Lezen Puksterquote:Op zondag 13 januari 2008 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is de deadline voordat de eerste partij begint? Of mag je inschrijven tot 't moment dat de laatste partij van dag gaat beginnen?
quote:3) Je kiest je speler voor de eerste partij op een speeldag begint.
Ik vind het geen hele domme vraag, aangezien je er geen enkele baat bij hebt later te voorspellen (je keuze wordt enkel beperkt). Behalve in gevallen van onverwachte blessures ofzo, anders zie ik persoonlijk het probleem niet, maar goed.quote:Op zondag 13 januari 2008 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is de deadline voordat de eerste partij begint? Of mag je inschrijven tot 't moment dat de laatste partij van dag gaat beginnen? domme vraag
Ik doelde meer op de mensen die (in komende rondes) binnen komen vallen terwijl bijvoorbeeld de eerste partij net begonnen is, wat dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:21 schreef BVO het volgende:
Ik vind het geen hele domme vraag, aangezien je er geen enkele baat bij hebt later te voorspellen (je keuze wordt enkel beperkt). Behalve in gevallen van onverwachte blessures ofzo, anders zie ik persoonlijk het probleem niet, maar goed.
Ja, dat bedoel ik dus ookquote:Op zondag 13 januari 2008 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de mensen die (in komende rondes) binnen komen vallen terwijl bijvoorbeeld de eerste partij net begonnen is, wat dan?
Ik ben nog nooit erg streng geweest. De regel heb ik klakkeloos overgenomen van het gejatte spel.quote:Op zondag 13 januari 2008 14:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus ook.
Je hebt geen voordeel op anderen, aangezien je keuze enkel maar beperkt wordt. Je kan hoostens misschien meer info over bijvoorbeeld blessures hebben, meer niet. Oftewel: ik zie ook geen reden waarom het niet zou mogen.
Lijkt me niet nodig in dit format.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:54 schreef Nalbandian het volgende:
Is het geen idee om vanaf de kwartfinales de antwoorden via pm naar XL te sturen ? Dan voorkom je in ieder geval dat je "tegenstander" niet weet welke tennisser je gekozen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |