quote:
Dat kun je toch gewoon terug zetten?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:36 schreef Deansensitized het volgende:
Ja man, Wiki is leeg
[..]
[ afbeelding ]
Jepquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wooopss.. was het mijn post die hem volmaakte? [afbeelding]
daar hoor je als goede Stage SC-er op te letten MandarijnTjuHhquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wooopss.. was het mijn post die hem volmaakte?
Doe even danquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat kun je toch gewoon terug zetten?
Haal 'm maar uit mijn post.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb die text daarvan niet
ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:38 schreef crossover het volgende:
Wie gaat er vanavond keihard zuipen?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jep
Volgende keer even nieuwe starten dan, ok?
Ik was niet echt aan t oplettenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar hoor je als goede Stage SC-er op te letten MandarijnTjuHh![]()
Ikke nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:38 schreef crossover het volgende:
Wie gaat er vanavond keihard zuipen? [afbeelding]
Yeahquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik![]()
![]()
Geeft niksquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
[..]
Ik was niet echt aan t opletten [afbeelding]
Why notquote:
ik ga richting Nijmegenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Yeah
Ik ookmaar helmond, dat valt dan weer wel tegen
Nooit uit geweest. Wel mooie stadquote:
Pleur maar even in de Wikiquote:
Geen levenquote:
Dan moet ik me eerst aanmelden?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Pleur maar even in de Wiki [ afbeelding ]
Ga er dan ergens een zoekenquote:
Druk mee bezig, maar schiet niet echt opquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Ga er dan ergens een zoeken [afbeelding]
Goed bezigquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb trouwens verjaardag van mijn zus vanavond, en vanaf 0:00 is mijn vader jarig.
En ik heb besloten niet geheel te stoppen met drinken, maar wel minder te drinken. Dus ik ga wel wat biertjes drinken, maar niet 'keihard zuipen'. Gisteren ook gedaan en dat is prima bevallen.
Dat heb je in Friesland, voor je weer een mens tegen komt ben je enkele kilometers verder. Daar kun je natuurlijk geen sociaal leven opbouwen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Druk mee bezig, maar schiet niet echt op [ afbeelding ]
Dat vierde ik dus steeds met keihard zuipen. Voor ik het wist werd ik juist armer door het stoppen met roken, zuipen is duurder dan roken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:46 schreef crossover het volgende:
Oh trouwens, ik ben al meer dan een week gestopt met roken
Hoe gaan we dit vieren?
Metal, koud bier en naakte wijven!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:46 schreef crossover het volgende:
Oh trouwens, ik ben al meer dan een week gestopt met roken [afbeelding]
Hoe gaan we dit vieren? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat heb je in Friesland, voor je weer een mens tegen komt ben je enkele kilometers verder. Daar kun je natuurlijk geen sociaal leven opbouwen. [afbeelding]
Ik ga weer beginnen, zo wil ik ook nog een keer vieren dat ik ruim een week gestopt ben. Dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Metal, koud bier en naakte wijven! [ afbeelding ]
Je bleef het maar vieren?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat vierde ik dus steeds met keihard zuipen. Voor ik het wist werd ik juist armer door het stoppen met roken, zuipen is duurder dan roken.
Ga je even zorgen dat je in 2008 op Waldrock speelt? Dan kom ik kijken.quote:
Puik planquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Metal, koud bier en naakte wijven! [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga weer beginnen, zo wil ik ook nog een keer vieren dat ik ruim een week gestopt ben. Dat heb ik gemist.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Je bleef het maar vieren? [afbeelding]
Ik vind het zo fijn dat ik er totaal geen behoefte meer aan heb [afbeelding] en dat er veel geur en smaak terugkomt [afbeelding]
Haha, doe mijn uiterste bestquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga je even zorgen dat je in 2008 op Waldrock speelt? Dan kom ik kijken.
Elk weekend weer. En doordeweeks ook als het even kon. Zelfs in tentamenperiodes zat ik rustig tot 3:00 te zuipen om de dag erna om 9:00 een tentamen Recht te maken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Je bleef het maar vieren?
Ik vind het zo fijn dat ik er totaal geen behoefte meer aan heben dat er veel geur en smaak terugkomt
Vorig jaar, kan ook 2 jaar terug zijn, won er nog een Friese Thrash band een wedstrijd van InHolland volgens mij. Die hebben ook eens hier in Schagen opgetreden. Leuk bandje. Ben alleen de naam kwijt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, doe mijn uiterste best
Zijn nogal wat bandjes hier, dus weet het zo ook nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vorig jaar, kan ook 2 jaar terug zijn, won er nog een Friese Thrash band een wedstrijd van InHolland volgens mij. Die hebben ook eens hier in Schagen opgetreden. Leuk bandje. Ben alleen de naam kwijt. [afbeelding]
Dat is een goed begin.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Puik plan![]()
* crossover zet machine head op
Dat is wel veel van het goede jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Elk weekend weer. En doordeweeks ook als het even kon. Zelfs in tentamenperiodes zat ik rustig tot 3:00 te zuipen om de dag erna om 9:00 een tentamen Recht te maken.
Hoe ik destijds tentamens haalde, het is me soms een raadsel.
Inderdaad! Machine Headquote:
Voor mij begint het netquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend is alweer bijna voorbij
Het is ook nergens te vinden. Kutsites van InHolland.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zijn nogal wat bandjes hier, dus weet het zo ook niet
shit happensquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Voor mij begint het net
Vandaag gewerkt
Nou ja, ik vond het een leuk bandje. En de jury blijkbaar ook, had ook niet verwacht dat een thrash metal band zou winnen.quote:
Komt omdat ik er benquote:
Ja, zo denk ik er ook over, maar toch verbaasde het me wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:02 schreef Deansensitized het volgende:
Maarja, als het maar een goeie band is toch?
Hoe het er staat, samenspel, technisch in orde...
Ja, het gaat weer lekker hard.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn post verschijnt in MyAT niet als laatste post in het topic. Nu denk ik steeds dat crossover iets gepost heeft na mij, maar dat is helemaal niet zo.
Geen idee, was dat zo?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hebben ze daar niet nog een prijs mee gewonnen laatst?
Beetje oude tempo hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat gaat dat weer snel hier [afbeelding]
Joah, het is inderdaad niet echt een mainstream muziekstijlquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, zo denk ik er ook over, maar toch verbaasde het me wel.
Nee, ze zijn genomineerd voor een Grammy, uitreiking in februari.quote:
Was gezelligquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nouja ik ga weerTot morgen of maandag!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nouja ik ga weer [afbeelding] Tot morgen of maandag!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, ze zijn genomineerd voor een Grammy, uitreiking in februari.
Doei.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nouja ik ga weerTot morgen of maandag!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, ze zijn genomineerd voor een Grammy, uitreiking in februari.
Ja, keer of 4 inmiddels. Geweldige liveband.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:11 schreef crossover het volgende:
[..]cool!
Heb je ze ooit live gezien?
Ja, Fields Of Rock, 2005quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:11 schreef crossover het volgende:
[..]
[afbeelding] cool!
Heb je ze ooit live gezien?
Ik baal er nog van dat ik toen nog even Sabbath ben gaan kijken. En dat ze in 2007 met pech langs de Autobahn stonden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, Fields Of Rock, 2005
Een van de beste optredens die ik ooit gezien heb
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga zo Theo Maassen kijken [afbeelding]
tot morgen allemaal [afbeelding]
MH was zoveel better dan Sabbathquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik baal er nog van dat ik toen nog even Sabbath ben gaan kijken. En dat ze in 2007 met pech langs de Autobahn stonden.
In 2003 ben ik voor ze naar Den Bosch afgereisd en om maar niks te missen ook maar de hele nacht gebleven, laatste trein gemist, eind november. Dat was mijn eerste MH-concert. Daarna in 2004 in de Melkweg, 2005 FoR, 2007 HMH.
En als ze weer komen, ben ik er gewoon weer bij.
Ja, Ned1, ik ga 'm ook kijken.quote:
Welke?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[afbeelding] op Nederland 1 om 20:25 uur
Cool, ik hoor net dat de dvd-recorder geprogrammeerd is, ik kijk het dus morgen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]op Nederland 1 om 20:25 uur
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Cool, ik hoor net dat de dvd-recorder geprogrammeerd is, ik kijk het dus morgen.
En dat had ik natuurlijk al lang kunnen zien aankomen, maar ja, ik wil er gewoon bij zijn als Ozzy dood neervalt op het podium, en die kans is altijd aanwezig.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
MH was zoveel better dan Sabbath
Ik zou alvast iets apart zetten.quote:Ik wil er volgende keer ook heen, hopen dat ik dan geld heb
Doei.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben er nu echt vandoor. [afbeelding]
Eerst sparen voor PinkPopquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En dat had ik natuurlijk al lang kunnen zien aankomen, maar ja, ik wil er gewoon bij zijn als Ozzy dood neervalt op het podium, en die kans is altijd aanwezig. [afbeelding]
Maar ja, heb wel een deel van MH gezien.
[..]
Ik zou alvast iets apart zetten. [afbeelding]
Pinkpop? Waarom?quote:
Foo Fighters, Rage Against The Machine en.... METALLICA!!quote:
Rock am Ring!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Foo Fighters, Rage Against The Machine en.... METALLICA!! [ afbeelding ]
Maar Rock am Ring heeft ook Nightwish en Motorhead al op de site staan.quote:
Haha, inderdaad netjes van jequote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar Rock am Ring heeft ook Nightwish en Motorhead al op de site staan.
Ik denk dat ik daar heen ga dit jaar. Niet voor Motorhead trouwens, dat vind ik bagger. Maar ik wil wel graag eens naar het buitenland weer voor een festival, dat is alweer 6 jaar geleden (en ik zeg niks over Friesland, netjes he? [afbeelding]).
Nieuwe zangeres is ook wel goed hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nightwish was altijd wel tof, of dat met nieuwe zangeres ook zo is weet ik nog niet. Nightwish heb ik trouwens ook wel vrij vaak live gezien, altijd erg goed.
Motorhead probeert volgens mij op zo veel mogelijk festivals waar ik aanwezig ben te spelen. En het lukt ze aardig.
Ik verwacht Metallica niet op Waldrock.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:51 schreef Deansensitized het volgende:
Hoop stiekem dat Metallica op Wâldrock komt
Verder hangt het er vanaf wat daar nog allemaal komt.
Waarom geen Fields?
Voorrondes zijn toch allang geweest?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:52 schreef Loontjah het volgende:
Ben idols aan het kijken.
Met een glaasje wijn is het nog leuker.
Al die amateurtjes uitlachen, damn wat vals !
Daarom, trouwen doe je ook niet iedere keer, en om dat nou te verplaatsen vanwege een festivalletje....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik verwacht Metallica niet op Waldrock. [afbeelding]
Niet naar Fields omdat een vriend van me die vrijdag gaat trouwen. Terwijl hij volgens mij anders ook gewoon naar Fields was gegaan, maar ja, jammer dan. Prioriteiten en er zijn genoeg festivals.
Ik zit een beetje achter de pc terwijl de visite beneden binnen stroomt. En hoe meer mensen er zitten, des te minder zin heb ik om erbij te gaan zitten. Maar ja, ik moet zo toch maar eens mijn gezicht laten zien.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:54 schreef Trigalti het volgende:
Ik wilde vanavond uit.. maar Arjan heeft er van af gezien
Nu heb ik dus helemaal niets te doen..
Ik verwachtte ze eigenlijk op Fields, daar kunnen ze na de bezoekersaantallen van vorig jaar wel een grote publiekstrekker gebruiken. Ben benieuwd wat ze daar neer gaan zetten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:55 schreef Deansensitized het volgende:
Ik verwacht ze er ook niet hoor
Maar men blijft hopen.
Ik wil ook wel komen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zit een beetje achter de pc terwijl de visite beneden binnen stroomt. En hoe meer mensen er zitten, des te minder zin heb ik om erbij te gaan zitten. Maar ja, ik moet zo toch maar eens mijn gezicht laten zien.
Ja.. maar dit is ook fucking valsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Voorrondes zijn toch allang geweest?
Geloof me, dat wil je niet.quote:
Ow ok..quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ow ok..
Gisteravond trouwens feestje gehad..
Komt er aant einde vant feest zon zatte 40er naar me toe:
Ik vind jou zo'n lekkere jongen, je doet je werk altijd goed in de PLUS, vond het zo fijn dat je er was vanavond.. Kust ze me 3 keer vol op mijn wangen..
WTF? Ik ken die vrouw niet eens!
Tsja, dat zou kunnen.quote:
film op tv kijken is echt ftl.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:57 schreef PieterBas het volgende:
Film avondje op de tv.. Eerst Back To The Future 3 gekeken en daarna Lord of the rings: two towers gekeken.. Tijdens de laatste film propte er zelfs 6 reclameblokken in
Oh ja, het was op TV4
Hij is dichtquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
film op tv kijken is echt ftl.
check dit topic
kan je een topic van je eigen sluiten?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:08 schreef Trigalti het volgende:
Ow ok..
Gisteravond trouwens feestje gehad..
Komt er aant einde vant feest zon zatte 40er naar me toe:
Ik vind jou zo'n lekkere jongen, je doet je werk altijd goed in de PLUS, vond het zo fijn dat je er was vanavond.. Kust ze me 3 keer vol op mijn wangen..
WTF? Ik ken die vrouw niet eens! [afbeelding]
Verras ons!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:12 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben BTW zo happy met mijn fotocamera die ik weer terug heb.
Daarom ga ik speciaal voor jullie een foto maken.
Jullie mogen bepalen wat er op moet komen staan.
Wel mogelijke dingen, en geen Danny's hoekje stuff.
Kom maar op [afbeelding]
Be that as it may, maar ik wil zo graag Metallica nog eens zien, vandaar. Wellicht ga ik dan ook alleen die dag dag zij spelen, scheelt toch weer paar euro. Maar als er nog wat goede bands bij komen ga ik wellicht ook het hele weekend.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:02 schreef KaheemSaid het volgende:
@dean, zonde dat je naar pinkpop gaa, zo goedf moet dat niet greregeld zijn,
quote:Op zondag 6 januari 2008 12:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Kloten studie, kloten opdracht [afbeelding]
Heb ik pas net gedaanquote:Op zondag 6 januari 2008 12:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga anders even met de hond wandelen, even lekker uitwaaien, kop weer leeg. Kan je dan weer fris verder
Werkt altijd of ff lekker sportenquote:Op zondag 6 januari 2008 12:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga anders even met de hond wandelen, even lekker uitwaaien, kop weer leeg. Kan je dan weer fris verder
Dat kan ookquote:Op zondag 6 januari 2008 12:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb ik pas net gedaan [afbeelding]
Oplossing: f*ck opdracht.. ben ander vak gaan lezen.
Zie morgen wel weer verder.
Dat kan ook opluchtenquote:Op zondag 6 januari 2008 12:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dank je
Sorry voor mijn geklaag, soms is het ff nodig
Klagen is leuk tochquote:Op zondag 6 januari 2008 12:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dank je
Sorry voor mijn geklaag, soms is het ff nodig
Nou daarom, en wij hebben een dikke huid hoor, kunnen wel wat geklaag hebbenquote:Op zondag 6 januari 2008 12:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou leuk is het niet.. maar soms wel ff een opluchting inderdaad [afbeelding]
Ken jij Pieters groepsgenoten?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jaa die groepsgenoten ken ik ook.. erg irritant
Neequote:Op zondag 6 januari 2008 13:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ken jij Pieters groepsgenoten?
1 Zweedse die het vertikt om te reageren... en 2 Russische meiden, waarvan 1 haar werk goed doet en die andere kan niet aan het verslag werken.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar heb wel ervaring met irritante groepsgenoten !
quote:Op zondag 6 januari 2008 13:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
1 Zweedse die het vertikt om te reageren... en 2 Russische meiden, waarvan 1 haar werk goed doet en die andere kan niet aan het verslag werken.
Bah erger je je daar nooit aan, dat je altijd zo op je geld zit? Wil je niet liever het er een keer echt van nemen.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:25 schreef Deansensitized het volgende:
Be that as it may, maar ik wil zo graag Metallica nog eens zien, vandaar. Wellicht ga ik dan ook alleen die dag dag zij spelen, scheelt toch weer paar euro. Maar als er nog wat goede bands bij komen ga ik wellicht ook het hele weekend.
Maar ik heb dan een vaste baan, dus dan zit Wâldrock er misschien ook nog wel in
quote:Do waanst dysels in rike man
mar libbest net, sitst op ’e pong
it wurdt foar dy in lijensgong
do krijst der krupsjes fan
tefolle potsje is net goed
en ’t hâld dy wier net út ’e noed
want as dyn sûnens dy ferlit
wat is dan dyn besit?
Inderdaad.. ik zou zo ook niet kunnen leven, iedere dag bij alles aan mijn geld denken.. brrrquote:Op zondag 6 januari 2008 13:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Bah erger je je daar nooit aan, dat je altijd zo op je geld zit? Wil je niet liever het er een keer echt van nemen.
Ja, dat lijkt me geweldig, maar als je geen geld hebt kan het nietquote:Op zondag 6 januari 2008 13:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Bah erger je je daar nooit aan, dat je altijd zo op je geld zit? Wil je niet liever het er een keer echt van nemen.
Doe het liever ook niet, maar is nu even niet anders. Zoals ik zei, zal de komende tijd ook nog wel even zo blijven.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:57 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik zou zo ook niet kunnen leven, iedere dag bij alles aan mijn geld denken.. brrr
Berg die boeken dan maar weer opquote:Op zondag 6 januari 2008 13:58 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ondertussen kijk ik ffies naar Lakeside.
Zie je het voor je:
- Fok aan
- Msn aan
- Studieboeken voor me
- Lakeside op tv
[afbeelding]
Ik ben ook maar student en heb ook niet veel geld om handen, maar ik leef toch heel anders. Ieder natuurlijk zijn eigen, maar ik denk dat jij het het liefst ook wel goed controlleerd of niet?quote:Op zondag 6 januari 2008 13:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me geweldig, maar als je geen geld hebt kan het niet [ afbeelding ]
Voordat ik het er echt van kan en ga nemen zijn we wel een paar jaar verder denk ik hoor.
[..]
Doe het liever ook niet, maar is nu even niet anders. Zoals ik zei, zal de komende tijd ook nog wel even zo blijven.
Ik kijk alleen Lakeside, anders niet.quote:Op zondag 6 januari 2008 13:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Berg die boeken dan maar weer op
Vind Darts kijken maar saai eigenlijk
Doe het liever zelf.
inderdaad alles went na verloop van tijd, maar dat is inderdaad geen argument om iets dan ook maar te doenquote:Op zondag 6 januari 2008 14:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Theo Maassen zegt over wennen:
Dat went zo! Dat is toch geen argument?
Ik weet zeker dat als je elke morgen heel consequent een deegroller in je poepgaatje probeert te proppen dat het op geven moment ook gaat wennen, maar dat is toch geen reden om het dan ook te doen??
Ja sorry cabaretiers quoten is niet echt cool
Wel als het Theo Maassen isquote:Op zondag 6 januari 2008 14:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Darts kijken is gewoon saai, ik vind het ook geen sport...quote:Op zondag 6 januari 2008 13:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Berg die boeken dan maar weer op
Vind Darts kijken maar saai eigenlijk
Doe het liever zelf.
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Darts kijken is gewoon saai, ik vind het ook geen sport...
Darts kijken tijdens je examenfeest is alles behalve saai.
Meisje 1 is zeer goed bevriend met meisje 2, net als meisje 1 was meisje 2 zwaar onder invloed van een aantal alcoholische versnapperingen. Meisje 1 was even buiten. Meisje 2 wou ook darten en zei, ik weet iets leuks en pakt een foto van meisje 1 en hangt deze foto op het dartbord. Precies op het moment dat de dartpijl in het foto belandt, komt meisje 1 binnen en toen hadden meisje 1 en 2 ruzie op het examenfeest..
Krezipquote:Op zondag 6 januari 2008 14:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik Krezip, maar dat mag ik zeker niet zeggen he?
Zit wat in, maar als er geen andere mogelijkheid is op het momentquote:Op zondag 6 januari 2008 14:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Theo Maassen zegt over wennen:
Dat went zo! Dat is toch geen argument?
Ik weet zeker dat als je elke morgen heel consequent een deegroller in je poepgaatje probeert te proppen dat het op geven moment ook gaat wennen, maar dat is toch geen reden om het dan ook te doen??
Ruzie zuigtquote:Op zondag 6 januari 2008 14:35 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vind niks aan ruzie !
Welke band wil je dit jaar nog meer zien Dean? En jij Angel?
Ik heb in 2007 Vader vrij vaak gezien, blijf ik ook altijd een mooie band vinden!
Tuurlijk wel!quote:Op zondag 6 januari 2008 14:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik Krezip, maar dat mag ik zeker niet zeggen he?
Ook niet gewoon wat bandjes kijken in je lokale kroeg/zaal?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga dit jaar naar geen één band/artiest. [afbeelding]
Ben wel van plan om naar de musical van Ciske de Rat te gaan [afbeelding]
quote:Op zondag 6 januari 2008 14:49 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ook niet gewoon wat bandjes kijken in je lokale kroeg/zaal?
Om bandjes te kijkenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[afbeelding], Heb niets te zoeken in een kroeg. Dus zou niet weten waarom ik daarheen zou gaan. [afbeelding]
Komen hier niet zoveel bandjes waarvan je de muziek wilt horenquote:
Fragmentquote:Op zondag 6 januari 2008 15:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wie zijn dat? [ afbeelding ]
Klinkt goed!
precies, dat is iddquote:Op zondag 6 januari 2008 15:12 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, inderdaad, dat is dan ook weer niks...
Wat gewone dingen, werktijden, beetje over het bedrijf, wat je werkzaamheden worden, zulk soort dingenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Die man van mijn stage heeft ook nog gebeld trouwens. We hebben voor de 21e afgesproken om de laatste dingetjes door te spreken [afbeelding]
Iemand nog tips waar ik om moet denken?
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:30 schreef KaheemSaid het volgende:
geld eisen, leaseauto, veel vrije dagen, vragen of drugs en alcoholgebruik onder werktijd mag etc.
Als ze hier mee allemaal akkoord gaan, dan heb je toch echt een superstagequote:Op zondag 6 januari 2008 15:30 schreef KaheemSaid het volgende:
geld eisen, leaseauto, veel vrije dagen, vragen of drugs en alcoholgebruik onder werktijd mag etc.
Naja, maar biertje onder werktijd, zo tegen het eind van de vrijdagmiddag...quote:Op zondag 6 januari 2008 16:44 schreef KaheemSaid het volgende:
drugs lijkt me kut!
En dan na de tijd met teveel drank op, in de auto, naar huis. Wat heb ik dat vaak zien gebeuren en wat slecht.quote:Op zondag 6 januari 2008 16:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, maar biertje onder werktijd, zo tegen het eind van de vrijdagmiddag...
Hallo Missquote:Op zondag 6 januari 2008 21:00 schreef miss-scofield het volgende:
Dag allemaal!!
Daar ben ik weer
Vakantie was super!!!! Iedereen is nog heel... Vriendlief wel gevallen op zijn neus, niets gebroken, alleen ernstig beschadigd...dus nu wat mooie littekens erbij, maar die zullen nog wel verdwijnen!
Oh, ook nog ingebroken in onze 'locker'.... Ski's gejat, 5 snowboards laten staan. Dat was wel vreemd. Ski's hadden we gehuurd, waren helemaal nieuw...dus moesten 450 euro betalen.... hopen dat we alles terugkrijgen van de verzekering! Overigens waren er in 5 hokjes ingebroken die nacht.....en de volgende nacht in de receptie. Niet echt veilig dus
Hoe is het hier?
Ik mag morgen weer beginnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op mijn oude werk dronken we vrijdags of zaterdags nog wel eens een biertje, omdat ik de hele dag in de hitte had gewerkt, ging ik zwaar slingerend naar huis. Wel op de fiets natuurlijk... dat was ook meteen de laatste keer..quote:Op zondag 6 januari 2008 18:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
En dan na de tijd met teveel drank op, in de auto, naar huis. Wat heb ik dat vaak zien gebeuren en wat slecht.
Down - Rehab
Hey PB!!quote:Op zondag 6 januari 2008 23:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo Miss
Dat is inderdaad wel vreemd, als er meer gejat is dan kan de verzekeraar niet het op onvoorzichtigheid gooien
Ik zit weer in Zweden, voor nog maar 2 weekjes en veel plezier morgen
De wat?quote:Op maandag 7 januari 2008 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
Asperientje nemen Siebren... op een kop soep ofzo.
Moet ej dat niet afstemmen met je stagebedrijf en onderwijsinstelling?quote:Op maandag 7 januari 2008 09:35 schreef Trigalti het volgende:Goedemorgen..!!
Nu dan toch maar aan mijn stageverslag beginnen.. al weet ik nog steeds niet waarover
Nope... moet een bepaald onderwerp pakken.. en daar een verslag over maken.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:41 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Moet ej dat niet afstemmen met je stagebedrijf en onderwijsinstelling?
Deanquote:Op maandag 7 januari 2008 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
Wie maakt er nou een nieuw Stage SC topic op een zaterdag, ná werktijd...
Komt toch wel goed...quote:Op maandag 7 januari 2008 10:20 schreef Loontjah het volgende:
Van de ene kant ben ik zenuwachtig omdat ik prestatieangst heb.
Maar van de andere kant, weet ik stiekum al dat ik voor 80% al geslaagd ben.
Hopelijk straks niet te veel zelfvertrouwen
de drang naar prestatie kan behoorlijk killing zijnquote:Op maandag 7 januari 2008 10:20 schreef Loontjah het volgende:
Van de ene kant ben ik zenuwachtig omdat ik prestatieangst heb.
Maar van de andere kant, weet ik stiekum al dat ik voor 80% al geslaagd ben.
Hopelijk straks niet te veel zelfvertrouwen
Wtf? Carnaval is pas over drie weken ofzo...quote:Op maandag 7 januari 2008 10:25 schreef Trigalti het volgende:
* Trigalti mompelt iets over carnaval en zuipen voor werktijd..
Heb het over vorig jaar...quote:Op maandag 7 januari 2008 10:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wtf? Carnaval is pas over drie weken ofzo...
Nee, als ik er problemen mee had, had ik in het weekend toch niet zitten posttenquote:
PB ik herken je nu pas...quote:Op maandag 7 januari 2008 10:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, als ik er problemen mee had, had ik in het weekend toch niet zitten postten![]()
Dank jequote:Op maandag 7 januari 2008 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
PB ik herken je nu pas...![]()
Hip nieuw UI zeg
Daar doen wij hier aan jaquote:Op zondag 6 januari 2008 16:46 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, maar biertje onder werktijd, zo tegen het eind van de vrijdagmiddag...
Omdat een paar mensen hun kerstpakket niet op hadden gehaald, waren er nog een heleboel flessen wijn overquote:Op maandag 7 januari 2008 10:32 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Daar doen wij hier aan ja![]()
![]()
Als het 4u is pakken we altijd wat flesjes bier en chips enzo
Was ook tegen Host bedoeld hoorquote:Op maandag 7 januari 2008 10:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, als ik er problemen mee had, had ik in het weekend toch niet zitten postten![]()
Klopt, vanaf 0,9 promile volgens mij. Maar zolang je bij ons niet op de grote kanalen danwel de grote meren (Heeger- en Snekermeer) komt dan word je toch niet gecontrolleerd. Verder haalt mijn bootje op top nog geen 25 km/h en meestal vaar je nog een stuk langzamer, dus onveilig is het ook niet echt!quote:
quote:
Friesland hèquote:
We hebben een vaart... maar in hoeverre je daarin kan varen...quote:
Ja maar bedoelt ze dat altijd leuk cynisch of nietquote:Op maandag 7 januari 2008 10:59 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ze is op school een project aan het doen![]()
Mij is daar nog nooit vaarwater opgevallen, zo is het ook al weerquote:Op maandag 7 januari 2008 11:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
We hebben een vaart... maar in hoeverre je daarin kan varen...
Oké, nou mooi dat je je ermee vermaakt. Meestal krijg je met verslagen van mensen gezeur over zaken als vreemde beoordelingen, niet werkende groepsgenoten en nog veel meer.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Uhm wat is er zo moeilijk?
Ik ben aan het projecten op school. Verslagen afmaken etc.
Hhaa, ja, dat kloptquote:Op maandag 7 januari 2008 11:02 schreef KaheemSaid het volgende:
Mij is daar nog nooit vaarwater opgevallen, zo is het ook al weer
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 11:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Eer ik, goeiemorgen. Net uit bed jongen?
Ik was ook een beetje sarcastischquote:Op maandag 7 januari 2008 11:06 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oké, nou mooi dat je je ermee vermaakt. Meestal krijg je met verslagen van mensen gezeur over zaken als vreemde beoordelingen, niet werkende groepsgenoten en nog veel meer.
Voor kaheem is het niet een goed idee op school met verslagen bezig te zijn, ik werk verweg het best alleen in een kamer
Vertel, wat is er aan de hand !quote:Op maandag 7 januari 2008 11:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik was ook een beetje sarcastisch
Enige tip die ik heb: Doe alsof het vrienden van je zijn, niet te geforceerd praten.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:24 schreef Loontjah het volgende:
Iemand nog laatste tips?
Ik heb geen spiekbriefje gemaakt, vind dat het zo ook wel moet lukken.
Ik heb wel zin in stage jaquote:Op maandag 7 januari 2008 11:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vertel, wat is er aan de hand !
Heb je al zin in stage KIWI? Ik niet meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |