quote:
Dat kun je toch gewoon terug zetten?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:36 schreef Deansensitized het volgende:
Ja man, Wiki is leeg
[..]
[ afbeelding ]
Jepquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wooopss.. was het mijn post die hem volmaakte? [afbeelding]
daar hoor je als goede Stage SC-er op te letten MandarijnTjuHhquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:36 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wooopss.. was het mijn post die hem volmaakte?
Doe even danquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat kun je toch gewoon terug zetten?
Haal 'm maar uit mijn post.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:38 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb die text daarvan niet
ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ikquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:38 schreef crossover het volgende:
Wie gaat er vanavond keihard zuipen?
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jep
Volgende keer even nieuwe starten dan, ok?
Ik was niet echt aan t oplettenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar hoor je als goede Stage SC-er op te letten MandarijnTjuHh![]()
Ikke nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:38 schreef crossover het volgende:
Wie gaat er vanavond keihard zuipen? [afbeelding]
Yeahquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik![]()
![]()
Geeft niksquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
[..]
Ik was niet echt aan t opletten [afbeelding]
Why notquote:
ik ga richting Nijmegenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Yeah
Ik ookmaar helmond, dat valt dan weer wel tegen
Nooit uit geweest. Wel mooie stadquote:
Pleur maar even in de Wikiquote:
Geen levenquote:
Dan moet ik me eerst aanmelden?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Pleur maar even in de Wiki [ afbeelding ]
Ga er dan ergens een zoekenquote:
Druk mee bezig, maar schiet niet echt opquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:43 schreef crossover het volgende:
[..]
Ga er dan ergens een zoeken [afbeelding]
Goed bezigquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb trouwens verjaardag van mijn zus vanavond, en vanaf 0:00 is mijn vader jarig.
En ik heb besloten niet geheel te stoppen met drinken, maar wel minder te drinken. Dus ik ga wel wat biertjes drinken, maar niet 'keihard zuipen'. Gisteren ook gedaan en dat is prima bevallen.
Dat heb je in Friesland, voor je weer een mens tegen komt ben je enkele kilometers verder. Daar kun je natuurlijk geen sociaal leven opbouwen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Druk mee bezig, maar schiet niet echt op [ afbeelding ]
Dat vierde ik dus steeds met keihard zuipen. Voor ik het wist werd ik juist armer door het stoppen met roken, zuipen is duurder dan roken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:46 schreef crossover het volgende:
Oh trouwens, ik ben al meer dan een week gestopt met roken
Hoe gaan we dit vieren?
Metal, koud bier en naakte wijven!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:46 schreef crossover het volgende:
Oh trouwens, ik ben al meer dan een week gestopt met roken [afbeelding]
Hoe gaan we dit vieren? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat heb je in Friesland, voor je weer een mens tegen komt ben je enkele kilometers verder. Daar kun je natuurlijk geen sociaal leven opbouwen. [afbeelding]
Ik ga weer beginnen, zo wil ik ook nog een keer vieren dat ik ruim een week gestopt ben. Dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Metal, koud bier en naakte wijven! [ afbeelding ]
Je bleef het maar vieren?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat vierde ik dus steeds met keihard zuipen. Voor ik het wist werd ik juist armer door het stoppen met roken, zuipen is duurder dan roken.
Ga je even zorgen dat je in 2008 op Waldrock speelt? Dan kom ik kijken.quote:
Puik planquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Metal, koud bier en naakte wijven! [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga weer beginnen, zo wil ik ook nog een keer vieren dat ik ruim een week gestopt ben. Dat heb ik gemist.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Je bleef het maar vieren? [afbeelding]
Ik vind het zo fijn dat ik er totaal geen behoefte meer aan heb [afbeelding] en dat er veel geur en smaak terugkomt [afbeelding]
Haha, doe mijn uiterste bestquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga je even zorgen dat je in 2008 op Waldrock speelt? Dan kom ik kijken.
Elk weekend weer. En doordeweeks ook als het even kon. Zelfs in tentamenperiodes zat ik rustig tot 3:00 te zuipen om de dag erna om 9:00 een tentamen Recht te maken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Je bleef het maar vieren?
Ik vind het zo fijn dat ik er totaal geen behoefte meer aan heben dat er veel geur en smaak terugkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |