Ik weet dat je edits kan zien net als de andere mods, daarom juist.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:28 schreef Muck het volgende:
ik kan edits zien mM
en soms, heel soms, hou ik stiekem gewoon van je
op momenten als dit haal je gewoon de woorden uit mijn mond
Het zijn ook altijd dezelfden hequote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:33 schreef Pheno het volgende:
En hup, muck door het slot.
Jaquote:
En dat duurt langer dan 10 sec?quote:
quote:En ik voelde me fantastisch,
ik was grappig, lief en zacht,
en ik had zo iets antarctisch,
nee, dat had ik niet verwacht.
Ik moest voortdurend lachen,
ook al was ik nog zo klein.
O, was iedereen een pinguïn,
't zou hier veel plezanter zijn.
Ah, je hebt het lied gevondenquote:
Ja ik dacht, doe eens gek en klik op die link. Wat een vrolijk liedje.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ja die is goed he. het pinguinlied
Vooruit dan maar, omdat je het zo lief vroegquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:39 schreef Tmaatje het volgende:
Modjes doe die andere dan maar op slot...
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, omdat je het zo lief vroeg.
Ik heb er nog maar even gepost, ik moestquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, omdat je het zo lief vroeg.
Voor de rest ben ik best normaal. Schijnt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:42 schreef Peterchris het volgende:
Oh dat liedje staat ook op repeat jaDie intro is zo mooi, als ze pinguing pinguing pinguing zingen.
Ik wachtte ook speciaal op die ene post van jou!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar even gepost, ik moest
in de versnipperaar?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:42 schreef Muck het volgende:
waar is papier?
Niets mis met de pinguin(liefhebber)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor de rest ben ik best normaal. Schijnt.
Dank. Het is afgezaagd, dat wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wachtte ook speciaal op die ene post van jou!
nou....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:44 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Niets mis met de pinguin(liefhebber)
[ afbeelding ]
Ik wil ooit ook echt naar antartica, dat wordt wel even sparenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:44 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Niets mis met de pinguin(liefhebber)
[ afbeelding ]
Tot die tijd de dierentuin dan maar?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil ooit ook echt naar antartica, dat wordt wel even sparen
Nee die T staat voor dat achterlijke logo van die saaie stad waar ik woon, Tilburg.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik jouw naam zie, lees ik telkens 'tomaatje' trouwens....
Ik heb een jaaraboquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:46 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Tot die tijd de dierentuin dan maar?
Hier, ik ben wegens (gedeeltelijk technische) omstandigheden niet zo snel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:42 schreef Muck het volgende:
waar is papier?
Wat doe je!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:27 schreef Pheno het volgende:
Lol, ik kijk nu naar sterren.nl. Wat een kutmuziek
haaiquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier, ik ben wegens (gedeeltelijk technische) omstandigheden niet zo snel.
Hier was ik gebleven:
[..]
Wat doe je!
Yupquote:
daar heb ik practisch naast gewoondquote:
Hoog jamba gehalte.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:50 schreef Pheno het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=nUdEwmDsA64
Das toch met die glazen koepels? Van die bio domes.quote:
quote:
Burgers Bush, Ocean en desert ja. En ergens nog een mangrovequote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:52 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Das toch met die glazen koepels? Van die bio domes.
Jamba poeptquote:
Die was mooi idd, m'n lievelingsdierentuin. Al tien jaar niet meer geweest ofzoquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Burgers Bush, Ocean en desert ja. En ergens nog een mangrove
waar!!!!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:56 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Die kikker met die penis eronder
Sja, ringtoneprovidersquote:
quote:
indeed, so sadquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:00 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Sja, ringtoneproviders![]()
Klanten van ringtoneproviders
Altijd gehad, bij de ingangquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:55 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Die was mooi idd, m'n lievelingsdierentuin. Al tien jaar niet meer geweest ofzoToen hadden ze er nog geen pinguins dacht ik.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:06 schreef DaMart het volgende:
Jongens, meisjes en andere KSC'ers... ik ga jullie verlaten. Wanneer de volgende dageraad vandaag zijn gezicht laat zijn, is het namelijk de hoogste tijd om de nachtelijke wereld eens aan de binnenkant van de ogen te gaan bekijken.
Welterusten dus![]()
.
16,50 Dat is opzich wel te doen. Misschien moet ik er toch nog maar een keer heen gaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd gehad, bij de ingang
Dit jaar moet het nieuwe gedeelte af zijn, met beren e.d.
Doeiquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:07 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik ga ook eens slapen. Weer wat Pat & Stanley gekeken.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:20 schreef BrandX het volgende:
btw: er is weer eens een KSC in 2 uur ong. ofzo doorheen gegaan
Is dat snel dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:20 schreef BrandX het volgende:
btw: er is weer eens een KSC in 2 uur ong. ofzo doorheen gegaan
Slower kan 't ook nog hoor.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:25 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Tis toch niets voor niets slow chat
ik vraag me weleens af waarom we kSc hetenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:25 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Tis toch niets voor niets slow chat
Kfc dan maar?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vraag me weleens af waarom we kSc heten
j....a.... .....i.....k.... ...m...e...r....k... ...h...e...t... ...o..o..k....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |