abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55807919
Heb nog nooit sex zonder condoom gehad. Is het lekkerder dan sex met condoom?
pi_55807964
Ja.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:55:49 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55807975
Yep. Maar zou het dan ook alleen doen met iemand waar ik een vaste relatie mee heb.

Safety before Pleasure.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_55808300
Is het heel veel lekkerder: heb ik nog iets om naar uit te kijken?
  zaterdag 5 januari 2008 @ 22:03:34 #5
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55808326
Je merkt wel verschil maar het is niet zo dat je geobsedeerd gaat worden.
pi_55808644
Wel fijn zoiezo al dat je dat gepruts tussendoor niet hebt... en het is zoiezo wel fijner zonder dat glibberige ding
  zaterdag 5 januari 2008 @ 22:12:38 #7
186260 MrHoodigan
Weet je wat het is ?
pi_55808678
Ik vind sex met condoom echt minder!!!
Sperma is dikker dan pis...
  zaterdag 5 januari 2008 @ 22:12:43 #8
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55808683
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:11 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Wel fijn zoiezo al dat je dat gepruts tussendoor niet hebt... en het is zoiezo wel fijner zonder dat glibberige ding
Het heeft inderdaad iets minder romantisch... Ben je lekker beetje aan het strelen, moet je eerst weer dat rubbertje pakken... *Sigh*
pi_55808714
condooms zijn klote maar het is nu eenmaal een noodzakelijk kwaad. ik vind het verschil echt behoorlijk groot...

wat ik zo achterlijk vind is dat we technologisch zo verschrikkelijk veel kunnen. we kunnen mensen op de maan zetten en machines op mars lanceren en van alles laten uitvoeren, we kunnen tientallen miljoenen trancistors op 1 computer chip etsen, we hebben robots die de meest indrukwekkende dingen kunnen uitvoeren, maar als het dan gaat om het tegen gaan van SOAs dan komen ze niet verder dan een stuk rubber om je pretpaal
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_55808756
Regel dan een condoom via een vriend/vriendin en probeer het gewoon een keer met? Zonder vind ik, het bespaart je het ff kutten van het omdoen en je kan je aandacht volop op je partner blijven focussen uiteraard Maar zonder is zeker lekkerder
† The 3 Kings †
  zaterdag 5 januari 2008 @ 22:16:46 #11
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55808822
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:14 schreef TheSorrow het volgende:
Regel dan een condoom via een vriend/vriendin en probeer het gewoon een keer met? Zonder vind ik, het bespaart je het ff kutten van het omdoen en je kan je aandacht volop op je partner blijven focussen uiteraard Maar zonder is zeker lekkerder
Jij kan je eigen niet halen?
  zaterdag 5 januari 2008 @ 22:17:44 #12
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55808861
Er zit trouwens ook verschil tussen per condoom. Ik had eerst altijd Durex maar na een tijdje 144 condooms voor 25E besteld ergens. Die zaten echt kut...
pi_55808930
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:13 schreef GewoneMan het volgende:
condooms zijn klote maar het is nu eenmaal een noodzakelijk kwaad. ik vind het verschil echt behoorlijk groot...

wat ik zo achterlijk vind is dat we technologisch zo verschrikkelijk veel kunnen. we kunnen mensen op de maan zetten en machines op mars lanceren en van alles laten uitvoeren, we kunnen tientallen miljoenen trancistors op 1 computer chip etsen, we hebben robots die de meest indrukwekkende dingen kunnen uitvoeren, maar als het dan gaat om het tegen gaan van SOAs dan komen ze niet verder dan een stuk rubber om je pretpaal
Wist je dat besneden mannen bijna niet vatbaar zijn voor AIDS, vanwege een veranderd huidtype. Dus zelfs 2000 jaar geleden was al bekend dat je ziektes op die manier kon voorkomen.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  zaterdag 5 januari 2008 @ 22:21:54 #14
201178 Leprachaun
I want me gold!
pi_55809025
Als je hem heeeeeel voorzichtig in je hand legt mag het best zonder hoor.
Wel naderhand de wasbak uitspoelen!!
Verzet is smurf!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 22:22:22 #15
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55809042
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:19 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Wist je dat besneden mannen bijna niet vatbaar zijn voor AIDS, vanwege een veranderd huidtype. Dus zelfs 2000 jaar geleden was al bekend dat je ziektes op die manier kon voorkomen.
Net als het feit dat AIDS alleen bij homo's voorkomt.

Gast.
pi_55809058
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:19 schreef Skinkie het volgende:

[..]

leuk maar bijna niet is niet goed genoeg... daarbij wil ik mijn voorhuid houden
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 22:23:42 #17
185631 Guncta
En un momento dado
pi_55809096
Daarom doe ik alleen maar zonder. Vindt zoenen nog geiler dan met condoom vrijen.
Alsof je brood zit te eten met een broodzakje eromheen. Wel de contouren voelen, maar absoluut geen binding en 'smaak'. Het raakt me gewoon niet.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_55809156
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:22 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Net als het feit dat AIDS alleen bij homo's voorkomt.

Gast.
Dit is wetenschappelijk aangetoond... dus geen 'gast' roepen.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  zaterdag 5 januari 2008 @ 22:26:13 #19
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55809205
  zaterdag 5 januari 2008 @ 22:28:11 #20
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_55809273
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Dit is wetenschappelijk aangetoond... dus geen 'gast' roepen.
Nee dat is het niet. Het ene onderzoeksteam komt met duidelijke resultaten, het andere met onbetekenende verschillen.

Het is een leuke urban myth tot zo ver dat besnijden maar nog niet bewezen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_55809398
Edit: Ik dacht dat het wel wetenschappelijk aangetoond was?

En ook ik vind zo'n rubber echt absoluut niks aan. Contouren voelen? Dan voel jij meer dan ik met zo'n ding om. Echt een wereld van verschil, met of zonder.
pi_55809744
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:16 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Jij kan je eigen niet halen?

Ik neem aan dat hij ze niet heeft als hij het alleen zonder gedaan heeft. Dan kan ie toch aan een maatje vragen of die er 1 in zijn portomonnee heeft o.i.d?
† The 3 Kings †
  zaterdag 5 januari 2008 @ 22:42:16 #23
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_55809785
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:41 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Ik neem aan dat hij ze niet heeft als hij het alleen zonder gedaan heeft. Dan kan ie toch aan een maatje vragen of die er 1 in zijn portomonnee heeft o.i.d?
Lees de OP nog eens héél rustig door...
pi_55810177
ik vind het verschil niet zo groot.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_55811038
Beldigingen en offtopic draadje over AIDS verwijderd. Hou het even ontopic, willen jullie?

Mijn ervaring is dat het voor de meeste mannen duidelijk verschil maakt. De meesten komen wel met condoom, maar met beduidend meer moeite dan zonder condoom. Zelf vind ik het overigens meestal wel fijner met condoom, maar ik voel er ook niet minder van.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')