Reclame!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hatsikidee
Congo dacht ikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Ze zei in het filmpje dat de NL GGG in haar oor kietelt
Ze heeft zelf een apart accent.. waar komt ze ook alweer vandaan?
Oh ja, dat wou ik als TT doenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Moet ik ook even doen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
Vind het wel kut dat sven altijd weer een extra post doet met slotje. Dat is om te showen denk ik.
true maar in dit geval had ze het juist wel moeten doen omdat het liedje erom vraagt... dat rustige ingetogene mag ze voor een balad bewaren...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef dronkeykong het volgende:
Doet ze het eens niet hoog is het weer niet goed
Franstalig Congo geloof ik toch?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Dat is omdat ik dan niet weet dat het op slot isquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:16 schreef Liquidootje het volgende:
Vind het wel kut dat sven altijd weer een extra post doet met slotje. Dat is om te showen denk ik.
Congo is dan ook een Franse kolonie geweest als mijn geschiedenis me niet in de steek laatquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah, ik hoor een soort frans accent.
Gelukkig geen pijn in oor.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:17 schreef conleche het volgende:
Ik vond het helemaal niet slecht, maar niet heel bijzonder. Wel heel fijn dat ze dit keer niet zo gilde!
Als ze dat nummer ook als intro en leader-stukjes gebruiken, dan kan je er wel vanuitgaan dat niemand dat gaat zingenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:17 schreef Riparius het volgende:
[..]
Vreselijk uitgekauwd nummer. Ik hoop niet dat iemand dat vanavond gaat doen.
Deels Frankrijk, deels (grootste stuk) was kolonie van België.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Congo is dan ook een Franse kolonie geweest als mijn geschiedenis me niet in de steek laat
Doorgestoken kaart is het toch wel jahquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:19 schreef roooosje het volgende:
Ik vond het wel leukig, maar niet heel, heel erg tof. Die John en Erik ook tegen elkaar toen Nathalie die hoge noot nog eens een keer deed. ' Nee, dat wastie ook niet, hoor '. Volgens mij zijn zij Nathalie een beetje beu..
Ja!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:18 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja. Had ze beter iets van Wende Snijders of zo kunnen doen
Begonnen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:20 schreef sbientje het volgende:
pffft, wat duurt lang altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |