abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 januari 2008 @ 18:52:26 #61
147134 matige_muis
mijn grote voorbeeld:
pi_55854323
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:12 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Ik heb na 5-10 minuten na afloop te horen gekregen dat ik gezakt was . Je blijft gewoon op je plek zitten en daarna noemen ze de nummers op (de plaatsen zijn genummerd volgens mij) die geslaagd zijn.

Dit was volgens mij een half jaar geleden, dus zal nu ongeveer hetzelfde zijn.
Bij ons noemden ze op nummers de gezakten op. Als ze dan in de buurt van jouw nummer kwamen... en je dan oversloegen... jeehj
pi_55855427
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:16 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
Ze heeft een bakje met allemaal certificaten, en loopt de bankjes af. Gezakt is identiteitsbewijs en kaartje met fouten terug. Geslaagd is uiteraard certificaat en identiteitsbewijs.

Maar eerst moet je een video kijken die 20/25 minuten duurt, over "ongelukken" en een dude met een muziekinstallatie, en dan brokkelt zijn auto langzaam af. Slaat nergens op, maargoed, niemand kijkt ook
Zo ging het bij ons ook, alleen gaf ze eerst iedereen die gezakt was hun spullen. En zij moesten dan weg en als al die gezakte personen weg waren, kregen wij de certificaten ed.
Maar we hoefden geen film te kijken ofzo, we konden gewoon praten met elkaar.
pi_55856449
Pff, ik ben veel te zenuwachtig voor morgen En ik ben nooit zenuwachtig voor tentamens
Klussen deel 1 en 2
pi_55857030
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 16:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

oh ik ben al tijden geslaagd en post hier af en toe ook wat
Ik ook!
  maandag 7 januari 2008 @ 20:32:59 #65
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_55857120
Ik ga morgen beginnen!
Zaterdag 18 geworden, dus ben er lekker vroeg bij.
"The meaning of life is 'bucket'."
pi_55857585
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:32 schreef Poekel het volgende:
Ik ga morgen beginnen!
Zaterdag 18 geworden, dus ben er lekker vroeg bij.
Gefeliciteerd! En succes alvast!
  maandag 7 januari 2008 @ 20:56:17 #67
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_55857738
Ik heb me zelf dingen aangeleerd, waardoor het afleren moelijker wordt. Dit komt doordat ik teveel zwart rij
Who the fuck is Fcuker?
pi_55858234
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:56 schreef Fcuker het volgende:
Ik heb me zelf dingen aangeleerd, waardoor het afleren moelijker wordt. Dit komt doordat ik teveel zwart rij
Wat bijvoorbeeld aangeleerd?
pi_55859255
Pff, moest net voor de 2e keer de autosnelweg op en ik vond het helemaal niet leuk . Het was donker, het regende heel hard, er was onweer en geen verlichting op de autosnelweg! Allemaal opspattend water, ik zag echt amper iets. Maar goed, we hebben het weer overleefd
pi_55859331
Ik heb nog nooit in het donker auto gereden... Ik ga er vanuit dat dit ook niet het geval kan zijn met een praktijkexamen?
Klussen deel 1 en 2
pi_55859491
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:47 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik heb nog nooit in het donker auto gereden... Ik ga er vanuit dat dit ook niet het geval kan zijn met een praktijkexamen?
Vandaag toevallig over gehad met mijn instructeur. Hier in Nijmegen (en ik neem aan dat dat overal wel ongeveer hetzelfde is) rijden ze examen tussen 8.00 en 16.15 uur. Dus niet in het donker .
pi_55859515
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:47 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik zat in het donker/schemer met mijn praktijk. Uurtje ervoor voor het eerst in het donker gereden, dus het kan wel.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_55859703
Om 8:00 kan het nog best donker zijn volgens mij.
Klussen deel 1 en 2
pi_55859781
Zuruckvindpost.. misschien 11 februari examen.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_55859893
quote:
Op maandag 7 januari 2008 22:00 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Om 8:00 kan het nog best donker zijn volgens mij.
Schemer vond mijn instructeur . En dat was na 10 minuten voorbij, dus het maakte niet echt verschil .
pi_55863150
Hele avond geleerd. Veel opgestoken. Van de 3 oefenexamens de laatste 2 gehaald met beide 6 fouten. Ben benieuwd morgen.
pi_55867007
Vanochtend geslaagd met vlag en wimpel! =D

1e keer en met nieuwe examen!

blij blij blij!
Bring the noise!
pi_55867083
Gefeliciteerd
pi_55867096
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 10:06 schreef thom123 het volgende:
Vanochtend geslaagd met vlag en wimpel! =D

1e keer en met nieuwe examen!

blij blij blij!
Gefeliciteerd!! Hoe is het nieuwe examen?
pi_55867207
Nou het was voor mijn examinator de 1e keer. Je moet iets van 10 a 15 minuten zelfstandig rijden (mbv TomTom) en andere helft op aanwijzingen en nog 2 bijzondere verichtingen (parkeren en straatje keren). Ik had er eigenlijk meer van verwacht maar hij vond het super gaan
Bring the noise!
pi_55869826
Ik heb net mijn eerste introductierijles gehad, en een heel klein stukje moeten rijden.
Of nou ja, rijden.. Het was eigenlijk alleen werken met de koppeling, gas geven en sturen.
En sturen vond ik al moeilijk!
Volgens de instructeur keek ik tijdens het rijden niet ver genoeg vooruit, maar naar het punt waar ik niet moest zijn, en daardoor stuurde ik daar juist naar toe. Laatste stukje ging wel beter, maar ik schaam me rot!
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat sturen moeilijk was, ik hoor altijd alleen maar verhalen over schakelen
E.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 12:43:19 #82
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_55870615
quote:
Op maandag 7 januari 2008 21:13 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:

[..]

Wat bijvoorbeeld aangeleerd?
ik draai me hoofd niet echt ( rechterschouder, linkerschouder ) als ik ergens afsla omdat ik het soort van al heb gezien ik rij meestal veels te snel, ik heb dat zelf niet eens door . Zulke domme dingen joh, maar ik doe het meestal wel weer goed nadat me istructeur me erop wijst
Who the fuck is Fcuker?
pi_55872744
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 10:16 schreef thom123 het volgende:
Nou het was voor mijn examinator de 1e keer. Je moet iets van 10 a 15 minuten zelfstandig rijden (mbv TomTom) en andere helft op aanwijzingen en nog 2 bijzondere verichtingen (parkeren en straatje keren). Ik had er eigenlijk meer van verwacht maar hij vond het super gaan
Kreeg je echt de opdracht 'ga nu straatje keren'? Of mocht je zelf kiezen of je dat deed, of een halve draai, of bochtje achteruit enzo? Want zo heeft mijn instructeur mij het verteld, dat je bij het nieuwe systeem gewoon de opdracht krijgt 'ik wil terug' en dat je dan zelf moet bepalen hoe je het doet.
pi_55875294
Ik heb mijn theorie gemaakt en het ging net zoals hier al vaker beschreven is: kort wachten en daarna werden de tafelnummers opgenoemd van de mensen die het niet gehaald hadden. Zodra zij de zaal hadden verlaten, kregen de geslaagden hun certificaat.

Waaronder ik! 50 goed.
pi_55875396
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:50 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb mijn theorie gemaakt en het ging net zoals hier al vaker beschreven is: kort wachten en daarna werden de tafelnummers opgenoemd van de mensen die het niet gehaald hadden. Zodra zij de zaal hadden verlaten, kregen de geslaagden hun certificaat.

Waaronder ik! 50 goed.
Jeej! Kreeg je ook 5 extra vragen over gevaarherkenning (die nog niet meetellen?)j

Vraag; wat is het verschil tussen een busbaan en busstrook?
En nog een vraag; bij een examen zeiden ze dat je iemand mag laten in/uitstappen op een suggestie fietsstrook (een fietsstrook zonder plaatje van een fiets). Maar bij een ander examen zeiden ze juist dat dit niet mocht. Wat is het nou?
pi_55875975
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 14:10 schreef Nad-ja het volgende:

[..]

Kreeg je echt de opdracht 'ga nu straatje keren'? Of mocht je zelf kiezen of je dat deed, of een halve draai, of bochtje achteruit enzo? Want zo heeft mijn instructeur mij het verteld, dat je bij het nieuwe systeem gewoon de opdracht krijgt 'ik wil terug' en dat je dan zelf moet bepalen hoe je het doet.
Nee het ging zo, we sloegen rechts af toen zei die. Ik wil eigenlijk over de snelweg en toen moest ik idd zelf keren dit heb ik gedaan dmv 3x steken. Was prima.
Bring the noise!
pi_55876277
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:16 schreef thom123 het volgende:

[..]

Nee het ging zo, we sloegen rechts af toen zei die. Ik wil eigenlijk over de snelweg en toen moest ik idd zelf keren dit heb ik gedaan dmv 3x steken. Was prima.
Ja zoiets bedoelde ik ook egienlijk . Je had dus ook een bochtje achteruit kunnen maken ofzo.
pi_55876665
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 16:28 schreef Nad-ja het volgende:

[..]

Ja zoiets bedoelde ik ook egienlijk . Je had dus ook een bochtje achteruit kunnen maken ofzo.
Juist!
Bring the noise!
pi_55877067
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 12:13 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb net mijn eerste introductierijles gehad, en een heel klein stukje moeten rijden.
Of nou ja, rijden.. Het was eigenlijk alleen werken met de koppeling, gas geven en sturen.
En sturen vond ik al moeilijk!
Volgens de instructeur keek ik tijdens het rijden niet ver genoeg vooruit, maar naar het punt waar ik niet moest zijn, en daardoor stuurde ik daar juist naar toe. Laatste stukje ging wel beter, maar ik schaam me rot!
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat sturen moeilijk was, ik hoor altijd alleen maar verhalen over schakelen
Schaam je niet, ik had ook moeite met sturen de eerste keer .
Ik nam de bochten veel te wijd, precies om die reden zoals bij jou.
Maar kan net zo goed door de spanning van de 1e keer zijn want de volgende les ging dat gewoon goed.

Over dat vooruit kijken hoef je je al helemaal geen zorgen te maken. Dat is een van de laatste stappen die je moet kunnen. Dat lukt vaak pas als je alles al beheerst, voertuigcontrole ed. Tijdens je eerste les(sen) is dat dus geen probleem.
pi_55877338
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 15:54 schreef Nad-ja het volgende:

[..]

Jeej! Kreeg je ook 5 extra vragen over gevaarherkenning (die nog niet meetellen?)
Ja. Die had ik ook al in de laatste 2 oefenexamens bij het online theorie leren, daarin maakte ik telkens de meeste fouten. Vanmiddag had ik er daarbij ook tenminste één fout (ze zei achteraf wat het antwoord op de laatste moest zijn).
quote:
Vraag; wat is het verschil tussen een busbaan en busstrook?
Ik geloof niet dat hier een verschil tussen is.
quote:
En nog een vraag; bij een examen zeiden ze dat je iemand mag laten in/uitstappen op een suggestie fietsstrook (een fietsstrook zonder plaatje van een fiets). Maar bij een ander examen zeiden ze juist dat dit niet mocht. Wat is het nou?
Misschien was er iets anders aan de hand bij dat tweede voorbeeld? Ik weet wel dat je niet náást een fietsstrook mensen uit mag laten stappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')