Reclame!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hatsikidee
Congo dacht ikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Ze zei in het filmpje dat de NL GGG in haar oor kietelt
Ze heeft zelf een apart accent.. waar komt ze ook alweer vandaan?
Oh ja, dat wou ik als TT doenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Moet ik ook even doen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
Vind het wel kut dat sven altijd weer een extra post doet met slotje. Dat is om te showen denk ik.
true maar in dit geval had ze het juist wel moeten doen omdat het liedje erom vraagt... dat rustige ingetogene mag ze voor een balad bewaren...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef dronkeykong het volgende:
Doet ze het eens niet hoog is het weer niet goed
Franstalig Congo geloof ik toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Dat is omdat ik dan niet weet dat het op slot isquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
Vind het wel kut dat sven altijd weer een extra post doet met slotje. Dat is om te showen denk ik.
Congo is dan ook een Franse kolonie geweest als mijn geschiedenis me niet in de steek laatquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah, ik hoor een soort frans accent.
Gelukkig geen pijn in oor.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:17 schreef conleche het volgende:
Ik vond het helemaal niet slecht, maar niet heel bijzonder. Wel heel fijn dat ze dit keer niet zo gilde!
Als ze dat nummer ook als intro en leader-stukjes gebruiken, dan kan je er wel vanuitgaan dat niemand dat gaat zingenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:17 schreef Riparius het volgende:
[..]
Vreselijk uitgekauwd nummer. Ik hoop niet dat iemand dat vanavond gaat doen.
Deels Frankrijk, deels (grootste stuk) was kolonie van België.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Congo is dan ook een Franse kolonie geweest als mijn geschiedenis me niet in de steek laat
Doorgestoken kaart is het toch wel jahquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:19 schreef roooosje het volgende:
Ik vond het wel leukig, maar niet heel, heel erg tof. Die John en Erik ook tegen elkaar toen Nathalie die hoge noot nog eens een keer deed. ' Nee, dat wastie ook niet, hoor '. Volgens mij zijn zij Nathalie een beetje beu..
Ja!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:18 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja. Had ze beter iets van Wende Snijders of zo kunnen doen
Begonnen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:20 schreef sbientje het volgende:
pffft, wat duurt lang altijd
Neerlands.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:23 schreef Karina het volgende:
Wat is het thema eigenlijk>
Jerney doet even een duetje meequote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:23 schreef Greys het volgende:
Het kan dus ook zo zijn dat iemand die hit van Jerney van vroeger gaat doen?![]()
Ze heeft een beetje een mannenhoofd zo.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:23 schreef robert2006 het volgende:
die asnat ziet er nu wel beter uit zeg
Zelfs playbacken is voor Jerney al teveel gevraagd denk ik...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jerney doet even een duetje mee
Asnat is leuk joh.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:23 schreef amaranta het volgende:
Wie is die dragqueen daar naast martijn?
Ik vond dat echt een superleuk liedje!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jerney doet even een duetje mee
Met staartjes nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:24 schreef amaranta het volgende:
tis net een kerel
ik geloof dat de meeste kandidaten in de here zijn, dus kom op EOquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:24 schreef Cee het volgende:
Oké, Nathalie is een Gristen, bedankt voor de info Martijn. Dat was een toegevoegde waarde.
Ziet er schattig uit idd.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo is ze leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuk
Staartjes
Doe dat ook gelijk aan, kan je mij opvegenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond dat echt een superleuk liedje!
En vooral dat wiebeltje van haar erbij, in haar blauwe leren pak
In amerika zouden ze daar helemaal op kicken, maar dat hebben deze deelnemers dus verkeerd begrepen.quote:
Asnat is stom jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo is ze leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuk
Staartjes
BASquote:
\\beter dan die rare pruik die ze meestal opheeftquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een mannenhoofd zo.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een mannenhoofd zo.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:24 schreef amaranta het volgende:
tis net een kerel
Ohjaquote:
Ze noemde het zelfs muziekquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Standing Strong Together... leuk liedje
Ja héé zo makkelijk ben ik nietquote:
asbak?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Vochtige Peuk doet het weer leuk
Dit wordt nog iets
Inderdaad vond het niks....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:26 schreef marky het volgende:
Weer zo fijn een stevig achtergrondkoortje erachter... als dat wegvalt brrrrr dan blijft er niets over.
Niet selectief lezen hequote:
Dank jequote:
Idols is ook alleen maar leuk door Idols.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:28 schreef Cee het volgende:
Mensen, wat ben ik blij dat ik voor dramatische programma's als Idols die ik moet volgen van mezelf, Fok! heb.
Dat vroeg ik mij ook al af!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:30 schreef Wilskracht het volgende:
Mag Asnat dat wel zeggen
Dat is echt genant om te horen, je moet iemand toch de vrijheid geven om iets te kiezen wat bij ze past...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:29 schreef amaranta het volgende:
Ah, ze kiezen het niet zelf??
Nou DAT mogen ze wel even wat beter uitleggen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:29 schreef Cee het volgende:
Hihi, Asnat verraadt even dat ze nul komma nul keuze krijgen en Gordon geeft haar nog de schuld daarvoor ook.
Gelijk de tv maar uitzet...wat stom voor gekauwde liedjesquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:30 schreef Liquidootje het volgende:
Hey! Hoe zit dat met liedjes kiezen?
Mogen ze zelf niet vrij kiezen, wat dom??![]()
Jawel, maar waarschijnlijk zingt een ander kandidaar haar favoriete nummer al.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:30 schreef Liquidootje het volgende:
Hey! Hoe zit dat met liedjes kiezen?
Mogen ze zelf niet vrij kiezen, wat dom??![]()
Dat is wel fucking smerig zeg. Als ze iemand eruit willen hebben, dan krijgt die persoon gewoon 5 liedjes die klote zijn om uit te kiezenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehehehehe hele gedachte achter de eigen keuze om zeep geholpen.
Dank Gordon![]()
Doet me gelijk aan Sandy denken dit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is wel fucking smerig zeg. Als ze iemand eruit willen hebben, dan krijgt die persoon gewoon 5 liedjes die klote zijn om uit te kiezen
mogen ze wel, maar blijkbaar in volgorde ofzo.. als iemand voor je je liedje kiest, dan kan het niet meer. volgens mij gaat het zo...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:30 schreef conleche het volgende:
OOOOh zie je wel, altijd al gedacht dat ze niet zelf mochten kiezen!!
Da's de adlip!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:32 schreef Svensational het volgende:
Ik hoor een niet zo prettige trilling in zijn stem.
Dat dus, ik voel een rel opkomen.. Gordon kennende laat ie het er niet bij zittenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is wel fucking smerig zeg. Als ze iemand eruit willen hebben, dan krijgt die persoon gewoon 5 liedjes die klote zijn om uit te kiezen
Ga je mond eens spoelenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:32 schreef Greys het volgende:
Woops, wat slecht zeg
Kom nou Nigel, ik gun het je zo!
Dat is het normaal gesproken ook. Nu dus nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:32 schreef conleche het volgende:Ik vind dat dus best een mooi nummer
Hé dat liedje is best lief hoor! Als Nigel het niet zingtquote:
Na 3 flessen wijn ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Hé dat liedje is best lief hoor! Als Nigel het niet zingt
1. Onjuistquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
*gorgel*
Je vond het WEL goed, of je gunt het hem NIET?
goed planquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:34 schreef Cee het volgende:
"Ik heb aan dat nummer een hekel"
aldus de gast die draken als 15 Miljoen Mensen heeft geschreven.
Dat ie het schreef is nog tot daaraan toe... maar dat ie het ook nodig vond om in te zingen is inderdaadquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:34 schreef Cee het volgende:
aldus de gast die draken als 15 Miljoen Mensen heeft geschreven.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:34 schreef Greys het volgende:
BVO loopt nu lallend midden op de weg?
Ja! Ik doe mee!quote:
Hij zong 't?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ie het schreef is nog tot daaraan toe... maar dat ie het ook nodig vond om in te zingen is inderdaad
Wat dacht je van de kandidaten zelfquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:34 schreef fayle het volgende:
Dus ze maken een lijst van kutnummers waaruit gekozen mag worden? Wie kiest er in vredesnaam??
Ze hebben wel alvast als de bruidegom aangekleedquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:35 schreef fayle het volgende:
Nigel heeft een mooie stem, maar móet hij persé altijd alles zo gedragen zingen alsof hij het bruidspaar toezingt?
Nee nu!quote:
quote:
Ik snap er helemaal niks meer vanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg, zijn wij nou zo a-muzikaal of klopt het daar niet![]()
het lijkt een beetje op kleding van de jaren 80quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:33 schreef TheVulture het volgende:
En wat geven ze die Nigel toch elke week voor kleren aan zeg
Ok! Ik schenk even een droge witte inquote:
PPOP. Possible Public Outing Prevented.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Zo, Nigel voelde zich eventjes ongemakkelijk.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat dacht je van de kandidaten zelf
Nederlands product hèquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:36 schreef Svensational het volgende:
WTF?
Dit is wel heel snel reclame!
Had het dan in het spoilertopic gedaan!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:37 schreef sbientje het volgende:
bas gaat trouwens radar love zingen, nu mag ik het vast wel verklappen
Dat zou eindelijk het moment zijn waarop hij kan laten zien dat hij wel kan zingen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:37 schreef sbientje het volgende:
Dat was een goede ingreep van de productie die door had dat de gemiddelde nederlander dit soort martelingen niet langer dan een kwartier aan een stuk door aan kan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:36 schreef Svensational het volgende:
WTF?
Dit is wel heel snel reclame!
Echt serieus, als ze tegen mij zouden zeggen: "Je moet zo'n rood strikje omdoen..da's leuk" dan had ik die rode strik om de snikkel van die kledinghomo gebonden zodat zijn eikel paars zag.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:36 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het lijkt een beetje op kleding van de jaren 80
neh, dan moet ik dat weer helemaal gaan zoekenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Had het dan in het spoilertopic gedaan!
Welke kans?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:36 schreef Greys het volgende:
BVO, grijp je kans!
And get your ass over here!
Ik houd mijn hart vast.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:37 schreef sbientje het volgende:
Bas mag van mij zijn mond lekker houden en aan die orgel slingerenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:37 schreef sbientje het volgende:
Boven je.quote:
Ik ookquote:
Gordon weet dat wel, hoor. Hij doet alsof hij van niks weetquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:39 schreef conleche het volgende:
Ik heb altijd al gevonden dat er heel onlogische keuzens werden gemaakt, die niet eens bij iemands stem pasten, ik denk zelfs dat die lijst waar ze uit kunnen kiezen heel klein is of zo en ik denk idd dat het met rechten heeft te maken. Gordon is een held als ie 't er niet bij laat zitten....
Het zou me niet eens verbazen weet jequote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:40 schreef Greys het volgende:
Ah, daar istie!
Nou, je was toch al bijna tot gayness bekeerden Nigel zoekt nog een 'you'
misschien heeft mijn zusje me wel voorgelogenquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt serieus, als ze tegen mij zouden zeggen: "Je moet zo'n rood strikje omdoen..da's leuk" dan had ik die rode strik om de snikkel van die kledinghomo gebonden zodat zijn eikel paars zag.
De afgelopen twee weken zijn er telkens de mensen uitgegaan die een uitgesproken opmerking maakten dus ik denk inderdaad exit Asnatquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen weet je![]()
Er zijn nu eenmaal weinig Nederlandstalige nummer bekend in het buitenland he?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:40 schreef Leigh het volgende:
Muziek van vaderlandse bodem en ze zingen allemaal Engels
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt serieus, als ze tegen mij zouden zeggen: "Je moet zo'n rood strikje omdoen..da's leuk" dan had ik die rode strik om de snikkel van die kledinghomo gebonden zodat zijn eikel paars zag.
Wat jammer dat al die Idols in zo'n keurslijf worden gedwongen en dat ook laten gebeuren
Exportquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:40 schreef Leigh het volgende:
Muziek van vaderlandse bodem en ze zingen allemaal Engels
BVO's flirtatie met de gay-sidequote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:41 schreef BVO het volgende:
[..]! Bijna, laten we het daar op houden
.
En lees de Blue Room eens terug, als ik had gewild had ik allang m'n slag kunnen slaan.
Daar moeten we toch wel wat tegen doen hoor, waardeloos als het daadwerkelijk zo is.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De afgelopen twee weken zijn er telkens de mensen uitgegaan die een uitgesproken opmerking maakten dus ik denk inderdaad exit Asnat
Nou DOE-DAT-DAN!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:41 schreef BVO het volgende:
[..]! Bijna, laten we het daar op houden
.
En lees de Blue Room eens terug, als ik had gewild had ik allang m'n slag kunnen slaan.
Hij met mij, lul. Ik flirt alleen met jou en Beauquote:
Jamai is dan ook echt een typetje valse nicht he.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Wat betreft die liedjeskeuze, er was toch ook ooit het verhaal van Hind die 'Feel' van Jamai had afgepakt.... vanaf dat moment was de liefde tussen die twee wel over
is total touch internationaal bekendquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:42 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Export
En het zijn ook nog drama nummers ook waaruit gekozen mag worden.
Flut thema
Er is toch wel iets leukers te vinden?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal weinig Nederlandstalige nummer bekend in het buitenland he?
wat wil je doen? Een boze brief schrijven?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Daar moeten we toch wel wat tegen doen hoor, waardeloos als het daadwerkelijk zo is.
Jup! In Frieslandquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is total touch internationaal bekend
Dat gaat Jerney niet overleven, dan springen echt alle hechtingen losquote:
2 Februari de boel in de brand stekenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:43 schreef roooosje het volgende:
[..]
wat wil je doen? Een boze brief schrijven?
Oh, Rock danquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gaat Jerney niet overleven, dan springen echt alle hechtingen los
Ik begrijp trouwens niet waarom ze er deze keer de nadruk op leggen dat het ook een hit moet zijn geweest in het buitenland. Bij de vorige editie was dat niet zo bij de ronde Nederlands product. Als je bijv. eens een kijkje neemt op de site van het Nederlands Popinstituut dan vind je genoeg prachtige nummers.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal weinig Nederlandstalige nummer bekend in het buitenland he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |