Ik ben ook bang dat ik spijt krijg, precies vanwege de gewone oorbellenquote:Op maandag 14 januari 2008 18:17 schreef Duizendpootje het volgende:
stiekem zou ik ook wel heel kleine plugjes willen, maar ik durf niet enzo
en ik ben bang dat ik er spijt van ga krijgen..
want ja, 'gewone' oorbellen zit er dan niet meer in he..
ja want dat ziet er dan toch niet uit als je ringetjes in hebt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 01:00 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat ik spijt krijg, precies vanwege de gewone oorbellen
Ik vind dat zo'n truttig maatje. Net een verdikt plastic knopjequote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:59 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn er in 2 mm
Of deze (3mm)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:59 schreef Empathologica het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn er in 2 mm
Tof! Waar heb je hem? Foto's willen we zienquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:42 schreef scrub_nurse het volgende:
en ik heb mijn micro dermal!![]()
pic volgt als er n leuk knopje opzit!
10mmquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:39 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Of deze (3mm)
[ afbeelding ]
![]()
Vet schattig hihi. Maar je hebt wel veel minder keuze in kleine maatjes. Nu op 10 heb ik lekker veel keuze.
[..]
Tof! Waar heb je hem? Foto's willen we zien![]()
Wat is het verschil tussen een knopje of een staafje? Want volgens mij bedoel ik dan een staafjequote:Op donderdag 24 januari 2008 19:09 schreef Empathologica het volgende:
Als je laat piercen krijg je een ringetje of staafje van titanium. Knopje krijg je alleen bij schieten.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:10 schreef Debsterr het volgende:
Mensen op het werk geven aan het geen probleem te vinden als ik een lippiercing laat zetten. Nu nog m'n moeder die bon van een gratis peircing bij Queen of Rings aftroggelen, dan ben ik ove reen paar weekjes de gelukkige eigenaar van een offcentre labret ringetje geval
.
Bij mij duurde het ook aardig lang voordat er eindelijk geen zooi meer uitkwam.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
heb mn navelpiercing sinds half december maar is nog steeds beetje rood
Ja he.quote:
Goed plan.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja he.
Ik heb me vast maar even volgepropt met voedsel. (Oké, ik had óók honger)
Oeh, staafje voelt irritant (vanwege dattie nu groter is ofc), maarja, moet maar even.quote:
Ja, dan protesteren de spieren in je tong ineens hequote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:40 schreef ChipsZak. het volgende:
En kan mn tong niet uitsteken.![]()
doet pijn.
Wat een cool cadeau van je moederquote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb de bon voor een gratis piercing bij Queen of Rings gekregen van mams.
Ach ja, ik zou het spooky vinden als mams of paps de bon zelf nog ergens voor nodig hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wat een cool cadeau van je moeder
Hijs best bol!quote:
Gelijk 5mm? Damnquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:24 schreef boomaapje het volgende:
Ik heb al een dik jaar 2stretchers van 8mm. Ben als echte diehard begonnen, direct laten piercing op 5mm >.< Had nog geen gaatje of iets.
Anders vond ik het maar een dure grap, voor altijd grotere te kopen.
Ik heb momenteel deze:
[ afbeelding ]
Ben wel op zoek naar nieuwe, maar vindt momenteel in Roxy en Wildcat (Antwerpen) niet direct men zin. En ik heb ook het geld niet echt voor 2nieuw te kopen, einde van de maand
Wildcat is idd wel duur, maar het is hier een van de beste piercing shops in mijn geburen. All Over Piercings ziet er ook wel goed uit, grote keuze, maar leveren ze ook in België? En zijn ze goed te vertrouwen enzo?quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:45 schreef Empathologica het volgende:
Wildcat is wel erg duur naar mijn mening.
All Over Piercings is stukkie goedkoper.
Nja, ik heb het natuurlijk niet gezien bij mezelf, ook niet wat voor dingen ze gebruikte, maar ik vond dat het helemaal geen pijn deed. Ok, er zijn aangenamere dingenquote:Op woensdag 30 januari 2008 18:58 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Gelijk 5mm? Damn
Ik heb t een x op TV gezien, gingen ze ook zo'n tunnelding zetten bij iemand, met een of ander soort rond vlijmscherp ding, gelijk een hele hap uit je oorlel, lijkt me verdomd pijnlijk!
Ik heb mijn navelpiercing zelf gezet. Wát een crime was dat zegquote:Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Serieus, dat er mensen zijn die zelf een piercing zetten. Ik zou flauwvallen geloof ik
. Dat deed ik al bijna toen m'n tongpeircing gezet werd, en bij m'n laatste tat ook al
. Ik ben een bangerik!
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb mijn navelpiercing zelf gezet. Wát een crime was dat zeg.
For the record: ik was dronken en stoned. En toen leek het ineens een goed planquote:
Hmm, die site ff bijhouden dan maar. Had nog nooit gehoord van die sitequote:Op woensdag 30 januari 2008 21:34 schreef Empathologica het volgende:
Heel piercing Nederland koopt bij AOP volgens mijEn ze verzenden ook naar België ja, en zeer snel ook, lees ik zo van de Belgische klanten op het forum
Poffertjes wel!quote:Op donderdag 31 januari 2008 18:33 schreef TheSorrow het volgende:
Maar dan hoef je ook amper te kauwen he
Eten
Na 7 weken nog steeds een beetje roodquote:Op zondag 27 januari 2008 21:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Bij mij duurde het ook aardig lang voordat er eindelijk geen zooi meer uitkwam.Heb 'm gewoon om de dag met unicura zeep gewassen en na een tijd was hij echt helemaal genezen
gewoon niet aanzitten overdag (bacterien!) en alleen met wassen
Ik wil er ook nog steeds één, al twee jaar, maar ik ben zo'n vreselijke schijterd. Maar ik wil er geen ringetje in, maar een simpel knopje, het liefst met een klein diamantje erin ofzo.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:40 schreef GotC het volgende:
Ik heb woensdag een tragus laten zetten, zomaar, spontaanBen er wel heel erg blij mee, dacht dat het pijn ging doen maar was eerder een fijn,
gevoel.
Voel wel dat het een beetje begint te ontsteken, wat is het beste wat je kan doen, behalve het gewoonlijke warm water+zout en pH neutrale zeep (unicura)?
Oeh en zwemmen mag natuurlijk eigenlijk niet met een piercing in het begin (), maar zou het werkelijk een drama zijn om 1x in de week te gaan zwemmen, eventueel met een badmuts op?
Nee, dat snap ik, anders had ik het allang laten doen want dat vind ik dan weer minder eng, vreemd genoeg. Maar zo'n ontploft en ontstoken oor als resultaat lijkt me dan niet zo tof.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:18 schreef Empathologica het volgende:
Vraag dan voor een labretstaafje met een balletje met diamantje erop ofzo. Knopjes krijg je alleen bij schieten en het is volgens mij onnodig om te vertellen dat dat geen slim idee is?
Als het je om de pijn gaat, denk ik dat knopjes laten schieten in kraakbeen het piercen toch echt overstijgt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, anders had ik het allang laten doen want dat vind ik dan weer minder eng, vreemd genoeg. Maar zo'n ontploft en ontstoken oor als resultaat lijkt me dan niet zo tof.
Ik heb vorig jaar navraag gedaan bij een piercing shop in A'dam, bij het Muntplein, kreeg allemaal informatie bij maar toen ben ik dus vergeten te vragen over die knopjes, of dat mogelijk was. Kan iemand een goede piercer in Utrecht aanraden?
Gewoon doen, en blijven ademenquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog steeds één, al twee jaar, maar ik ben zo'n vreselijke schijterd. Maar ik wil er geen ringetje in, maar een simpel knopje, het liefst met een klein diamantje erin ofzo.
Eerst eens moed bij elkaar rapen.
Fijn om te horen dat het geen pijn deed.
micro dermalquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:23 schreef tha_dark het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb totaal geen verstand van piercings maar ik meen me te herrineren dat in dit topic ooit een soort piercing is gepost die bestaat uit een knopje en dan een soort plaatje onder je huid. Zodat je die piercing niet ergens "doorheen" hoeft. Klopt dit, en hoe heten zo´n piercings?
ssshht!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:53 schreef Ilsjuhh het volgende:
Ik heb mijn traguspiercing nu ook bijna een week....bij mij deden ze er gewoon een staafje in (labret las ik ergens) ze zeiden tegen mij dat dat beter was met genezen....
Ik vond het piercen even best wel pijnlijk, meer pijnlijk als dat ik had gedacht, maar die pijn is echt heel snel over! achteraf vond ik t wel meevallen
Ja, al blijft het natuurlijk altijd de vraag of het door je lichaam geaccepteerd word op plaatsen waar je zowiezo minder vlees hebt zitten..quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:53 schreef tha_dark het volgende:
En die kan in principe bijna overal geplaatst worden? Dus ook bijvoorbeeld bij je schouderblad?
Hmm ik wilde er ook graag drie net boven mn heup had ik besloten. Maar ik vraag me inderdaad af hoe zoiets blijft zitten. Niet echt een succes dus zo te horen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:20 schreef 2h2h het volgende:
een vriendin heeft 3 micro dermals op haar buik zo net boven de broek rand aan de zijkant.
er zijn er al 2 uit ze heeft 2 nieuwe laten zetten waarvan ze er ook al 1 kwijt is.
ze laat er nu 3 op haar borst zetten. zo net boven een truitje met een v hals.
Ik wacht even af of ze bij haar daar blijven zitten want ik wil er daar 2
je blijft er steeds met je broek overheen gaan en aan hangen daardoor laten ze los.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:09 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Hmm ik wilde er ook graag drie net boven mn heup had ik besloten. Maar ik vraag me inderdaad af hoe zoiets blijft zitten. Niet echt een succes dus zo te horen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |