quote:
'Steel'?quote:geakie007 (21 hours ago)
Zooo!! !! ik wordt der steel van :$![]()
Je gaat me toch niet vertellen dat mannen voor 1990 wél van hem houden??quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:11 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is dit nu. Alle vrouwen vóór 1990 haten hem?
Vrouwen na 1990 over het algemeen ook.. Vrouwen (meisjes) NA 1993 is een ander verhaalquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:11 schreef Liquidootje het volgende:
Wat is dit nu. Alle vrouwen vóór 1990 haten hem?
Klopt. Ik vind het sowieso jammer dat er jongens mee mogen doen aan Idols.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:21 schreef Liquidootje het volgende:
Nee hoor. Mannen haten Neil over het algemeen denk ik.
quote:Jij bent bent un ander dan ik gistren was
maar liefde luistrt nie na soot of raaaaaaaaaaasssss
jouwart in mijnart nog steeds t tselfde
jouw hand past altijd in mijnand
wantjey woont-in mijnart heel diepIER in mijnart
En jouwar is altijd plaats voor mij
jey woon-tin mijnart en nooit willik jouw kwijnt
Jij woontIER mijnart altijddd altijjjjdddd
En zodra ik bij je meeeeee altijd en allltijd
kijk maar over je shrouder, kijk maar over je shrouder.
Denk aan mij en kijk over je shrouderrr.
Ik zal er sijn. Altijdddd...
Ik dacht even dat het een soort breezahberichtje wasquote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 10:16 schreef Rnnz het volgende:
Ik kijk net het optreden van Nathalie terug, en het is echt grappig om te zien dat alleen de familie van Neil stil blijft zitten, terwijl de rest gaat staan en joelen. Best wel héél zielig eigenlijk.
Ik krijg ook steeds meer een hekel aan die familie en medelijden met Neil.
In de poll op kindertent.com doet Neil het slecht (net als Nigel en Pauline). Ik denk daarom niet dat er nog een jongen (man) bij zit die aantrekkelijk is voor pubermeisjes (die trouwens volgens RTL niet eens mogen stemmen als ze nog geen 16 zijn ...). De mythe dat Neil steeds voldoende stemmen van breezers (en zijn familie) krijgt om probleemloos door te gaan is afgelopen zaterdag wel doorgeprikt. Ik denk dat de puberende meisjes bij gebrek aan een geschikte jongen met een hoge aaibaarheidsfactor overstappen op een meisje waarmee ze zich kunnen identificeren. Tiffany dus. Dat verklaart ook waarom Tiffany het zo goed doet in de poll op kindertent.com. Ergo: Neil's dagen bij Idols zijn geteld.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:45 schreef BVO het volgende:
Die breezers gaan komende week alleen maar meer stemmen joh.
Helaas is zij weggevallen en ik vrees daarom dat Neils populariteit alleen maar zal groeien.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:52 schreef Riparius het volgende:
Ik denk dat de puberende meisjes bij gebrek aan een geschikte jongen met een hoge aaibaarheidsfactor overstappen op een meisje waarmee ze zich kunnen identificeren. Tiffany dus.
Ja, die robotmoves deden het 'm hequote:Op zondag 27 januari 2008 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond hem wel stoer gisteren.
bijna goedquote:Op maandag 21 januari 2008 20:52 schreef Riparius het volgende:
[..]
In de poll op kindertent.com doet Neil het slecht (net als Nigel en Pauline). Ik denk daarom niet dat er nog een jongen (man) bij zit die aantrekkelijk is voor pubermeisjes (die trouwens volgens RTL niet eens mogen stemmen als ze nog geen 16 zijn ...). De mythe dat Neil steeds voldoende stemmen van breezers (en zijn familie) krijgt om probleemloos door te gaan is afgelopen zaterdag wel doorgeprikt. Ik denk dat de puberende meisjes bij gebrek aan een geschikte jongen met een hoge aaibaarheidsfactor overstappen op een meisje waarmee ze zich kunnen identificeren. Tiffany dus. Dat verklaart ook waarom Tiffany het zo goed doet in de poll op kindertent.com. Ergo: Neil's dagen bij Idols zijn geteld.
Als ie het met zo'n performance als vanavond doet, dan is het geen schande.quote:Op zondag 27 januari 2008 01:01 schreef Knipoogje het volgende:
Volgende week Nigel eruit en dan zal Neil waarschijnlijk 1 van de 4 goed zingende dames naar huis jagen... zal de jury niet leuk vinden noch Fok
quote:Op zondag 27 januari 2008 03:19 schreef BVO het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar hij was geweldig vanavond. Beter dan Nigel en Tiffany. Zo doorgaan en hij haalt de laatste 3.
Eens. Zeker als blijkt dat Charlene niet met kritiek om kan gaan (die viel behoorlijk door de mand).quote:Op zondag 27 januari 2008 03:19 schreef BVO het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar hij was geweldig vanavond. Beter dan Nigel en Tiffany. Zo doorgaan en hij haalt de laatste 3.
Als ik zulk nutteloos commentaar zou kirijgen zou ik ook zo reageren hoorquote:Op zondag 27 januari 2008 13:14 schreef Kleihe het volgende:
[..]
Eens. Zeker als blijkt dat Charlene niet met kritiek om kan gaan (die viel behoorlijk door de mand).
Daar kon Charlene niets mee. Juryleden die boos op je zijn omdat je een onbekend liedje zingt en daarom doodsbang zijn dat je niet genoeg stemmen krijgt (want ze willen je door). De wanhoop van Gordon straalde er vanaf. Kut dacht ie, straks doet ze weer zoiets en gaat ze eruit terwijl Nigel en Neil doorgaan.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:14 schreef Kleihe het volgende:
[..]
Eens. Zeker als blijkt dat Charlene niet met kritiek om kan gaan (die viel behoorlijk door de mand).
Perfecte uitleg! Alles wat ik wilde zeggen, heb jij gezegd!quote:Op zondag 27 januari 2008 13:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vond z'n zang nog maar vrij matig, eigenlijk. En dat terwijl het echt niet een van de meest moeilijke nummers is om te zingen. Z'n Engelse uitspraak stoort me ook steeds meer, die is echt belabberd. Het beatboxen en het dansen was leuk, maar dat kan hij niet elke week gaan lopen doen. Blijft over z'n matige zang, irritante vibrato en beroerde uitspraak en dus de persoon die het meest verdient om als volgende naar huis te gaan.
Zijn uitspraak was inderdaad beroerd. Maar hij is nog altijd stukken beter dan Nigel, Neil maakte nog wat van zijn optreden.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vond z'n zang nog maar vrij matig, eigenlijk. En dat terwijl het echt niet een van de meest moeilijke nummers is om te zingen. Z'n Engelse uitspraak stoort me ook steeds meer, die is echt belabberd. Het beatboxen en het dansen was leuk, maar dat kan hij niet elke week gaan lopen doen. Blijft over z'n matige zang, irritante vibrato en beroerde uitspraak en dus de persoon die het meest verdient om als volgende naar huis te gaan.
Ze kan er wel degelijk iets mee. Gewoon een ander nummer kiezen en beseffen hoe slecht je keuze was, wetend dat als je dit nog een keer doet je een kans maakt op een exit.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:33 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Daar kon Charlene niets mee. Juryleden die boos op je zijn omdat je een onbekend liedje zingt en daarom doodsbang zijn dat je niet genoeg stemmen krijgt (want ze willen je door). De wanhoop van Gordon straalde er vanaf. Kut dacht ie, straks doet ze weer zoiets en gaat ze eruit terwijl Nigel en Neil doorgaan.
Dat is dan ook het verschil met Nikki en Pauline. Charlene pakt gewoon niet. Ze zingt als een pro en performt als een pro, maar kippevel? Neuh. Net als Nigel. Pakt totaal niet. Met het verschil dat Charlene 10x beter zingt.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:09 schreef Kleihe het volgende:
En in dit geval ging het niet zozeer om het onbekende van het nummer, ik denk dat heel veel mensen ook het liedje van Nicci nog niet kenden. Verschil echter met Nicci is dat dat liedje veel pakkender was. Hoe goed Charlene het nummer ook heeft gezongen, het nummer zal je niet snel kippenvel geven, en dat is iets waar je mensen wel mee kunt raken. In dit geval is Neil veel slimmer geweest door een nummer te kiezen wat perfect bij hem past.
En dat heeft hij gedaanquote:Op zondag 27 januari 2008 15:56 schreef marky het volgende:
Nigel moet gewoon een keer losgaan.
Ik denk dat ik dan niet tot de doelgroep behoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar hij kan het wel brengen, z'n entertainmentskills zijn goed. Daarom kan hij wel eens doorgaan vanavond.
Dan moet je dit programma niet maken, teveel geilende wijfjes voor de tvquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:03 schreef Together het volgende:
Zo fucking onterecht dat hij er nog in zit. Meer stemmen dan Pauline en Charlene, wtf.Ik haat hem serieus.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:15 schreef Knipoogje het volgende:
hehe, ik had het al voorspeld... Neil is nu de goede zangeressen 1 voor 1 naar huis aan het sturen
Ja. En ik ben het Gordon's actie en uitspraken in deze eens. Hij zei na afloop dat de jury eigenlijk een stem zou moeten krijgen bij de liveshows. Dat zal wel niet kunnen vanwege afspraken met Fremantle over het format en zo. Maar eigenlijk zou je gewoon de jury een keuze moeten laten maken uit de bottom three oftewel de krukzitters, wie van de drie naar huis moet.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:08 schreef Anonymousz het volgende:
Dit is een nachtmerrie dat hij door is![]()
![]()
er zat een rij 25-30 jarige schuin achter ons zelfs te soppen op Neil... mijn God wat kan men laag zakkenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan moet je dit programma niet maken, teveel geilende wijfjes voor de tv
Inderdaad. Ik kan als man ook heus wel zien als een andere man er goed uitziet, maar ik snap ook werkelijk niet waarom de jury z'n uiterlijk af en toe zo de hemel in zit te prijzen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:30 schreef floris.exe het volgende:
Neil... wat een dweil is dat. Ik begrijp niet dat hij toch zo redelijk populair is. Hij komt op mij erg boers over met een uitstraling alsof ie net van de LOM-school is gekomen.
Ze waren waarschijnlijk kots-lelijk en nemen met alles genoegen...quote:Op zondag 3 februari 2008 00:44 schreef Re het volgende:
[..]
er zat een rij 25-30 jarige schuin achter ons zelfs te soppen op Neil... mijn God wat kan men laag zakken![]()
Ik ook niet, maar ik zie het wel. Waarom hij succes heeft.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan niet tot de doelgroep behoor.
Obviousquote:Op zondag 3 februari 2008 00:44 schreef Re het volgende:
[..]
er zat een rij 25-30 jarige schuin achter ons zelfs te soppen op Neil... mijn God wat kan men laag zakken![]()
De jury juist de bottom three laten aanwijzen, waaruit het publiek mag kiezen wie van die drie naar huis moetquote:Op zondag 3 februari 2008 00:19 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja. En ik ben het Gordon's actie en uitspraken in deze eens. Hij zei na afloop dat de jury eigenlijk een stem zou moeten krijgen bij de liveshows. Dat zal wel niet kunnen vanwege afspraken met Fremantle over het format en zo. Maar eigenlijk zou je gewoon de jury een keuze moeten laten maken uit de bottom three oftewel de krukzitters, wie van de drie naar huis moet.
Ja, vandaar ook mijn idee om dat andersom te doen, zoiets als bij X-Factor dus. Maar het blijft moeilijk daar een goede balans in te vinden. De greep van de jury op de samenstelling van de finalistenploeg (het doorstroompercentage van het theater naar de liveshows) is in de loop van nu 4 seizoenen Idols steeds verder verstevigd, en toch zie je steeds weer van dit soort bezopen uitkomsten. Uit het feit dat de jury ieder seizoen meer invloed heeft gekregen op de samenstelling van de finalistenploeg kun je al afleiden dat de organisatie (en niet te vergeten de platenmaatschappijen op de achtergrond) ook niet blij zijn met dit soort uitkomsten, ook al zullen ze dat nooit openlijk toegeven. Overigens denk ik verder dat er ook veel te verbeteren zou zijn door het stemmen gratis te maken, dan krijg je een representatievere uitkomst die beter de voorkeuren van de totale kijkerspopulatie weerspiegelt. Maar Idols zoals we het nu kennen is een concept dat op zijn laatste benen loopt, ook al probeert men die indruk weg te nemen door bijvoorbeeld monter aan te kondigen dat er al over een Idols V wordt nagedacht. Idols is oorspronkelijk in het leven geroepen om de ingekakte verkoop van singles aan jongeren weer wat op te vijzelen, maar nu de platenmaatschappijen hebben aangekondigd dat de CD single binnenkort tot het verleden behoort valt die motivatie ook weg.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:18 schreef Greys het volgende:
[..]
De jury juist de bottom three laten aanwijzen, waaruit het publiek mag kiezen wie van die drie naar huis moetMaar dan kan er pas ná de optredens worden gestemd en dat scheelt ze teveel geld
Je kunt inderdaad zo zien aan die ouders dat het kampers zijn. Die verontwaardiging ook op het gezicht van zijn pa gisteren, toen hij werd bekritiseerd.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:15 schreef Re het volgende:
De arrogantie ook van die familie.... ik zag ze in de studio.... eerst worden daar de familie leden binnen gelaten... de kampers lieten zich toen nog niet zien die staan dan met z'n allen nog buiten een peuk te roken en lopen rond alsof de studio van hen is, en tering wat een inteelt familie zeg...
Verder in een van de reclameblokken gaat er zo'n mannetje rond met een microfoon en kun je wat leuks doen zoals een mop vertellen of een stukje zingen, nou de broer van neil wilde natuurlijk ook wat zingen en Neil moest dan maar mee Beatboxen, behalve dat het in die 10 seconde net zo vals was als neil zelf kreeg hij wel een Idols sticker
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:51 schreef teirnon het volgende:
Na dat optreden van Nigel ook...staande ovatie, publiek wordt gek, maar die familie blijft zitten, klapt niet eens.
[ afbeelding ]
en bij Nikki ook nietquote:Op zondag 3 februari 2008 11:51 schreef teirnon het volgende:
Na dat optreden van Nigel ook...staande ovatie, publiek wordt gek, maar die familie blijft zitten, klapt niet eens.
[ afbeelding ]
Hoe triest echt. Ik kan wel begrijpen dat ze niet helemaal enthousiast worden zoals de echte Nikki/Nigel/etc. fans, maar een applausje kan er toch wel vanaf?quote:Op zondag 3 februari 2008 12:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
en bij Nikki ook niet. Al klapte wel een van broers, maar toen hij zag dat de rest van de gang niet meedeed stopte ie ook snel
![]()
[ afbeelding ]
Ze weten van jongs af aan dat ze het moeten krijgenquote:Op zondag 3 februari 2008 12:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is gewoon respectloos gedrag. Maar respect schijnt geloof ik niet één van de dingen te zijn die de gemiddelde kamper bij z'n opvoeding meekrijgt, geloof ik..
Zo te zien is het niet alleen de familie hendriks die niet gaan staan. Ook de mensen naast de familie hendirks staan niet. Waarschijnlijk familie van de andere kandidaten. Wat ik een beetje jammer vind is dat door de frustratie van het vertrek van Pauline nu ineens alles de schuld is van de familie Hendriks. Ik denk dat we vooral moeten blijven bij waar het om gaat en dat is dat ze bij idols zoeken naar het idool en hoe jammer ik het zelf ook vind is Pauline nu eenmaal niet en heeft Neil daar wel enige potentie. De reaktie van Pauline over dit gebeuren vind ik dan ook erg chique.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:51 schreef teirnon het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk kan de familie Hendriks er niks aan doen dat Pauline er uit is, dat is de schuld van de 'meisjes'.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:21 schreef marky het volgende:
[..]
Zo te zien is het niet alleen de familie hendriks die niet gaan staan. Ook de mensen naast de familie hendirks staan niet. Waarschijnlijk familie van de andere kandidaten. Wat ik een beetje jammer vind is dat door de frustratie van het vertrek van Pauline nu ineens alles de schuld is van de familie Hendriks. Ik denk dat we vooral moeten blijven bij waar het om gaat en dat is dat ze bij idols zoeken naar het idool en hoe jammer ik het zelf ook vind is Pauline nu eenmaal niet en heeft Neil daar wel enige potentie. De reaktie van Pauline over dit gebeuren vind ik dan ook erg chique.
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)auline.avi_plain.xml
Afgewogen tegenelkaar heeft Neil het meer dan Pauline en in dat geval hoe jammer ook terecht dat ze eruit is.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:31 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Natuurlijk kan de familie Hendriks er niks aan doen dat Pauline er uit is, dat is de schuld van de 'meisjes'.
IK ben het met je eens dat Pauline niet het meest ideaalplaatje van een Idool is, maar ze kon in ieder geval wel een heel lied zuiver zingen en daarnaast een goed optreden neerzetten.
Over dat Neil een idool is: hij heeft zeker wel potentie, maar het belangrijkste van een muziekidool is toch wel dat ie goed kan zingen en dat mist Neil dus een beetje..
Ik denk dat hij ergens wel merkt hoe kamperachtig hij en zijn familie is nu hij niet 24uur per dag op de lippen wordt gezeten in een wietwalm caravan met 10 broers, 12 zussen, 5 tantes, 9 zwagers, 6 neefjes, 14 nichtjes, ouders, opa, oma en betovergrootmoeder.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:13 schreef waht het volgende:
Maar goed, hij heeft wel weer gehuild.![]()
Je kon ook wel een beetje aan hemzelf zien dat hij het ook oneerlijk vind dat hij er nog in zit.
Waar zegt ie dat?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, Gordon zegt dat het maar ongeveer 20 stemmen scheelde met Charlene..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |