O dat heb ik gemist, klinkt goed!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik blijf dan ook altijd beneden
Mijn favo moment was dat ze met zijn drieën in de regen stonden voor die autotest en dat die paraplu's dan binnenstebuiten waaiden en dat James van de heuvel afstortte toen hij zijn plu wilde halen
Oh wacht, begint Grey's ook!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ugly Betty? Grey's? De maandag biedt altijd wel wat leuks.
Jij zit ook al tequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:22 schreef Liquidootje het volgende:
Kleding van de studio
Je houdt dus gewoon van homo's.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Ik hou van homo's
En ook een beetje van BVO
Ik ook!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Ik hou van homo's
En ook een beetje van BVO
Ik heb geen idee wanneer Grey's weer begint. Ik herinner me vaag iets over Januari of Februari of misschien Maart.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh wacht, begint Grey's ook!![]()
Alhoewel ik de eerste aflevering van 't nieuwe seizoen al wel heb gezien.
En Ugly Betty daar loop ik net mee achter, heb alles op dvd staan maar nog geen tijd gehad te kijken.
Kijk Cee, dát had je nou tijdens Idols Backstage kunnen doen. Suftrut.
Je mag dan wel geen homo zijn, je gedraagt je de laatste tijd wel als de grootste nicht van IDO. Dus dat telt ook.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef Liquidootje het volgende:
Ik moet wel even zeggen dat Meredith Grey een van de irritanste personage is ooit.
Helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef Liquidootje het volgende:
Ik moet wel even zeggen dat Meredith Grey een van de irritanste personage is ooit.
Dat komt gewoon een beetje door het ontbreken van eenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je mag dan wel geen homo zijn, je gedraagt je de laatste tijd wel als de grootste nicht van IDO. Dus dat telt ook.
Nou. Goh. Wow. Zo zeg. Poe hé.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ze heeft wel schoenmaat 40. Had ik niet verwacht!
Ik dacht al dat ik de enige was. Keek toen altijd mee met mijn vriendin en die vond dat wijf maar zo leuk.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Eens.
Voor mijn part mag de serie gewoon 'Anatomy' heten.
Nathalie is gewoon too much woman for you.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat komt gewoon een beetje door het ontbreken van een-er, zoals Hind en Raffaëla. Er is nu geen enkele leuke getinte vrouw
!
zijn alle mannen hier homo? wat een onzin. net zo'n onzin dat je van ALLE homo's houdt, want er zitten er ook irritante bij, lijkt mijquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ook!Maar ik hou ook van hetero's en ik wil weten of BVO de enige niet homo is en oftie zich dan eenzaam voelt hier...
Nee ik hou van vrouwen zoals jij en conlechequote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal met je eens!
Maar ben je nou homo?
Als ze dat al groot vindt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou. Goh. Wow. Zo zeg. Poe hé.
Ja, ga d'r ff serieus op in! Moehhquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zijn alle mannen hier homo? wat een onzin. net zo'n onzin dat je van ALLE homo's houdt, want er zitten er ook irritante bij, lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |