Met extra facts hoeveel megaton damage het was en met een coolfactor wel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:18 schreef pberends het volgende:
Dat klopt, maar zou de gemiddelde Fox News-kijker uberhaupt wel weten dat juist die specifieke bombardementen bedoeld worden?
uuuhh?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:26 schreef Apropos het volgende:
Kijk bijvoorbeeld eens naar Nederland ten tijde van de hongerwinter, was er ook niet genoeg voedsel omdat er niks geimporteerd kon worden.
Bij bedrijven noemen ze dat een creativiteitsoefening.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een ander kiezen die je slaat is geen keuze, dat is verwerpelijk.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee. 1980. Ik zou geen nee zeggen.
http://www.imdb.com/name/nm1200692/quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:38 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet je het zeker. Mijn zus is heel wat ouder, maar die ziet er veel jonger uit
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:38 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet je het zeker. Mijn zus is heel wat ouder, maar die ziet er veel jonger uit
Welk verschil tussen contract afsluiten en dwang snap je niet Montov?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:29 schreef Montov het volgende:
Bij bedrijven noemen ze dat een creativiteitsoefening.
Nogmaals, uuuhh?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:39 schreef Apropos het volgende:
Joseph Stalin is the Fiddler on the Roof.
Die tweede uuuhh moet je toch echt even toelichten.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen vrouw die zo heerlijk loom kan kijken.
Hij werkt volgens mij (nog) wel voor KPN. Maar het zijn inderdaad ingewikkelde constructies daarquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah, in de Borg dan zeker? KPN Mobiel bestond een paar jaar geleden uit zo'n 900 man, daar zijn er volgens mij nog maar een stuk of 100 van over. De rest is via een uiterst vreemde constructie in dienst van SNT gekomen. Volgens mij zijn de meesten die nu iets doen voor KPN Mobiel in dienst van SNT (of een opvolger daarvan). De KPNMobielers hebben met afgrijzen gekeken naar de invasie van IPB'ers in de Borg.
Mooi station, dicht bij het centrum, relaxte reis als je een goede trein hebt (er gaan uit redelijk wat grote steden rechtstreekse treinen). Er zijn zat parkeergarages maar richting Groningen heeft de trein mijn voorkeurquote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:55 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat duurt dus ook bijna 3 uur.
Hoezo is Groningen dan geschikt voor de trein? Hebben ze geen parkeergarages?
Het verkeerscirculatieplanquote:
Er was genoeg productie, maar de Duitsers pakte een groot gedeelte af en bepaalde voor delen wat er geproduceerd mocht worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:44 schreef Apropos het volgende:
Die tweede uuuhh moet je toch echt even toelichten.
Precies, daarom is die bewering ook zo idioot.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er was genoeg productie, maar de Duitsers pakte een groot gedeelte af en bepaalde voor delen wat er geproduceerd mocht worden.
Maakbaarheidquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:50 schreef du_ke het volgende:
Het verkeerscirculatieplan. Ach als je het doorhebt werkt het prima
.
Vandaar ook mijn eerste uuuuhh?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:52 schreef Apropos het volgende:
Precies, daarom is die bewering ook zo idioot.
Ik was er toen begin februari en dat was zeker erg goed te doenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:57 schreef sigme het volgende:
Nou, daar ben ik wel eens geweest in deze tijd van het jaar. Best lekker hoor.
Zoals je ziet had ik slechts moeite met de tweede.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn eerste uuuuhh?
En daarom massaal op rechtse partijen blijft stemmen die van inbreuk op de privacy hun doel hebben gemaaktquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ja. Met de privacy is het zeer slecht gesteld in Nederland. Het grootste probleem is nog dat de burger zo verschrikkelijk goedgelovig is en dus tegen geen enkele maatregel protesteert.
Was het maar zo simpel. links EN rechts maken inbreuk op privacy alleen dan op verschillende fronten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:55 schreef du_ke het volgende:
En daarom massaal op rechtse partijen blijft stemmen die van inbreuk op de privacy hun doel hebben gemaakt
Dit kabinet is centrum-links.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
En daarom massaal op rechtse partijen blijft stemmen die van inbreuk op de privacy hun doel hebben gemaakt
Zolang die niet bij Siemens op de plank liggen heb je daar echter helemaal niets aanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met huidige moderne centrales is dat probleem nihil.
Je weet iets van de schattingen over de tijd dat kernfusie economisch rendabel kan zijn en hoe die schattingen zich ontwikkeld hebbenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is nogal een schattig. Met de informatieverdubbeling en de snelheid waarmee informati gaat zeg ik maximaal 10 jaar.
Dat er binnen tien jaar geen economisch en energetisch rendabele kernfusiecentrale van enige omvang ergens staat?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:30 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik wil hier best een wedje op leggen
Maar is de situatie er nu daadwerkelijk op vooruit gegaan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:29 schreef Fastmatti het volgende:
Wat hebben jullie toch tegen die Irak-oorlog. Kijk de reden was verkeerd en zelf onjuist, maar het is toch goed dat Saddam weg is. Irak was zo'n beetje de meest beklemmende dictatuur van de wereld.
Ik hou van techniek en de markt maakt die dingen, de overheid dwing gewoon het geld af om het te kunnen betalen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:59 schreef du_ke het volgende:
Zolang die niet bij Siemens op de plank liggen heb je daar echter helemaal niets aan. Wel raar dat jij als overheidshater wel voor kerncentrales bent
.
Er worden namelijk gewoon helemaal geen kerncentrales gebouwd zonder gigantische overheidsbemoeienis en investeringen.
Ach als je de weg kentquote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:52 schreef MrX1982 het volgende:
De snelweg naar Groningen is een plezier jammer dat het eindigt in een deceptie.
Met het bouwen en ontwikkelen heeft de markt over het algemeen niet gek veel te maken hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik hou van techniek en de markt maakt die dingen, de overheid dwing gewoon het geld af om het te kunnen betalen.
Daar heb ik mij wel in verdiept ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:00 schreef du_ke het volgende:
Je weet iets van de schattingen over de tijd dat kernfusie economisch rendabel kan zijn en hoe die schattingen zich ontwikkeld hebben?
Het verkeersciculatieplan is inderdaad een schoolvoorbeeld van de PvdA politiek zo eind jaren 70. Overigens wel een aanpak die z'n tijd ver vooruit was denk niet dat veel mensen nog terugwillen naar een situatie waarin het in de binnensteden continu volstaat met auto'squote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maakbaarheid![]()
Jeej, ik mag ook een keertje, maar dan wel terecht.
Zodra we "enige omvang" kunnen bepalen. Want anders worden er straks weer mensen boos als er een wijk mee energie kan krijg en dat niet genoeg is oid.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:01 schreef du_ke het volgende:
Dat er binnen tien jaar geen economisch en energetisch rendabele kernfusiecentrale van enige omvang ergens staat?
Ik doe mee.
1 rechtse partij, 1 centrumrechtse partij en 1 centrumlinkse partij. Maakt bij mij meer een centrumkabinetquote:
500 MW?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zodra we "enige omvang" kunnen bepalen. Want anders worden er straks weer mensen boos als er een wijk mee energie kan krijg en dat niet genoeg is oid.
Dus, name your stakes en bepaal de WAT(T) er gevoedt moet worden en dan verander ik die vast wel in voor mij acceptabele vormen en kunnen we daarna na jouw correctie weer virtueel handje schudden en het op de plank zetten naast de helmverplichting.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:10 schreef du_ke het volgende:
Het verkeersciculatieplan is inderdaad een schoolvoorbeeld van de PvdA politiek zo eind jaren 70. Overigens wel een aanpak die z'n tijd ver vooruit was denk niet dat veel mensen nog terugwillen naar een situatie waarin het in de binnensteden continu volstaat met auto's.
Ok dan vind ik je schatting van 10 jaar erg optimistischquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar heb ik mij wel in verdiept ja.
Oh? Ik ken ze nietquote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alhoewel er wel genoeg mensen zijn, vooral in jouw kringen die vooral af willen van auto's.
Het is op zich wel een prestatie om 30 jaar na dato nog uitgekotst te worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het verkeersciculatieplan is inderdaad een schoolvoorbeeld van de PvdA politiek zo eind jaren 70. Overigens wel een aanpak die z'n tijd ver vooruit was denk niet dat veel mensen nog terugwillen naar een situatie waarin het in de binnensteden continu volstaat met auto's.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar heb ik mij wel in verdiept ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |