Buiten beb kom is 150 meter.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:39 schreef Nad-ja het volgende:
Theorie vraag: hoeveel meter voor de afslag moet je ongeveer richting aangeven binnen de bebouwde kom? En op de autoweg? Ik weet dat het buiten de bebouwde kom 150 meter is en op de autosnelweg 300 meter. Ik heb hier nu al een paar vragen over gehad tijdens het oefenen, maar ik kan het niet meer terug vinden in mijn boek.
Dankje!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:53 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
[..]
Buiten beb kom is 150 meter.
Binnen beb kom is 100 meter.
Autosnelweg is 300 meter.
Ik heb na 5-10 minuten na afloop te horen gekregen dat ik gezakt wasquote:Op maandag 7 januari 2008 09:14 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Hmm jammer. Hoelang moet je ongeveer wachten op de uitslag dan?
Wie gaat er nou in godsnaam naar dat filmpje kijken als je zit te wachten op de uitslag?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:16 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
Ze heeft een bakje met allemaal certificaten, en loopt de bankjes af. Gezakt is identiteitsbewijs en kaartje met fouten terug. Geslaagd is uiteraard certificaat en identiteitsbewijs.
Maar eerst moet je een video kijken die 20/25 minuten duurt, over "ongelukken" en een dude met een muziekinstallatie, en dan brokkelt zijn auto langzaam af. Slaat nergens op, maargoed, niemand kijkt ook
Bij ons noemden ze op nummers de gezakten op. Als ze dan in de buurt van jouw nummer kwamen... en je dan oversloegen... jeehjquote:Op maandag 7 januari 2008 18:12 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ik heb na 5-10 minuten na afloop te horen gekregen dat ik gezakt was. Je blijft gewoon op je plek zitten en daarna noemen ze de nummers op (de plaatsen zijn genummerd volgens mij) die geslaagd zijn.
Dit was volgens mij een half jaar geleden, dus zal nu ongeveer hetzelfde zijn.
Zo ging het bij ons ook, alleen gaf ze eerst iedereen die gezakt was hun spullen. En zij moesten dan weg en als al die gezakte personen weg waren, kregen wij de certificaten ed.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:16 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
Ze heeft een bakje met allemaal certificaten, en loopt de bankjes af. Gezakt is identiteitsbewijs en kaartje met fouten terug. Geslaagd is uiteraard certificaat en identiteitsbewijs.
Maar eerst moet je een video kijken die 20/25 minuten duurt, over "ongelukken" en een dude met een muziekinstallatie, en dan brokkelt zijn auto langzaam af. Slaat nergens op, maargoed, niemand kijkt ook
Ik ook!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
oh ik ben al tijden geslaagd en post hier af en toe ook wat
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:32 schreef Poekel het volgende:
Ik ga morgen beginnen!
Zaterdag 18 geworden, dus ben er lekker vroeg bij.
Wat bijvoorbeeld aangeleerd?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:56 schreef Fcuker het volgende:
Ik heb me zelf dingen aangeleerd, waardoor het afleren moelijker wordt. Dit komt doordat ik teveel zwart rij
Vandaag toevallig over gehad met mijn instructeur. Hier in Nijmegen (en ik neem aan dat dat overal wel ongeveer hetzelfde is) rijden ze examen tussen 8.00 en 16.15 uur. Dus niet in het donkerquote:Op maandag 7 januari 2008 21:47 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik heb nog nooit in het donker auto gereden... Ik ga er vanuit dat dit ook niet het geval kan zijn met een praktijkexamen?
Ik zat in het donker/schemer met mijn praktijk. Uurtje ervoor voor het eerst in het donker gereden, dus het kan wel.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:47 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik heb nog nooit in het donker auto gereden... Ik ga er vanuit dat dit ook niet het geval kan zijn met een praktijkexamen?
Schemer vond mijn instructeurquote:Op maandag 7 januari 2008 22:00 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Om 8:00 kan het nog best donker zijn volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |