abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55773722

Welkom in het 25e deel van het piercingtopic! Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.

***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.

• Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.
  • Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.
  • De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.
  • Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).
  • Maak je sieraden regelmatig schoon.
  • De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

Links met informatie over piercing guns:
    bmeworld.com
    encyc.bmezine.com

Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
    alloverpiercings.nl
    alpha art jewelrycoldsteel.co.uk
    crazy-factory.com
    jewelsoffantasy.nl
    mariebelle.nl
    mypiercing.nl (favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
    piercingworld.nl
    roxy-shop.be
    wildcat.de (favoriet: professioneel)

Voorgaande delen:
    Piercings #1
    Piercings #2
    Piercings #3
    Piercings #4
    Piercings #5
    Piercings #6
    Piercings #7
    Piercings #8
    Piercings #9
    Piercings #10
    Piercings #11
    Piercings #12
    Piercings #13
    Piercings #14
    Piercings #15
    Piercings #16
    Piercings #17
    Piercings #18
    Piercings #19
    Piercings #20
    Piercings #21
    Piercings #22
    Piercings #23
    Piercings #24 Bijna Jubileum
  • Pretentieus geneuzel.
    pi_55773878
    we gaan weer verder
    pi_55773915
    Jeeee ^^
    Ehm om nog ff terug te komen op vorige onderwerp (lenzenvloeistof), is dat niet een beetje hetzelfde verhaal als alcohol/sterilon gebruiken?
      vrijdag 4 januari 2008 @ 16:30:58 #4
    17153 DeWaasheid
    Gematigd extremist
    pi_55774383
    Zijn hier ook mensen die moeite hebben een ringetje met een balletje erin fatsoenlijk te plaatsen (balletje klem je tussen het ringetje)?
    Ik weet destijds dat het bij mn wenkbrauw een gedoe was om deze te bevestigen.

Nu heb ik er 1 gekocht voor in mn oor maar ik kreeg het balletje er al niet tuseenweg met mn vingers (had er een pen voor nodig) en in mn oor dat balletje terugzetten is helemaal onmogelijk, zelfs toen ik hem eruit haalde kreeg ik dat balletje er met geen mogelijkheid tussen.. denk dat ik gewoon pech heb gehad en een nieuwe ga bestellen maar ben ik de enige die hier problemen mee heeft?
    /-=]
    |o-0
    ~~~`
    pi_55774626
    Daar heb je speciale tangen voor omdat je ze open en dicht moet buigen.
    Eruit lukt mij ook wel maar erin niet. Bij www.alloverpiercings.nl heb je zulke tangen heel goedkoop.
    Een nieuwe kopen heeft dus weinig zin want het is bij al die ringen zo dus
      vrijdag 4 januari 2008 @ 16:48:41 #6
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_55774801
    Ah wat een feest toch altijd met die BCR (die ringetjes die jij bedoelt DeWaasheid), ik heb daar ook áltijd problemen mee. Hoe kleiner de ringetjes hoe groter het feest. De enige tip die ik kan geven, gebruik een schaar om de uiteinden verder uit elkaar te krijgen zodat je het balletje er makkelijker tussen kan zetten, soms helpt het .

Edit > ja, je kunt dus ook zo'n tang kopen maar dat vind ik het niet waard.

Of zoals ik > gebruik alleen nog maar staafjes, lekker makkelijk.

YAY topic 25 .
    Levenswerk: Berlijn Blog.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 4 januari 2008 @ 16:50:10 #7
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55774844
    Jubileum.
    [*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
    pi_55774912
    Precies Leinonlein
    Ik vind BCR's veel mooier maar ik heb geen zin om uren te lopen prutsen dus heb ik maar horsheshoe's in me oren gehangen Even aandraaien en klaar.
    pi_55774936
    Als alle users nou een foto van hun piercing sturen of hier plaatsen, dan maken we er een collage van !
    Of is dat weer een te knus idee
    Pretentieus geneuzel.
    pi_55775103
    Nou euhh.. Zwaar niet boeiend:

M'n nieuwe zwarte double flared acrylen plugjes :emo

En morgen komen deze als het goed is binnen
    pi_55775157
    * roooosje doet opslaan als
    Pretentieus geneuzel.
    pi_55775183
    Hehehe ben benieuwd hoe ver je komt
    Heb echt 100en foto's van m'n plugjes, in m'n oor, uit m'n oor, vanuit elke hoek denkbaar etc
    Dus als je nog wat nodig hebt
    pi_55775237
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 17:05 schreef Empathologica het volgende:
    Hehehe ben benieuwd hoe ver je komt
    Heb echt 100en foto's van m'n plugjes, in m'n oor, uit m'n oor, vanuit elke hoek denkbaar etc
    Dus als je nog wat nodig hebt
    OMG, why .
    Kan je trouwens een bestaand gaatje op laten rekken?
    Pretentieus geneuzel.
    pi_55775330
    Ja dat heb ik dus gedaan, tot 8mm maar
    En waarom? Euh verveling.. En ehh. Ja goeie vraag eigenlijk
      vrijdag 4 januari 2008 @ 17:16:25 #15
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_55775395
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 16:52 schreef Empathologica het volgende:
    Precies Leinonlein
    Ik vind BCR's veel mooier maar ik heb geen zin om uren te lopen prutsen dus heb ik maar horsheshoe's in me oren gehangen Even aandraaien en klaar.
    Oh ik heb dan weer het voordeel dat ik staafjes ook mooier vind, is dat probleem ook makkelijk opgelost. Maar ja, ieder mens wil eigenlijk wel eens verandering he . Ik heb zo'n ieniemienie BCR voor mijn tragus, nou... wat een drama haha.

Oh collage vind ik een leuk idee! Ik heb net als Empathologica ook genoeg materiaal denk ik hahaha. Op mijn photobucket heb ik een aantal fotootjes staan. http://s15.photobucket.com/albums/a378/leinonlein/Piercings/
    pi_55775480
    Oehh is dat opaal?
    Ik moet echt stoppen met kopen.. Heb nu 3 paar siliconen eyelets, en wil nog roze en rode
      vrijdag 4 januari 2008 @ 17:25:51 #17
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_55775583
    Eh, had je het tegen mij?
    Het zou best kunnen dat het opaal is namelijk maar daar ben ik niet zeker van, ik weet nog dat ze heeeeel duur waren maar tsja, euh... koopziek.
      vrijdag 4 januari 2008 @ 17:45:59 #18
    161748 Loqi
    Hoezo sarcastisch?
    pi_55776024
    Ik heb niet van al mn piercings foto, maar hier is er iig een van een verzamelinkje

wel erg brak
    Knoei
    pi_55785420
    Tipje voor die balletjes... tenminste zoals ik het doe

De gaatjes op dezelfde hoogte houden als de uiteindes van t ringetje. Dan een gaatje op een uiteinde zetten en dan erin laten "rollen" Zo gaat het bij mij elke keer heel erg snel erin..
    Ik zet geen feauteau's van me piercings meer online
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      zaterdag 5 januari 2008 @ 13:27:45 #20
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_55792731
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 23:33 schreef theKiD het volgende:
    Tipje voor die balletjes... tenminste zoals ik het doe

De gaatjes op dezelfde hoogte houden als de uiteindes van t ringetje. Dan een gaatje op een uiteinde zetten en dan erin laten "rollen" Zo gaat het bij mij elke keer heel erg snel erin..
    Ik zet geen feauteau's van me piercings meer online
    Ik snap je niet .. paint ?
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_55793117
    Even een tvp, wil nog steeds een nieuwe piercing
    pi_55793429
    quote:
    Op zaterdag 5 januari 2008 13:27 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik snap je niet .. paint ?
    *Poging*

*** Nul Dertien ***
    pi_55793480
    Hehehhee zo lukte het mij ook niet, ding is gewoon niet te verbuigen
    En moet ff pronken met m'n nieuwe plugjes; ze zijn mooooooi
    pi_55793523
    Zo lukt het bij mij elke keer perfect. Maar staafje schopt kont!
    *** Nul Dertien ***
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 5 januari 2008 @ 14:26:13 #25
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55793880
    Even nog voor Debsterr en haar 'ik heb een dunne lip'.

Zo dun zijn mijn lippen dus. Ik weet niet hoe dun die van jou zijn, dus ik kan het niet beoordelen (Nee, ook niet door je fobo. ) Mss heb je er iets aan.
    [*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
      zaterdag 5 januari 2008 @ 19:29:39 #26
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_55802216
    quote:
    Op zaterdag 5 januari 2008 14:26 schreef ChipsZak. het volgende:
    Even nog voor Debsterr en haar 'ik heb een dunne lip'.

[ afbeelding ]

Zo dun zijn mijn lippen dus. Ik weet niet hoe dun die van jou zijn, dus ik kan het niet beoordelen (Nee, ook niet door je fobo. ) Mss heb je er iets aan.
    Our mouths are the same . Volgens mij heb jij wel een even dunne onderlip als ik heb.. en had op een piercingwebsite heeeeel korte staafjes gevonden , ook van 1.2mm dik ipv 1 mm. Dus misschien wordt 't toch een eskimo dan . Eerst maar eens overleggen op 't nieuwe werk in februari .
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 5 januari 2008 @ 20:11:35 #27
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55803896
    quote:
    Op zaterdag 5 januari 2008 19:29 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Our mouths are the same . Volgens mij heb jij wel een even dunne onderlip als ik heb.. en had op een piercingwebsite heeeeel korte staafjes gevonden , ook van 1.2mm dik ipv 1 mm. Dus misschien wordt 't toch een eskimo dan . Eerst maar eens overleggen op 't nieuwe werk in februari .
    Kee dan.
    Succes ermee!
    pi_55807284
    Nog bedankt voor de reacties op mijn labret dicht laten groeien vraag.
    Ik heb m al 5 jaar dus ben benieuwd hoe snel dat bij mij zou gaan.
    Nu alleen nog een moment kiezen dat ik m uit ga halen... of hopen dat ik het balletje kwijt raak ofzo.

En toch als ik hier in dit topic zo kijk heb ik toch best wel weer een beetje twijfels.
      zondag 6 januari 2008 @ 12:28:04 #29
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_55820002
    quote:
    Op zaterdag 5 januari 2008 14:07 schreef Empathologica het volgende:
    Hehehhee zo lukte het mij ook niet, ding is gewoon niet te verbuigen
    En moet ff pronken met m'n nieuwe plugjes; ze zijn mooooooi
    [ afbeelding ]
    Supergaaf! Waar heb je die besteld?
    quote:
    Op zaterdag 5 januari 2008 19:29 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Huh staafjes van 1 mm dik?
    Ik heb ook redelijk dunne lippen en ik heb gewoon een kort staafje erin (1,6 mm dik en bolletjes van 3mm)

Even een picca ter illustratie

[ Bericht 43% gewijzigd door Leinonlein op 06-01-2008 12:34:14 ]
    pi_55820099
    Oo wat gezellig alle emo's bij elkaar hier
    pi_55820539
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 12:28 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Supergaaf! Waar heb je die besteld?
    [..]

Ik heb ook redelijk dunne lippen en ik heb gewoon een kort staafje erin (1,6 mm dik en bolletjes van 3mm)

[ afbeelding ]
    Ik heb ze 2e hands via iemand van marktplaats, maar nieuw zijn ze 28 dollar op Body Art Forms, alleen volgens mij hebben ze die niet meer in 10mm.
    http://bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=2902
    Heb dus vet geluk gehad dat hij ze ook in 8mm had ^^
    pi_55820611
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 12:31 schreef devvertje het volgende:
    Oo wat gezellig alle emo's bij elkaar hier
    Krijg een vet hart en ga weg hier man
    *** Nul Dertien ***
      zondag 6 januari 2008 @ 15:14:26 #33
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_55823732
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 12:28 schreef Leinonlein het volgende:

[ afbeelding ]
    http://www.bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=236

Die.. ik ben er trouwens van uitgegaan DAT er een curved barbell voor gebruikt wordt .
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 6 januari 2008 @ 15:26:59 #34
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_55824019
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 15:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Die.. ik ben er trouwens van uitgegaan DAT er een curved barbell voor gebruikt wordt .
    Bij mij iig wel.
      zondag 6 januari 2008 @ 15:46:06 #35
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_55824510
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 15:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Jaja, bij mij ook. Maar de dikte van het staafje heeft er toch niet zoveel mee te maken, meer de lengte lijkt mij?
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 12:51 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Ik heb ze 2e hands via iemand van marktplaats, maar nieuw zijn ze 28 dollar op Body Art Forms, alleen volgens mij hebben ze die niet meer in 10mm.
    http://bodyartforms.com/productdetails.asp?ProductID=2902
    Heb dus vet geluk gehad dat hij ze ook in 8mm had ^^
    Ik ben jaloers, vind ze echt prachtig!
    pi_55824608
    Hahahah ik ben er ook super trots op
    Denk btw dat je (Leinonlein) deze ook wel vet vind:
    http://www.glasswearstudios.com/webpages/jewelry/plug_planet.html
    En hier kun je ze ook bestellen, die ik heb dan :
    http://www.glasswearstudi(...)y/plug_metallic.html
      zondag 6 januari 2008 @ 16:39:03 #37
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_55825781
    ik heb een blauw plugje met een zwart sterretje
    verder zijn mn oren nu helemaal leeg, op mn traguspiercing na

wil misschien wel weer iets nieuws in mn oor maar weet nog niet wat
    an urge to help mankind overcomes me
      zondag 6 januari 2008 @ 19:41:50 #38
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_55830187
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 15:46 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Jaja, bij mij ook. Maar de dikte van het staafje heeft er toch niet zoveel mee te maken, meer de lengte lijkt mij?
    Ik had niet goed gekeken, dacht dat er alleen maar heel korte staafjes waren van 1 mm dik, maar ze zijn dus in diverse diktes en lengtes gecombineerd te krijgen . Over een maandje staat jier hopelijk een foto van mij met een lippiercing .
    pi_55856704
    quote:
    Op vrijdag 4 januari 2008 15:37 schreef Forau_Diavolina het volgende:
    Lenzenvloeistof is voor het grootste gedeelte waterstofperoxide.
    Iets wat ik ergens wel kan begrijpen vanuit de piercer zijn oogpunt.
    Alleen dat ergens is een ergens in de verte van andere, in mijn leken ogen, betere oplossingen eigenlijk.
    het is gewoon gedestilleerd water
    waterstofperoxide maak je de wc mee schoon ``
    pi_55856775
    Lenzenvloeistof bevat waterstofperoxide hoor, alleen een hele lage concentratie.
    Aan gedestilleerd water heb je geen ene flikker als je iets moet bewaren of schoonmaken.
      maandag 7 januari 2008 @ 20:33:23 #41
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_55857132
    ik ga denk ik mn surface tragus eruit halen..
    hij is helemaal pijnlijk en ontstoken
    pi_55857764
    Aah da's jammer zeg!
    Die had je nog helemaal niet lang toch?
      maandag 7 januari 2008 @ 21:11:26 #43
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_55858182
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 20:57 schreef Empathologica het volgende:
    Aah da's jammer zeg!
    Die had je nog helemaal niet lang toch?
    idd echt jammer, ik heb hem pas 2 maanden ofzo.. maar hij is rood en soms bloed het en ik kan niet meer op dat oor slapen en als iemand ertegenaan stoot doet het ook superpijn en aan allebei de kanten zie je het staafje zitten dat het eruit groeit zegmaar..
    Ik had al opgebelt of ik er iets aan kon doen en toen zei ze dat ze het zou moeten zien en dat het zou kunnen dat er gewoon een korter staafje in moet.. maar ik woon bij eindhoven en ik kom bijna nooit in den bosch waar ik hem heb laten zetten..
    dus ik denk dat het beter is om m er maar uit te halen
    pi_55866228
    Nou als je er zoveel last van hebt en hij is echt aan het uitgroeien (wat helaas vaak voorkomt met surface piercings) kun je hem er beter uithalen. Korter staafje ed zal het wondje alleen maar meer irriteren. Succes ermee.
      dinsdag 8 januari 2008 @ 09:58:49 #45
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_55866882
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 09:22 schreef Empathologica het volgende:
    Nou als je er zoveel last van hebt en hij is echt aan het uitgroeien (wat helaas vaak voorkomt met surface piercings) kun je hem er beter uithalen. Korter staafje ed zal het wondje alleen maar meer irriteren. Succes ermee.
    pff ik had hem er gisteren geprobeerd uit te halen..maar ik verging echt van de pijn en het leek net of ik mijn vel kapot trok dus toen durfde ik niet meer maar vanmorgen heb ik het nog een keer geprobeerd en toen lukte het wel dus hij is er nu uit het is nu wel helemaal rood en ik hoop dat ik 2 puntjes als litteken krijg en niet een streep
    pi_55870079
    Goed inmasseren met vitamine e olie en blijven verzorgen met zeezoitoplossingen ^^
      dinsdag 8 januari 2008 @ 19:23:50 #47
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_55880504
    ik had er gisteren sterilon opgedaan toen hij er nog inzat maar dat is best slecht ofniet? ik doe er nu wel zeezoutoplossing op dan
    pi_55882508
    Nou, als ik een fikse ontsteking heb gooi ik er ook sterilon op hoor, ik moet die bacterietroep niet op m'n oortjes (heb verder geen piercings meer, maar als ik ze had, had ik het niet gebruikt daar, alleen oortjes )
    Soms moet je iets slechts doen om er uiteindelijk beter van te worden toch?
    pi_55883259
    Probleem met sterilon is ook dat ie de goede bacterien die herstellen bevorderen verwijderd
    *** Nul Dertien ***
      dinsdag 8 januari 2008 @ 21:22:56 #50
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_55883581
    oke nouja ik doe het er wel gewoon op als het helpt tegen erger ontsteken
    en ook zeezoutoplossing, nu ziet het er echt ranzig uit dus ik gebruik alles om het normaal te krijgen
    pi_55890931
    quote:
    Op dinsdag 8 januari 2008 21:10 schreef theKiD het volgende:
    Probleem met sterilon is ook dat ie de goede bacterien die herstellen bevorderen verwijderd
    Dat is ook zo, maar als ik een fikse ontsteking heb, werk ik liever ff álles plat, en dat m'n lichaam daarna zichzelf opnieuw hersteld zonder troep, je commensale flora hersteld zich heel snel. Je moet het daarna wel alleen goed schoonhouden omdat er ff geen goede bacterien zijn om de slechte weg te werken, zeg maar Maar dat gaat allemaal zo snel.
      woensdag 9 januari 2008 @ 09:52:32 #52
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_55891563
    zijn er hier mensen met ervaring met een micro dermal?
      zondag 13 januari 2008 @ 18:28:32 #53
    131066 scrub_nurse
    pi_56004340
    niemand??
    pi_56004428
    Gisteren tongpiercing gehaald, ben er suuperblij mee, effe vraagje over de listerine, verdunnen ? (dus half om half) of puur ?
    Volgens mij was het verdunnen, maarvoor de zekerheid even vragen..
    Take a shotgun.
    And blow out your brain.
    You're not using it anyway.
      zondag 13 januari 2008 @ 18:40:47 #55
    131066 scrub_nurse
    pi_56004601
    ik heb gewoon pure gebruikt, ging prima
      zondag 13 januari 2008 @ 18:51:10 #56
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_56004823
    ik ook
    pi_56004843
    ik had camilosan (van Irene meegekregen)
    *** Nul Dertien ***
    pi_56005584
    Puur zou ik zeker niet doen, bevordert de genezing niet echt.
      zondag 13 januari 2008 @ 19:34:13 #59
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_56005667
    voelde ook niet echt gezond aan moet ik zeggen maar ik heb ook nog een halve fles over, en bij mij was het binnen 4/5 dagen al genezen
    pi_56006807
    quote:
    Op zondag 13 januari 2008 19:29 schreef Empathologica het volgende:
    Puur zou ik zeker niet doen, bevordert de genezing niet echt.
    Zo dacht ik ook over de sterilon
    *** Nul Dertien ***
    pi_56007136
    Leinie toffe nieuwe pluggen!
    maar zijn ze nou weer groter?

ik heb voor mn tongpiercie ook gewoon pure listerine gebruikt en het ging allemaal prima hoor..
    pi_56007230
    quote:
    Op zondag 13 januari 2008 20:22 schreef theKiD het volgende:

[..]

Zo dacht ik ook over de sterilon
    Die sterilon wat ik paar posts hierboven zei (wat ik zelf deed, niet zei van 'joh moet je doen, was haar eigen keuze toch?), was omdat dat sieraad eruit ging.
    Als jij een ontsteking hebt, en je haalt het sieraad eruit, zal de ontsteking eruit moeten (dus sterilon) omdat het anders vast zit in je huid.
    Als je tongpiercing nog moet genezen etc, kun je beter geen alcohol gebruiken e.d. want dat helpt niet echt mee nee. Snappie?
    pi_56013623
    Ik ben ook bezig met het stretchen van mijn oorlellen. Ik zit pas op 2 mm maarja.
    Op wildcat.de hebben ze ook echt superrrleuke plugs , maar ik ga nog even wachten met van alles kopen tot ik op mijn einddoel zit (8 of 6 mm).
    It Ain't Necessarily So
    pi_56017686
    Wildcat is zo ontzettend duur.. Op een conventie vroegen ze 15 euro voor een acrylen tunneltje. Bij Crazy Factory of All Over Piercings ben je veel goedkoper uit
    pi_56024706
    quote:
    Op woensdag 9 januari 2008 09:52 schreef scrub_nurse het volgende:
    zijn er hier mensen met ervaring met een micro dermal?
    Aanwezig! Wat wilt u weten?
    pi_56028825
    stiekem zou ik ook wel heel kleine plugjes willen, maar ik durf niet enzo
    en ik ben bang dat ik er spijt van ga krijgen..
    want ja, 'gewone' oorbellen zit er dan niet meer in he..
      maandag 14 januari 2008 @ 18:23:02 #67
    131066 scrub_nurse
    pi_56028924
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 15:11 schreef Dudette1985 het volgende:

[..]

Aanwezig! Wat wilt u weten?
    aah! jippie! nou hoe is je genezing verlopen? is ie makkelijk te vervangen? het opzetbolletje bedoel ik enzo gewoon vertel!
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 14 januari 2008 @ 18:26:10 #68
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_56029005
    Ik wíst wel dat ik dr om zou kunnen krijgen.
    Het heeft me een jaar gekost, maar eindelijk; toestemming voor een tongpiercing.
    Feliciteer moi.
    pi_56031164
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 18:17 schreef Duizendpootje het volgende:
    Ik heb nu net een 2,5mm tunneltje in, en dat is zo ontzettend klein! Kan nog gewoon m'n knopjes etc in want dat gat krimpt weer en rekt weer uit als ik een tunnel in doe. Sowieso krimpt het zeker terug bij de kleine maatjes (2,5/3/4 mm) dus als je spijt hebt, uit doen en weer oorbellen in.

Maar het 2,5mm tunneltje ziet er wel ontzettend zielig uit naast m'n 8mm
      maandag 14 januari 2008 @ 19:52:27 #70
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_56031229
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 18:26 schreef ChipsZak. het volgende:
    Ik wíst wel dat ik dr om zou kunnen krijgen.
    Het heeft me een jaar gekost, maar eindelijk; toestemming voor een tongpiercing.
    Feliciteer moi.
    gefeliciteerd.

Heel lang geleden heb ik een half jaar een tongpiercing gehad. Zorg dat je altijd een reservebolletje/gehele piercing bij je hebt. Ik heb ooit het bolletje opgegeten samen met een Big Mac .
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 14 januari 2008 @ 19:54:33 #71
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_56031296
    Hahahahahha.
      maandag 14 januari 2008 @ 20:16:21 #72
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_56031869
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 19:54 schreef ChipsZak. het volgende:
    Hahahahahha.
    Niet grappig . Toen ik 3 uur later thuis was heb ik een soort van zelf een tongpiercing gezet . Dat deed pijn .
    pi_56034229
    Nvm xD
    Dacht echt zo van breinaald oid en zelf prikken ofzo
      maandag 14 januari 2008 @ 22:14:28 #74
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_56035270
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 21:38 schreef Empathologica het volgende:
    Nvm xD
    Dacht echt zo van breinaald oid en zelf prikken ofzo
    Serieus, dat er mensen zijn die zelf een piercing zetten . Ik zou flauwvallen geloof ik . Dat deed ik al bijna toen m'n tongpeircing gezet werd, en bij m'n laatste tat ook al . Ik ben een bangerik!
      dinsdag 15 januari 2008 @ 10:58:29 #75
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_56043736
    quote:
    Op zondag 13 januari 2008 20:37 schreef Duizendpootje het volgende:
    Leinie toffe nieuwe pluggen!
    maar zijn ze nou weer groter?
    Thx! Maar ik heb ze al weer een tijdje hoor, maar ze waren zo duur dat ik ze nooit in durf te doen omdat ik dan bang ben dat ik ze kwijt raak, super aankoop dus! Maar ik zit nog steeds op 10 mm hoor, al ruim een jaar inmiddels en ik blijf ook bij deze maat hoor

Maar jij wil dus ook stiekem plugjes? Begin dan gewoon eerst met hele kleintjes van 4 mm, die groeien nog wel dicht en zijn echt schattig (ong. zo groot)
      dinsdag 15 januari 2008 @ 10:59:57 #76
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_56043774
    Ik geloof dat ik inmiddels al 3 bolletjes van mijn tongpiercing heb ingeslikt
    pi_56045518
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 10:59 schreef Leinonlein het volgende:
    Ik geloof dat ik inmiddels al 3 bolletjes van mijn tongpiercing heb ingeslikt
    *klopt af* In de 4 jaar dak nu TP heb, nog geen 1x balletje doorgeslikt. De meest klote ervaring was een keer spaghetti, die aan beide kante bleef hangen achter me piercing En dus zo half in me keel hing, en ik nie door kon slikken
    *** Nul Dertien ***
      dinsdag 15 januari 2008 @ 12:37:31 #78
    108759 zwartedoos
    Mijn doos is niet zwart.
    pi_56045802
    Ik wil zo graag een eskimo maar moet eerst effe werk afwachten Stomme regels ook
    *I'm not perfect but parts of me are incredible*
    guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
    pi_56047567
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 18:23 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

aah! jippie! nou hoe is je genezing verlopen? is ie makkelijk te vervangen? het opzetbolletje bedoel ik enzo gewoon vertel!
    De genezing was snel. Ik heb hem tussen me borsten zitten. De eerste paar nachten was het wel eng om te slapen (vooral wanneer je alleen in ondergoed slaapt). Op me zij durfde ik niet (zwaartekracht) en op me buik ook niet, dus heb vrolijk 3 nachten op me rug geslapen. Soms knijp ik hem nog wel eens omdat vriendlief soms vergeet dat hij er zit, dus dan stoot hij er tegen aan. Je voelt dan eventjes een klein steekje, maar dat is vrijwel gelijk weer weg.
    Het opzetbolletje heb ik nog nooit vervangen. Ik raad je sowieso aan om dat gewoon bij de piercer te doen ipv zelf te gaan prutsen, vooral wanneer je het nog nooit vervangen hebt.

Er zijn dagen waarvan ik denk dat hij aan het uitgroeien is, want dan zit hij erg los, terwijl de dag erop hij weer een stuk strakker zit. Het ligt een beetje aan hoe ik mij voel. Als ik mij een beetje verkouden/grieperig voel is me weerstand minder en dan kan je bij mij wel goed terug zien bij al m'n piercings. Dan gaat ze een beetje lopen fucken en irriteren.
    Ik heb wel het beetje het gevoel dat hij scheef zit, maar dat hangt gewoon van me eigen bouw af (met bh lijkt hij scheef, zonder zit die hardstikke recht)
      dinsdag 15 januari 2008 @ 14:47:10 #80
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_56048764
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 12:25 schreef theKiD het volgende:

[..]

*klopt af* In de 4 jaar dak nu TP heb, nog geen 1x balletje doorgeslikt. De meest klote ervaring was een keer spaghetti, die aan beide kante bleef hangen achter me piercing En dus zo half in me keel hing, en ik nie door kon slikken
    Haha dat lijkt me echt mega irritant, maar ik ben echt een spaghetti snijder dus ik heb daar nog nooit last van gehad . Mooi verhaal! Ik vind het ook zo naar als ik een banaan zit te eten en ik bijt ineens weer op die piercing (gebeurde me vanmiddag en dat was lang geleden...). Wat een naar gevoel is dat, ben dan altijd bang dat er een stukje tand afbreekt ofzo.

Volgende week weer naar de tandarts, elke keer als ik daar kom heb ik weer een piercing erbij (eerst tongweb, toen labret en nu een tongpiercing erbij), ze zal blij zijn .
    pi_56062331
    Meiske naar me hart

Me tandarts zei eigenlijk verdomde weinig toen ie me TP voor t eerst zag.. Ik was eigenlijk ook nog nooit zo snel klaar, de eerste keer dat ie m zag..
    *** Nul Dertien ***
    pi_56063890
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 18:17 schreef Duizendpootje het volgende:
    Ik ben ook bang dat ik spijt krijg, precies vanwege de gewone oorbellen
    Un'altra te,
    Dove la trovo io...
    pi_56228369
    quote:
    Op woensdag 16 januari 2008 01:00 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Ik ben ook bang dat ik spijt krijg, precies vanwege de gewone oorbellen
    ja want dat ziet er dan toch niet uit als je ringetjes in hebt?
    die bungelen dan een beetje in een gat haha!
    en knopjes kan je wel helemaal vergeten

En Leinie, ze lijken groter
    ik ga ze zaterdag wel even beoordelen haha!
    en ik vind die 4 mm pluggen nog groot, zijn er ook 2 mm pluggen?
    pi_56228537

Die zijn er in 2 mm
    pi_56228858
    ahhh hoe schattig zijn die!
    misschien dat ik dat nog wel aan durf haha!
    pi_56229241
    Ik blijk dus op 3mm te zitten
    Is echt zo klein, je kijkt er net doorheen. Als je daar zo'n plugje in doet lijkt het gewoon een knopje.
      dinsdag 22 januari 2008 @ 18:42:41 #87
    131066 scrub_nurse
    pi_56230640
    en ik heb mijn micro dermal! pic volgt als er n leuk knopje opzit!
    pi_56231021
    heb mn navelpiercing sinds half december maar is nog steeds beetje rood
    pi_56231265
    Mijn navelpiercing lijkt helemaal genezen maar ik blijf er nog lekker een paar maanden vanaf omdat er toch een half jaar genezingstijd voor staat
    pi_56241551
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 16:59 schreef Empathologica het volgende:
    [ afbeelding ]
    Die zijn er in 2 mm
    Ik vind dat zo'n truttig maatje. Net een verdikt plastic knopje
    Niet echt wat voor mij..

Maar wel leuk als je zowel plugs als gewone oorbellen wilt dragen
    Un'altra te,
    Dove la trovo io...
      woensdag 23 januari 2008 @ 09:39:35 #91
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_56243423
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 16:59 schreef Empathologica het volgende:
    [ afbeelding ]
    Die zijn er in 2 mm
    Of deze (3mm)

Vet schattig hihi. Maar je hebt wel veel minder keuze in kleine maatjes. Nu op 10 heb ik lekker veel keuze.
    quote:
    Op dinsdag 22 januari 2008 18:42 schreef scrub_nurse het volgende:
    en ik heb mijn micro dermal! pic volgt als er n leuk knopje opzit!
    Tof! Waar heb je hem? Foto's willen we zien
    pi_56252220
    quote:
    Op woensdag 23 januari 2008 09:39 schreef Leinonlein het volgende:

[..]

Of deze (3mm)
    [ afbeelding ]

Vet schattig hihi. Maar je hebt wel veel minder keuze in kleine maatjes. Nu op 10 heb ik lekker veel keuze.
    [..]

Tof! Waar heb je hem? Foto's willen we zien
    10mm Heb ik ook
    *** Nul Dertien ***
      donderdag 24 januari 2008 @ 13:57:09 #93
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_56274690
    Ik ga over een paar maandjes een helix laten piercen denk ik iemand ervaring mee? en kan je al meteen kiezen of je een ringetje wil of een knopje of krijg je eerst een zweerknopje? En weet iemand een goede piercer in Nijmegen?
    pi_56281243
    Als je laat piercen krijg je een ringetje of staafje van titanium. Knopje krijg je alleen bij schieten.
      vrijdag 25 januari 2008 @ 06:53:43 #95
    131066 scrub_nurse
    pi_56292074
    mijn microdemal zit niet int midden maandag dus terug
      vrijdag 25 januari 2008 @ 07:59:07 #96
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_56292264
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 19:09 schreef Empathologica het volgende:
    Als je laat piercen krijg je een ringetje of staafje van titanium. Knopje krijg je alleen bij schieten.
    Wat is het verschil tussen een knopje of een staafje? Want volgens mij bedoel ik dan een staafje

En wat ik me ook nog afvraag: kan ik mijn piercing zo laten zetten dat het ringetje niet te veel gaat hangen maar meer horizontaal blijft zitten zeg maar? Een ringetje zonder balletje iig. Het lijkt me niet gelijk na het piercen kunnen, omdat m'n oor dan nog op gaat zetten enzo, maar misschien dat m'n piercing horizontaal blijft zitten als ik er een kleiner ringetje in doe later?
      vrijdag 25 januari 2008 @ 15:10:38 #97
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_56300512
    Mensen op het werk geven aan het geen probleem te vinden als ik een lippiercing laat zetten . Nu nog m'n moeder die bon van een gratis peircing bij Queen of Rings aftroggelen, dan ben ik ove reen paar weekjes de gelukkige eigenaar van een offcentre labret ringetje geval .
    pi_56300736
    Jeeeej Debsterr
    *** Nul Dertien ***
    pi_56301940
    Met een knopje bedoel ik zo'n dingetje met een vleugeltje achterop. Een staafje dus een staafje met 2 opschroefballetjes.
    En het kan wel hoor, zo veel mensen die ik ken hebben daar meteen met een ringetje laten zetten, alleen als je een kleine wil (dat ie horizontaal blijft) kun je beter eerst een grotere nemen, en als het genezen is wisselen naar een kleinere.
      vrijdag 25 januari 2008 @ 22:30:33 #100
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_56309924
    Oke, helemaal duidelijk. Dankjewel!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')