Het heeft inderdaad iets minder romantisch... Ben je lekker beetje aan het strelen, moet je eerst weer dat rubbertje pakken... *Sigh*quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:11 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Wel fijn zoiezo al dat je dat gepruts tussendoor niet hebt... en het is zoiezo wel fijner zonder dat glibberige ding
Jij kan je eigen niet halen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:14 schreef TheSorrow het volgende:
Regel dan een condoom via een vriend/vriendin en probeer het gewoon een keer met? Zonder vind ik, het bespaart je het ff kutten van het omdoen en je kan je aandacht volop op je partner blijven focussen uiteraardMaar zonder is zeker lekkerder
Wist je dat besneden mannen bijna niet vatbaar zijn voor AIDS, vanwege een veranderd huidtype. Dus zelfs 2000 jaar geleden was al bekend dat je ziektes op die manier kon voorkomen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:13 schreef GewoneMan het volgende:
condooms zijn klote maar het is nu eenmaal een noodzakelijk kwaad. ik vind het verschil echt behoorlijk groot...
wat ik zo achterlijk vind is dat we technologisch zo verschrikkelijk veel kunnen. we kunnen mensen op de maan zetten en machines op mars lanceren en van alles laten uitvoeren, we kunnen tientallen miljoenen trancistors op 1 computer chip etsen, we hebben robots die de meest indrukwekkende dingen kunnen uitvoeren, maar als het dan gaat om het tegen gaan van SOAs dan komen ze niet verder dan een stuk rubber om je pretpaal
Net als het feit dat AIDS alleen bij homo's voorkomt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:19 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Wist je dat besneden mannen bijna niet vatbaar zijn voor AIDS, vanwege een veranderd huidtype. Dus zelfs 2000 jaar geleden was al bekend dat je ziektes op die manier kon voorkomen.
leuk maar bijna niet is niet goed genoeg... daarbij wil ik mijn voorhuid houdenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:19 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Wist je dat besneden mannen bijna niet vatbaar zijn voor AIDS, vanwege een veranderd huidtype. Dus zelfs 2000 jaar geleden was al bekend dat je ziektes op die manier kon voorkomen.
Dit is wetenschappelijk aangetoond... dus geen 'gast' roepen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:22 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Net als het feit dat AIDS alleen bij homo's voorkomt.
Gast.
Nee dat is het niet. Het ene onderzoeksteam komt met duidelijke resultaten, het andere met onbetekenende verschillen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Dit is wetenschappelijk aangetoond... dus geen 'gast' roepen.
quote:
Lees de OP nog eens héél rustig door...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:41 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij ze niet heeft als hij het alleen zonder gedaan heeft. Dan kan ie toch aan een maatje vragen of die er 1 in zijn portomonnee heeft o.i.d?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |