OMG, whyquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:05 schreef Empathologica het volgende:
Hehehe ben benieuwd hoe ver je komt
Heb echt 100en foto's van m'n plugjes, in m'n oor, uit m'n oor, vanuit elke hoek denkbaar etc![]()
Dus als je nog wat nodig hebt
Oh ik heb dan weer het voordeel dat ik staafjes ook mooier vind, is dat probleem ook makkelijk opgelost. Maar ja, ieder mens wil eigenlijk wel eens verandering hequote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:52 schreef Empathologica het volgende:
Precies Leinonlein
Ik vind BCR's veel mooier maar ik heb geen zin om uren te lopen prutsen dus heb ik maar horsheshoe's in me oren gehangenEven aandraaien en klaar.
Ik snap je nietquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:33 schreef theKiD het volgende:
Tipje voor die balletjes... tenminste zoals ik het doe![]()
De gaatjes op dezelfde hoogte houden als de uiteindes van t ringetje. Dan een gaatje op een uiteinde zetten en dan erin laten "rollen" Zo gaat het bij mij elke keer heel erg snel erin..![]()
Ik zet geen feauteau's van me piercings meer online
Our mouths are the samequote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Even nog voor Debsterr en haar 'ik heb een dunne lip'.
[ afbeelding ]
Zo dun zijn mijn lippen dus.Ik weet niet hoe dun die van jou zijn, dus ik kan het niet beoordelen
(Nee, ook niet door je fobo.
) Mss heb je er iets aan.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Our mouths are the same. Volgens mij heb jij wel een even dunne onderlip als ik heb.. en had op een piercingwebsite heeeeel korte staafjes gevonden
, ook van 1.2mm dik ipv 1 mm. Dus misschien wordt 't toch een eskimo dan
. Eerst maar eens overleggen op 't nieuwe werk in februari
.
Supergaaf! Waar heb je die besteld?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:07 schreef Empathologica het volgende:
Hehehhee zo lukte het mij ook niet, ding is gewoon niet te verbuigen
En moet ff pronken met m'n nieuwe plugjes; ze zijn mooooooi
[ afbeelding ]
Huh staafjes van 1 mm dik?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Our mouths are the same. Volgens mij heb jij wel een even dunne onderlip als ik heb.. en had op een piercingwebsite heeeeel korte staafjes gevonden
, ook van 1.2mm dik ipv 1 mm. Dus misschien wordt 't toch een eskimo dan
. Eerst maar eens overleggen op 't nieuwe werk in februari
.
Ik heb ze 2e hands via iemand van marktplaats, maar nieuw zijn ze 28 dollar op Body Art Forms, alleen volgens mij hebben ze die niet meer in 10mm.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:28 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Supergaaf! Waar heb je die besteld?
[..]
Huh staafjes van 1 mm dik?
Ik heb ook redelijk dunne lippen en ik heb gewoon een kort staafje erin (1,6 mm dik en bolletjes van 3mm)
Even een picca ter illustratie![]()
[ afbeelding ]
Krijg een vet hart en ga weg hier manquote:Op zondag 6 januari 2008 12:31 schreef devvertje het volgende:
Oo wat gezellig alle emo's bij elkaar hier
http://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=236quote:Op zondag 6 januari 2008 12:28 schreef Leinonlein het volgende:
Huh staafjes van 1 mm dik?
Ik heb ook redelijk dunne lippen en ik heb gewoon een kort staafje erin (1,6 mm dik en bolletjes van 3mm)
Even een picca ter illustratie![]()
[ afbeelding ]
Bij mij iig wel.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=236
Die.. ik ben er trouwens van uitgegaan DAT er een curved barbell voor gebruikt wordt.
Jaja, bij mij ook. Maar de dikte van het staafje heeft er toch niet zoveel mee te maken, meer de lengte lijkt mij?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=236
Die.. ik ben er trouwens van uitgegaan DAT er een curved barbell voor gebruikt wordt.
Ik ben jaloers, vind ze echt prachtig!quote:Op zondag 6 januari 2008 12:51 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ik heb ze 2e hands via iemand van marktplaats, maar nieuw zijn ze 28 dollar op Body Art Forms, alleen volgens mij hebben ze die niet meer in 10mm.
http://bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=2902
Heb dus vet geluk gehad dat hij ze ook in 8mm had ^^
Ik had niet goed gekeken, dacht dat er alleen maar heel korte staafjes waren van 1 mm dik, maar ze zijn dus in diverse diktes en lengtes gecombineerd te krijgenquote:Op zondag 6 januari 2008 15:46 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jaja, bij mij ook. Maar de dikte van het staafje heeft er toch niet zoveel mee te maken, meer de lengte lijkt mij?
het is gewoon gedestilleerd waterquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:37 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Lenzenvloeistof is voor het grootste gedeelte waterstofperoxide.
Iets wat ik ergens wel kan begrijpen vanuit de piercer zijn oogpunt.
Alleen dat ergens is een ergens in de verte van andere, in mijn leken ogen, betere oplossingen eigenlijk.
idd echt jammer, ik heb hem pas 2 maanden ofzo.. maar hij is rood en soms bloed het en ik kan niet meer op dat oor slapen en als iemand ertegenaan stoot doet het ook superpijnquote:Op maandag 7 januari 2008 20:57 schreef Empathologica het volgende:
Aah da's jammer zeg!
Die had je nog helemaal niet lang toch?
pff ik had hem er gisteren geprobeerd uit te halen..maar ik verging echt van de pijn en het leek net of ik mijn vel kapot trok dus toen durfde ik niet meerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:22 schreef Empathologica het volgende:
Nou als je er zoveel last van hebt en hij is echt aan het uitgroeien (wat helaas vaak voorkomt met surface piercings) kun je hem er beter uithalen. Korter staafje ed zal het wondje alleen maar meer irriteren. Succes ermee.
Dat is ook zo, maar als ik een fikse ontsteking heb, werk ik liever ff įlles plat, en dat m'n lichaam daarna zichzelf opnieuw hersteld zonder troep, je commensale flora hersteld zich heel snel. Je moet het daarna wel alleen goed schoonhouden omdat er ff geen goede bacterien zijn om de slechte weg te werken, zeg maarquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:10 schreef theKiD het volgende:
Probleem met sterilon is ook dat ie de goede bacterien die herstellen bevorderen verwijderd
Zo dacht ik ook over de sterilonquote:Op zondag 13 januari 2008 19:29 schreef Empathologica het volgende:
Puur zou ik zeker niet doen, bevordert de genezing niet echt.
Die sterilon wat ik paar posts hierboven zei (wat ik zelf deed, niet zei van 'joh moet je doen, was haar eigen keuze toch?), was omdat dat sieraad eruit ging.quote:
Aanwezig! Wat wilt u weten?quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:52 schreef scrub_nurse het volgende:
zijn er hier mensen met ervaring met een micro dermal?
aah! jippie! nou hoe is je genezing verlopen? is ie makkelijk te vervangen? het opzetbolletje bedoel ik enzo gewoon vertel!quote:
Ik heb nu net een 2,5mm tunneltje in, en dat is zo ontzettend klein! Kan nog gewoon m'n knopjes etc in want dat gat krimpt weer en rekt weer uit als ik een tunnel in doe. Sowieso krimpt het zeker terug bij de kleine maatjes (2,5/3/4 mm) dus als je spijt hebt, uit doen en weer oorbellen in.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:17 schreef Duizendpootje het volgende:
stiekem zou ik ook wel heel kleine plugjes willen, maar ik durf niet enzo
en ik ben bang dat ik er spijt van ga krijgen..
want ja, 'gewone' oorbellen zit er dan niet meer in he..
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wķst wel dat ik dr om zou kunnen krijgen.
Het heeft me een jaar gekost, maar eindelijk; toestemming voor een tongpiercing.
Feliciteer moi.
Niet grappigquote:Op maandag 14 januari 2008 19:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Hahahahahha.
Serieus, dat er mensen zijn die zelf een piercing zettenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:38 schreef Empathologica het volgende:
Nvm xD
Dacht echt zo van breinaald oid en zelf prikken ofzo
Thx! Maar ik heb ze al weer een tijdje hoor, maar ze waren zo duur dat ik ze nooit in durf te doen omdat ik dan bang ben dat ik ze kwijt raak, super aankoop dus! Maar ik zit nog steeds op 10 mm hoor, al ruim een jaar inmiddels en ik blijf ook bij deze maat hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 20:37 schreef Duizendpootje het volgende:
Leinie toffe nieuwe pluggen!
maar zijn ze nou weer groter?
*klopt af* In de 4 jaar dak nu TP heb, nog geen 1x balletje doorgeslikt. De meest klote ervaring was een keer spaghetti, die aan beide kante bleef hangen achter me piercingquote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:59 schreef Leinonlein het volgende:
Ik geloof dat ik inmiddels al 3 bolletjes van mijn tongpiercing heb ingeslikt
De genezing was snel. Ik heb hem tussen me borsten zitten. De eerste paar nachten was het wel eng om te slapen (vooral wanneer je alleen in ondergoed slaapt). Op me zij durfde ik niet (zwaartekracht) en op me buik ook niet, dus heb vrolijk 3 nachten op me rug geslapen. Soms knijp ik hem nog wel eens omdat vriendlief soms vergeet dat hij er zit, dus dan stoot hij er tegen aan. Je voelt dan eventjes een klein steekje, maar dat is vrijwel gelijk weer weg.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:23 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
aah! jippie! nou hoe is je genezing verlopen? is ie makkelijk te vervangen? het opzetbolletje bedoel ik enzo gewoon vertel!
Haha dat lijkt me echt mega irritant, maar ik ben echt een spaghetti snijder dus ik heb daar nog nooit last van gehadquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:25 schreef theKiD het volgende:
[..]
*klopt af* In de 4 jaar dak nu TP heb, nog geen 1x balletje doorgeslikt. De meest klote ervaring was een keer spaghetti, die aan beide kante bleef hangen achter me piercingEn dus zo half in me keel hing, en ik nie door kon slikken
Ik ben ook bang dat ik spijt krijg, precies vanwege de gewone oorbellenquote:Op maandag 14 januari 2008 18:17 schreef Duizendpootje het volgende:
stiekem zou ik ook wel heel kleine plugjes willen, maar ik durf niet enzo
en ik ben bang dat ik er spijt van ga krijgen..
want ja, 'gewone' oorbellen zit er dan niet meer in he..
ja want dat ziet er dan toch niet uit als je ringetjes in hebt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:00 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ik spijt krijg, precies vanwege de gewone oorbellen
Ik vind dat zo'n truttig maatje. Net een verdikt plastic knopjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:59 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn er in 2 mm
Of deze (3mm)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:59 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn er in 2 mm
Tof! Waar heb je hem? Foto's willen we zienquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:42 schreef scrub_nurse het volgende:
en ik heb mijn micro dermal!![]()
pic volgt als er n leuk knopje opzit!
10mmquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:39 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Of deze (3mm)
[ afbeelding ]
![]()
Vet schattig hihi. Maar je hebt wel veel minder keuze in kleine maatjes. Nu op 10 heb ik lekker veel keuze.
[..]
Tof! Waar heb je hem? Foto's willen we zien![]()
Wat is het verschil tussen een knopje of een staafje? Want volgens mij bedoel ik dan een staafjequote:Op donderdag 24 januari 2008 19:09 schreef Empathologica het volgende:
Als je laat piercen krijg je een ringetje of staafje van titanium. Knopje krijg je alleen bij schieten.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:10 schreef Debsterr het volgende:
Mensen op het werk geven aan het geen probleem te vinden als ik een lippiercing laat zetten. Nu nog m'n moeder die bon van een gratis peircing bij Queen of Rings aftroggelen, dan ben ik ove reen paar weekjes de gelukkige eigenaar van een offcentre labret ringetje geval
.
Bij mij duurde het ook aardig lang voordat er eindelijk geen zooi meer uitkwam.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
heb mn navelpiercing sinds half december maar is nog steeds beetje rood
Ja he.quote:
Goed plan.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja he.
Ik heb me vast maar even volgepropt met voedsel. (Oké, ik had óók honger)
Oeh, staafje voelt irritant (vanwege dattie nu groter is ofc), maarja, moet maar even.quote:
Ja, dan protesteren de spieren in je tong ineens hequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:40 schreef ChipsZak. het volgende:
En kan mn tong niet uitsteken.![]()
doet pijn.
Wat een cool cadeau van je moederquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb de bon voor een gratis piercing bij Queen of Rings gekregen van mams.
Ach ja, ik zou het spooky vinden als mams of paps de bon zelf nog ergens voor nodig hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wat een cool cadeau van je moeder
Hijs best bol!quote:
Gelijk 5mm? Damnquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:24 schreef boomaapje het volgende:
Ik heb al een dik jaar 2stretchers van 8mm. Ben als echte diehard begonnen, direct laten piercing op 5mm >.< Had nog geen gaatje of iets.
Anders vond ik het maar een dure grap, voor altijd grotere te kopen.
Ik heb momenteel deze:
[ afbeelding ]
Ben wel op zoek naar nieuwe, maar vindt momenteel in Roxy en Wildcat (Antwerpen) niet direct men zin. En ik heb ook het geld niet echt voor 2nieuw te kopen, einde van de maand
Wildcat is idd wel duur, maar het is hier een van de beste piercing shops in mijn geburen. All Over Piercings ziet er ook wel goed uit, grote keuze, maar leveren ze ook in Belgiė? En zijn ze goed te vertrouwen enzo?quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:45 schreef Empathologica het volgende:
Wildcat is wel erg duur naar mijn mening.
All Over Piercings is stukkie goedkoper.
Nja, ik heb het natuurlijk niet gezien bij mezelf, ook niet wat voor dingen ze gebruikte, maar ik vond dat het helemaal geen pijn deed. Ok, er zijn aangenamere dingenquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:58 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Gelijk 5mm? Damn
Ik heb t een x op TV gezien, gingen ze ook zo'n tunnelding zetten bij iemand, met een of ander soort rond vlijmscherp ding, gelijk een hele hap uit je oorlel, lijkt me verdomd pijnlijk!
Ik heb mijn navelpiercing zelf gezet. Wįt een crime was dat zegquote:Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Serieus, dat er mensen zijn die zelf een piercing zetten. Ik zou flauwvallen geloof ik
. Dat deed ik al bijna toen m'n tongpeircing gezet werd, en bij m'n laatste tat ook al
. Ik ben een bangerik!
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb mijn navelpiercing zelf gezet. Wįt een crime was dat zeg.
For the record: ik was dronken en stoned. En toen leek het ineens een goed planquote:
Hmm, die site ff bijhouden dan maar. Had nog nooit gehoord van die sitequote:Op woensdag 30 januari 2008 21:34 schreef Empathologica het volgende:
Heel piercing Nederland koopt bij AOP volgens mijEn ze verzenden ook naar Belgiė ja, en zeer snel ook, lees ik zo van de Belgische klanten op het forum
Poffertjes wel!quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:33 schreef TheSorrow het volgende:
Maar dan hoef je ook amper te kauwen he
Eten
Na 7 weken nog steeds een beetje roodquote:Op zondag 27 januari 2008 21:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Bij mij duurde het ook aardig lang voordat er eindelijk geen zooi meer uitkwam.Heb 'm gewoon om de dag met unicura zeep gewassen en na een tijd was hij echt helemaal genezen
gewoon niet aanzitten overdag (bacterien!) en alleen met wassen
Ik wil er ook nog steeds één, al twee jaar, maar ik ben zo'n vreselijke schijterd. Maar ik wil er geen ringetje in, maar een simpel knopje, het liefst met een klein diamantje erin ofzo.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:40 schreef GotC het volgende:
Ik heb woensdag een tragus laten zetten, zomaar, spontaanBen er wel heel erg blij mee, dacht dat het pijn ging doen maar was eerder een fijn,
gevoel.
Voel wel dat het een beetje begint te ontsteken, wat is het beste wat je kan doen, behalve het gewoonlijke warm water+zout en pH neutrale zeep (unicura)?
Oeh en zwemmen mag natuurlijk eigenlijk niet met een piercing in het begin (), maar zou het werkelijk een drama zijn om 1x in de week te gaan zwemmen, eventueel met een badmuts op?
Nee, dat snap ik, anders had ik het allang laten doen want dat vind ik dan weer minder eng, vreemd genoeg. Maar zo'n ontploft en ontstoken oor als resultaat lijkt me dan niet zo tof.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:18 schreef Empathologica het volgende:
Vraag dan voor een labretstaafje met een balletje met diamantje erop ofzo. Knopjes krijg je alleen bij schieten en het is volgens mij onnodig om te vertellen dat dat geen slim idee is?
Als het je om de pijn gaat, denk ik dat knopjes laten schieten in kraakbeen het piercen toch echt overstijgt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, anders had ik het allang laten doen want dat vind ik dan weer minder eng, vreemd genoeg. Maar zo'n ontploft en ontstoken oor als resultaat lijkt me dan niet zo tof.
Ik heb vorig jaar navraag gedaan bij een piercing shop in A'dam, bij het Muntplein, kreeg allemaal informatie bij maar toen ben ik dus vergeten te vragen over die knopjes, of dat mogelijk was. Kan iemand een goede piercer in Utrecht aanraden?
Gewoon doen, en blijven ademenquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog steeds één, al twee jaar, maar ik ben zo'n vreselijke schijterd. Maar ik wil er geen ringetje in, maar een simpel knopje, het liefst met een klein diamantje erin ofzo.
Eerst eens moed bij elkaar rapen.
Fijn om te horen dat het geen pijn deed.
micro dermalquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:23 schreef tha_dark het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb totaal geen verstand van piercings maar ik meen me te herrineren dat in dit topic ooit een soort piercing is gepost die bestaat uit een knopje en dan een soort plaatje onder je huid. Zodat je die piercing niet ergens "doorheen" hoeft. Klopt dit, en hoe heten zo´n piercings?
ssshht!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:53 schreef Ilsjuhh het volgende:
Ik heb mijn traguspiercing nu ook bijna een week....bij mij deden ze er gewoon een staafje in (labret las ik ergens) ze zeiden tegen mij dat dat beter was met genezen....
Ik vond het piercen even best wel pijnlijk, meer pijnlijk als dat ik had gedacht, maar die pijn is echt heel snel over! achteraf vond ik t wel meevallen
Ja, al blijft het natuurlijk altijd de vraag of het door je lichaam geaccepteerd word op plaatsen waar je zowiezo minder vlees hebt zitten..quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:53 schreef tha_dark het volgende:
En die kan in principe bijna overal geplaatst worden? Dus ook bijvoorbeeld bij je schouderblad?
Hmm ik wilde er ook graag drie net boven mn heup had ik besloten. Maar ik vraag me inderdaad af hoe zoiets blijft zitten. Niet echt een succes dus zo te horen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:20 schreef 2h2h het volgende:
een vriendin heeft 3 micro dermals op haar buik zo net boven de broek rand aan de zijkant.
er zijn er al 2 uit ze heeft 2 nieuwe laten zetten waarvan ze er ook al 1 kwijt is.
ze laat er nu 3 op haar borst zetten. zo net boven een truitje met een v hals.
Ik wacht even af of ze bij haar daar blijven zitten want ik wil er daar 2
je blijft er steeds met je broek overheen gaan en aan hangen daardoor laten ze los.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:09 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Hmm ik wilde er ook graag drie net boven mn heup had ik besloten. Maar ik vraag me inderdaad af hoe zoiets blijft zitten. Niet echt een succes dus zo te horen...
daar heb ik ze ook zittenquote:Op zondag 10 februari 2008 17:09 schreef Twinky het volgende:
ik heb ook iets moois
[ afbeelding ]
maandag de onderste gedaan en vrijdag de bovenste erbij omdat de onderste zo alleen was. Ze zitten niet op de 'standaard' plek maar een stukje lager, en ik vind het mooooooi!! De bovenste zit eentje met glitter in en die wil ik eigenlijk ook in de onderste gaan doen maar wacht nog wel eventjes.
Daarna wil ik er piercings indoen met aan de uiteinden bolletjes, want de vlindertjes aan de achterkant zijn niet echt heel mooi.
was in Serviequote:Op zondag 10 februari 2008 17:26 schreef Empathologica het volgende:
Wel leuk, maar wist niet dat er nog steeds shops waren die bovenin schoten
hoger vooral, denk ongeveer midden tussen het knikje en de bovenste.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben toen als kleine muts de juwelier ingelopen, toen heb ik met een stiftje aangegeven waar ik ze wilde hebben. Waar zitten ze dan anders?
Das idd een mooi hoofdjequote:Op zondag 10 februari 2008 17:09 schreef Twinky het volgende:
ik heb ook iets moois
[ afbeelding ]
maandag de onderste gedaan en vrijdag de bovenste erbij omdat de onderste zo alleen was. Ze zitten niet op de 'standaard' plek maar een stukje lager, en ik vind het mooooooi!! De bovenste zit eentje met glitter in en die wil ik eigenlijk ook in de onderste gaan doen maar wacht nog wel eventjes.
Daarna wil ik er piercings indoen met aan de uiteinden bolletjes, want de vlindertjes aan de achterkant zijn niet echt heel mooi.
Hoop ik ookquote:Op zondag 10 februari 2008 18:58 schreef TheSorrow het volgende:
Nou maar hopen dat je niet van die lelijke bolletjes op je oren krijgt, en dat de genezing voorspoedig verloopt!
Zeker een meer dan een jaarquote:Op zondag 10 februari 2008 18:58 schreef Empathologica het volgende:
Hoelang heeft ze die piercings al Boomaapje?
Want misschien is het nog niet helemaal genezen en haalt ze het continu open door te wisselen.
ik had nog sterilon en dat zei ik. Het was wel in Servie dus niet volgens de regels hequote:Op zondag 10 februari 2008 19:09 schreef Empathologica het volgende:
Wat heb je meegekregen om mee schoon te maken?
okayquote:Op zondag 10 februari 2008 20:12 schreef Empathologica het volgende:
Is veels te agressief voor piercings en nergens voor nodig.
Zou het gewoon schoonhouden met warm water of zeezoutoplossingen.
Ik heb dat met 2 gewone gaatjes in m'n oorlelletjes ook. De voorste die ik altijd gebruik kunnen alles hebben, maar als ik 'ns een 2e setje oorbellen indoen gaat 't halverwege de dag jeuken en wordt het dik enzoquote:Op zondag 10 februari 2008 19:45 schreef boomaapje het volgende:
[..]
Zeker een meer dan een jaar. Ondertussen zijn ze zeker al goed genezen, ze is er nog al een voorzichtige in. Maar ze blijft het krijgen :s
Mja, ze heeft er haar al bij neergelegd
___
Ook zeker oppassen dat er geen haartje tussen komt, begint die te ontsteken en krijg je wild vlees ofzo
Je doet het toch?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb dat met 2 gewone gaatjes in m'n oorlelletjes ook. De voorste die ik altijd gebruik kunnen alles hebben, maar als ik 'ns een 2e setje oorbellen indoen gaat 't halverwege de dag jeuken en wordt het dik enzo.
Waarschijnlijk in maart de lippiercing. Wordt een gezellig dagje dan, papa eerst naar Tattoo Jan om zn andere arm te laten coveren en en de ene bij te laten werken, en daarna door voor mijn lip
.
Maar toch maar wel een ringetje uit het midden. Ben bang dat ik met een eskimo een nog langer hoofd krijgquote:
Uitgroeien doettie niet geloof ik.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar toch maar wel een ringetje uit het midden. Ben bang dat ik met een eskimo een nog langer hoofd krijg. Plus dat ik het idee heb dat ķe dan sneller uit zou kunnen groeien (en ik reageer niet zo heeeeel geweldig op piercings
).
Hoe staat het ervoor met je tongpiercing? Kan je alweer fatsoenlijk praten en eten allemaal?
Ik heb haar niet horen kermen van de pijn met zoenen dus het zal wel goed gaanquote:Op maandag 11 februari 2008 16:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe staat het ervoor met je tongpiercing? Kan je alweer fatsoenlijk praten en eten allemaal?
quote:Op maandag 11 februari 2008 17:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb haar niet horen kermen van de pijn met zoenen dus het zal wel goed gaan
Hehe, het zal je maar gebeuren dat je vast zit! Piiiiiiijn.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]!
Het gaat idd goed.
En we bleven ook niet haken.
Ja ofnait.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:35 schreef TheSorrow het volgende:
Moeten we allebei zo'n beginstaafje erin doen,die dingen zijn fucking groot
Maaaaar.. die expander, kan ik dan als ik een dagje thuis ben 's ochtends beginnen en 's avonds 1 gaugemaat verder zijn? Zodat er dus zo'n bulletplugje in kan?quote:Op maandag 11 februari 2008 18:33 schreef Empathologica het volgende:
@ Debsterr, het is toch wel relaxt als je geleidelijk aan omhoog kan werken, dus ik zou wel expanders kopen, maar zo'n bullet plugje erbij, stop je meteen die na het stretchen erin
Nou ja, het scheelt dat ik de expander nog heb liggen.. dan maar eens die bulletplugjes en emu-oil bestellen denk ik!quote:Op maandag 11 februari 2008 20:25 schreef Empathologica het volgende:
Als je glijmiddel gebruikt kan het wel sneller dan 1 dagje
Ik bedoel, ik smeerde die expander in met iets glibberigs en duwde hem er zo langzaam doorheen, in een uurtje ofzo en meteen een plugje erachteraan.
Zou wel in ieder geval de tijd er voor nemen, om er aan te wennen, en de kleine maatjes zijn een bitch
Ben zelf zonder expander naar 3mm gegaan, oorknopje wat half in m'n oor groeide, toen nog een knopje erbij, 1,6mm ringetje en knopje en uiteindelijk tunneltje
Ik hoop echt voor je dat je geen raar 'bloemkool-oor' krijgt omdat je de gaatjes hebt laten schieten. Ik heb toen ik 15 was (quote:
hou op! Bij mij gaat het gewoon goed! Een beetje pijn af en toe is heel normaal!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb ook ooit een oorbel laten schieten bovenin, na vele ontstekingen eruit gehaald, er zit nog steeds een lelijke plek, je ziet het gelukkig niet echt, maar je kan wel goed voelen dat er echt iets niet goed zit
Nee.. met de piercing erin ziet het er niet raar uit ofzo.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:48 schreef Empathologica het volgende:
Die foto, zit die onderste niet ver van de rand af?
Who give's a f*ckquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:31 schreef Suuz_ het volgende:
Ik wil zó graag een micro dermal...maar mijn vriend ziet het niet zo zitten
Ik heb 3 piercings bovenin geschoten gekregenquote:Op zondag 10 februari 2008 17:26 schreef Empathologica het volgende:
Wel leuk, maar wist niet dat er nog steeds shops waren die bovenin schoten
kan d'r ook niks aan doenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:05 schreef Twinky het volgende:
[..]
hou op! Bij mij gaat het gewoon goed! Een beetje pijn af en toe is heel normaal!
Mja het punt is alleen ons appartement staat te koop en over een paar maanden krijgen we sleutel van ons nieuwe huis...in z'n sop gaar laten koken is dus een beetje risicovolquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Who give's a f*ckLet him, in z'n eigen sop gaar koken
Als hij er eenmaal zit, draait ie wel bij
het is jouw lijf!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:41 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Mja het punt is alleen ons appartement staat te koop en over een paar maanden krijgen we sleutel van ons nieuwe huis...in z'n sop gaar laten koken is dus een beetje risicovol
Magoed, ik heb een navelpiercing (die ik btw helemaal beu ben haha) en een tongpiercing. En hij vind dat meer dan genoeg...misschien kan ik voorstellen: navelpiercing eruit--> micro dermal erin
gelukkigquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:58 schreef Twinky het volgende:
het gaat hier alweer wat beter. Ik had erg veel last van de onderste en die is ook nog wel een beetje dik, maar over het algemeen gaat het een stuk betre
je moet gewoon eentje van 8mm kopen. Die flare is natuurlijk wat groter, 10mm ongeveer, maar 8mm is heel makkelijk te stretchen. Zonder problemen, dus eigelijk moet je er niet mee inzittenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:01 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb tunnels van 8 mm, maar als ik een plug double flared wil kopen, heb ik dan 6 mm of gewoon 8 mm nodig. Ik ben bang dat ik de 8 mm er niet in krijg. Iemand een idee?
Ja die vond ik ook net hehe.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:58 schreef Empathologica het volgende:
Hee.. 26 is alweer vol en nu je het zegt, kan 27 ook niet vinden
Wel Show hier je tattoo of piercing M/V Deel VIII!
mjaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:00 schreef Empathologica het volgende:
Laten zitten. Er wordt niet voor niets gezegt dat het er 6 weken in moet zitten ongeveer. Al geneest kraakbeen over het algemeen nóg langzamer (vaak 3 tot 9 maanden).
Ringetje of knopje?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:46 schreef Miam het volgende:
Een aantal maanden terug ben ik mijn neuspiercing verloren, en heb`m vanmiddag -na veel nadenken-
toch maar weer doorgeprikt.ben er toch wel erg blij mee.
Knopje uiteraard.quote:
Zelf doorgeprikt, of weer laten doorprikken?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:46 schreef Miam het volgende:
Een aantal maanden terug ben ik mijn neuspiercing verloren, en heb`m vanmiddag -na veel nadenken-
toch maar weer doorgeprikt.ben er toch wel erg blij mee.
Zelf doorgeprikt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zelf doorgeprikt, of weer laten doorprikken?
Waarmee?quote:
een gloeiendhete speld.quote:
Had ik laatst ook geprobeerd.quote:
Ik ben ook een watje hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Had ik laatst ook geprobeerd.![]()
Ik ben gewoon een watje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er ongeveer een minuut een vuuraansteker bij gehouden.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:42 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Waarin heb je die verwarmd dan?
Mjah, op zich komt er niet veel troep uit ofzo, maar ik voel wel dat er een ontsteking zit. Infectie uit zich vooral aan de buitenkant.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:53 schreef scrub_nurse het volgende:
nu al?? poeh ik zou sowieso even met de piercer contact opnemen. waar zit de infectie? binnen kant, buitenkant? ik zou sowieso proberen zo min mogelijk te roken, dat veroorzaakt een slechtere wondgenezing,zeker omdat je je lip gebruikt om te roken
Dat heb ik nog steeds afentoe, zeker als mijn weerstand minder isquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:40 schreef Twinky het volgende:
gatsie, er komt wittige troep uit mijn navelpiercing (die ik heb sinds zaterdag). Redelijk vloeibaar en het is ook een beetje dik.
okayquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:59 schreef Miss_S het volgende:
En bij een navelpiercing zal het ook nog wel ff duren, het kan 9 maanden duren voordat het echt helemaal genezen is
De mijne zit er nu bijna 4 maanden in en nog steeds moet ik het goed verzorgen
Er zijn toch veel aparte piercersquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:11 schreef Twinky het volgende:
[..]
okaymijn piercer heeft er een ringetje ingedaan omdat die 3 maanden nodig zou hebben en een staafje inderdaad 9 maanden. Ik weet niet waarom dat zo'n groot verschil is maar ik vond drie maanden een stuk schappelijker klinken
hij zei 3! voor een ringetje! en dan mocht er een staafje inquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Een navelpiercing heeft toch wel een redelijke tijd nodig om te genezen, 9 maanden is niet vreemd daarbij.
Waarom heb je dan niet meteen een staafje laten zetten?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:15 schreef Twinky het volgende:
[..]
hij zei 3! voor een ringetje! en dan mocht er een staafje in
Ik zou er toch goed mee opletten en wachtenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:15 schreef Twinky het volgende:
[..]
hij zei 3! voor een ringetje! en dan mocht er een staafje in
Omdat die 9 maanden duurde denk ik .....quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom heb je dan niet meteen een staafje laten zetten?
ja natuurlijk, liever wat langer het ringetje (al is dat ook heel mooi) dan een lelijk gat in mijn buik.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zou er toch goed mee opletten en wachten
Anders begin je weer van voor af aan
Ik hoefde uiteindelijk alleen een kleine opening te maken in de neusvleugel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:29 schreef Empathologica het volgende:
Ehm, dat is opzich best slecht weetje.
Die vlam is niet heet genoeg en geeft alleen maar een zwarte aanslag/roet af wat je dus net in je neus hebt zitten proppen.
Kun je beter bij je gasfornuis staan en een blauwe, ruisende vlam maken, krijg je geen roetaanslag van en da's dan ietsie beter dan een aansteker
Toeni k net mijn 2e tepelpiercing had laten zetten, is de eerste zaterdag erna, tijdens stappen een meisje uitgegleden. In haar val greep ze om zich heen, en bleef ze met haar vingers/ nagels, door me shirt heen, achter het staafje hangen..quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mn navelpiercing is weer pijnlijkiemand trok eraan(door mn shirt heen) tijdens uitgaan
?!
Nou, ik denk dat het nu weer goed is allemaal, m'n lip is niet dik meer en er komt nu (zoals ik al verwacht had) wat troep uit. Niet heel veel, en 't wondje is niet echt geirriteerd.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:33 schreef saaw het volgende:
je kan hem/haar toch even bellen?
zoutoplossing en flink weken lijkt me het beste
Gewoon met rust laten behalve bij het 2x per dag schoonmakenquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:42 schreef Twinky het volgende:
mijn navelpiercing ziet er werkelijk niet meer uitheb 'm nu anderhalve week en de bovenkant is nog steeds rood en met allemaal velletjes
![]()
Ook kan ik er steeds troep uitkrijgen (flink knijpen en het vel 'opstropen'), meestal eerst veel gelige pus en dan daarna wat waterig doorzichtig spul. bah.
jamaar die troep moet er toch uit neem ik aan...quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:17 schreef Empathologica het volgende:
Ja zeker niet gaan knijpen en 'opstropen' irriteer je het volgens mij alleen maar gruwelijk mee.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:42 schreef Twinky het volgende:
mijn navelpiercing ziet er werkelijk niet meer uitheb 'm nu anderhalve week en de bovenkant is nog steeds rood en met allemaal velletjes
![]()
Ook kan ik er steeds troep uitkrijgen (flink knijpen en het vel 'opstropen'), meestal eerst veel gelige pus en dan daarna wat waterig doorzichtig spul. bah.
Mij is verteld na 6 weken...ik heb dus al een nieuwe piercing besteld voor volgende weekquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:45 schreef GotC het volgende:
Ik maak m'n tragus bijna niet meer schoon, en t ontsteekt niet, niks! Heb m pas een maand.. beetje vreemd wel. Na zo'n 2 a 3 maanden mag er toch een ander sieraad in?
Tsjaa, of je hebt het geluk dat je een snelle genezer bentquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:45 schreef GotC het volgende:
Ik maak m'n tragus bijna niet meer schoon, en t ontsteekt niet, niks! Heb m pas een maand.. beetje vreemd wel. Na zo'n 2 a 3 maanden mag er toch een ander sieraad in?
ohw dat is wel heel snelquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:00 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
Mij is verteld na 6 weken...ik heb dus al een nieuwe piercing besteld voor volgende week
quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, of je hebt het geluk dat je een snelle genezer bent. Nieuw sieraad zou ik eerste keer laten vervangen door je piercer, kunnen ze gelijk goed checken of het echt goed genoeg genezen is.
Zaterdag een korter staafje, heb een kapotte tand van dit lange frotding.
Ik zou bijna denken dat je hem hebt laten schieten.. "Genezings"tijd is bij die schietknopjes ook 6 wekenquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:00 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
Mij is verteld na 6 weken...ik heb dus al een nieuwe piercing besteld voor volgende week
ik heb die van mij ook laten schieten maar toen gaven ze ook minstens drie maanden aan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:42 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je hem hebt laten schieten.. "Genezings"tijd is bij die schietknopjes ook 6 weken
Dat sowiesoquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, of je hebt het geluk dat je een snelle genezer bent. Nieuw sieraad zou ik eerste keer laten vervangen door je piercer, kunnen ze gelijk goed checken of het echt goed genoeg genezen is.
Zaterdag een korter staafje, heb een kapotte tand van dit lange frotding.
en hoe is het nu?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:59 schreef VASND het volgende:
Tongpiercing laten zetten gisteren.
Hij is alleen een beetje aan het zeuren, maar geen überdikke tong en spraakgebrekken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |