abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55800783
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 18:43 schreef PekingDuck het volgende:
TVP'tje . En mag ik nou ook eens in de OP, ik heb al 40 lessen gehad
Je kan jezelf toevoegen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_55801190
Ik hoop echt dat ik nog voor 1 april slaag, ik heb echt geen zin om nog te leren hoe een TomTom werkt . Mijn instructeur zei dat als ik nu mijn theorie haal dat ik in februari kan afrijden, en eventueel nog een tweede poging in maart. Zou wel fijn zijn
Klussen deel 1 en 2
  zondag 6 januari 2008 @ 13:07:09 #33
106894 PekingDuck
Doeterniettoe
pi_55820962
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 18:44 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Je kan jezelf toevoegen.
Hoe?

Edit: Lama, ik weet het al
http://www.last.fm/user/Teije
CYBERNATIONS! >> Staatsinrichting voor beginners, FOK! style << CYBERNATIONS!
pi_55823231
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 12:13 schreef amhvj het volgende:
Bedoel je iets als theorie-leren.nl?
Pleuriszooi. 1,50 voor een maand theorie oefenen. Ik gesmst, krijg ik een sms terug dat er inloggegevens worden verstuurd naar het door mij opgegeven emailadres. ... ... ... ... Helemaal niks.
pi_55825490
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 18:34 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
Pfieuww, iets meer als een week nog! Helpt het eten van een banaan trouwens? Ik hoor dit van meerdere mensen
Ik ben geslaagd toen ik voor de 2e keer voor het eerst een banaan ophad! Dus

[ Bericht 0% gewijzigd door Arsenius op 06-01-2008 17:07:07 ]
  zondag 6 januari 2008 @ 20:44:49 #36
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_55831737
Alweer 9 lessen gehad, wat gaat de tijd toch snel...

Voor het eerst een bijzondere verrichting gedaan (behalve dan de hellingproef), het keren op de weg.. Voor de eerste paar keer ging het niet slecht
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_55834999
Vandaag weer in het CBR gebied gereden, het lijkt wel alsof er elke dag meer lesautos komen .
Wel chill, diezelfde routes rijden die je zovaak hebt gereden alleen dan zonder instructeur.
pi_55835175
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 15:46 schreef Nad-ja het volgende:
Jammer Bockydude, kunnen we niet bij elkaar afkijken Hoorde van mijn instructeur dat dat nog best vaak gebeurd!
Dat geloof ik ja. Bij m'n brommerexamen heb ik regelmatig gebruik gemaakt van m'n ooghoeken. Ging zelfs verder dan dat. Vulde een vraag verkeerd in en kreeg van m'n rechter buurman zacht te horen dat dat fout was. Was 'm erg dankbaar.

Dinsdag op voor theorie trouwens.
  zondag 6 januari 2008 @ 23:10:14 #39
173496 Fcuker
ZuidZijde!
pi_55835696
20 minuten perfect gereden, laatste 10 minuten aangekomen..kwam in een straatje moest ik fileparkeren net toen ik achteruit ging en begon te draaien, remde die kutwijf omdat er een auto aankwam , najah shit happens goed geparkeerd, rij 20 meter verder kom bij een kruispunt zie dat er 2 autos van rechts komen, haal me voet van de gaspedaal af en wil rustig remmen. OPEEEEENS remt ze sneller dan mij terwijl ik zelf al bezig was , dus ik werd ff parraaa ging ff diep adem halen, en ze vroeg of het goed met me ging (lol) ( wat denk je zelf a dikhoofd ) najah ik reed verder eenmaal aangekomen bij de CBR met een boos gezicht, mocht ik rustig me reis naar huis voortzetten owhjah, ben keihard gezakt

was me 1ste examen trouwens:P

wilde dit ff delen met jullie me internet-matties
Who the fuck is Fcuker?
pi_55837390
quote:
Op zondag 6 januari 2008 23:10 schreef Fcuker het volgende:
rij 20 meter verder kom bij een kruispunt zie dat er 2 autos van rechts komen, haal me voet van de gaspedaal af en wil rustig remmen. OPEEEEENS remt ze sneller dan mij terwijl ik zelf al bezig was ,
Dat maak ik soms ook wel eens mee. Daardoor neem ik wel eens te vroeg een beslissing. Knetterbek word ik er van.
pi_55837423
11 januari m'n laatste les, dan heb ik 22 lessen gehad, 18 januari afrijden, gaat helemaal goedkomen (hoop ik). vandaag ging het in ieder geval weer goed
pi_55839719
quote:
Op zondag 6 januari 2008 22:51 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat geloof ik ja. Bij m'n brommerexamen heb ik regelmatig gebruik gemaakt van m'n ooghoeken. Ging zelfs verder dan dat. Vulde een vraag verkeerd in en kreeg van m'n rechter buurman zacht te horen dat dat fout was. Was 'm erg dankbaar.

Dinsdag op voor theorie trouwens.
Handig! . Is het bij het echte theorie examen ook zo dat je al tijdens het examen in beeld ziet hoeveel fouten je hebt? Dat is met het oefenen op internet zo, en dat staat me eigenlijk wel aan .
Succes alvast morgen!
pi_55839724
quote:
Op maandag 7 januari 2008 00:17 schreef CasB het volgende:
11 januari m'n laatste les, dan heb ik 22 lessen gehad, 18 januari afrijden, gaat helemaal goedkomen (hoop ik). vandaag ging het in ieder geval weer goed
Wat weinig lessen! Had je zelf al eens gereden of ben je gewoon goed?
pi_55840599
quote:
Op maandag 7 januari 2008 07:27 schreef Nad-ja het volgende:

[..]

Handig! . Is het bij het echte theorie examen ook zo dat je al tijdens het examen in beeld ziet hoeveel fouten je hebt? Dat is met het oefenen op internet zo, en dat staat me eigenlijk wel aan .
Succes alvast morgen!
Dat zou een hoop zenuwen schelen in de wachttijd. Maar nee, je krijgt naderhand te horen of je bent geslaagd of bent gezakt. In ieder geval was het zo bij het brommerexamen. Lijkt me dat dit dezelfde werking heeft.

Dank je.
pi_55840668
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:08 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat zou een hoop zenuwen schelen in de wachttijd. Maar nee, je krijgt naderhand te horen of je bent geslaagd of bent gezakt. In ieder geval was het zo bij het brommerexamen. Lijkt me dat dit dezelfde werking heeft.

Dank je.
Hmm jammer . Hoelang moet je ongeveer wachten op de uitslag dan?
pi_55840679
quote:
Op maandag 7 januari 2008 07:28 schreef Nad-ja het volgende:

[..]

Wat weinig lessen! Had je zelf al eens gereden of ben je gewoon goed?
Nouja, wel 22 lessen van 1,5 uur, dus qua uren valt het wel mee. En ik had hiervoor nog nooit gereden
pi_55840871
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:15 schreef CasB het volgende:

[..]

Nouja, wel 22 lessen van 1,5 uur, dus qua uren valt het wel mee. En ik had hiervoor nog nooit gereden
Lijkt me veel handiger om lessen van 1,5 uur te hebben. Ik heb lessen van 50 minuten (waardoor ik eigenlijk bijna altijd 2 lessen achter elkaar zet).
pi_55841016
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:14 schreef Nad-ja het volgende:

[..]

Jammer ja. Hoelang weet ik eigenlijk niet meer. Half uurtje ofzo? Wanneer moet jij op?

Ik hoop zoooo dat ik slaag morgen. Heb overigens lessen van 2 uur. Intussen 26 uur gehad.
pi_55841431
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:36 schreef Nashje het volgende:

[..]

Jammer ja. Hoelang weet ik eigenlijk niet meer. Half uurtje ofzo? Wanneer moet jij op?

Ik hoop zoooo dat ik slaag morgen. Heb overigens lessen van 2 uur. Intussen 26 uur gehad.
Half uur?! Damn wat lang! Ik moet donderdag! Spannend..
Lessen van 2 uur? Nog handiger!
pi_55845851
Hoi allemaal, ik heb ook rijles momenteel. Twee uur per keer en van die blokuren heb ik er inmiddels zes gehad. Ik heb vandaag de markante punten voor het examen geoefend en ben voor het eerst op de snelweg geweest, morgen ga ik daar meer mee oefenen. Daarnaast heb ik morgenmiddag theorie-examen. Spannend!
pi_55846367
Succes!
pi_55847516
Dankjewel. Ik heb veel van de online oefenexamens gehaald, dus heb er wel vertrouwen in.
pi_55851142
Theorie vraag: hoeveel meter voor de afslag moet je ongeveer richting aangeven binnen de bebouwde kom? En op de autoweg? Ik weet dat het buiten de bebouwde kom 150 meter is en op de autosnelweg 300 meter. Ik heb hier nu al een paar vragen over gehad tijdens het oefenen, maar ik kan het niet meer terug vinden in mijn boek .
pi_55851257
Morgenochtend afrijden

8:00 Vind het allemaal spannend ook al gaat het rijlessen met zeer goed af en heb ik nu iets van 24 uur gelest. Wish me luck! =D
Bring the noise!
pi_55851581
quote:
Op maandag 7 januari 2008 16:39 schreef Nad-ja het volgende:
Theorie vraag: hoeveel meter voor de afslag moet je ongeveer richting aangeven binnen de bebouwde kom? En op de autoweg? Ik weet dat het buiten de bebouwde kom 150 meter is en op de autosnelweg 300 meter. Ik heb hier nu al een paar vragen over gehad tijdens het oefenen, maar ik kan het niet meer terug vinden in mijn boek .
Buiten beb kom is 150 meter.
Binnen beb kom is 100 meter.
Autosnelweg is 300 meter.
pi_55851727
quote:
Op maandag 7 januari 2008 16:53 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:

[..]

Buiten beb kom is 150 meter.
Binnen beb kom is 100 meter.
Autosnelweg is 300 meter.
Dankje! . Dus op de autoweg ook gewoon 150 meter?
pi_55853327
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:14 schreef Nad-ja het volgende:

[..]

Ik heb na 5-10 minuten na afloop te horen gekregen dat ik gezakt was . Je blijft gewoon op je plek zitten en daarna noemen ze de nummers op (de plaatsen zijn genummerd volgens mij) die geslaagd zijn.

Dit was volgens mij een half jaar geleden, dus zal nu ongeveer hetzelfde zijn.
Klussen deel 1 en 2
pi_55853448
Ze heeft een bakje met allemaal certificaten, en loopt de bankjes af. Gezakt is identiteitsbewijs en kaartje met fouten terug. Geslaagd is uiteraard certificaat en identiteitsbewijs.

Maar eerst moet je een video kijken die 20/25 minuten duurt, over "ongelukken" en een dude met een muziekinstallatie, en dan brokkelt zijn auto langzaam af. Slaat nergens op, maargoed, niemand kijkt ook
pi_55853703
Apart, wij mochten gewoon met anderen praten terwijl wij moesten wachten. Misschien leek het daardoor korter
Klussen deel 1 en 2
pi_55854169
quote:
Op maandag 7 januari 2008 18:16 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
Ze heeft een bakje met allemaal certificaten, en loopt de bankjes af. Gezakt is identiteitsbewijs en kaartje met fouten terug. Geslaagd is uiteraard certificaat en identiteitsbewijs.

Maar eerst moet je een video kijken die 20/25 minuten duurt, over "ongelukken" en een dude met een muziekinstallatie, en dan brokkelt zijn auto langzaam af. Slaat nergens op, maargoed, niemand kijkt ook
Wie gaat er nou in godsnaam naar dat filmpje kijken als je zit te wachten op de uitslag?
Over een kwartiertje weer een dubbele rijles! In het donker..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')