quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, omdat je het zo lief vroeg.
Ik heb er nog maar even gepost, ik moestquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, omdat je het zo lief vroeg.
Voor de rest ben ik best normaal. Schijnt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:42 schreef Peterchris het volgende:
Oh dat liedje staat ook op repeat jaDie intro is zo mooi, als ze pinguing pinguing pinguing zingen.
Ik wachtte ook speciaal op die ene post van jou!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar even gepost, ik moest
in de versnipperaar?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:42 schreef Muck het volgende:
waar is papier?
Niets mis met de pinguin(liefhebber)quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor de rest ben ik best normaal. Schijnt.
Dank. Het is afgezaagd, dat wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wachtte ook speciaal op die ene post van jou!
nou....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:44 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Niets mis met de pinguin(liefhebber)
[ afbeelding ]
Ik wil ooit ook echt naar antartica, dat wordt wel even sparenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:44 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Niets mis met de pinguin(liefhebber)
[ afbeelding ]
Tot die tijd de dierentuin dan maar?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil ooit ook echt naar antartica, dat wordt wel even sparen
Nee die T staat voor dat achterlijke logo van die saaie stad waar ik woon, Tilburg.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik jouw naam zie, lees ik telkens 'tomaatje' trouwens....
Ik heb een jaaraboquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:46 schreef Peterchris het volgende:
[..]
Tot die tijd de dierentuin dan maar?
Hier, ik ben wegens (gedeeltelijk technische) omstandigheden niet zo snel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:42 schreef Muck het volgende:
waar is papier?
Wat doe je!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:27 schreef Pheno het volgende:
Lol, ik kijk nu naar sterren.nl. Wat een kutmuziek
haaiquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hier, ik ben wegens (gedeeltelijk technische) omstandigheden niet zo snel.
Hier was ik gebleven:
[..]
Wat doe je!
Yupquote:
daar heb ik practisch naast gewoondquote:
Hoog jamba gehalte.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:50 schreef Pheno het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=nUdEwmDsA64
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |