de lippen wordt gezeten in een wietwalm caravan met 10 broers, 12 zussen, 5 tantes, 9 zwagers, 6 neefjes, 14 nichtjes, ouders, opa, oma en betovergrootmoeder.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:13 schreef waht het volgende:
Maar goed, hij heeft wel weer gehuild.![]()
Je kon ook wel een beetje aan hemzelf zien dat hij het ook oneerlijk vind dat hij er nog in zit.
Waar zegt ie dat?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, Gordon zegt dat het maar ongeveer 20 stemmen scheelde met Charlene..
En dan nog??quote:Op zondag 3 februari 2008 13:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, Gordon zegt dat het maar ongeveer 20 stemmen scheelde met Charlene..
ja, nu kunnen we tenminste vuurwerk verwachten volgende weekquote:
Niet meer pijn dan gordon zal krijgen op de parkeerplaats van idols als zijn familie wat rappere beentjes hadden.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:25 schreef Greys het volgende:
Ik ben ontzettend anti-Neil, maar dat wil zeggen dat ik het niet terecht vind dat hij er nog in zit, niet dat ik het een naar of slecht ventje vind ofzo. En dus vind ik het zélfs wel een beetje zielig voor Neil dat Gordon (ook al is hij mijn held) weg liep en dat John Ewbank zijn kussen opvrat. Want als je het puur vanuit die jongen bekijkt moet dat echt wel pijn gedaan hebben
Ah ja... zie je! Ik dacht dat dus ook, maar toen las ik ergens hier op Fok! dat het Ewbank was, dus toen dacht ik dat het ik het zelf niet goed gezien hadquote:Op zondag 3 februari 2008 16:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het was trouwens Gordon die het kussen opvrat.
Eensch!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:29 schreef gimme.shelter het volgende:
Hij is echt slecht!! En die enge familie.....
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:29 schreef gimme.shelter het volgende:
Hij is echt slecht!! En die enge familie.....
huh?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:25 schreef Greys het volgende:
Ik ben ontzettend anti-Neil, maar dat wil zeggen dat ik het niet terecht vind dat hij er nog in zit, niet dat ik het een naar of slecht ventje vind ofzo. En dus vind ik het zélfs wel een beetje zielig voor Neil dat Gordon (ook al is hij mijn held) weg liep en dat John Ewbank zijn kussen opvrat. Want als je het puur vanuit die jongen bekijkt moet dat echt wel pijn gedaan hebben
Neil heeft het helemaal niet meer dan Pauline. Jim had tenminste nog een knap koppie en enige uitstraling. Neil heeft kraaloogjes en geen enkele uitstraling. HIj moet continue tot het max gepushed worden om ook maar enigszins op het podium te stralen. Het is aan het totale gebrek aan mannelijke idolen te danken dat hij de finale heeft mogen bereiken en er nu zelfs nog inzit.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:28 schreef marky het volgende:
[..]
Afgewogen tegenelkaar heeft Neil het meer dan Pauline en in dat geval hoe jammer ook terecht dat ze eruit is.
Eerlijk gezegd heeft idols in nederland maar weinig opgeleverd. Alleen Jim heeft de idolenstatus bereikt. Bushokjes werden voor een poster van hem gemold. Raffaela had het mi ook om een echt idol te worden. Verder kiest nederland nooit een idool.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:08 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Neil heeft het helemaal niet meer dan Pauline. Jim had tenminste nog een knap koppie en enige uitstraling. Neil heeft kraaloogjes en geen enkele uitstraling. HIj moet continue tot het max gepushed worden om ook maar enigszins op het podium te stralen. Het is aan het totale gebrek aan mannelijke idolen te danken dat hij de finale heeft mogen bereiken en er nu zelfs nog inzit.
Pauline is wellicht geen idool. Ze is wel een rasartieste die met een goede band goede optredens met een prachtstem kan verzorgen. Neil zal dat nooit kunnen. Die wordt een half jaartje uitgemolken en wordt dan uitgespuugd terug het kampersleven in. Als acteur heeft hij niets te zoeken, want hij is niet knap genoeg en heeft geen uitstraling. Als zanger mist hij een goede stem. Wellicht als lid van een boyband.
Hij heeft wel weer gejankt! Volgens mij wel pas op het einde, toen Pauline eruit vloog.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:29 schreef TheVulture het volgende:
We hebben destijds Joel's vader als een enorme eikel gezien maar eigenlijk is die Ben Hendriks 60 keer erger... Neil lijkt me inderdaad wel een type jongen die zwaar gebukt gaat onder het juk van zon dominante mediageile vader....
Verder was het optreden wel het minste van de hele avond en hij had gewoon weggestemd moeten worden, helaas zijn er hordes breezersletjes die een natte poes van die jongen krijgen, en dan heeft ie nog niet eens gejankt
Giel wel mee.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
Kijk nun nederland 3. Neil krijgt er echt ervan langs
Toen hij hoorde dat hij door was, trok hij meteen weer die jankkop.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:15 schreef Insomniac05 het volgende:
[..]
Hij heeft wel weer gejankt! Volgens mij wel pas op het einde, toen Pauline eruit vloog.
Neil danst?!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:56 schreef marky het volgende:
Het is ook uitstraling en dans waar mensen voor stemmen.
De sneuheid van dat optreden, Neil is dan nog de meest getalenteerde van deze 4 maar wat een bendequote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:43 schreef protoontje het volgende:
haha.....meneer zit al in een boyband...zoek maar es naar KLAVER op youtube...gzllig met zijn 3 andere broers aan et optreden...
http://nl.youtube.com/watch?v=LTQi0UxlPSM
Ik ben dus niet de enige die het opmerkte.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die beat is echt een soort superslechte ripoff van die van My Love.
nee het is zelfs geen aardig joch, ivar was dat wel bijvoorbeeld, maar deze houterige jankknuppel wekt een aversie op die ongekend is, je zou je toch kapotschamen als je met een nat slipje je beltegoed zit te vaporizen...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij is kwalitatief duidelijk de minste, maar verder blijft het een aardig joch.
Laatste 4quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dag Neil , eindelijk opgerot . Nu kan Idols echt beginnen .
Kan je nagaan wat een shit zooi het was, en hoeveel er opgeofferd zijn door die Neil maar door te laten gaan. Achtelijke kut 12 jarige soppige breezersloeries met een telefoon.quote:
Nou ja, de enige die we echt missen is Bas. En dat is ook alleen maar omdat ie elke week zijn kleren uittrok. De rest is iedereen alweer straal vergeten. De meest memorabele/spraakmakende (los van qualiteit) deelnemers zaten dit jaar tenminste wel bij de laatste 5, en dat is wel eens anders geweest.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
hoeveel er opgeofferd zijn door die Neil maar door te laten gaan.
Denk dat Nathalie eruit gaat, daarna Nigel en dat Charlene de finale verliest van Nikkiquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:12 schreef Kleihe het volgende:
Het is een aardig jong!
En overall blijft Nigel slechter, die gaat er volgende week uit.
Nikki gaat winnen!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:22 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik ben erg blij dat ie is gegaan, maar ik had in de studio wel medelijden met hem!
Echt de complete studio was tegen Neil! De publieksopwarmer ging het rondje af: zijn er nog fans voor Nikki enz. nouja bij iedereen werd gejuicht en bij Neil hele tijd boe geroepen
Was ook niet het hele publiek, maar wel steeds meerquote:Op zondag 10 februari 2008 16:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Terecht eruit, maar boegeroep van het hele publiek is ook weer overdreven.
Het gevolg van een weglopende Gordonquote:Op zondag 10 februari 2008 16:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Terecht eruit, maar boegeroep van het hele publiek is ook weer overdreven.
Hoorde ik het trouwens goed dat die pa op een gegeven moment tegen Neil zei: "moet ik het even doen?" De afscheidsspeech houden? Die pa dacht natuurlijk: aaaah, mijn 1,5 minute of fame!quote:Op zondag 10 februari 2008 18:28 schreef Toeps het volgende:
Ik vond het echt zielig voor dat jochie, tótdat die vreselijke vader op het podium kwam.
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:16 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Hoorde ik het trouwens goed dat die pa op een gegeven moment tegen Neil zei: "moet ik het even doen?" De afscheidsspeech houden? Die pa dacht natuurlijk: aaaah, mijn 1,5 minute of fame!
Heeft werkelijk niets te melden en vervalt in herhaling en echoot dingen die de jury tegen hem heeft gezegd om die anderhalve minuut vol te snotteren. Misschien komt er nog wat uit als ie eens een paar autoritjes gaat maken met Patrick ...quote:
Dat hoorde je goed ja is toch gewoon te stom voor woorden. Je hebt eigenlijk al een kleine haat op dat ventje omdat die vader zo irritant is.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:16 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Hoorde ik het trouwens goed dat die pa op een gegeven moment tegen Neil zei: "moet ik het even doen?" De afscheidsspeech houden? Die pa dacht natuurlijk: aaaah, mijn 1,5 minute of fame!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:22 schreef Hockeylotje het volgende:
Volgens de SITE van Thank God It's Friday is Neilsamen met Pauline
morgen te gast bij dit programma van Claudia de Breij!
15 februari met als gasten: Herman van Veen & Neil en Pauline van Idols!
Waar is zijn caravan?quote:
Neil is geen kamper, hij woont in Wildervanksterdallen (gemeente Veendam) en in Wildervanksterdallen zit geen woonwagenkamp.quote:
Wat een mooie plaatsnaamquote:Op zondag 17 februari 2008 14:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Wildervanksterdallen
Waarom mochten wij zijn landhuis dan niet zien?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Neil is geen kamper, hij woont in Wildervanksterdallen (gemeente Veendam) en in Wildervanksterdallen zit geen woonwagenkamp.
Misschien omdat in Wildervanksterdallen nog geen 50 huizen staan (ben er vaak geweest kennis van me woont er en ik heb zelf in Veendam en Wildervank gewoond), en dan is het voor al die hysterische meiden natuurlijk makkelijk om dat huis te vinden als ze naar Wildervanksterdallen gaan.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:25 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom mochten wij zijn landhuis dan niet zien?
Hahaha, playbacken doet Ben Hendriks ook altijd bij die RTV Noord muziek programma`s. Volgens mij kan die kerel live niet zingenquote:Op zondag 17 februari 2008 14:16 schreef jmac het volgende:
Wth: zag ik die vader nou optreden bij dat tros paupermuziekfeestZat te zappen en toen liep 'ie daar te playbacken
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Neil is geen kamper, hij woont in Wildervanksterdallen, dat is een gehucht naast het dorp Wildervank (gemeente Veendam) en in Wildervanksterdallen zit geen woonwagenkamp.
Familietrekje.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Hahaha, playbacken doet Ben Hendriks ook altijd bij die RTV Noord muziek programma`s. Volgens mij kan die kerel live niet zingen
Ook bij Jan Vis, maar dan alleenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:38 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zag dat ik Char, Nik en Nat kon boeken voor zo'n 6000 euro. Waar kan ik Neil kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |