Uiteraard gaan we zelf uit van het enkeltoernooi.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:05 schreef TheGeneral het volgende:
Klink zeker leuk ja!
Maar dubbels lijkt me niet zo handig. Weet ik niet zo veel van af.
Nee, één speler per ronde. Dat is dus veranderd.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:13 schreef LaTiNo het volgende:
klinkt lachen, maar hoe gaat dat dan bij toernooien waar een speler al in de derde ronde zit terwijl een andere nog zijn eerste partij moet spelen?
En moet je echt een speler kiezen van elke wedstrijd?
Een speler per dag! Dus het probleem per ronde is ook opgelost. Je voorspelt op maandag, dinsdag, woensdag etc... tot je speler verliest. Dan lig je eruit en krijg je de punten die corresponderen met die dag. Slechts in de tweede week van grandslams (als je die haalt) gaat het per ronde.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nee, één speler per ronde. Dat is dus veranderd.
Goede vraag. Ik stel voor dat de wedstrijd blijft staan. Dat je de volgende dag gewoon opnieuw voorspelt voor een partij van die dag en indien de uitgestelde partij verloren gaat je met terugwerkende kracht bent uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat doen we met afgebroken partijen? En partijen die een dag later beginnen (ivm regen bijvoorbeeld)?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:16 schreef RayMania het volgende:
Cool, ik doe mee.
Het topic is gister gestartquote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:19 schreef suus21 het volgende:
zijn jullie al begonnen?
Nouquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:47 schreef kleinzusje het volgende:
- Hoe zit het als je er niet bent, of kan kijken ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op maandag 7 januari 2008 10:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]De ene dag stem ik op Nalby, de volgende dag op King David, dan op NalbandianSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het doel heiligt alle middelen![]()
Dan regel je van tevoren maar een naam en anders lig je eruit.quote:
Als je de eerste ronde op Nalby stemt hoef je doorgaans de tweede rondes niet meer te spelen. Als je speler verliest lig je er zoals gezegd uit.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:57 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
De ene dag stem ik op Nalby, de volgende dag op King David, dan op Nalbandian![]()
Het doel heiligt alle middelen
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:51 schreef XL het volgende:
[..]
Als je de eerste ronde op Nalby stemt hoef je doorgaans de tweede rondes niet meer te spelen. Als je speler verliest lig je er zoals gezegd uit.
Die komt uiteraard!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt er nog een PM richting oud deelnemers? ik was het bijna vergeten.
Ik ben er uiteraard bij.
Het trieste is, Chris, dat we allemaal toch iedere dag op Fok! komen. Eventueel kun je vooruit voorspellen als je daaraan door omstandigheden behoefte hebt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:54 schreef Chriz2k het volgende:
I'm in.
Het enige nadeel ten opzichte van vorig jaar is dat je iedere dag aanwezig moet zijn, vorig jaar hoefde je maar één keer per 2 á 3 dagen te voorspellen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:56 schreef XL het volgende:
[..]
Het trieste is, Chris, dat we allemaal toch iedere dag op Fok! komen. Eventueel kun je vooruit voorspellen als je daaraan door omstandigheden behoefte hebt.
Je hebt alleen weinig over voor de halve finales, mocht je ze bereiken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:18 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik ben het weekend niet meer online, dus ik wil graag mijn voorspelling doorgeven als dat kan.
Dag 1: Als hij in actie komt selecteer ik Roger Federer voor dag 1. Zo niet, dan Rafael Nadal.
Dag 2: Rafael Nadal als hij in actie komt. Zo niet, dan Roger Federer
Dag 3. Novak Djokovic, Roger Federer of Rafael Nadal. (Degene die speelt en die ik nog niet gehad heb).
Hopelijk kan ik op deze manier alsnog meedoen.
Dat kan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog 1 vraagje, hoe zit het als je allebei dezelfde tennisser speelt, dus allebei Federer in de finale?
Niet iedere dag...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:56 schreef XL het volgende:
[..]
Het trieste is, Chris, dat we allemaal toch iedere dag op Fok! komen. Eventueel kun je vooruit voorspellen als je daaraan door omstandigheden behoefte hebt.
Ik kan me herinneren dat Wimbledon meestal middernacht NL tijd is, dus ik zou zeggen ergens rond het middaguur.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Niet iedere dag...
Ik heb heel veel gemist vorig jaar omdat ik op bepaalde dagen niet kon kijken....![]()
Ik ga wel me leven proberen te beteren.
Jammer dat je nog niet het dagschema kunt zien. Had ik het alvast kunnen invullen
Weet iemand trouwens wanneer ze ongeveer het speelschema van de volgende dag bekend maken en wanneer ze beginnen met spelen (nederlandse tijd). Kan ik het inplannen
Goeie.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:23 schreef Komakie het volgende:
btw wat gebeurd er als er als je bijvoorbeeld de finale haalt en allebei de spelers die er in staan heb je al een keer gekozen. Wordt je dan gewoon uitgesloten?
Lijkt me wel, heb je gewoon pech omdat je ze al eerder hebt ingezetquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:23 schreef Komakie het volgende:
btw wat gebeurd er als er als je bijvoorbeeld de finale haalt en allebei de spelers die er in staan heb je al een keer gekozen. Wordt je dan gewoon uitgesloten?
Dat lijkt me nu juist net de moeilijkheid van het spel, ja dusquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:23 schreef Komakie het volgende:
Juistquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu juist net de moeilijkheid van het spel, ja dus.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:05 schreef Tim86 het volgende:
als XL iets begint gaat het nooit over de vrouwen
Welkom kloontjequote:Op zondag 13 januari 2008 11:10 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Goeiemiddag,
ik ben nieuw hier, maar dit lijkt me wel een tof spelletje. Dus ik doe ook mee!
Voor dag 1: Murray
Lezen Puksterquote:Op zondag 13 januari 2008 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is de deadline voordat de eerste partij begint? Of mag je inschrijven tot 't moment dat de laatste partij van dag gaat beginnen?
quote:3) Je kiest je speler voor de eerste partij op een speeldag begint.
Ik vind het geen hele domme vraag, aangezien je er geen enkele baat bij hebt later te voorspellen (je keuze wordt enkel beperkt). Behalve in gevallen van onverwachte blessures ofzo, anders zie ik persoonlijk het probleem niet, maar goed.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is de deadline voordat de eerste partij begint? Of mag je inschrijven tot 't moment dat de laatste partij van dag gaat beginnen? domme vraag
Ik doelde meer op de mensen die (in komende rondes) binnen komen vallen terwijl bijvoorbeeld de eerste partij net begonnen is, wat dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:21 schreef BVO het volgende:
Ik vind het geen hele domme vraag, aangezien je er geen enkele baat bij hebt later te voorspellen (je keuze wordt enkel beperkt). Behalve in gevallen van onverwachte blessures ofzo, anders zie ik persoonlijk het probleem niet, maar goed.
Ja, dat bedoel ik dus ookquote:Op zondag 13 januari 2008 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de mensen die (in komende rondes) binnen komen vallen terwijl bijvoorbeeld de eerste partij net begonnen is, wat dan?
Ik ben nog nooit erg streng geweest. De regel heb ik klakkeloos overgenomen van het gejatte spel.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus ook.
Je hebt geen voordeel op anderen, aangezien je keuze enkel maar beperkt wordt. Je kan hoostens misschien meer info over bijvoorbeeld blessures hebben, meer niet. Oftewel: ik zie ook geen reden waarom het niet zou mogen.
Lijkt me niet nodig in dit format.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:54 schreef Nalbandian het volgende:
Is het geen idee om vanaf de kwartfinales de antwoorden via pm naar XL te sturen ? Dan voorkom je in ieder geval dat je "tegenstander" niet weet welke tennisser je gekozen hebt.
Feliquote:Op woensdag 9 januari 2008 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is alvast een extra uitdaging, van kleinzusje winnen.
Hij is goed op wegquote:Op maandag 14 januari 2008 11:05 schreef RayMania het volgende:
Zul je zien dat Moya gelijk verliest.
quote:
Het is de bedoeling om elke dag een speler uit te kiezen. Misschien komt er straks wel een lijstje van de wedstrijden voor morgen.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:58 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ik de OP goed begrijp vandaag geen nieuwe speler kiezen?
Uit de OP, dus we hoeven pas morgen weer te kiezen lijkt mequote:Zondag + Maandag zijn dus samen dag 1
Dit was de maandag he.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Uit de OP, dus we hoeven pas morgen weer te kiezen lijkt me
Misschien brengt het tijdsverschil verwarring, maar aankomende nacht om 01.00 start een nieuwe speeldag.quote:Op maandag 14 januari 2008 12:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Volgens mij nietquote:Op maandag 14 januari 2008 12:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 januari 2008 12:18 schreef Bruce117 het volgende:
Oh, de mensen die Murray gekozen hadden hoeven zich er uiteraard niet meer druk over te maken
quote:Op maandag 14 januari 2008 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dank je, maar dit is te vroeg.![]()
Ik kom goed weg met Simon, een vijfsetter.
Dat is niet zo mooi, ja!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
En de afvallers tot nu toe zijn:
Kleinzusje: Murray
Intel: Moya
RayMania: Moya
Appeltjesmoes: Murray
mag niet meer helaas..volgende toernooi weerquote:Op maandag 14 januari 2008 14:28 schreef linebear het volgende:
shit, ik ben de eerste dag vergeten te melden.... heeft het nog zin om mee te doen ?1
Zo ja, dan is dit mijn keuze voor dag 2:
Nicolas Almagro
Ja hoor, doe maarquote:
OUTquote:
Je kunt tijdens de Australian Open niet meer meedoen. De reden is simpel. Je kunt niet in de tweede ronde staan als je de eerste ronde verloren hebt. Volgend toernooi ben je welkom. Je hebt direct een aardige doelstelling voor de rest van je seizoen. Je achterstand door je gemiste toernooi inhalen. Succes!quote:Op maandag 14 januari 2008 19:26 schreef linebear het volgende:
shit, hoezo kan ik niet meer mee doen ?
Ik hoop het een klein beetje.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nu moet ik wel oppassen en er zelf niet over een dag of wat ook al afliggen natuurlijk
Et tu Brutequote:
Ik vergiste me in de tegenstander, ik had in m'n hoofd dat Koubek Stepanek was, die lelijke trol van Hingis. En dat vind ik zo'n onsympathieke gozer dat ik puur en alleen daarom voor Moya wasquote:Op maandag 14 januari 2008 19:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zelfde geldt in mindere mate voor Moya, maar goed
Nu moet ik wel oppassen en er zelf niet over een dag of wat ook al afliggen natuurlijk
Tis ook leuk om een risico te nemenquote:Op maandag 14 januari 2008 20:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Et tu Brute?
Maar je hebt wel gelijk, maar ik wilde mensen alleen maar helpen. In een GS-week je eerste partij fout voorspellen is niet heel sterk, er zitten altijd sure-wins bij
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgend toernooi.
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Verrassend, mitt gaat weer voor zo'n slikker.
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef SCH het volgende:
Ik had voor dag 2 Gonzalez gezegd maar die zie ik er niet bij staan, bij de te spelen partijen, of heeft ie al gespeeld?
Plus boete wegens niet afmelden.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 02:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hammer20 en Joris33 liggen er al uit, die hebben niks ingevuld.
Stepanek en Tursunov zijn er nog niet toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het lijkt erop alsof iedereen door gaat.
Toen ik keek stonden die er vrij goed voor, nu niet echt neequote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:01 schreef XL het volgende:
[..]
Stepanek en Tursunov zijn er nog niet toch?
Primaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:43 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik ben er weer. Heb geen risico's genomen de afgelopen twee dagen door Federer en Nadal te kiezen, omdat ik de loting niet wist. Wel zonde, maar ik zit er in elk geval nog in.
Ik had eigenlijk Djokovic gekozen, maar wil veranderen naar Nieminen als dat kan.
Dus
Dag 3: Nieminen
De namen met wie dat je speelt komen achter je username te staan dus als er iemand dubbel staat zie je dat vanzelfquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:58 schreef SCH het volgende:
Dag 3: Tsonga
Wordt er wel gecontroleerd of iemand niet voor de tweede keer dezelfde naam gebruikt?
quote:
Ik vind het ook nog niet zo heel uitdagend en spannend.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:30 schreef mitt het volgende:
Ik vind er nog geen kloot aan, dit zijn allemaal inkoppertjes.
Niet meer dan logisch in een eerste week Grand Slamquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:30 schreef mitt het volgende:
Hou je mond, mittquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:30 schreef mitt het volgende:
Ach je hebt nooit 100% zekerheid, en deze rondes zijn echt wel van belang voor later in het toernooi, als de spelers overblijven die je al hebt gehad wordt het een stuk lastigerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:30 schreef mitt het volgende:
Klopt !quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:47 schreef Cavalier1 het volgende:
Dag 3 gaat toch vannacht pas beginnen? We kunnen morgen ook nog de hele dag voor dag 4 inschrijven toch? Ben een beetje in de was doordat ik het weekend ben weggeweest.
Voorlopig
Dag 4: Gonzalez
quote:
Dat mag je volgend toernooi opnieuw proberen. ik trouwens ookquote:
Wacky is gewoon voor Dr Ivo gegaan tochquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
De mensen die er in de derde rond zijn uitgegaan:
Wackyduck
spruud
Chiel-Montagne
hayrabet
Bruce117
TheGeneral
dndiek
Slachting
Die heb je er gewoon zelf bijgezetquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wacky is gewoon voor Dr Ivo gegaan toch
Leuke en makkelijke opzet inderdaad. En er komt ook wat tactisch bij kijken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:40 schreef SCH het volgende:
Wat een leuk tournooi, ik doe op donderdag nog mee terwijl ik in het vorige tournooi maar 1 x de eerste ronde overleefde
Dag 4: Ferrer
Er gaan geruchten dat je omgekocht bent en er loopt inmiddels een onderzoek.quote:
Het is natuurlijk wel je eigen schuld als je een bejaarde Spanjaard uitkiest op een hardcourt-toernooiquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kut dat ik er al zo snel uit lig.
Wrijf het nog maar dikker in, XL! Ik baal kapot.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:21 schreef XL het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel je eigen schuld als je een bejaarde Spanjaard uitkiest op een hardcourt-toernooi
Hmm, ik heb voor ronde 4 Ferrero gekozen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:21 schreef XL het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel je eigen schuld als je een bejaarde Spanjaard uitkiest op een hardcourt-toernooi
quote:Op woensdag 16 januari 2008 07:35 schreef XL het volgende:
6 Wawrinka's kwijt.
Heb ik die twijfel weggenomenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vooralsnog dag 4: James Blake.
Nee, ik had nog niet gerefreshedquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:55 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Heb ik die twijfel weggenomen![]()
?
Omdat ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, ik had nog niet gerefreshed, nu staat het er wel suf
.
Ik twijfel nog steeds. Berdych komt Federer sneller tegen, maar ik zou straks eerder Berdych vs Monaco/Delic willen nemen dan Blake vs Grosjean/Haase.
Die maakt gehakt van melzer / cilicquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:34 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom niemand Gonzalez?
Als je het slim speelt moet je vooruit denken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:34 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom niemand Gonzalez?
Dat is een outsider. Is in vorm. Heeft een gunstige loting. Langer bewaren dus.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:34 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom niemand Gonzalez?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |