Ik heb de backstage uit en kijk naar de Chat, Nikkiquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:13 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Als BVO hier was, dan zou die Nigel zeggen
ANTMquote:
Arme Meneren Greys en Conleche, worden ze op maandagavond ook al verbannen van de afstandsbedieningquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Ha ik wou het net tikken, nu ken ik je weer!!
Nee, ik ga dan altijd op bed liggenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Arme Meneren Greys en Conleche, worden ze op maandagavond ook al verbannen van de afstandsbediening
Grey's Anatomy.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
Ja en wanneer komt Greys Anatomy weer? Ook op maandagavond!
En Men in Trees![]()
Ik las slipje.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
BVO, webchat je even naar Nigel dat hij dat strikje moet afgooien?
Vind ik ook al leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
Ik heb alleen op vrijdagavond niets te zeggen, want dan komt Top Gear
nou ja zeg, over lange tenen gesproken...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Klik rechtsboven in je scherm eens op [ afbeelding ]
Ja!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:20 schreef LeBeau het volgende:
Hoop dat ze Private Practice ook gaan uitzenden.
Ugly Betty? Grey's? De maandag biedt altijd wel wat leuks.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:21 schreef Cee het volgende:
Toch dom van me om ANTM al gezien te hebben, zo blijft m'n maandagavond leeg.
Ik ook hoor, ik blijf dan ook altijd benedenquote:
Ben jij eigenlijk ook homo?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:22 schreef Liquidootje het volgende:
Kleding van de studio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |