abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56688016
Een microdermal of surface anchor is een verdere uitontwikkeling van technieken als pocketing, dermal anchoring en transdermal implants. "The idea is to give the aesthetic look of a transdermal implant but with the simplicity and safety of a piercing" (Brian Decker - Pure Body Arts). De eenvoudigste manier om het sieraad te omschrijven is dat het een miniatuur transdermaal implantaat is, in dit geval een vlak plaatje dat onder de huid gebracht wordt, met een enkele uitgang door de huid voor het staafje (een soort halve barbell) dat haaks op het plaatje staat. Hier schroef je het bolletje of ander eindstukje op, visueel lijkt het dan alsof het sieraad rechtstreeks in de huid geschroeft zit.

Heeft iemand ervaring met dit soort piercings? Ik vind zulke piercings al een hele tijd mooi en de kans op uitgroeit schijnt rond de 2% te liggen.. Als jij een microdermal zou zetten wat vind jij dan een mooie plek?

TS begint: Volgens mij is het standaard maar ik zou hem boven mijn borsten zetten. Niet ertussen maar dan nog een stukje omhoog. Daarnaast heb ik ook foto's gezien van een microdermal op iemands voet, ook mooi, maar misschien lastig met lopen?
Geluk is gelul met een K.
pi_56688999
Hoe ziet het eruit? als je het niet op een plaatje ziet? vind het plaatje net een ... gebruiks aanwijzing voor een IKEA kast.
www.wynter.nl (NOG NIET KLAAR)
pi_56689060
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:41 schreef Wynter het volgende:
Hoe ziet het eruit? als je het niet op een plaatje ziet? vind het plaatje net een ... gebruiks aanwijzing voor een IKEA kast.
Zo:
pi_56689152
ik heb er eentje.. gehad.
...van half april tot september vorig jaar.
wat je zegt, net tussen mijn borsten, maar dan iets hoger, in mijn decolletee.
Maar ik behoorde dus tot die gelukkige twee procent.
En die twee procent schijnt in de praktijk toch wel iets hoger te liggen, hoor!

Anyway, ben aant smeren met vitamine E-creme, om het littekentje zoveel mogelijk te beperken,
en van de zomer gaat ie er weer in! Gewoon op dezelfde plaats!
pi_56689724
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:44 schreef Siegfried het volgende:

[..]

Zo:
[ afbeelding ]
en van de zijkant? het lijkt een behoorlijk uitsteeksel...
www.wynter.nl (NOG NIET KLAAR)
pi_56689930
Al veel over gehoord en ik wil er zelf ook héél graag 1, vind het super gaaf!
pi_56703914
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:48 schreef robina het volgende:
ik heb er eentje.. gehad.
...van half april tot september vorig jaar.
wat je zegt, net tussen mijn borsten, maar dan iets hoger, in mijn decolletee.
Maar ik behoorde dus tot die gelukkige twee procent.
En die twee procent schijnt in de praktijk toch wel iets hoger te liggen, hoor!

Anyway, ben aant smeren met vitamine E-creme, om het littekentje zoveel mogelijk te beperken,
en van de zomer gaat ie er weer in! Gewoon op dezelfde plaats!
Kan je wat meer vertellen over hoe de piercing toendestijds bij jou is gezet? Deed het veel zeer? Blijf je snel haken op die plek waarop jij hem had? Ben benieuwd naar je antwoord!
pi_56704015
Hieronder wat plaatjes van microdermal piercings:

Of in combinatie met een tattoo:

pi_56704232
Piercings #25 *O* Jubileum *O*
hier zitten wel wat ervarings deskundigen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 13 februari 2008 @ 14:56:55 #10
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_56704380
Ik zou er 1 aan elke kant van m'n hoofd nemen en dan aan elke kant een halve pijl erop schroeven !!
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:02:45 #11
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_56704512
scrub_nurse heeft er pas 1 laten zetten, maar die is er een paar dagen later weer uitgehaald omdat ie niet in t midden zat. Nu moet ze een paar weken wachten voordat ie er opnieuw inkan. Het deed geen pijn.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_56709063
er zijn verschillende manieren, bij mij hebben ze een sneetje gemaakt, een beetje onder mijn vel 'gewiebeld' en daarna het voetje er in geplaatst. Daarna goed aangedrukt. Toen het steentje er op geplaatst.
Het deed wel zeer op het moment van plaatsen, maar wat is pijn? (ik wist waarvoor ik het deed ) Daarna voelde het meer als een blauwe plek.

Reacties waren super in ieder geval, zonder uitzondering!

Ze doen het geloof ik ook met een piercingnaald, dan schuiven ze hem zo onder je huid.

Ben er maar 1x met mijn trui uittrekken achter blijven haken (haastige spoed, etc), dat was toen hij er al praktisch uit gegroeid was, dus daar lag het niet aan (dattie er uit groeide) Waar wel aan? Kzou het niet weten.

Binnenkort ga ik verhuizen, en als dat achter de rug is laat ik hem opnieuw zetten. Gelukkig kan het op precies dezelfde plaats!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')