Is niet te doen, dus wees daar maar niet bang over.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:27 schreef kurk_droog het volgende:
Ongeveer 23 lessen gehad en de laatste 2 gingen wel redelijk. Alleen paar domme foutjes en ik moet beter laten zien dat ik over me schouder kijk links. Dinsdag de laatste les en dan vrijdag om 8 uur afrijden bij het CBR in Rijswijk. Hoop dat ze niet de binnenstad van Delft ingaan want daar zijn dan massa's fietsers te vinden
Dat is idd de beste methode. Verwacht het onverwachte, jij kunt rijden, de rest niet. Zo ben ik ook geslaagd. Het klinkt paranoide, maar zo rij je wel defensief, maar niet angstig ofzo.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:46 schreef matthendriks het volgende:
De beste manier om te rijden is veel vooruitdenken en vooruitkijken: Eigenlijk moet je jezelf voorstellen, dat jij de enige bent in het verkeer, die kan rijden.
Bijv.: Je rijdt op een voorangsweg en er komt een kruispunt aan --> Wachten ze wel netjes? Steekt er niemand plotseling over? Etc.
Tenminste, zo is het mij aangeleerd. Kijken, kijken en kijken...
Dan doe je het dus iets te defensiefquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:31 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Dat doe ik ook ("defensief" rijden) maar volgens mij instructeur komt dat twijfelachtig over
Parellel parkeren (file parkeren) valt heel erg mee. En je hoeft het niet helemaal perfect te kunnen volgens mij. Vooral het kijken is belangrijk en je moet de manoeuvre goed uitvoeren.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:44 schreef Geqxon het volgende:
Als ik na 17 lessen nog niet ben begonnen met parallel parkeren, dan mag ik mij zeker voorbereiden op nog 10 lessen extra?
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:57 schreef lj_lightning het volgende:
En mag morgen weer op [afbeelding]
Spannend [afbeelding] [afbeelding]
Hoop dat ik het nu wel haal [afbeelding] heb die rij instructeur nu wel genoeg gezien vind ik [afbeelding]
8.55 te Nijmegen!
Mjah kan me weinig boeien eigenlijkquote:Op maandag 21 januari 2008 13:11 schreef Addict89 het volgende:
Spoedaanvraag denk ik? Vond ik beetje zonde van mijn geld [afbeelding].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |