ik denk t niet. maar ik haak wel af als ie weg is, kijk de finale wel weerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:48 schreef fayle het volgende:
[..]
O, dat is het goed, dan zal ie wel ver komen
Dat is het trieste, internetpoker met Idols op de achtergrondquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vinden je vrienden dat normaal, dat je tijdens het pokeren tv kijkt en op internet gaat posten?
Ik vond dat Nathalie dat lullige nummer dat ze moest kiezenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:48 schreef Liquidootje het volgende:
De enige 3 die het verdienen vandaag zijn Charlene Nikki en Mirjam in mijn optiek
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat is het trieste, internetpoker met Idols op de achtergrond
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
De perfecte openingsscène voor een moderne film-noir
Ik vind dat wel het verschil tussen Neil en Nigel. Nigel staat daar te zingen en geen moment pakt hij door in een nummer. Neil is qua zang dan nog niet zo ver als Nigel maar gaat wel voor iedere noot die hij zingt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:47 schreef robert2006 het volgende:
fucking los gegaan op een rene froger-nummer
Kom s op de msn ofzooooooquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:51 schreef Zhenar het volgende:![]()
De perfecte openingsscène voor een moderne film-noir
Charlene.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:49 schreef BVO het volgende:
Poll: Op wie zou je stemmen?
Absoluutquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:52 schreef Liquidootje het volgende:
Sfeer is indd super leuk. Optredens waren rot, maar vandaag was het leuk
al hoor.quote:
bert visscherquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat haar van Wendy trouwens.Ik moet steeds aan Urbanus denken met zijn wielrenhelmen.
Gelukkig "kan hij geen namen noemen" en blijft hij zich als een "professioneel jurylid" gedragenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:52 schreef Svensational het volgende:
Gordon recyclet z'n grappen.
Dat was toch Bert Visscher?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat haar van Wendy trouwens.Ik moet steeds aan Urbanus denken met zijn wielrenhelmen.
Je bent niet eens online, bitchquote:
Bert Visscher heeft ook ooit iets met helmen gedaan ja, maar Urbanus ook.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was toch Bert Visscher?
"Ik wil gewoon koooeersen!"
Ja eerst drie bussen haarlak en dan vol in de windquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:53 schreef alwaysthebest het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |