quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:22 schreef Hockeylotje het volgende:
Volgens de SITE van Thank God It's Friday is Neilsamen met Pauline
morgen te gast bij dit programma van Claudia de Breij!
15 februari met als gasten: Herman van Veen & Neil en Pauline van Idols!
Waar is zijn caravan?quote:
Neil is geen kamper, hij woont in Wildervanksterdallen (gemeente Veendam) en in Wildervanksterdallen zit geen woonwagenkamp.quote:
Wat een mooie plaatsnaamquote:Op zondag 17 februari 2008 14:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Wildervanksterdallen
Waarom mochten wij zijn landhuis dan niet zien?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Neil is geen kamper, hij woont in Wildervanksterdallen (gemeente Veendam) en in Wildervanksterdallen zit geen woonwagenkamp.
Misschien omdat in Wildervanksterdallen nog geen 50 huizen staan (ben er vaak geweest kennis van me woont er en ik heb zelf in Veendam en Wildervank gewoond), en dan is het voor al die hysterische meiden natuurlijk makkelijk om dat huis te vinden als ze naar Wildervanksterdallen gaan.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:25 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom mochten wij zijn landhuis dan niet zien?
Hahaha, playbacken doet Ben Hendriks ook altijd bij die RTV Noord muziek programma`s. Volgens mij kan die kerel live niet zingenquote:Op zondag 17 februari 2008 14:16 schreef jmac het volgende:
Wth: zag ik die vader nou optreden bij dat tros paupermuziekfeestZat te zappen en toen liep 'ie daar te playbacken
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Neil is geen kamper, hij woont in Wildervanksterdallen, dat is een gehucht naast het dorp Wildervank (gemeente Veendam) en in Wildervanksterdallen zit geen woonwagenkamp.
Familietrekje.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Hahaha, playbacken doet Ben Hendriks ook altijd bij die RTV Noord muziek programma`s. Volgens mij kan die kerel live niet zingen
Ook bij Jan Vis, maar dan alleenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:38 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zag dat ik Char, Nik en Nat kon boeken voor zo'n 6000 euro. Waar kan ik Neil kopen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |