Ja héé zo makkelijk ben ik nietquote:
asbak?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Vochtige Peuk doet het weer leuk
Dit wordt nog iets
Inderdaad vond het niks....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:26 schreef marky het volgende:
Weer zo fijn een stevig achtergrondkoortje erachter... als dat wegvalt brrrrr dan blijft er niets over.
Niet selectief lezen hequote:
Dank jequote:
Idols is ook alleen maar leuk door Idols.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:28 schreef Cee het volgende:
Mensen, wat ben ik blij dat ik voor dramatische programma's als Idols die ik moet volgen van mezelf, Fok! heb.
Dat vroeg ik mij ook al af!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:30 schreef Wilskracht het volgende:
Mag Asnat dat wel zeggen
Dat is echt genant om te horen, je moet iemand toch de vrijheid geven om iets te kiezen wat bij ze past...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:29 schreef amaranta het volgende:
Ah, ze kiezen het niet zelf??
Nou DAT mogen ze wel even wat beter uitleggen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:29 schreef Cee het volgende:
Hihi, Asnat verraadt even dat ze nul komma nul keuze krijgen en Gordon geeft haar nog de schuld daarvoor ook.
Gelijk de tv maar uitzet...wat stom voor gekauwde liedjesquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:30 schreef Liquidootje het volgende:
Hey! Hoe zit dat met liedjes kiezen?
Mogen ze zelf niet vrij kiezen, wat dom??![]()
Jawel, maar waarschijnlijk zingt een ander kandidaar haar favoriete nummer al.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:30 schreef Liquidootje het volgende:
Hey! Hoe zit dat met liedjes kiezen?
Mogen ze zelf niet vrij kiezen, wat dom??![]()
Dat is wel fucking smerig zeg. Als ze iemand eruit willen hebben, dan krijgt die persoon gewoon 5 liedjes die klote zijn om uit te kiezenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehehehehe hele gedachte achter de eigen keuze om zeep geholpen.
Dank Gordon![]()
Doet me gelijk aan Sandy denken dit.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is wel fucking smerig zeg. Als ze iemand eruit willen hebben, dan krijgt die persoon gewoon 5 liedjes die klote zijn om uit te kiezen
mogen ze wel, maar blijkbaar in volgorde ofzo.. als iemand voor je je liedje kiest, dan kan het niet meer. volgens mij gaat het zo...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:30 schreef conleche het volgende:
OOOOh zie je wel, altijd al gedacht dat ze niet zelf mochten kiezen!!
Da's de adlip!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:32 schreef Svensational het volgende:
Ik hoor een niet zo prettige trilling in zijn stem.
Dat dus, ik voel een rel opkomen.. Gordon kennende laat ie het er niet bij zittenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is wel fucking smerig zeg. Als ze iemand eruit willen hebben, dan krijgt die persoon gewoon 5 liedjes die klote zijn om uit te kiezen
Ga je mond eens spoelenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:32 schreef Greys het volgende:
Woops, wat slecht zeg
Kom nou Nigel, ik gun het je zo!
Dat is het normaal gesproken ook. Nu dus nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:32 schreef conleche het volgende:Ik vind dat dus best een mooi nummer
Hé dat liedje is best lief hoor! Als Nigel het niet zingtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |