Ik denk dat ik ergens in juli wel een gaatje hebquote:Op zondag 6 januari 2008 15:42 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Als je goed je best hebt gedaan mag je best eventjes binnen komen om een glaasje water te drinken!
Ach, ik heb gelukkig mijn eigen persoonlijke werkslaafje, dus bedankt voor het aanbod, maar je bent een halfjaartje te laat!quote:Op zondag 6 januari 2008 15:47 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ergens in juli wel een gaatje heb![]()
(rendabele klussen gaan voor)
We waren tegelijk, en de mijne is veel beter!quote:Op zondag 6 januari 2008 15:56 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Poemie!![]()
Het is je gelukt!
![]()
![]()
Jammer dat Echna eerder was.
Wacht even. Het vorige deeltje vol? Nu moet ik opnieuw kleurtjes gaan verzamelen!![]()
![]()
Misschien dat ik daar morgen de moed voor heb.
Je was een minuutje te laat.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:58 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
We waren tegelijk, en de mijne is veel beter!
Editknopjes FTW!quote:
Kun je me niet een paar van die knopjes opsturen?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:05 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Editknopjes FTW!![]()
![]()
Die van jou was beter inderdaad.Maar Echna z'n TT sloot meer aan, hij was eerder, en jij had een beetje veel capslock gebruikt in je TT.
Maar het is je tóch weer gelukt!
Wat zal het zijn?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Omdat ik hier in gepost heb. Dat zal het zijn
Jij hebt ook een editknopje.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:10 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Kun je me niet een paar van die knopjes opsturen?![]()
![]()
Nee, maar dat is helaas de algemene forumregel: het eerste topic blijft open.quote:Nou zeg, het is ook nooit goed!en de eersten zijn niet altijd de besten!
De volgende keer dat jij 'm volpost mag jij de nieuwe maken, ongeacht hoe snel je bent.quote:Ik probeer het ook maar niet meer want er is toch altijd weer iemand me te vlug af!
I don't know? misschien om dingetjes te bespreken die nergens anders tussenpassen?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:15 schreef Edwinuss het volgende:
misschien een stomme vraag, maar waarom zit er in elk subforum een SC ?
Om te voorkomen dat mensen offtopic gaan posten in 'gewone' topics. Vandaar dat ik hardleerse mensen regelmatig op deze SC wijs.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:15 schreef Edwinuss het volgende:
misschien een stomme vraag, maar waarom zit er in elk subforum een SC ?
Jij bent te laat.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:46 schreef fraubitch het volgende:
vandaar dat de vorige ineens zo snel vol is
Tja, dat is maar beperkt tot mijn eigen reacties helaas!quote:Op zondag 6 januari 2008 16:43 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Jij hebt ook een editknopje.
[..]
Nee, maar dat is helaas de algemene forumregel: het eerste topic blijft open.
[..]
De volgende keer dat jij 'm volpost mag jij de nieuwe maken, ongeacht hoe snel je bent.Maar ik meen me te herinneren dat er een heel deeltje van je is volgepost!
Gefeliciteerd nog met je fok award!quote:Op zondag 6 januari 2008 16:46 schreef fraubitch het volgende:
vandaar dat de vorige ineens zo snel vol is
Da's niet aan mij.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:51 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Tja, dat is maar beperkt tot mijn eigen reacties helaas!
Ach, ik heb er al vrede mee hoor, maar de volgende keer moet je de haantjes de voorste maar eventjes tegenhouden!
Nee, volgens mij is het één keertje goed gegaan, dacht ik me te herinneren.quote:Ja, maar dat was toen toch half de mist in gegaan?![]()
Leuk, ik ben gek op welkomstwoordjes!quote:maar bedankt, ik zal dan ook meteen een nieuw welkomstwoordje opstellen!![]()
![]()
Oke. Dat is duidelijkquote:Op zondag 6 januari 2008 16:45 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat mensen offtopic gaan posten in 'gewone' topics. Vandaar dat ik hardleerse mensen regelmatig op deze SC wijs.
Voorbeeldje: ik kwam gister voor het eerst sinds ik mod ben NanKing tegen in SEX. Helemaal super, maar een uitgebreid gesprekje is niet op z'n plek in een normaal topic. Dus heb ik haar gevraagd naar de SC te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |