Je kan jezelf toevoegen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:43 schreef PekingDuck het volgende:
TVP'tje. En mag ik nou ook eens in de OP, ik heb al 40 lessen gehad
Hoe?quote:
Pleuriszooi. 1,50 voor een maand theorie oefenen. Ik gesmst, krijg ik een sms terug dat er inloggegevens worden verstuurd naar het door mij opgegeven emailadres. ... ... ... ... Helemaal niks.quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:13 schreef amhvj het volgende:
Bedoel je iets als theorie-leren.nl?
Ik ben geslaagd toen ik voor de 2e keer voor het eerst een banaan ophad! Dusquote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:34 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
Pfieuww, iets meer als een week nog! Helpt het eten van een banaan trouwens? Ik hoor dit van meerdere mensen
Dat geloof ik ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:46 schreef Nad-ja het volgende:
Jammer Bockydude, kunnen we niet bij elkaar afkijkenHoorde van mijn instructeur dat dat nog best vaak gebeurd!
Dat maak ik soms ook wel eens mee. Daardoor neem ik wel eens te vroeg een beslissing.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:10 schreef Fcuker het volgende:
rij 20 meter verder kom bij een kruispunt zie dat er 2 autos van rechts komen, haal me voet van de gaspedaal af en wil rustig remmen. OPEEEEENS remt ze sneller dan mij terwijl ik zelf al bezig was,
Handig!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja.Bij m'n brommerexamen heb ik regelmatig gebruik gemaakt van m'n ooghoeken.
Ging zelfs verder dan dat. Vulde een vraag verkeerd in en kreeg van m'n rechter buurman zacht te horen dat dat fout was. Was 'm erg dankbaar.
Dinsdag op voor theorie trouwens.
Wat weinig lessen! Had je zelf al eens gereden of ben je gewoon goed?quote:Op maandag 7 januari 2008 00:17 schreef CasB het volgende:
11 januari m'n laatste les, dan heb ik 22 lessen gehad, 18 januari afrijden, gaat helemaal goedkomen (hoop ik). vandaag ging het in ieder geval weer goed
Dat zou een hoop zenuwen schelen in de wachttijd.quote:Op maandag 7 januari 2008 07:27 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Handig!. Is het bij het echte theorie examen ook zo dat je al tijdens het examen in beeld ziet hoeveel fouten je hebt? Dat is met het oefenen op internet zo, en dat staat me eigenlijk wel aan
.
Succes alvast morgen!
Hmm jammerquote:Op maandag 7 januari 2008 09:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zou een hoop zenuwen schelen in de wachttijd.Maar nee, je krijgt naderhand te horen of je bent geslaagd of bent gezakt. In ieder geval was het zo bij het brommerexamen. Lijkt me dat dit dezelfde werking heeft.
Dank je.
Nouja, wel 22 lessen van 1,5 uur, dus qua uren valt het wel mee. En ik had hiervoor nog nooit geredenquote:Op maandag 7 januari 2008 07:28 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Wat weinig lessen! Had je zelf al eens gereden of ben je gewoon goed?
Lijkt me veel handiger om lessen van 1,5 uur te hebben. Ik heb lessen van 50 minuten (waardoor ik eigenlijk bijna altijd 2 lessen achter elkaar zet).quote:Op maandag 7 januari 2008 09:15 schreef CasB het volgende:
[..]
Nouja, wel 22 lessen van 1,5 uur, dus qua uren valt het wel mee. En ik had hiervoor nog nooit gereden
Jammer ja.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:14 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Hmm jammer. Hoelang moet je ongeveer wachten op de uitslag dan?
Half uur?! Damn wat lang!quote:Op maandag 7 januari 2008 09:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jammer ja.Hoelang weet ik eigenlijk niet meer. Half uurtje ofzo? Wanneer moet jij op?
Ik hoop zoooo dat ik slaag morgen. Heb overigens lessen van 2 uur. Intussen 26 uur gehad.
Buiten beb kom is 150 meter.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:39 schreef Nad-ja het volgende:
Theorie vraag: hoeveel meter voor de afslag moet je ongeveer richting aangeven binnen de bebouwde kom? En op de autoweg? Ik weet dat het buiten de bebouwde kom 150 meter is en op de autosnelweg 300 meter. Ik heb hier nu al een paar vragen over gehad tijdens het oefenen, maar ik kan het niet meer terug vinden in mijn boek.
Dankje!quote:Op maandag 7 januari 2008 16:53 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
[..]
Buiten beb kom is 150 meter.
Binnen beb kom is 100 meter.
Autosnelweg is 300 meter.
Ik heb na 5-10 minuten na afloop te horen gekregen dat ik gezakt wasquote:Op maandag 7 januari 2008 09:14 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Hmm jammer. Hoelang moet je ongeveer wachten op de uitslag dan?
Wie gaat er nou in godsnaam naar dat filmpje kijken als je zit te wachten op de uitslag?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:16 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
Ze heeft een bakje met allemaal certificaten, en loopt de bankjes af. Gezakt is identiteitsbewijs en kaartje met fouten terug. Geslaagd is uiteraard certificaat en identiteitsbewijs.
Maar eerst moet je een video kijken die 20/25 minuten duurt, over "ongelukken" en een dude met een muziekinstallatie, en dan brokkelt zijn auto langzaam af. Slaat nergens op, maargoed, niemand kijkt ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |