Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:06 schreef thom123 het volgende:
Vanochtend geslaagd met vlag en wimpel! =D
1e keer en met nieuwe examen!
blij blij blij!
ik draai me hoofd niet echt ( rechterschouder, linkerschouder ) als ik ergens afsla omdat ik het soort van al heb gezienquote:Op maandag 7 januari 2008 21:13 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
[..]
Wat bijvoorbeeld aangeleerd?
Kreeg je echt de opdracht 'ga nu straatje keren'? Of mocht je zelf kiezen of je dat deed, of een halve draai, of bochtje achteruit enzo? Want zo heeft mijn instructeur mij het verteld, dat je bij het nieuwe systeem gewoon de opdracht krijgt 'ik wil terug' en dat je dan zelf moet bepalen hoe je het doet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:16 schreef thom123 het volgende:
Nou het was voor mijn examinator de 1e keer. Je moet iets van 10 a 15 minuten zelfstandig rijden (mbv TomTom) en andere helft op aanwijzingen en nog 2 bijzondere verichtingen (parkeren en straatje keren). Ik had er eigenlijk meer van verwacht maar hij vond het super gaan
Jeej! Kreeg je ook 5 extra vragen over gevaarherkenning (die nog niet meetellen?)jquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:50 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb mijn theorie gemaakt en het ging net zoals hier al vaker beschreven is: kort wachten en daarna werden de tafelnummers opgenoemd van de mensen die het niet gehaald hadden. Zodra zij de zaal hadden verlaten, kregen de geslaagden hun certificaat.
Waaronder ik! 50 goed.
Nee het ging zo, we sloegen rechts af toen zei die. Ik wil eigenlijk over de snelweg en toen moest ik idd zelf keren dit heb ik gedaan dmv 3x steken. Was prima.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:10 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Kreeg je echt de opdracht 'ga nu straatje keren'? Of mocht je zelf kiezen of je dat deed, of een halve draai, of bochtje achteruit enzo? Want zo heeft mijn instructeur mij het verteld, dat je bij het nieuwe systeem gewoon de opdracht krijgt 'ik wil terug' en dat je dan zelf moet bepalen hoe je het doet.
Ja zoiets bedoelde ik ook egienlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:16 schreef thom123 het volgende:
[..]
Nee het ging zo, we sloegen rechts af toen zei die. Ik wil eigenlijk over de snelweg en toen moest ik idd zelf keren dit heb ik gedaan dmv 3x steken. Was prima.
Juist!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:28 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Ja zoiets bedoelde ik ook egienlijk. Je had dus ook een bochtje achteruit kunnen maken ofzo.
Schaam je niet, ik had ook moeite met sturen de eerste keerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:13 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik heb net mijn eerste introductierijles gehad, en een heel klein stukje moeten rijden.
Of nou ja, rijden.. Het was eigenlijk alleen werken met de koppeling, gas geven en sturen.
En sturen vond ik al moeilijk!![]()
Volgens de instructeur keek ik tijdens het rijden niet ver genoeg vooruit, maar naar het punt waar ik niet moest zijn, en daardoor stuurde ik daar juist naar toe. Laatste stukje ging wel beter, maar ik schaam me rot!
Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat sturen moeilijk was, ik hoor altijd alleen maar verhalen over schakelen
Ja. Die had ik ook al in de laatste 2 oefenexamens bij het online theorie leren, daarin maakte ik telkens de meeste fouten. Vanmiddag had ik er daarbij ook tenminste één fout (ze zei achteraf wat het antwoord op de laatste moest zijn).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:54 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Jeej! Kreeg je ook 5 extra vragen over gevaarherkenning (die nog niet meetellen?)
Ik geloof niet dat hier een verschil tussen is.quote:Vraag; wat is het verschil tussen een busbaan en busstrook?![]()
Misschien was er iets anders aan de hand bij dat tweede voorbeeld? Ik weet wel dat je niet náást een fietsstrook mensen uit mag laten stappen.quote:En nog een vraag; bij een examen zeiden ze dat je iemand mag laten in/uitstappen op een suggestie fietsstrook (een fietsstrook zonder plaatje van een fiets). Maar bij een ander examen zeiden ze juist dat dit niet mocht. Wat is het nou?
Maar bij een suggestie fietsstrook mag je wel iemand laten in/uitstappen? Of gewoon sowieso niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:09 schreef p-etr-a het volgende:
Misschien was er iets anders aan de hand bij dat tweede voorbeeld? Ik weet wel dat je niet náást een fietsstrook mensen uit mag laten stappen.
Dankje!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:11 schreef oneeyedtrousersnake het volgende:
hoofdsteun
staat ook op sticker in kastje
Erop geloof ik wel, niet ernaast.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:04 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Maar bij een suggestie fietsstrook mag je wel iemand laten in/uitstappen? Of gewoon sowieso niet?
Heel graag!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:54 schreef Nashje het volgende:
Ik heb nog een account voor een site om daar toetsen te maken. Heb 'm in het weekend gekocht en is nog een maand geldig.Dus als iemand wil.. kan ik wel effe inloggegevens geven. Nad-ja? Jij kan het wel gebruiken zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |