Het heeft inderdaad iets minder romantisch... Ben je lekker beetje aan het strelen, moet je eerst weer dat rubbertje pakken... *Sigh*quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:11 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Wel fijn zoiezo al dat je dat gepruts tussendoor niet hebt... en het is zoiezo wel fijner zonder dat glibberige ding
Jij kan je eigen niet halen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:14 schreef TheSorrow het volgende:
Regel dan een condoom via een vriend/vriendin en probeer het gewoon een keer met? Zonder vind ik, het bespaart je het ff kutten van het omdoen en je kan je aandacht volop op je partner blijven focussen uiteraardMaar zonder is zeker lekkerder
Wist je dat besneden mannen bijna niet vatbaar zijn voor AIDS, vanwege een veranderd huidtype. Dus zelfs 2000 jaar geleden was al bekend dat je ziektes op die manier kon voorkomen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:13 schreef GewoneMan het volgende:
condooms zijn klote maar het is nu eenmaal een noodzakelijk kwaad. ik vind het verschil echt behoorlijk groot...
wat ik zo achterlijk vind is dat we technologisch zo verschrikkelijk veel kunnen. we kunnen mensen op de maan zetten en machines op mars lanceren en van alles laten uitvoeren, we kunnen tientallen miljoenen trancistors op 1 computer chip etsen, we hebben robots die de meest indrukwekkende dingen kunnen uitvoeren, maar als het dan gaat om het tegen gaan van SOAs dan komen ze niet verder dan een stuk rubber om je pretpaal
Net als het feit dat AIDS alleen bij homo's voorkomt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:19 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Wist je dat besneden mannen bijna niet vatbaar zijn voor AIDS, vanwege een veranderd huidtype. Dus zelfs 2000 jaar geleden was al bekend dat je ziektes op die manier kon voorkomen.
leuk maar bijna niet is niet goed genoeg... daarbij wil ik mijn voorhuid houdenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:19 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Wist je dat besneden mannen bijna niet vatbaar zijn voor AIDS, vanwege een veranderd huidtype. Dus zelfs 2000 jaar geleden was al bekend dat je ziektes op die manier kon voorkomen.
Dit is wetenschappelijk aangetoond... dus geen 'gast' roepen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:22 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Net als het feit dat AIDS alleen bij homo's voorkomt.
Gast.
Nee dat is het niet. Het ene onderzoeksteam komt met duidelijke resultaten, het andere met onbetekenende verschillen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Dit is wetenschappelijk aangetoond... dus geen 'gast' roepen.
quote:
Lees de OP nog eens héél rustig door...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:41 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij ze niet heeft als hij het alleen zonder gedaan heeft. Dan kan ie toch aan een maatje vragen of die er 1 in zijn portomonnee heeft o.i.d?
Het is inderdaad nog even wachten op de eerste nanorobotjes die met lasergunnetjes je zaadcellen naar het hiernamaals schieten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:13 schreef GewoneMan het volgende:
condooms zijn klote maar het is nu eenmaal een noodzakelijk kwaad. ik vind het verschil echt behoorlijk groot...
wat ik zo achterlijk vind is dat we technologisch zo verschrikkelijk veel kunnen. we kunnen mensen op de maan zetten en machines op mars lanceren en van alles laten uitvoeren, we kunnen tientallen miljoenen trancistors op 1 computer chip etsen, we hebben robots die de meest indrukwekkende dingen kunnen uitvoeren, maar als het dan gaat om het tegen gaan van SOAs dan komen ze niet verder dan een stuk rubber om je pretpaal
Een bad doet wonderen...quote:Op zondag 6 januari 2008 00:49 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het is inderdaad nog even wachten op de eerste nanorobotjes die met lasergunnetjes je zaadcellen naar het hiernamaals schieten.
Persoonlijk vind ik van wel, heb laatst met mijn vriendin een condoom gebruikt (omdat ze medicijnen kreeg die de werking van de pil mogelijk zou kunnen verhinderen) en het is echt een stuk minder lekker.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:02 schreef TubewayDigital het volgende:
Is het heel veel lekkerder: heb ik nog iets om naar uit te kijken?
Ik ga meestal met oordopjes naar een concert, maar nu vraag ik me af of het toffer is zonder oordopjes...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:54 schreef TubewayDigital het volgende:
Heb nog nooit sex zonder condoom gehad. Is het lekkerder dan sex met condoom?
Helemaal mee eens, zeer vervelend.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:17 schreef Roellio het volgende:
Met condoom heb je toch snel zo'n: "Nu gaan we even neuken want het condoom zit erom" moment. Zonder hoef je je daar niet druk over te maken dus vloeit het allemaal wat makkelijker in elkaar over.
Mee eensquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:38 schreef SeLang het volgende:
neuqen met comdoom is formeel gezien nieteens sex, aangezien er geen sprake is van penis-vagina contact. Het is meer een veredelde vorm van masturberen en zo voelt het ook. Verder is het net zoiets als eerst rubber handschoenen aantrekken voordat je je vriendin aanraakt.
Hoe heet zo iemand zoals jij dan? Een definitie-neuker of een omschrijving-rukker? Mag je zelf kiezen. Overigens, "penis-vagina contact"?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:38 schreef SeLang het volgende:
neuqen met comdoom is formeel gezien nieteens sex, aangezien er geen sprake is van penis-vagina contact. Het is meer een veredelde vorm van masturberen en zo voelt het ook. Verder is het net zoiets als eerst rubber handschoenen aantrekken voordat je je vriendin aanraakt.
Dat is matig voor jou.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:35 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn vriendin vind het raar genoeg lekkerder MET condoom. Het schuurt dan minder ofzo..
quote:Op zondag 6 januari 2008 10:35 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn vriendin vind het raar genoeg lekkerder MET condoom. Het schuurt dan minder ofzo..
Het komt wel vaker voor hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:12 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Zelf vind ik het overigens meestal wel fijner met condoom, maar ik voel er ook niet minder van.
nee hoor. Ze kan pijpen als de beste. Dus daar maakt ze heel erg veel mee goedquote:
Maar zonder condoom kom je er niet in?quote:Op zondag 6 januari 2008 11:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
nee hoor. Ze kan pijpen als de beste. Dus daar maakt ze heel erg veel mee goed
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:36 schreef Metro2005 het volgende:
met condoom is gewoon veel minder lekker. Je voelt minder (geen nat kutje meer wat je voelt) en je voelt constant dat plastic om je piemel zitten, en als je een voorhuidje hebt is het nog vervelend ook dat die soms wel eens terug wil schieten met het condoom er nog tussen
![]()
Nee, liever nog geen sex dan met een condoom(ok, bij wijze van dan
)
quote:Op zondag 6 januari 2008 16:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Er zijn mannen die makkelijker/sneller/beter klaarkomen MET condoom. Zo'n rare vraag is het dus niet.(Afgezien van de vraag of je TS serieus moet nemen.
)
quote:Op zondag 6 januari 2008 17:45 schreef naaimeniet het volgende:
met condoom neuken is een soort veredeld aftrekken.
zonder condoom is gewoon super lekker.
als de meid aan de pil is en meer dan voor één keer,gewoon gaan.
Dit zou een typisch argument kunnen zijn voor pedofielen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:38 schreef SeLang het volgende:
Vind je het lekker als het eruit loopt? Dat vind ik juist het meest jammere deel.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Lekkerder (als je het zo eruit voelt lopen enzo), maar de troep erna is weer minder
Ik hoor juist iedere keer dat het in je voelen spuiten het geilste gevoel is.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Lekkerder (als je het zo eruit voelt lopen enzo), maar de troep erna is weer minder
Vergeet de walgelijke geur van condooms nietquote:Op zondag 6 januari 2008 22:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik hoor juist iedere keer dat het in je voelen spuiten het geilste gevoel is.
Dat lekken is alleen maar irritant.
Naja, ik vind het zelf maar kut met condoom.
Ten eerste het geklooi; die krengen willen maar niet fatsoenlijk afrollen.
Ook het geflabber van dat rubber is behoorlijk irritant.
En ik ben sowieso een vrij grote teaser in bed; met je pik tussen en voor de lippen wrijven en wanneer de pik voor de lippen staat, dan onverwachts een klein stukje naar binnen duwen en er ook direct weer uittrekken.
Uiteraard af en toe afgewisseld met een flinke stoot om de boel wakker te schudden.
Inmiddels gedoopt als de ezeltjesprik-techniek en 1 van m'n favoriete moves, maar vrijwel onmogelijk om met condoom om te doen.
Godzijdank zijn er nog vrouwen die dergelijke ongemakken kunnen laten vergeten.
Nah, de geur klamme, zwetende lichamen en de fles wijn op het nachtkastje verbloemen behoorlijkquote:Op zondag 6 januari 2008 22:47 schreef Lush het volgende:
[..]
Vergeet de walgelijke geur van condooms niet.
Ergens in een steegje achteraf met de goede windrichting ruik je het toch behoorlijkquote:Op zondag 6 januari 2008 22:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, de geur klamme, zwetende lichamen en de fles wijn op het nachtkastje verbloemen behoorlijk.
Even over dat afrollen, dan moet je omdraaien.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
En ik ben sowieso een vrij grote teaser in bed; met je pik tussen en voor de lippen wrijven en wanneer de pik voor de lippen staat, dan onverwachts een klein stukje naar binnen duwen en er ook direct weer uittrekken.
Uiteraard af en toe afgewisseld met een flinke stoot om de boel wakker te schudden.
Inmiddels gedoopt als de ezeltjesprik-techniek en 1 van m'n favoriete moves, maar vrijwel onmogelijk om met condoom om te doen.
Al doe ik het kreng er overdwars overheen, passen doet het nietquote:Op zondag 6 januari 2008 23:07 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Even over dat afrollen, dan moet je omdraaien.
Dan moet je net als mij Magnum's halen, en dan bedoel ik niet de ijsjes.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Al doe ik het kreng er overdwars overheen, passen doet het niet.
quote:Op zondag 6 januari 2008 23:13 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dan kun je zeggen: "Hij wil misschien niet aan, maar dan hangen we hem maar op dat je er ondertussen naar kan kijken!"
Maaarrrr, hoe word dat gemeten?quote:Op zondag 6 januari 2008 23:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat seks zonder condoom 14,6% lekkerder is dan seks met condoom.
There you go, TS.
Daar wordt het sowieso niet lekkerder door.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:27 schreef Sc0rPi0n het volgende:
(zij stond erop)
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:23 schreef Guncta het volgende:
Daarom doe ik alleen maar zonder. Vindt zoenen nog geiler dan met condoom vrijen.
Alsof je brood zit te eten met een broodzakje eromheen. Wel de contouren voelen, maar absoluut geen binding en 'smaak'. Het raakt me gewoon niet.
Mooi gesproken vriend!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
ongetwijfeld!quote:Op maandag 7 januari 2008 07:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
zonder is natuurlijk veel lekkerder...
quote:Op maandag 7 januari 2008 07:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
zonder is natuurlijk veel lekkerder...
en dus minder lekker..quote:Op maandag 7 januari 2008 07:50 schreef BestBefore het volgende:
Zonder is lekkerder, dat is een feit.
Maar dat moet je natuurlijk alleen doen als je een vaste relatie hebt, waarbij je zeker weet dat jullie alletwee geen soa's hebben.
Het enige voordeel van met condoom vrijen is dat het langer duurt / kan duren voor je klaar komt, omdat je minder voelt.
vergelijken met een paard...quote:Op maandag 7 januari 2008 08:44 schreef avotar het volgende:
Zonder is veel lekkerder..
Je koopt toch ook geen nieuwe plasma-tv om er vervolgens een zak omheen te doen als je gaat kijken?
Of een heel duur paard kopen om dan te roepen.. "oh... stom paord.."
hans teeuwenquote:Op maandag 7 januari 2008 08:44 schreef avotar het volgende:
Zonder is veel lekkerder..
Je koopt toch ook geen nieuwe plasma-tv om er vervolgens een zak omheen te doen als je gaat kijken?
Of een heel duur paard kopen om dan te roepen.. "oh... stom paord.."
er zijn ok andere manieren om geen rotzooi te maken he..quote:Op maandag 7 januari 2008 08:54 schreef fruityloop het volgende:
Het kan wel eens handig zijn 's morgenvroeg bij een vluggertje, scheelt weer wat rotzooi voor mijn vriendin, maar over het algemeen is zonder toch wel wat lekkerder. (maar met is echt geen erg grote afknapper hoor, ik blaas er de sex echt niet voor af..)
Gewoon in dr mond komen enzoquote:Op maandag 7 januari 2008 08:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
er zijn ok andere manieren om geen rotzooi te maken he.. [afbeelding]
jij snapt um..quote:Op maandag 7 januari 2008 10:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gewoon in dr mond komen enzo[ afbeelding ]
Riiiight.. Ik ben nog niet helemaal wakker dus..quote:Op maandag 7 januari 2008 10:30 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Gewoon in dr mond komen enzo[ afbeelding ]
als ze aan de pil is waarom zou je sowieso het wel met condoom doen vraag ik me af...quote:Op maandag 7 januari 2008 10:27 schreef fruityloop het volgende:
Zonder al te veel off topic te drijven, als ik in haar klaarkom zal het er ook weer es uitkomen uiteindelijk, en dat kan soms pas na een uurtje of wat zijn, dus dan moet ze een inlegkruisje gebruiken oid, dat voorkom je dus door even een condoom om te doen. (We "doen" het samen, dus haar iedere keer met alle rotzooi te laten zitten is ook niet echt lief, en als je 's morgens beide naar je werk moet is er niet altijd nog tijd over om te douchen) Maar dat is ook de enige reden, ze is gelukkig ook aan de pil, dus het moet niet..
quote:Op maandag 7 januari 2008 07:50 schreef BestBefore het volgende:
Zonder is lekkerder, dat is een feit.
Maar dat moet je natuurlijk alleen doen als je een vaste relatie hebt, waarbij je zeker weet dat jullie alletwee geen soa's hebben.
Het enige voordeel van met condoom vrijen is dat het langer duurt / kan duren voor je klaar komt, omdat je minder voelt.
eenschquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:12 schreef freddievtb het volgende:
tip: moet het toch met kun je extra dunnen gebruiken, die van Kruidvat b.v. , het scheelt wel, is lekkerder dan zo'n dik standaard doompje!
smaakjescondoom al eens geprobeerd (ik niet dus ben wel even nieuwsgierig) ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:21 schreef tinkerbell- het volgende:
Maakt op zich niet zoveel uit vind ik, alleen het pijpen vind ik wel lekkerder zonder![]()
![]()
Allicht, er zullen weinig vrouwen zijn die het lekker vinden om de smaak van fietsband in hun mond te hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:21 schreef tinkerbell- het volgende:
Maakt op zich niet zoveel uit vind ik, alleen het pijpen vind ik wel lekkerder zonder![]()
![]()
Wat is datquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:12 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Beldigingen en offtopic draadje over AIDS verwijderd. Hou het even ontopic, willen jullie?
Mijn ervaring is dat het voor de meeste mannen duidelijk verschil maakt. De meesten komen wel met condoom, maar met beduidend meer moeite dan zonder condoom. Zelf vind ik het overigens meestal wel fijner met condoom, maar ik voel er ook niet minder van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |