Niets aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:31 schreef BVO het volgende:
Ik vind dit echt niks. Nare stem, geen persoonlijkheid, dom en gewoon nog een kind. Geen idol. Wegwezen. Zo.
helemaal mee eens.. ik zei precies hetzelfde als Gordon terwijl hij het zong! Hoe hij steeds die noten afmaakt irriteert..quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:32 schreef Heleen17 het volgende:
Gordon had helemaal gelijk wat de kritiek betreft. Hij heeft echt een rare stem en het klinkt altijd hetzelfde. Ik vind hem echt een kansloos lulletje.
dat heeft ie niet zo bedoeld en dat zeg je misschien ook alleen maar omdat gordon dat zo zei. Hoe ollie vorige week reageerde dat kan gewoon echt niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik vond hem gisteren echt niet leuk, hoe hij reageerde etc
Precies...daarom vind ik het ook een zwakke editie over de hele linie... er staan mensen die in andere edities niet eens door de voorronde of theater kwamen... eigenlijk een zwaktebod... ze zouden die mensen ook niet nog een keer mee moeten laten doen...quote:Op zondag 6 januari 2008 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat vind ik echt beangstigend, dat dit niet eens het slechtste is wat er staat.
zeemansschandknaapje meerquote:Op zondag 6 januari 2008 09:42 schreef Riann het volgende:
het is meer een zeemanszanger
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:39 schreef TheVulture het volgende:
Die jongen heeft zijn afkomst natuurlijk al niet mee, niet zo zeer het kamperige maar meer het mediageile karakter van zijn vader die volgens mij elke week met een grotere stijve jodokus op de tribune zit... als ie nog twee weken verder mag slaat Ben denk ik iemand knockout met zijn schwanz...
Maar qua uiterlijk totaal niet het idool dat werd gezocht. En hoe meer daar de nadruk op werd gelegd hoe meer mensen op hem gingen stemmen. Maar hij heeft idd meer talent dan deze jankertquote:Op zondag 6 januari 2008 12:53 schreef Heleen17 het volgende:
Ik vond Jamai anders echt een symphatieke jongen met duidelijk meer talent dan Neil.
zou jij dat kampervolk achter je aan willen hebben?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:07 schreef Leigh het volgende:
Waarom de jury zo positief is; ik snap er niets van
Nou in de VS gebeurd dit ook bij de (voor)verkiezingen voor het presidentschap. Als je gaat huilen win je.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:32 schreef Leigh het volgende:
Stemmen voor de underdog is typisch hollands
Net als toe Raffa belaagd werd door HJ e.d. Ze werd meteen de publieklieveling.
De naïeviteitquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:09 schreef McGilles het volgende:
1 pluspunt, als Idols over is hoor je niks meer van dit knaapje!
Die breezer-fans die hij heeft hebben net genoeg om al die smsjes te betalen nu om hem erin te houden, die zijn totaal blut en kunnen zijn toekomstige single, als die al ooit zal uitkomen, niet kunnen betalen.quote:
Ik hoop het toch nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Weerzinwekkend. Elke vezel van mijn bestaan steigerde bij wat hij zong.
Niet die vezelquote:
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:09 schreef Together het volgende:
Ik hoop op een onverwachte exit à la Serge. Het wordt wel weer eens tijd voor een jubelstemming in IDO.
Gelukkig sprak hij ze niet allemaal uit met zijn Engelsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:44 schreef --Globe-- het volgende:
Elke letter die uit zijn mond kwam deed pijn aan mijn oren.
Fout is helemaal inquote:Op zondag 13 januari 2008 11:09 schreef Liquidootje het volgende:
Je zag weer zo'n shot van zijn familie. Zelf zijn zussen hebben zo'n wazige nikszeggende blikken. En kom op gouden dikke kettinging over truien kan echt niet meer!
De meest kansloze boeren/breezertent van Noord-Nederland. Geen wonder dat hij zich daar thuis voelt.quote:"Eerst zou ik wat voor gaan drinken met mijn vrienden. Dan naar "Stap-o-theek Fox" en daar lekker losgaan: gezellig iets drinken, misschien een lekker shotje drinken, en na afloop iets eten en dan lekker naar huis."
Alleen de naam al.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:06 schreef Together het volgende:
Neil over zijn ideale stapavond:
[..]
De meest kansloze boeren/breezertent van Noord-Nederland. Geen wonder dat hij zich daar thuis voelt.
Die reacties.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:24 schreef Treezz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lFwNTzWCYnE
(hoop dat de link het doet)
het is neil
Jezus, wat geforceerd zeg. Als ik naar hem kijk begin ik JIM bijna weer goed te vinden...quote:Op zondag 13 januari 2008 14:24 schreef Treezz het volgende:
het is neil
quote:Op zondag 13 januari 2008 14:24 schreef Treezz het volgende:
het is neil
quote:♥ Neil is knap
♥ Neil is lekker
♥ Neil kan mooi zingen
♥ Neil is getalenteerd!
♥ Neil is gewoon alles ♥
Neil heb 107 x op je gestemt
kuskuskusnikita♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ziet er naar uit dat de loverboys uitbetalen in sms bundelsquote:
Volgens mij doet iedereen het daar met elkaar op die kampen, iedereen lijkt idd op elkaar en is even afzichtelijkquote:Op maandag 14 januari 2008 13:35 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wilde daar ook een screen van maken, maar toen bleef mijn screenshot steeds zwart.
Kijk gewoon! Gewoon 4 keer hetzelfde gezicht! Dat moet toch inteelt zijn ofzo.
Die zijn zo schaars bij idols haequote:Op maandag 14 januari 2008 14:30 schreef DSS24 het volgende:
Heb ik tenminste een plas-drankpauze in idols.
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:33 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Die zijn zo schaars bij idols hae
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |