Het heeft inderdaad iets minder romantisch... Ben je lekker beetje aan het strelen, moet je eerst weer dat rubbertje pakken... *Sigh*quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:11 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Wel fijn zoiezo al dat je dat gepruts tussendoor niet hebt... en het is zoiezo wel fijner zonder dat glibberige ding
Jij kan je eigen niet halen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:14 schreef TheSorrow het volgende:
Regel dan een condoom via een vriend/vriendin en probeer het gewoon een keer met? Zonder vind ik, het bespaart je het ff kutten van het omdoen en je kan je aandacht volop op je partner blijven focussen uiteraardMaar zonder is zeker lekkerder
Wist je dat besneden mannen bijna niet vatbaar zijn voor AIDS, vanwege een veranderd huidtype. Dus zelfs 2000 jaar geleden was al bekend dat je ziektes op die manier kon voorkomen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:13 schreef GewoneMan het volgende:
condooms zijn klote maar het is nu eenmaal een noodzakelijk kwaad. ik vind het verschil echt behoorlijk groot...
wat ik zo achterlijk vind is dat we technologisch zo verschrikkelijk veel kunnen. we kunnen mensen op de maan zetten en machines op mars lanceren en van alles laten uitvoeren, we kunnen tientallen miljoenen trancistors op 1 computer chip etsen, we hebben robots die de meest indrukwekkende dingen kunnen uitvoeren, maar als het dan gaat om het tegen gaan van SOAs dan komen ze niet verder dan een stuk rubber om je pretpaal
Net als het feit dat AIDS alleen bij homo's voorkomt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:19 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Wist je dat besneden mannen bijna niet vatbaar zijn voor AIDS, vanwege een veranderd huidtype. Dus zelfs 2000 jaar geleden was al bekend dat je ziektes op die manier kon voorkomen.
leuk maar bijna niet is niet goed genoeg... daarbij wil ik mijn voorhuid houdenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:19 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Wist je dat besneden mannen bijna niet vatbaar zijn voor AIDS, vanwege een veranderd huidtype. Dus zelfs 2000 jaar geleden was al bekend dat je ziektes op die manier kon voorkomen.
Dit is wetenschappelijk aangetoond... dus geen 'gast' roepen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:22 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Net als het feit dat AIDS alleen bij homo's voorkomt.
Gast.
Nee dat is het niet. Het ene onderzoeksteam komt met duidelijke resultaten, het andere met onbetekenende verschillen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Dit is wetenschappelijk aangetoond... dus geen 'gast' roepen.
quote:
Lees de OP nog eens héél rustig door...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:41 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij ze niet heeft als hij het alleen zonder gedaan heeft. Dan kan ie toch aan een maatje vragen of die er 1 in zijn portomonnee heeft o.i.d?
Het is inderdaad nog even wachten op de eerste nanorobotjes die met lasergunnetjes je zaadcellen naar het hiernamaals schieten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:13 schreef GewoneMan het volgende:
condooms zijn klote maar het is nu eenmaal een noodzakelijk kwaad. ik vind het verschil echt behoorlijk groot...
wat ik zo achterlijk vind is dat we technologisch zo verschrikkelijk veel kunnen. we kunnen mensen op de maan zetten en machines op mars lanceren en van alles laten uitvoeren, we kunnen tientallen miljoenen trancistors op 1 computer chip etsen, we hebben robots die de meest indrukwekkende dingen kunnen uitvoeren, maar als het dan gaat om het tegen gaan van SOAs dan komen ze niet verder dan een stuk rubber om je pretpaal
Een bad doet wonderen...quote:Op zondag 6 januari 2008 00:49 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het is inderdaad nog even wachten op de eerste nanorobotjes die met lasergunnetjes je zaadcellen naar het hiernamaals schieten.
Persoonlijk vind ik van wel, heb laatst met mijn vriendin een condoom gebruikt (omdat ze medicijnen kreeg die de werking van de pil mogelijk zou kunnen verhinderen) en het is echt een stuk minder lekker.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:02 schreef TubewayDigital het volgende:
Is het heel veel lekkerder: heb ik nog iets om naar uit te kijken?
Ik ga meestal met oordopjes naar een concert, maar nu vraag ik me af of het toffer is zonder oordopjes...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:54 schreef TubewayDigital het volgende:
Heb nog nooit sex zonder condoom gehad. Is het lekkerder dan sex met condoom?
Helemaal mee eens, zeer vervelend.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:17 schreef Roellio het volgende:
Met condoom heb je toch snel zo'n: "Nu gaan we even neuken want het condoom zit erom" moment. Zonder hoef je je daar niet druk over te maken dus vloeit het allemaal wat makkelijker in elkaar over.
Mee eensquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:38 schreef SeLang het volgende:
neuqen met comdoom is formeel gezien nieteens sex, aangezien er geen sprake is van penis-vagina contact. Het is meer een veredelde vorm van masturberen en zo voelt het ook. Verder is het net zoiets als eerst rubber handschoenen aantrekken voordat je je vriendin aanraakt.
Hoe heet zo iemand zoals jij dan? Een definitie-neuker of een omschrijving-rukker? Mag je zelf kiezen. Overigens, "penis-vagina contact"?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:38 schreef SeLang het volgende:
neuqen met comdoom is formeel gezien nieteens sex, aangezien er geen sprake is van penis-vagina contact. Het is meer een veredelde vorm van masturberen en zo voelt het ook. Verder is het net zoiets als eerst rubber handschoenen aantrekken voordat je je vriendin aanraakt.
Dat is matig voor jou.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:35 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn vriendin vind het raar genoeg lekkerder MET condoom. Het schuurt dan minder ofzo..
quote:Op zondag 6 januari 2008 10:35 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn vriendin vind het raar genoeg lekkerder MET condoom. Het schuurt dan minder ofzo..
Het komt wel vaker voor hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:12 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Zelf vind ik het overigens meestal wel fijner met condoom, maar ik voel er ook niet minder van.
nee hoor. Ze kan pijpen als de beste. Dus daar maakt ze heel erg veel mee goedquote:
Maar zonder condoom kom je er niet in?quote:Op zondag 6 januari 2008 11:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
nee hoor. Ze kan pijpen als de beste. Dus daar maakt ze heel erg veel mee goed
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:36 schreef Metro2005 het volgende:
met condoom is gewoon veel minder lekker. Je voelt minder (geen nat kutje meer wat je voelt) en je voelt constant dat plastic om je piemel zitten, en als je een voorhuidje hebt is het nog vervelend ook dat die soms wel eens terug wil schieten met het condoom er nog tussen
![]()
Nee, liever nog geen sex dan met een condoom(ok, bij wijze van dan
)
quote:Op zondag 6 januari 2008 16:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Er zijn mannen die makkelijker/sneller/beter klaarkomen MET condoom. Zo'n rare vraag is het dus niet.(Afgezien van de vraag of je TS serieus moet nemen.
)
quote:Op zondag 6 januari 2008 17:45 schreef naaimeniet het volgende:
met condoom neuken is een soort veredeld aftrekken.
zonder condoom is gewoon super lekker.
als de meid aan de pil is en meer dan voor één keer,gewoon gaan.
Dit zou een typisch argument kunnen zijn voor pedofielen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:38 schreef SeLang het volgende:
Vind je het lekker als het eruit loopt? Dat vind ik juist het meest jammere deel.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Lekkerder (als je het zo eruit voelt lopen enzo), maar de troep erna is weer minder
Ik hoor juist iedere keer dat het in je voelen spuiten het geilste gevoel is.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Lekkerder (als je het zo eruit voelt lopen enzo), maar de troep erna is weer minder
Vergeet de walgelijke geur van condooms nietquote:Op zondag 6 januari 2008 22:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik hoor juist iedere keer dat het in je voelen spuiten het geilste gevoel is.
Dat lekken is alleen maar irritant.
Naja, ik vind het zelf maar kut met condoom.
Ten eerste het geklooi; die krengen willen maar niet fatsoenlijk afrollen.
Ook het geflabber van dat rubber is behoorlijk irritant.
En ik ben sowieso een vrij grote teaser in bed; met je pik tussen en voor de lippen wrijven en wanneer de pik voor de lippen staat, dan onverwachts een klein stukje naar binnen duwen en er ook direct weer uittrekken.
Uiteraard af en toe afgewisseld met een flinke stoot om de boel wakker te schudden.
Inmiddels gedoopt als de ezeltjesprik-techniek en 1 van m'n favoriete moves, maar vrijwel onmogelijk om met condoom om te doen.
Godzijdank zijn er nog vrouwen die dergelijke ongemakken kunnen laten vergeten.
Nah, de geur klamme, zwetende lichamen en de fles wijn op het nachtkastje verbloemen behoorlijkquote:Op zondag 6 januari 2008 22:47 schreef Lush het volgende:
[..]
Vergeet de walgelijke geur van condooms niet.
Ergens in een steegje achteraf met de goede windrichting ruik je het toch behoorlijkquote:Op zondag 6 januari 2008 22:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, de geur klamme, zwetende lichamen en de fles wijn op het nachtkastje verbloemen behoorlijk.
Even over dat afrollen, dan moet je omdraaien.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ik ben sowieso een vrij grote teaser in bed; met je pik tussen en voor de lippen wrijven en wanneer de pik voor de lippen staat, dan onverwachts een klein stukje naar binnen duwen en er ook direct weer uittrekken.
Uiteraard af en toe afgewisseld met een flinke stoot om de boel wakker te schudden.
Inmiddels gedoopt als de ezeltjesprik-techniek en 1 van m'n favoriete moves, maar vrijwel onmogelijk om met condoom om te doen.
Al doe ik het kreng er overdwars overheen, passen doet het nietquote:Op zondag 6 januari 2008 23:07 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Even over dat afrollen, dan moet je omdraaien.
Dan moet je net als mij Magnum's halen, en dan bedoel ik niet de ijsjes.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Al doe ik het kreng er overdwars overheen, passen doet het niet.
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:13 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dan kun je zeggen: "Hij wil misschien niet aan, maar dan hangen we hem maar op dat je er ondertussen naar kan kijken!"
Maaarrrr, hoe word dat gemeten?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat seks zonder condoom 14,6% lekkerder is dan seks met condoom.
There you go, TS.
Daar wordt het sowieso niet lekkerder door.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:27 schreef Sc0rPi0n het volgende:
(zij stond erop)
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:23 schreef Guncta het volgende:
Daarom doe ik alleen maar zonder. Vindt zoenen nog geiler dan met condoom vrijen.
Alsof je brood zit te eten met een broodzakje eromheen. Wel de contouren voelen, maar absoluut geen binding en 'smaak'. Het raakt me gewoon niet.
Mooi gesproken vriend!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
ongetwijfeld!quote:Op maandag 7 januari 2008 07:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
zonder is natuurlijk veel lekkerder...
quote:Op maandag 7 januari 2008 07:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
zonder is natuurlijk veel lekkerder...
en dus minder lekker..quote:Op maandag 7 januari 2008 07:50 schreef BestBefore het volgende:
Zonder is lekkerder, dat is een feit.
Maar dat moet je natuurlijk alleen doen als je een vaste relatie hebt, waarbij je zeker weet dat jullie alletwee geen soa's hebben.
Het enige voordeel van met condoom vrijen is dat het langer duurt / kan duren voor je klaar komt, omdat je minder voelt.
vergelijken met een paard...quote:Op maandag 7 januari 2008 08:44 schreef avotar het volgende:
Zonder is veel lekkerder..
Je koopt toch ook geen nieuwe plasma-tv om er vervolgens een zak omheen te doen als je gaat kijken?
Of een heel duur paard kopen om dan te roepen.. "oh... stom paord.."
hans teeuwenquote:Op maandag 7 januari 2008 08:44 schreef avotar het volgende:
Zonder is veel lekkerder..
Je koopt toch ook geen nieuwe plasma-tv om er vervolgens een zak omheen te doen als je gaat kijken?
Of een heel duur paard kopen om dan te roepen.. "oh... stom paord.."
er zijn ok andere manieren om geen rotzooi te maken he..quote:Op maandag 7 januari 2008 08:54 schreef fruityloop het volgende:
Het kan wel eens handig zijn 's morgenvroeg bij een vluggertje, scheelt weer wat rotzooi voor mijn vriendin, maar over het algemeen is zonder toch wel wat lekkerder. (maar met is echt geen erg grote afknapper hoor, ik blaas er de sex echt niet voor af..)
Gewoon in dr mond komen enzoquote:Op maandag 7 januari 2008 08:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
er zijn ok andere manieren om geen rotzooi te maken he.. [afbeelding]
jij snapt um..quote:Op maandag 7 januari 2008 10:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gewoon in dr mond komen enzo[ afbeelding ]
Riiiight.. Ik ben nog niet helemaal wakker dus..quote:Op maandag 7 januari 2008 10:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gewoon in dr mond komen enzo[ afbeelding ]
als ze aan de pil is waarom zou je sowieso het wel met condoom doen vraag ik me af...quote:Op maandag 7 januari 2008 10:27 schreef fruityloop het volgende:
Zonder al te veel off topic te drijven, als ik in haar klaarkom zal het er ook weer es uitkomen uiteindelijk, en dat kan soms pas na een uurtje of wat zijn, dus dan moet ze een inlegkruisje gebruiken oid, dat voorkom je dus door even een condoom om te doen. (We "doen" het samen, dus haar iedere keer met alle rotzooi te laten zitten is ook niet echt lief, en als je 's morgens beide naar je werk moet is er niet altijd nog tijd over om te douchen) Maar dat is ook de enige reden, ze is gelukkig ook aan de pil, dus het moet niet..
quote:Op maandag 7 januari 2008 07:50 schreef BestBefore het volgende:
Zonder is lekkerder, dat is een feit.
Maar dat moet je natuurlijk alleen doen als je een vaste relatie hebt, waarbij je zeker weet dat jullie alletwee geen soa's hebben.
Het enige voordeel van met condoom vrijen is dat het langer duurt / kan duren voor je klaar komt, omdat je minder voelt.
eenschquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:12 schreef freddievtb het volgende:
tip: moet het toch met kun je extra dunnen gebruiken, die van Kruidvat b.v. , het scheelt wel, is lekkerder dan zo'n dik standaard doompje!
smaakjescondoom al eens geprobeerd (ik niet dus ben wel even nieuwsgierig) ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:21 schreef tinkerbell- het volgende:
Maakt op zich niet zoveel uit vind ik, alleen het pijpen vind ik wel lekkerder zonder![]()
![]()
Allicht, er zullen weinig vrouwen zijn die het lekker vinden om de smaak van fietsband in hun mond te hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:21 schreef tinkerbell- het volgende:
Maakt op zich niet zoveel uit vind ik, alleen het pijpen vind ik wel lekkerder zonder![]()
![]()
Wat is datquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:12 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Beldigingen en offtopic draadje over AIDS verwijderd. Hou het even ontopic, willen jullie?
Mijn ervaring is dat het voor de meeste mannen duidelijk verschil maakt. De meesten komen wel met condoom, maar met beduidend meer moeite dan zonder condoom. Zelf vind ik het overigens meestal wel fijner met condoom, maar ik voel er ook niet minder van.
quote:
Dat het voor een man minder lekker is, daar kan ik inkomen. Waarschijnlijk voor 99% van de mannen. Maar er zijn meer vrouwen die met condoom fijner vinden.quote:Maarre, wat vind jij er nu prettiger aan dan om mét condoom te vrijen?
Ikzelf vind er persoonlijk geen flikker aan. Voel maar 5% van wat ik normaal voel. Voordeel daarvan is dat je de climax zo nogal kan uitstellen. Nadeel daarvan is dat je het op een gegeven moment wel best vind.
Gebruik eigenlijk dan ook zelden condooms. Vaste relatie etc etc. Behalve wanneer ze een antibiotica kuur heeft oid. Dan moet je wel wil je geen gebler horen na 9 maanden.
M.n. het laatste kan ik wel inkomen ... om het "lekken" te voorkomen, zeker als je niet thuis bent met alle faciliteiten voor handen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:54 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
[..]
Dat het voor een man minder lekker is, daar kan ik inkomen. Waarschijnlijk voor 99% van de mannen. Maar er zijn meer vrouwen die met condoom fijner vinden.Bijvoorbeeld omdat je na een tijd neuken wel 'ns droger wilt worden. Of omdat je om te beginnen niet supergeil bent, maar wel zin in wat sex hebt. Dan is dat extragratis glijmiddel wel fijn. Of wanneer je een standje hebt waarvan je weet dat vriendlief snel komt, zodat hij z'n climax wat kan uitstellen. Of om te voorkomen dat er na de sex een kwak gorigheid langs je been stroomt. Er zitten op meerdere momenten voordelen aan.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Het ene onderzoeksteam komt met duidelijke resultaten, het andere met onbetekenende verschillen.
Het is een leuke urban myth tot zo ver dat besnijden maar nog niet bewezen.
Ze hebben niet voor niets condooms met een smaakje uitgevondenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Allicht, er zullen weinig vrouwen zijn die het lekker vinden om de smaak van fietsband in hun mond te hebben.![]()
Kan me ook maar heel weinig gelegenheden voorstellen waar je bij orale sex een condoom (of wanneer ik bef: een beflapje) zou gebruiken.
Yep, weleens geprobeerd, was niet echt lekker moet ik zeggenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:35 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
smaakjescondoom al eens geprobeerd (ik niet dus ben wel even nieuwsgierig) ?
toch een sterke latexsmaak eronder zeker?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:01 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
Yep, weleens geprobeerd, was niet echt lekker moet ik zeggen
was met een aardbei smaakje, maar vond er weinig smaak aanquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:42 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
toch een sterke latexsmaak eronder zeker?
oraal: liever puur ..
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:07 schreef tinkerbell- het volgende:
[..]
was met een aardbei smaakje, maar vond er weinig smaak aan![]()
inderdaad, puur natuur is lekkerder
Geef mij maar zonder condoom heur. (Met vaste relatie dan wel)quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:54 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
[..]
Dat het voor een man minder lekker is, daar kan ik inkomen. Waarschijnlijk voor 99% van de mannen. Maar er zijn meer vrouwen die met condoom fijner vinden.Bijvoorbeeld omdat je na een tijd neuken wel 'ns droger wilt worden. Of omdat je om te beginnen niet supergeil bent, maar wel zin in wat sex hebt. Dan is dat extragratis glijmiddel wel fijn. Of wanneer je een standje hebt waarvan je weet dat vriendlief snel komt, zodat hij z'n climax wat kan uitstellen. Of om te voorkomen dat er na de sex een kwak gorigheid langs je been stroomt. Er zitten op meerdere momenten voordelen aan.
Wel goed dat wij altijd maar veilig vrijen dan hequote:Op woensdag 9 januari 2008 20:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Geef mij maar zonder condoom heur. (Met vaste relatie dan wel)
Voor de condooms moet je betalen dus de glijmiddel is niet echt gratis, kan je net zo goed een tube/flacon glijmiddel kopen. Dus dat gratisch glijmiddel is wat mij betreft een non-argument.
Sperma van mijn vriend noem ik btw geen kwak gorigheid, is gewoon sperma en heel simpel met een washandje en wat water weg te wassenVoor extra reiniging van 'binnen', zo'n flaconnetje van lactacyd gevuld met lauw-warm water gebruiken na het vrijen
![]()
Gelukkig heb ik een vriend die niet bij de eerste of beste stoot klaarkomt, dus die condoom om het climax uit te stellen is ook niet nodig.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wel goed dat wij altijd maar veilig vrijen dan he
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:02 schreef TubewayDigital het volgende:
Is het heel veel lekkerder: heb ik nog iets om naar uit te kijken?
Ervaringquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pijpen met condoom is echt helemaal niks. Of laat ik het anders zeggen: gepijpt worden met condoom is helemaal niks. Dan kun je je leuter net zo goed in een bus pringles duwen..
Bovendien hoort piemel naar piemel te smakenquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:35 schreef Mikkie het volgende:
Pijpen met condoom is echt helemaal niks. Of laat ik het anders zeggen: gepijpt worden met condoom is helemaal niks. Dan kun je je leuter net zo goed in een bus pringles duwen. [afbeelding].
Vind ik dan ook wel weer vreemd, evenals het zo'n ontzeeettend 'gedoe' is om het condoom om te doen, vind ik het 'even wassen met lactacyd' na de daad of een inlegkruisje in doenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:14 schreef appelsap het volgende:
Ik ben een vrouw maar ik vind zonder toch echt stukken lekkerder.
Seks met condoom omdat je anders zou lekken vind ik ook onzin. Even wegwassen en klaar, eventueel een inlegkruisje moet ook geen ramp zijn.
Denk dat de mate van opgewondenheid van de dame in questie + de zaadlozing van de man in questie er meer mee te maken hebben.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
Vind ik dan ook wel weer vreemd, evenals het zo'n ontzeeettend 'gedoe' is om het condoom om te doen, vind ik het 'even wassen met lactacyd' na de daad of een inlegkruisje in doenal helemaal niet flatteus of iets waar ik nog zin in heb na de seks. Dan is 'n condoom een stuk meer relaxed.
Denk trouwens wel dat de maat van de penis van invloed is op het wel of niet lekker vinden van neuken met condoom.
zonder is absoluut lekkerder, sterker nog, met condoom kan ik niet klaarkomen, erger nog, ik hou em dan amper hard :/quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:54 schreef TubewayDigital het volgende:
Dan heb je dus 'n kleine pik, denk ik.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:19 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
zonder is absoluut lekkerder, sterker nog, met condoom kan ik niet klaarkomen, erger nog, ik hou em dan amper hard :/
nouquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:37 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan heb je dus 'n kleine pik, denk ik.
Nopez, ik stoot nu al helemaal tot achterinquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:37 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan heb je dus 'n kleine pik, denk ik.
Nou, dan is het lastig voor je. Als je geen vaste relatie hebt en toch seks wilt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:47 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Nopez, ik stoot nu al helemaal tot achterin18,5 cm lengte is toch niet klein :S, omtrek weet ik zo niet, was ook iets van 18 d8 ik, heb het een jaar terug ofzo es gemeten.
gelukkig heb ik een vaste relatie (nu nog wel)quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nou, dan is het lastig voor je. Als je geen vaste relatie hebt en toch seks wilt.
Ik vind het prettige gevoel van seks zonder condoom wel opwegen tegen jezelf even opfrissen na de seks. Hier is het niet alleen de vrouw die dat doet, mijn vriend frist zich net zo goed even op. En dat hoeft echt niet veel moeite te kosten hoor. Ik moet sowieso na de seks altijd even plassen dus naar de wc en dan meteen een vochtig toiletpapiertje erover halen, inlegkruisje indoen. Een man hoeft daar niks van te zien en voor mijzelf maakt het niets uit. En het is niet zo dat je meteen na de seks moet opstaan om dat te doen. Een condoom is wat dat betreft wel relaxed maar je kan ook gewoon op andere manieren zorgen dat je geen rotzooi hebt en daar geef ik dan de voorkeur aan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
Vind ik dan ook wel weer vreemd, evenals het zo'n ontzeeettend 'gedoe' is om het condoom om te doen, vind ik het 'even wassen met lactacyd' na de daad of een inlegkruisje in doenal helemaal niet flatteus of iets waar ik nog zin in heb na de seks. Dan is 'n condoom een stuk meer relaxed.
Denk trouwens wel dat de maat van de penis van invloed is op het wel of niet lekker vinden van neuken met condoom.
quote:Op zondag 6 januari 2008 01:51 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ga meestal met oordopjes naar een concert, maar nu vraag ik me af of het toffer is zonder oordopjes...![]()
Mongool.
Amenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:02 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ik vind het prettige gevoel van seks zonder condoom wel opwegen tegen jezelf even opfrissen na de seks. Hier is het niet alleen de vrouw die dat doet, mijn vriend frist zich net zo goed even op. En dat hoeft echt niet veel moeite te kosten hoor. Ik moet sowieso na de seks altijd even plassen dus naar de wc en dan meteen een vochtig toiletpapiertje erover halen, inlegkruisje indoen. Een man hoeft daar niks van te zien en voor mijzelf maakt het niets uit. En het is niet zo dat je meteen na de seks moet opstaan om dat te doen. Een condoom is wat dat betreft wel relaxed maar je kan ook gewoon op andere manieren zorgen dat je geen rotzooi hebt en daar geef ik dan de voorkeur aan.
nou af en toe, maar dan is het toch andersquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:34 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Sorry, ik was me er niet van bewust dat andere users geen sex buitenshuis of op een andere plek dan in bed hebben.
Hilarischquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:22 schreef DJKiwi het volgende:
[..]
Amen![]()
Doen wij ook altijd, even naar de badkamer toe lopen,
Inlegkruisje werkt alleen meestal niet zo goed, Neemt kwakkie niet echt op ofzo..Wat soms als resultaat heeft dat het haar langs de benen loopt
Hygienisch voordeel, minder kans op evt. infecties e.d.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar als het wel nodig is zit ik er niet mee, en vind ik er zelfs voordelen aan zitten (voor mij als vrouw dan)
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:36 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Hygienisch voordeel, minder kans op evt. infecties e.d.
Mmmm zal erg lekker ruiken daar beneden dan de volgende ochtend! is ook erg goed voor je zuurgraad e.d.!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:07 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hilarisch![]()
Even plassen na de seks herken ik wel, maar om nou echt ´n hele wasbeurt te organiseren na de seks: nee dank je. Ik wil lekker in slaap vallen daarnaMaar goed, ieder z'n ding natuurlijk. In een vaste relatie + pil of iets dergelijks is een condoom gelukkig niet nodig. Maar als het wel nodig is zit ik er niet mee, en vind ik er zelfs voordelen aan zitten (voor mij als vrouw dan
)
Ik ook, maar smorgens inderdaadquote:Op zondag 13 januari 2008 17:04 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Mmmm zal erg lekker ruiken daar beneden dan de volgende ochtend! is ook erg goed voor je zuurgraad e.d.!
Gelukkig wast mn vrouwtje de boel daar naderhand grondig met speciale zeep... maar goed zoals je zei "ieder zn ding"
Je kan makkelijk een blaasontsteking oplopen als vrouwzijndequote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 17:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je kan makkelijk een blaasontsteking oplopen als vrouwzijndevolgens mij is dat eerder in dit topic ook al gezegd
Nooit last van gehad, dus zo smerig zal ik wel niet zijn danquote:Op zondag 13 januari 2008 17:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je kan makkelijk een blaasontsteking oplopen als vrouwzijndevolgens mij is dat eerder in dit topic ook al gezegd
Moet je eens doen, zeker een aanraderquote:Op zondag 13 januari 2008 19:41 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik heb nog nooit gesekst zonder condoom
Dat ga ik ook wel "eens" doen maar heb nu niet een vast vriendje dus dan waag ik het er zeker niet op.quote:Op zondag 13 januari 2008 19:49 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Moet je eens doen, zeker een aanrader
Verstandig.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:04 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat ga ik ook wel "eens" doen maar heb nu niet een vast vriendje dus dan waag ik het er zeker niet op.
Ja, is zeker lekkerder (zonder), je voelt gewoon veel meer!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:54 schreef TubewayDigital het volgende:
Verstandig, maar misschien kunnen jullie je beide laten testen. Heb ik wel gedaan en zoveel moeite is het niet.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:04 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat ga ik ook wel "eens" doen maar heb nu niet een vast vriendje dus dan waag ik het er zeker niet op.
heh?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:14 schreef TheSorrow het volgende:
Regel dan een condoom via een vriend/vriendin en probeer het gewoon een keer met? Zonder vind ik, het bespaart je het ff kutten van het omdoen en je kan je aandacht volop op je partner blijven focussen uiteraardMaar zonder is zeker lekkerder
Dat is toch lief, kun je de hele dag nog aan hem denken als je weer een druppel voelt lopen!quote:Op maandag 14 januari 2008 01:58 schreef Mejoon het volgende:
Ik heb een vaste relatie. Heb een spiraal en laten testen. Moet zeggen dat ik het fijner vind zonder condoom. Mijn vriend ook. We doen het alleen met condoom als ik die dag nog moet werken of feestje heb ofzo...kheb nooit zo een zin in het gelek
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dat is toch lief, kun je de hele dag nog aan hem denken als je weer een druppel voelt lopen!
Hmmmm![]()
Dat is pas echte liefde!
nouquote:Op maandag 14 januari 2008 23:38 schreef Mejoon het volgende:
haha bah nee zeg
maar het plakt altijdquote:Op maandag 14 januari 2008 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nou
Goed zaad,
kan geen kwaad!
Heb ik net bedacht, een nieuw spreekwoord enzo
Pielemuiter!!! Ik lag er vannacht gewoon wakker van; totaal vergeten wat nou de 2e optie was om dequote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:28 schreef BillyOcean het volgende:
Een enorme brei Bla... pielemuiter .....bla
Ja het is wel zo dat je met die dunne condooms elite extra gevoel hebt,quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:22 schreef freddievtb het volgende:
tip: 3 doosjes van 12 doompjes, dus 36 totaal, 5 euri totaal bij de Kruidvat. Heb gelijk 3 doosjes extra dunne gehaald :-)
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:34 schreef Leonilein het volgende:
Sex zonder condoom vind ik persoonlijk lekkerder... Dat vieze geluid van het condoom bij penetratie vind ik al niks... Ik heb liever echt zo'n lekkere warme gladde stijve lul in me dan zo'n ding verpakt in rubber.. En ik voel het verschil wel degelijk.
Maareh, safety first, natuurlijk.
Even het gevoel achterwege gelaten - ik den kdat een condoom omdoen veel sneller is dan als je een penis eerst moet onderspuiten met een of ander goedje.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:47 schreef Aneurism het volgende:
Condooms vind ik juist geweldig als je niet zeker bent van de ander, en dat ben je pas redelijk zeker na een test. Kortom eerst die test, en dan zonder rubber. Maar het is wel geil om in een vrouw te spuiten, en sommige vrouwen op hun tijd kicken daar ook weer op. Dat is een extra iets, maar daarnaast is het soms minder gevoelig. Nu heb ik enkel wel gehoord dat er een condoom spray op de markt gaat komen, deze spray je over je lid heen waarna je safe kan neuken.
Ben benieuwd.
Haha dat denk ik dus ook, maar wat voor goedje is dat dan, van Durex soms?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:21 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Even het gevoel achterwege gelaten - ik den kdat een condoom omdoen veel sneller is dan als je een penis eerst moet onderspuiten met een of ander goedje.
Hmmm apart, terwijl ik juist met condoom erg veel moeite heb om klaartekomen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:06 schreef makkie88 het volgende:
ach.. k heb et 1x zonder gedaan, is veel lekkerder, maar me vriendin wilt het niet, ze is bang dat ze zwanger raakt en zo... met alle respect dus gewoon met
(ik heb trouwens gemerkt dat ik met condoom veel sneller (te snel) klaar kom dan zonder)
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:38 schreef SeLang het volgende:
Het is gewoon raar. Het is nu echt superglad in tegenstelling tot au naturel en ik weet niet of ik de enige ben, maar het lijkt alsof alles ook veel sneller droog wordt met condoomquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat je als vrouw er nou van voelt (op de totaal ongewenste onderbreking na dan). Kom maar op met die ervaringen..
Ik snap waar je het over hebt. Maar heb je wel eens van die ultra thin condooms gebruikt? Dat scheelt namelijk echt heel veel..quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:34 schreef Leonilein het volgende:
Sex zonder condoom vind ik persoonlijk lekkerder... Dat vieze geluid van het condoom bij penetratie vind ik al niks... Ik heb liever echt zo'n lekkere warme gladde stijve lul in me dan zo'n ding verpakt in rubber.. En ik voel het verschil wel degelijk.
Maareh, safety first, natuurlijk.
overrated... als het moet dan wel extra dunne condooms maar om nou te zeggen dat het heel veel scheeltquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:56 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
Ik snap waar je het over hebt. Maar heb je wel eens van die ultra thin condooms gebruikt? Dat scheelt namelijk echt heel veel..
Hahaha stiekemerd.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:19 schreef Danaq het volgende:
over 't algemeen: zonder zeker fijner dan met.
't gevoel is veel directer en je hebt meer controle. Met condoom wil 't nog wel eens gebeuren dat je _net_ te ver gaat en je 't niet meer kan uitstellen dat je klaar komt. Zonder kun je dan even je pik uit 't kutje halen en is 't strakke gevoel weg. Met condoom blijft dat 'strakke' nog ff hangen (zo omschrijf ik 't maar ff) en kom je nog net klaar.
Maar voor vrouwen: ik heb meermaals meegemaakt dat een condoom kapot ging en dat de vrouw het _niet_ merkte. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een vrouw zegt: "ho, stop, volgens mij knapte 't condoom". Vrouwen voelen dat niet en als man voel je dat (vrij) meteen! (ook niet altijd 100% meteen, maar iig wel eerder!
Ja hé, wat moet dat een bevrijding voor jou zijn zeg.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:19 schreef makkie88 het volgende:
me vriendin en ik hebben nu sex zonder condoom echt uitgevonden.. vele malen beter!!!!!!!!!!!!!!1
quote:Op woensdag 13 februari 2008 04:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja hé, wat moet dat een bevrijding voor jou zijn zeg.
hmm ja..quote:Op zondag 17 februari 2008 17:37 schreef DDBtje het volgende:
http://www.sexwoordenboek.nl/anticonceptie_veiligheid.html
In voorvocht zitten ook zaadcellen. Dus voor het zingen de kerk uit.. tjah.. het blijft veilig om gewoon ook een condoom te gebruiken natuurlijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:23 schreef makkie88 het volgende:
[..]
hmm ja..
gewoon cijfers idd..
als je "voor het zingen de kerk uit bent"...
verkleint dat de kans dan ook? ( dus dat en aan de pil)..
is er nog een kans dat dit fout gaat?
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:24 schreef Fha het volgende:
[..]
In voorvocht zitten ook zaadcellen. Dus voor het zingen de kerk uit.. tjah.. het blijft veilig om gewoon ook een condoom te gebruiken natuurlijk.
ben het er wel mee eens, dat 't mogelijk is dat je sneller klaar kunt komen met een condoom.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
sure... sorry maar dat lijkt me een urban legend
het nadeel is dan wel weer dat et er ook weer uit moet;)quote:Op maandag 18 februari 2008 13:03 schreef Username1980 het volgende:
Ik denk dat het heel verschillend is. Als een man klaarkomt en er komt zo;n zielig straaltje uit dan zit er voor mij weinig verschil tussen. Maar komt een man echt met harde stralen klaar doe dan maar zonder
Tja soms is het idd een smeerboel. Maar dat heb ik er wel voor overquote:Op maandag 18 februari 2008 14:53 schreef makkie88 het volgende:
[..]
het nadeel is dan wel weer dat et er ook weer uit moet;)
wanneer heb je tijd?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:03 schreef Username1980 het volgende:
Ik denk dat het heel verschillend is. Als een man klaarkomt en er komt zo;n zielig straaltje uit dan zit er voor mij weinig verschil tussen. Maar komt een man echt met harde stralen klaar doe dan maar zonder
[voorspelbaar]quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:43 schreef Sander170 het volgende:
Met veel condooms knelt me pik zo hard, i don't like that shit you know.
Misschien eens een groter maatje proberen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:43 schreef Sander170 het volgende:
Met veel condooms knelt me pik zo hard, i don't like that shit you know.
Ik gebruik er altijd maar 1 tegelijk, blijft alsnog knellen!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
[voorspelbaar]
Daarom moet je er ook maar 1 tegelijk gebruiken
[/voorspelbaar]
Hier wordt er vrijwel altijd zonder condoom gevreëen. Veel fijner
Nee dan knelt die dikke rand alsnog, is gewoon bij je klote.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Misschien eens een groter maatje proberen?
Ik heb nog steeds een pakje condooms liggen die nog steeds geopend moet wordenIk gebruik ze nie meer aangezien we ons beide hebben laten testen en sindsdien is het alleen maar beter op geworden
Wij hebben ze op het nachtkastje liggen, dus ik kan er zo 1 bij pakken, en dan is het nou niet echt een grote onderbreking van het voorspel. Wij gebruiken ze overigens ook alleen om de "rommel" te voorkomen, soms heeft mijn vriendin gewoon geen zin in dat nadruipen enzo, en dan wil ik best es een condoom omdoen. We zijn er tenslotte ook samen mee bezig..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:29 schreef Bauglir het volgende:
Zonder condoom is echt vele malen lekkerder... De Hans Teeuwen quote is helaas al gemaakt
Eerste vriendin wilde per se niet zonder dus wist pas later hoeveel lekkerder het was(en dan speelt ook het 'gekloot' vooraf mee, je moet midden in het voorspel ff stoppen om er een te pakken :S, lekkere turn-off) .
Enige is het uitlekken erna wat voor de dame in kwestie wat meer rommel geeft.
Bedankt voor je reactie.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:23 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind ze ook helemaal nix om te gebruiken Sander170 en ik krijg ze ook altijd met veel moeite om etc. Ben blij dat ik ze nie meer hoef te gebruiken
Ow loser. Kom dan maar eens met je bron.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Dit is wetenschappelijk aangetoond... dus geen 'gast' roepen.
Ligt het nou aan mij, of zijn dit schrikbarend hoge cijfers?quote:Op zondag 17 februari 2008 17:37 schreef DDBtje het volgende:
http://www.sexwoordenboek.nl/anticonceptie_veiligheid.html
Dit kan niet! Als je de pil + condoom gebruikt worden er 4 vrouwen op de 1000 zwanger? Yeah right.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, of zijn dit schrikbarend hoge cijfers?
VMBO 'gestudeerd'? Normale mensen spreken elkaar niet aan met 'loser'.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:44 schreef Misanthroopia het volgende:
Ow loser. Kom dan maar eens met je bron.
Uit die onderzoeken blijkt dat het risico met zo'n 60% afneemt. 'Bijna niet vatbaar voor HIV' is dus nogal overdrevenquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:00 schreef Skinkie het volgende:
[..]
VMBO 'gestudeerd'? Normale mensen spreken elkaar niet aan met 'loser'.
http://medicine.plosjournals.org/perlserv/?request=get-document&doi=10.1371/journal.pmed.0030262&ct=1
Aangezien de naam 'AIDS' al impliceert dat het een syndroom is en dus een combinatie van een aantal ziekten is bijvoorbeeld een longontsteking die voortkomt uit een verminderd afweersysteem zeker wel besmettelijk voor de omgeving.
4 op 1000 na een jaar gebruik. Dus de kans wordt nog 150 keer kleiner dan hier.quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:56 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Dit kan niet! Als je de pil + condoom gebruikt worden er 4 vrouwen op de 1000 zwanger? Yeah right.
Je weet waar het hier over gaat he? Vrouwen die een geslachtsziekte overdragen aan een man. Gezien de onderzoeken die er opgevolgd hebben is het statement wellicht overdreven, maar zeker geen dood einde.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:06 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Uit die onderzoeken blijkt dat het risico met zo'n 60% afneemt. 'Bijna niet vatbaar voor HIV' is dus nogal overdreven
Mwoa, ik stel me zo voor dat je als man met wat voorvocht aan je vingers tijdens het condoom omdoen de werking vakkundig ondermijnd? Als ze al dat soort dingen meenemen zou het nog kunnen lijkt me?quote:Op donderdag 13 maart 2008 11:52 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, of zijn dit schrikbarend hoge cijfers?
Heb me er weleens in verdiept omdat het zo enorm als een broodje aap klinkt. Maar als ik het goed heb werd het risico bij mannen rond de 60% kleiner. Zeer positief natuurlijk, maar ook weer geen wondermiddel dat ervoor zorgt dat je geen HIV op kunt lopen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:15 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Je weet waar het hier over gaat he? Vrouwen die een geslachtsziekte overdragen aan een man. Gezien de onderzoeken die er opgevolgd hebben is het statement wellicht overdreven, maar zeker geen dood einde.
Op scholar staan juist daar nog een paar artikelen over. Maar goed juist bij besnijdenis heb ik het idee dat oude kennis wordt hergebruikt/opnieuw is uitgevonden. (als je begrijpt wat ik bedoel)quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:24 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Heb me er weleens in verdiept omdat het zo enorm als een broodje aap klinkt. Maar als ik het goed heb werd het risico bij mannen rond de 60% kleiner. Zeer positief natuurlijk, maar ook weer geen wondermiddel dat ervoor zorgt dat je geen HIV op kunt lopen.
Het is trouwens interessant om te kijken of je dit om kan zetten in beleid. Het zit denk ik over de ethische grenzen heen om mensen te dwingen tot besnijdenis.
Hoe bedoel je dat? Volgens mij is besnijdenis vooral een religieus verschijnsel, wellicht ingevoerd onder de veronderstelling dat het hygienischer is. Maar ik denk niet dat het veel ziektes heeft helpen voorkomen in die tijd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:07 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Op scholar staan juist daar nog een paar artikelen over. Maar goed juist bij besnijdenis heb ik het idee dat oude kennis wordt hergebruikt/opnieuw is uitgevonden. (als je begrijpt wat ik bedoel)
Ik denk zeker niet dat het een religieus verschijndsel is, het gebeurde namelijk al voordat het eerste testament was geschreven, immers hoe kon het anders ooit beschreven zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Volgens mij is besnijdenis vooral een religieus verschijnsel, wellicht ingevoerd onder de veronderstelling dat het hygienischer is. Maar ik denk niet dat het veel ziektes heeft helpen voorkomen in die tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |