Vorig jaar, kan ook 2 jaar terug zijn, won er nog een Friese Thrash band een wedstrijd van InHolland volgens mij. Die hebben ook eens hier in Schagen opgetreden. Leuk bandje. Ben alleen de naam kwijt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, doe mijn uiterste best
Zijn nogal wat bandjes hier, dus weet het zo ook nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Vorig jaar, kan ook 2 jaar terug zijn, won er nog een Friese Thrash band een wedstrijd van InHolland volgens mij. Die hebben ook eens hier in Schagen opgetreden. Leuk bandje. Ben alleen de naam kwijt. [afbeelding]
Dat is een goed begin.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Puik plan![]()
* crossover zet machine head op
Dat is wel veel van het goede jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:51 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Elk weekend weer. En doordeweeks ook als het even kon. Zelfs in tentamenperiodes zat ik rustig tot 3:00 te zuipen om de dag erna om 9:00 een tentamen Recht te maken.
Hoe ik destijds tentamens haalde, het is me soms een raadsel.
Inderdaad! Machine Headquote:
Voor mij begint het netquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend is alweer bijna voorbij
Het is ook nergens te vinden. Kutsites van InHolland.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zijn nogal wat bandjes hier, dus weet het zo ook niet
shit happensquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Voor mij begint het net
Vandaag gewerkt
Nou ja, ik vond het een leuk bandje. En de jury blijkbaar ook, had ook niet verwacht dat een thrash metal band zou winnen.quote:
Komt omdat ik er benquote:
Ja, zo denk ik er ook over, maar toch verbaasde het me wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:02 schreef Deansensitized het volgende:
Maarja, als het maar een goeie band is toch?
Hoe het er staat, samenspel, technisch in orde...
Ja, het gaat weer lekker hard.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijn post verschijnt in MyAT niet als laatste post in het topic. Nu denk ik steeds dat crossover iets gepost heeft na mij, maar dat is helemaal niet zo.
Geen idee, was dat zo?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hebben ze daar niet nog een prijs mee gewonnen laatst?
Beetje oude tempo hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat gaat dat weer snel hier [afbeelding]
Joah, het is inderdaad niet echt een mainstream muziekstijlquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, zo denk ik er ook over, maar toch verbaasde het me wel.
Nee, ze zijn genomineerd voor een Grammy, uitreiking in februari.quote:
Was gezelligquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nouja ik ga weerTot morgen of maandag!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nouja ik ga weer [afbeelding] Tot morgen of maandag!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, ze zijn genomineerd voor een Grammy, uitreiking in februari.
Doei.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nouja ik ga weerTot morgen of maandag!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, ze zijn genomineerd voor een Grammy, uitreiking in februari.
Ja, keer of 4 inmiddels. Geweldige liveband.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:11 schreef crossover het volgende:
[..]cool!
Heb je ze ooit live gezien?
Ja, Fields Of Rock, 2005quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:11 schreef crossover het volgende:
[..]
[afbeelding] cool!
Heb je ze ooit live gezien?
Ik baal er nog van dat ik toen nog even Sabbath ben gaan kijken. En dat ze in 2007 met pech langs de Autobahn stonden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, Fields Of Rock, 2005
Een van de beste optredens die ik ooit gezien heb
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga zo Theo Maassen kijken [afbeelding]
tot morgen allemaal [afbeelding]
MH was zoveel better dan Sabbathquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik baal er nog van dat ik toen nog even Sabbath ben gaan kijken. En dat ze in 2007 met pech langs de Autobahn stonden.
In 2003 ben ik voor ze naar Den Bosch afgereisd en om maar niks te missen ook maar de hele nacht gebleven, laatste trein gemist, eind november. Dat was mijn eerste MH-concert. Daarna in 2004 in de Melkweg, 2005 FoR, 2007 HMH.
En als ze weer komen, ben ik er gewoon weer bij.
Ja, Ned1, ik ga 'm ook kijken.quote:
Welke?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[afbeelding] op Nederland 1 om 20:25 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |