En dan nog??quote:Op zondag 3 februari 2008 13:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, Gordon zegt dat het maar ongeveer 20 stemmen scheelde met Charlene..
ja, nu kunnen we tenminste vuurwerk verwachten volgende weekquote:
Niet meer pijn dan gordon zal krijgen op de parkeerplaats van idols als zijn familie wat rappere beentjes hadden.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:25 schreef Greys het volgende:
Ik ben ontzettend anti-Neil, maar dat wil zeggen dat ik het niet terecht vind dat hij er nog in zit, niet dat ik het een naar of slecht ventje vind ofzo. En dus vind ik het zélfs wel een beetje zielig voor Neil dat Gordon (ook al is hij mijn held) weg liep en dat John Ewbank zijn kussen opvrat. Want als je het puur vanuit die jongen bekijkt moet dat echt wel pijn gedaan hebben
Ah ja... zie je! Ik dacht dat dus ook, maar toen las ik ergens hier op Fok! dat het Ewbank was, dus toen dacht ik dat het ik het zelf niet goed gezien hadquote:Op zondag 3 februari 2008 16:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het was trouwens Gordon die het kussen opvrat.
Eensch!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:29 schreef gimme.shelter het volgende:
Hij is echt slecht!! En die enge familie.....
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:29 schreef gimme.shelter het volgende:
Hij is echt slecht!! En die enge familie.....
huh?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:25 schreef Greys het volgende:
Ik ben ontzettend anti-Neil, maar dat wil zeggen dat ik het niet terecht vind dat hij er nog in zit, niet dat ik het een naar of slecht ventje vind ofzo. En dus vind ik het zélfs wel een beetje zielig voor Neil dat Gordon (ook al is hij mijn held) weg liep en dat John Ewbank zijn kussen opvrat. Want als je het puur vanuit die jongen bekijkt moet dat echt wel pijn gedaan hebben
Neil heeft het helemaal niet meer dan Pauline. Jim had tenminste nog een knap koppie en enige uitstraling. Neil heeft kraaloogjes en geen enkele uitstraling. HIj moet continue tot het max gepushed worden om ook maar enigszins op het podium te stralen. Het is aan het totale gebrek aan mannelijke idolen te danken dat hij de finale heeft mogen bereiken en er nu zelfs nog inzit.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:28 schreef marky het volgende:
[..]
Afgewogen tegenelkaar heeft Neil het meer dan Pauline en in dat geval hoe jammer ook terecht dat ze eruit is.
Eerlijk gezegd heeft idols in nederland maar weinig opgeleverd. Alleen Jim heeft de idolenstatus bereikt. Bushokjes werden voor een poster van hem gemold. Raffaela had het mi ook om een echt idol te worden. Verder kiest nederland nooit een idool.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:08 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Neil heeft het helemaal niet meer dan Pauline. Jim had tenminste nog een knap koppie en enige uitstraling. Neil heeft kraaloogjes en geen enkele uitstraling. HIj moet continue tot het max gepushed worden om ook maar enigszins op het podium te stralen. Het is aan het totale gebrek aan mannelijke idolen te danken dat hij de finale heeft mogen bereiken en er nu zelfs nog inzit.
Pauline is wellicht geen idool. Ze is wel een rasartieste die met een goede band goede optredens met een prachtstem kan verzorgen. Neil zal dat nooit kunnen. Die wordt een half jaartje uitgemolken en wordt dan uitgespuugd terug het kampersleven in. Als acteur heeft hij niets te zoeken, want hij is niet knap genoeg en heeft geen uitstraling. Als zanger mist hij een goede stem. Wellicht als lid van een boyband.
Hij heeft wel weer gejankt! Volgens mij wel pas op het einde, toen Pauline eruit vloog.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:29 schreef TheVulture het volgende:
We hebben destijds Joel's vader als een enorme eikel gezien maar eigenlijk is die Ben Hendriks 60 keer erger... Neil lijkt me inderdaad wel een type jongen die zwaar gebukt gaat onder het juk van zon dominante mediageile vader....
Verder was het optreden wel het minste van de hele avond en hij had gewoon weggestemd moeten worden, helaas zijn er hordes breezersletjes die een natte poes van die jongen krijgen, en dan heeft ie nog niet eens gejankt
Giel wel mee.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
Kijk nun nederland 3. Neil krijgt er echt ervan langs
Toen hij hoorde dat hij door was, trok hij meteen weer die jankkop.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:15 schreef Insomniac05 het volgende:
[..]
Hij heeft wel weer gejankt! Volgens mij wel pas op het einde, toen Pauline eruit vloog.
Neil danst?!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:56 schreef marky het volgende:
Het is ook uitstraling en dans waar mensen voor stemmen.
De sneuheid van dat optreden, Neil is dan nog de meest getalenteerde van deze 4 maar wat een bendequote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:43 schreef protoontje het volgende:
haha.....meneer zit al in een boyband...zoek maar es naar KLAVER op youtube...gzllig met zijn 3 andere broers aan et optreden...
http://nl.youtube.com/watch?v=LTQi0UxlPSM
Ik ben dus niet de enige die het opmerkte.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die beat is echt een soort superslechte ripoff van die van My Love.
nee het is zelfs geen aardig joch, ivar was dat wel bijvoorbeeld, maar deze houterige jankknuppel wekt een aversie op die ongekend is, je zou je toch kapotschamen als je met een nat slipje je beltegoed zit te vaporizen...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij is kwalitatief duidelijk de minste, maar verder blijft het een aardig joch.
Laatste 4quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef Lord Dreamer het volgende:
Dag Neil , eindelijk opgerot . Nu kan Idols echt beginnen .
Kan je nagaan wat een shit zooi het was, en hoeveel er opgeofferd zijn door die Neil maar door te laten gaan. Achtelijke kut 12 jarige soppige breezersloeries met een telefoon.quote:
Nou ja, de enige die we echt missen is Bas. En dat is ook alleen maar omdat ie elke week zijn kleren uittrok. De rest is iedereen alweer straal vergeten. De meest memorabele/spraakmakende (los van qualiteit) deelnemers zaten dit jaar tenminste wel bij de laatste 5, en dat is wel eens anders geweest.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:27 schreef Lord Dreamer het volgende:
hoeveel er opgeofferd zijn door die Neil maar door te laten gaan.
Denk dat Nathalie eruit gaat, daarna Nigel en dat Charlene de finale verliest van Nikkiquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:12 schreef Kleihe het volgende:
Het is een aardig jong!
En overall blijft Nigel slechter, die gaat er volgende week uit.
Nikki gaat winnen!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:22 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik ben erg blij dat ie is gegaan, maar ik had in de studio wel medelijden met hem!
Echt de complete studio was tegen Neil! De publieksopwarmer ging het rondje af: zijn er nog fans voor Nikki enz. nouja bij iedereen werd gejuicht en bij Neil hele tijd boe geroepen
Was ook niet het hele publiek, maar wel steeds meerquote:Op zondag 10 februari 2008 16:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Terecht eruit, maar boegeroep van het hele publiek is ook weer overdreven.
Het gevolg van een weglopende Gordonquote:Op zondag 10 februari 2008 16:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Terecht eruit, maar boegeroep van het hele publiek is ook weer overdreven.
Hoorde ik het trouwens goed dat die pa op een gegeven moment tegen Neil zei: "moet ik het even doen?" De afscheidsspeech houden? Die pa dacht natuurlijk: aaaah, mijn 1,5 minute of fame!quote:Op zondag 10 februari 2008 18:28 schreef Toeps het volgende:
Ik vond het echt zielig voor dat jochie, tótdat die vreselijke vader op het podium kwam.
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:16 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Hoorde ik het trouwens goed dat die pa op een gegeven moment tegen Neil zei: "moet ik het even doen?" De afscheidsspeech houden? Die pa dacht natuurlijk: aaaah, mijn 1,5 minute of fame!
Heeft werkelijk niets te melden en vervalt in herhaling en echoot dingen die de jury tegen hem heeft gezegd om die anderhalve minuut vol te snotteren. Misschien komt er nog wat uit als ie eens een paar autoritjes gaat maken met Patrick ...quote:
Dat hoorde je goed ja is toch gewoon te stom voor woorden. Je hebt eigenlijk al een kleine haat op dat ventje omdat die vader zo irritant is.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:16 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Hoorde ik het trouwens goed dat die pa op een gegeven moment tegen Neil zei: "moet ik het even doen?" De afscheidsspeech houden? Die pa dacht natuurlijk: aaaah, mijn 1,5 minute of fame!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:22 schreef Hockeylotje het volgende:
Volgens de SITE van Thank God It's Friday is Neilsamen met Pauline
morgen te gast bij dit programma van Claudia de Breij!
15 februari met als gasten: Herman van Veen & Neil en Pauline van Idols!
Waar is zijn caravan?quote:
Neil is geen kamper, hij woont in Wildervanksterdallen (gemeente Veendam) en in Wildervanksterdallen zit geen woonwagenkamp.quote:
Wat een mooie plaatsnaamquote:Op zondag 17 februari 2008 14:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Wildervanksterdallen
Waarom mochten wij zijn landhuis dan niet zien?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Neil is geen kamper, hij woont in Wildervanksterdallen (gemeente Veendam) en in Wildervanksterdallen zit geen woonwagenkamp.
Misschien omdat in Wildervanksterdallen nog geen 50 huizen staan (ben er vaak geweest kennis van me woont er en ik heb zelf in Veendam en Wildervank gewoond), en dan is het voor al die hysterische meiden natuurlijk makkelijk om dat huis te vinden als ze naar Wildervanksterdallen gaan.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:25 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Waarom mochten wij zijn landhuis dan niet zien?
Hahaha, playbacken doet Ben Hendriks ook altijd bij die RTV Noord muziek programma`s. Volgens mij kan die kerel live niet zingenquote:Op zondag 17 februari 2008 14:16 schreef jmac het volgende:
Wth: zag ik die vader nou optreden bij dat tros paupermuziekfeestZat te zappen en toen liep 'ie daar te playbacken
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Neil is geen kamper, hij woont in Wildervanksterdallen, dat is een gehucht naast het dorp Wildervank (gemeente Veendam) en in Wildervanksterdallen zit geen woonwagenkamp.
Familietrekje.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:13 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Hahaha, playbacken doet Ben Hendriks ook altijd bij die RTV Noord muziek programma`s. Volgens mij kan die kerel live niet zingen
Ook bij Jan Vis, maar dan alleenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:38 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zag dat ik Char, Nik en Nat kon boeken voor zo'n 6000 euro. Waar kan ik Neil kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |