ik denk t niet. maar ik haak wel af als ie weg is, kijk de finale wel weerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:48 schreef fayle het volgende:
[..]
O, dat is het goed, dan zal ie wel ver komen
Dat is het trieste, internetpoker met Idols op de achtergrondquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vinden je vrienden dat normaal, dat je tijdens het pokeren tv kijkt en op internet gaat posten?
Ik vond dat Nathalie dat lullige nummer dat ze moest kiezenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:48 schreef Liquidootje het volgende:
De enige 3 die het verdienen vandaag zijn Charlene Nikki en Mirjam in mijn optiek
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat is het trieste, internetpoker met Idols op de achtergrond
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
De perfecte openingsscène voor een moderne film-noir
Ik vind dat wel het verschil tussen Neil en Nigel. Nigel staat daar te zingen en geen moment pakt hij door in een nummer. Neil is qua zang dan nog niet zo ver als Nigel maar gaat wel voor iedere noot die hij zingt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:47 schreef robert2006 het volgende:
fucking los gegaan op een rene froger-nummer
Kom s op de msn ofzooooooquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:51 schreef Zhenar het volgende:![]()
De perfecte openingsscène voor een moderne film-noir
Charlene.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:49 schreef BVO het volgende:
Poll: Op wie zou je stemmen?
Absoluutquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:52 schreef Liquidootje het volgende:
Sfeer is indd super leuk. Optredens waren rot, maar vandaag was het leuk
al hoor.quote:
bert visscherquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat haar van Wendy trouwens.Ik moet steeds aan Urbanus denken met zijn wielrenhelmen.
Gelukkig "kan hij geen namen noemen" en blijft hij zich als een "professioneel jurylid" gedragenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:52 schreef Svensational het volgende:
Gordon recyclet z'n grappen.
Dat was toch Bert Visscher?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat haar van Wendy trouwens.Ik moet steeds aan Urbanus denken met zijn wielrenhelmen.
Je bent niet eens online, bitchquote:
Bert Visscher heeft ook ooit iets met helmen gedaan ja, maar Urbanus ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was toch Bert Visscher?
"Ik wil gewoon koooeersen!"
Ja eerst drie bussen haarlak en dan vol in de windquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:53 schreef alwaysthebest het volgende:
2 zielen 1 gedachtequote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was toch Bert Visscher?
"Ik wil gewoon koooeersen!"
Hij lult altijd zo domquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:55 schreef Greys het volgende:
Heeft Neil in de tussentijd gauw 6 borrels achterover geslagen?
't Is echt maar 1 keer voorgekomen deze avond.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:56 schreef sbientje het volgende:
[..]
2 zielen 1 gedachte![]()
turf je nog 'genieten' cee?
nee!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dat Nathalie dat lullige nummer dat ze moest kiezenook nog wel aardig bracht hoor
Oh vandaar, ik zat net te denken, heeft Wendy eigenlijk kinderen? Zielig voor ze.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:58 schreef dronkeykong het volgende:
Kutkoeien....en Sem wat een kutnaam oh Wendy zo heet jou kind ook
Wat een debiel ben jij ook met je moeh.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:58 schreef robert2006 het volgende:
familie van nathalie op tv, moehhh
Jij zou daar zo goed passenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:59 schreef BVO het volgende:
Daarom ga ik dus niet naar de meet.
Het is zo beschamend dat ik toch blijf kijken.quote:
Zijn we de enige zekerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is zo beschamend dat ik toch blijf kijken.
Hij heeft vast ook zo'n zwart oog gemake-upt bij zichzelf, net als Neil.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:00 schreef Greys het volgende:
Robert moehhhhhht alleen op de verkeerde momenten
Morgen: "kijkdichtheid Idols Backstage: 2"quote:
Goede films jammergenoeg heb ze laatst nog beide gezienquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:01 schreef SpaRood het volgende:
Ik ga straks kijken naar Hotel Rwanda op NED3 en dan gelijk over naar Hero op NED2...Ik moet iets hebben wat dit niveau ontstijgt...ik ga er dus ook vandoor...tot volgende week.
Ik doe ook meequote:
Idd. Wat een nep klotesfeertje hangt er zeg.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:59 schreef dronkeykong het volgende:
Kom op dit is toch niet leuk meer....rot toch op met die poppenkast.
Zeg, lees die pm eens van een paar dagen geleden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:58 schreef robert2006 het volgende:
familie van nathalie op tv, moehhh
ik dacht het ook net ja!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga emigreren denk.
Disco is wel leuk alleen als de kandidaten weer de keuze krijgen uit van die grafnummers heb ik er een zwaar hoofd inquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:01 schreef alwaysthebest het volgende:
Disco, niet mijn favoriete thema.
Nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:03 schreef Greys het volgende:
Van Mirjam kreeg ik op momenten gewoon kippevel
Gezellig, waar gaan we naar toe?quote:
Ik ga ook 1 keer op Nigel stemmen, ondanks het feit dat hij heeft toegestaan dat hij dat strikje om moest.quote:
Rechtstreeks van FOK! gejatquote:
ik ga naar noorwegen, weet niet of je mee wilt?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gezellig, waar gaan we naar toe?
nee hoor, het is toch geen carnaval en ik kom niet uit brabant. thema disco voor de zoveelste keerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hij heeft vast ook zo'n zwart oog gemake-upt bij zichzelf, net als Neil.
Nouja, zooooo slecht is hij niet tochquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet ook ho bent?
Moeh.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:04 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee hoor, het is toch geen carnaval en ik kom niet uit brabant. thema disco voor de zoveelste keer
Ja hoor, lekker in een rockkroeg zittenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:04 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik ga naar noorwegen, weet niet of je mee wilt?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:55 schreef fayle het volgende:
[..]
Ja eerst drie bussen haarlak en dan vol in de wind
Ja, die haarlak en wind zijn helemaal voor Wendyquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Urbanus was degene met die enoooooooooooooooorme oranje wortel op zijn kop.
Lang voor Bert Visscher.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:06 schreef Wilskracht het volgende:
Ik zit nu naar een nieuwe jas te kijken (had ik opgenomen)
een nieuw programma met nederlandstalige liedjes worden gezongen
met Chantal Janzen en Karin Bloemen
veel beter dan Idols
Hij was in het refrein niet slecht, maar in het begin zattie veuls te laag. Hij was zeker niet de slechtste tho, maar geen stemmateriaal. Of is het een tactische stem?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Nouja, zooooo slecht is hij niet toch. Hij is gewoon tof
.
Ollie&Tiffany.
wtf is ellen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:06 schreef Svensational het volgende:
Ellen blijft echt een prachtig mooie vrouw!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nikki gestemd, omdat Nikki.
Urbanus had ook iets met een hele spitse helm. Ik weet het zeker.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Urbanus was degene met die enoooooooooooooooorme oranje wortel op zijn kop.
Lang voor Bert Visscher.
Ik zou d'r doen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tiffany, je bent 12. Je komt net uit de luiers. Je weet niet wat liefde is
Zo.
Dat lucht op.
Kandidaat Idols 3, nu zangcoach.quote:
Goed punt wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zou d'r doen.
Groetjes,
veldmuis
patty brardquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
Ah, we krijgen nu de debiel te zien die de make-up van de kandidaten doet
Klik rechtsboven in je scherm eens opquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:09 schreef robert2006 het volgende:
tiffany ziet er wel leuk uit, ze heeft inderdaad wel idol-potentie
Als BVO hier was, dan zou die Nigel zeggenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:13 schreef sbientje het volgende:
en wat de neuk is een 'stoer bruin broodje'
yesss!quote:
Vorige week waren er vooral meisjes als Joyce die Wendy gingen vertellen hoe ge-wel-dig ze het wel niet doet. Toen kwam Wendy ook langs om even te kijken. Ik ga daar bijna inloggen om haar even te vertellen waar het op staat. Of misschien doet Gordon het volgende week wel, die kan het beter dan ik.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:12 schreef Marissje het volgende:
De chat bekijken is leuk. Nikki & Nigel zijn leuk![]()
whehehequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Als BVO hier was, dan zou die Nigel zeggen
Ik heb de backstage uit en kijk naar de Chat, Nikkiquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Als BVO hier was, dan zou die Nigel zeggen
ANTMquote:
Arme Meneren Greys en Conleche, worden ze op maandagavond ook al verbannen van de afstandsbedieningquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Ha ik wou het net tikken, nu ken ik je weer!!
Nee, ik ga dan altijd op bed liggenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Arme Meneren Greys en Conleche, worden ze op maandagavond ook al verbannen van de afstandsbediening
Grey's Anatomy.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
Ja en wanneer komt Greys Anatomy weer? Ook op maandagavond!
En Men in Trees![]()
Ik las slipje.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
BVO, webchat je even naar Nigel dat hij dat strikje moet afgooien?
Vind ik ook al leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
Ik heb alleen op vrijdagavond niets te zeggen, want dan komt Top Gear
nou ja zeg, over lange tenen gesproken...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Klik rechtsboven in je scherm eens op [ afbeelding ]
Ja!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:20 schreef LeBeau het volgende:
Hoop dat ze Private Practice ook gaan uitzenden.
Ugly Betty? Grey's? De maandag biedt altijd wel wat leuks.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:21 schreef Cee het volgende:
Toch dom van me om ANTM al gezien te hebben, zo blijft m'n maandagavond leeg.
Ik ook hoor, ik blijf dan ook altijd benedenquote:
Ben jij eigenlijk ook homo?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:22 schreef Liquidootje het volgende:
Kleding van de studio
O dat heb ik gemist, klinkt goed!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik blijf dan ook altijd beneden
Mijn favo moment was dat ze met zijn drieën in de regen stonden voor die autotest en dat die paraplu's dan binnenstebuiten waaiden en dat James van de heuvel afstortte toen hij zijn plu wilde halen
Oh wacht, begint Grey's ook!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ugly Betty? Grey's? De maandag biedt altijd wel wat leuks.
Jij zit ook al tequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:22 schreef Liquidootje het volgende:
Kleding van de studio
Je houdt dus gewoon van homo's.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Ik hou van homo's
En ook een beetje van BVO
Ik ook!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Ik hou van homo's
En ook een beetje van BVO
Ik heb geen idee wanneer Grey's weer begint. Ik herinner me vaag iets over Januari of Februari of misschien Maart.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh wacht, begint Grey's ook!![]()
Alhoewel ik de eerste aflevering van 't nieuwe seizoen al wel heb gezien.
En Ugly Betty daar loop ik net mee achter, heb alles op dvd staan maar nog geen tijd gehad te kijken.
Kijk Cee, dát had je nou tijdens Idols Backstage kunnen doen. Suftrut.
Je mag dan wel geen homo zijn, je gedraagt je de laatste tijd wel als de grootste nicht van IDO. Dus dat telt ook.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef Liquidootje het volgende:
Ik moet wel even zeggen dat Meredith Grey een van de irritanste personage is ooit.
Helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef Liquidootje het volgende:
Ik moet wel even zeggen dat Meredith Grey een van de irritanste personage is ooit.
Dat komt gewoon een beetje door het ontbreken van eenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je mag dan wel geen homo zijn, je gedraagt je de laatste tijd wel als de grootste nicht van IDO. Dus dat telt ook.
Nou. Goh. Wow. Zo zeg. Poe hé.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ze heeft wel schoenmaat 40. Had ik niet verwacht!
Ik dacht al dat ik de enige was. Keek toen altijd mee met mijn vriendin en die vond dat wijf maar zo leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Eens.
Voor mijn part mag de serie gewoon 'Anatomy' heten.
Nathalie is gewoon too much woman for you.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat komt gewoon een beetje door het ontbreken van een-er, zoals Hind en Raffaëla. Er is nu geen enkele leuke getinte vrouw
!
zijn alle mannen hier homo? wat een onzin. net zo'n onzin dat je van ALLE homo's houdt, want er zitten er ook irritante bij, lijkt mijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ook!Maar ik hou ook van hetero's en ik wil weten of BVO de enige niet homo is en oftie zich dan eenzaam voelt hier...
Nee ik hou van vrouwen zoals jij en conlechequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal met je eens!
Maar ben je nou homo?
Als ze dat al groot vindt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou. Goh. Wow. Zo zeg. Poe hé.
Ja, ga d'r ff serieus op in! Moehhquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zijn alle mannen hier homo? wat een onzin. net zo'n onzin dat je van ALLE homo's houdt, want er zitten er ook irritante bij, lijkt mij
Wie heb ik nu zwaar beledigd!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou. Goh. Wow. Zo zeg. Poe hé.
jij mag dus wel, het is gewoon NIET eerlijk, blehhhquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ga d'r ff serieus op in! Moehh
Het was gewoon non-informatie. Wie gaat zoiets nou vragen op die chat?quote:
Is er een optie "Both at the same time"?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
McDreamy of McSteamy? Wie kiezen jullie?
Ah, we mogen nu best ff offtopic, dit slaat toch nergens op wat er nu bij Idols is
Serieus? Ik vind d'r altijd zo'n zeikerdquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:30 schreef conleche het volgende:
Ik ben nogal recalcitrant vanavond geloof ik, want ik hou wel van Merdith's personage
Tonge??quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:28 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee ik hou van vrouwen zoals jij en conleche![]()
![]()
McSteamy natuurlijk. McDreamy is te lievig.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
Ah, we mogen nu best ff offtopic, dit slaat toch nergens op wat er nu bij Idols is
Die chat is sowieso waardeloos. Het is dat ze wel leuk samen zijn, Nikki gewoonquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het was gewoon non-informatie. Wie gaat zoiets nou vragen op die chat?
Maar ik vatte jou post op alsof je hetzelfde dacht hoor.
Die andere van 2 Brothers on the 4th Floor mag dan natuurlijk niet ontbrekenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:16 schreef LeBeau het volgende:
Maar even in de trend van vanavond:
Let Me Be Free
Never Alone
De 90's.
Zullen we een triootje doen met Liquidootje?quote:
Hoofd van mcDreamy, lijf van Mc Steamy, maar als dat niet kan mc Steamy denk ikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
Californacation is best tof!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we een triootje doen met Liquidootje?
Net als in Californication (want ja, dat kijk ik ook almet tepelklemmen die dan blijven hangen?
Ze hebben echt wat in het water of lucht gedaan daar in de studio.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:33 schreef Together het volgende:
Wat is de jury in een goede gezellige bui vanavond.
Niemand?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef Barb het volgende:
Weet iemand of de jury, als ze via zo'n oortje luisteren, of ze dan alleen de stemmen horen of ook de muziek zoals wij.
Heeft John Ewbank een vrouw/vriendin?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:33 schreef Together het volgende:
Wat is de jury in een goede gezellige bui vanavond.
Alcohol does the trickquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ze hebben echt wat in het water of lucht gedaan daar in de studio.
Ja, deze: http://www.tvbabes.com/presentatrices/vivian.htmlquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:35 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Heeft John Ewbank een vrouw/vriendin?
Ik neem aan dat ze dan meer horen wat wij op tv horen. Want in de zaal klinkt het soms anders. Denk ik.quote:
Ja, een quasi-bekende. Vivian Reijssen ofzo, heet ze zo? Hij is volgens mij vorig jaar vader geworden ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:35 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Heeft John Ewbank een vrouw/vriendin?
Maar is dat ook met de muziek of alleen de stemmen dat je weet?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:35 schreef BVO het volgende:
Barb: ze hebben wel een oortje idd. Ook tv-schermen.
Ik geloof dat liquidootje 17 is, dan worden we opgepakt wegens zedenmisdrijfdelinquentessen (3 maal woordwaarde)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we een triootje doen met Liquidootje?
Net als in Californication (want ja, dat kijk ik ook almet tepelklemmen die dan blijven hangen?
Dat had ik in het begin wel, maar nu niet meerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Californacation is best tof!
Alleen zie ik in Mia alleen maar kleine Grave uit The Nanny.
Mogen ze vaker doen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ze hebben echt wat in het water of lucht gedaan daar in de studio.
Ahaa, dat verklaart natuurlijk zijn opmerking over de make-up....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja, deze: http://www.tvbabes.com/presentatrices/vivian.html
Ik denk zelf dat ze dan alleen rechtstreeks het microfoongeluid krijgen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:37 schreef Barb het volgende:
[..]
Maar is dat ook met de muziek of alleen de stemmen dat je weet?
Het is mij ook niet opgevallen vanavond, maar vorige week wel en toen vroeg ik me ook al af of zij horen wat wij horen. Ik hoor nl door het volume van de muziek vaak de zang amper. Geen idee dus of de kandidaten van dit jaar goed zijn,quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb ze niet met een oortje gezien vanavond Barb!
Maar misschien heb ik niet goed opgelet, kan ook
Oh, dan was dat om jou heel heeeel oud te laten voelen, maar geen 17quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heb je weleens verteld.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |