Het is inderdaad nog even wachten op de eerste nanorobotjes die met lasergunnetjes je zaadcellen naar het hiernamaals schieten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:13 schreef GewoneMan het volgende:
condooms zijn klote maar het is nu eenmaal een noodzakelijk kwaad. ik vind het verschil echt behoorlijk groot...
wat ik zo achterlijk vind is dat we technologisch zo verschrikkelijk veel kunnen. we kunnen mensen op de maan zetten en machines op mars lanceren en van alles laten uitvoeren, we kunnen tientallen miljoenen trancistors op 1 computer chip etsen, we hebben robots die de meest indrukwekkende dingen kunnen uitvoeren, maar als het dan gaat om het tegen gaan van SOAs dan komen ze niet verder dan een stuk rubber om je pretpaal
Een bad doet wonderen...quote:Op zondag 6 januari 2008 00:49 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het is inderdaad nog even wachten op de eerste nanorobotjes die met lasergunnetjes je zaadcellen naar het hiernamaals schieten.
Persoonlijk vind ik van wel, heb laatst met mijn vriendin een condoom gebruikt (omdat ze medicijnen kreeg die de werking van de pil mogelijk zou kunnen verhinderen) en het is echt een stuk minder lekker.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:02 schreef TubewayDigital het volgende:
Is het heel veel lekkerder: heb ik nog iets om naar uit te kijken?
Ik ga meestal met oordopjes naar een concert, maar nu vraag ik me af of het toffer is zonder oordopjes...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:54 schreef TubewayDigital het volgende:
Heb nog nooit sex zonder condoom gehad. Is het lekkerder dan sex met condoom?
Helemaal mee eens, zeer vervelend.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:17 schreef Roellio het volgende:
Met condoom heb je toch snel zo'n: "Nu gaan we even neuken want het condoom zit erom" moment. Zonder hoef je je daar niet druk over te maken dus vloeit het allemaal wat makkelijker in elkaar over.
Mee eensquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:38 schreef SeLang het volgende:
neuqen met comdoom is formeel gezien nieteens sex, aangezien er geen sprake is van penis-vagina contact. Het is meer een veredelde vorm van masturberen en zo voelt het ook. Verder is het net zoiets als eerst rubber handschoenen aantrekken voordat je je vriendin aanraakt.
Hoe heet zo iemand zoals jij dan? Een definitie-neuker of een omschrijving-rukker? Mag je zelf kiezen. Overigens, "penis-vagina contact"?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:38 schreef SeLang het volgende:
neuqen met comdoom is formeel gezien nieteens sex, aangezien er geen sprake is van penis-vagina contact. Het is meer een veredelde vorm van masturberen en zo voelt het ook. Verder is het net zoiets als eerst rubber handschoenen aantrekken voordat je je vriendin aanraakt.
Dat is matig voor jou.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:35 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn vriendin vind het raar genoeg lekkerder MET condoom. Het schuurt dan minder ofzo..
quote:Op zondag 6 januari 2008 10:35 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn vriendin vind het raar genoeg lekkerder MET condoom. Het schuurt dan minder ofzo..
Het komt wel vaker voor hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:12 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Zelf vind ik het overigens meestal wel fijner met condoom, maar ik voel er ook niet minder van.
nee hoor. Ze kan pijpen als de beste. Dus daar maakt ze heel erg veel mee goedquote:
Maar zonder condoom kom je er niet in?quote:Op zondag 6 januari 2008 11:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
nee hoor. Ze kan pijpen als de beste. Dus daar maakt ze heel erg veel mee goed
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:36 schreef Metro2005 het volgende:
met condoom is gewoon veel minder lekker. Je voelt minder (geen nat kutje meer wat je voelt) en je voelt constant dat plastic om je piemel zitten, en als je een voorhuidje hebt is het nog vervelend ook dat die soms wel eens terug wil schieten met het condoom er nog tussen
![]()
Nee, liever nog geen sex dan met een condoom(ok, bij wijze van dan
)
quote:Op zondag 6 januari 2008 16:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Er zijn mannen die makkelijker/sneller/beter klaarkomen MET condoom. Zo'n rare vraag is het dus niet.(Afgezien van de vraag of je TS serieus moet nemen.
)
quote:Op zondag 6 januari 2008 17:45 schreef naaimeniet het volgende:
met condoom neuken is een soort veredeld aftrekken.
zonder condoom is gewoon super lekker.
als de meid aan de pil is en meer dan voor één keer,gewoon gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |