Ik vind het ook nog niet zo heel uitdagend en spannend.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:30 schreef mitt het volgende:
Ik vind er nog geen kloot aan, dit zijn allemaal inkoppertjes.
Niet meer dan logisch in een eerste week Grand Slamquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:30 schreef mitt het volgende:
Hou je mond, mittquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:30 schreef mitt het volgende:
Ach je hebt nooit 100% zekerheid, en deze rondes zijn echt wel van belang voor later in het toernooi, als de spelers overblijven die je al hebt gehad wordt het een stuk lastigerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:30 schreef mitt het volgende:
Klopt !quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:47 schreef Cavalier1 het volgende:
Dag 3 gaat toch vannacht pas beginnen? We kunnen morgen ook nog de hele dag voor dag 4 inschrijven toch? Ben een beetje in de was doordat ik het weekend ben weggeweest.
Voorlopig
Dag 4: Gonzalez
quote:
Dat mag je volgend toernooi opnieuw proberen. ik trouwens ookquote:
Wacky is gewoon voor Dr Ivo gegaan tochquote:Op woensdag 16 januari 2008 09:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
De mensen die er in de derde rond zijn uitgegaan:
Wackyduck
spruud
Chiel-Montagne
hayrabet
Bruce117
TheGeneral
dndiek
Slachting
Die heb je er gewoon zelf bijgezetquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wacky is gewoon voor Dr Ivo gegaan toch
Leuke en makkelijke opzet inderdaad. En er komt ook wat tactisch bij kijken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:40 schreef SCH het volgende:
Wat een leuk tournooi, ik doe op donderdag nog mee terwijl ik in het vorige tournooi maar 1 x de eerste ronde overleefde
Dag 4: Ferrer
Er gaan geruchten dat je omgekocht bent en er loopt inmiddels een onderzoek.quote:
Het is natuurlijk wel je eigen schuld als je een bejaarde Spanjaard uitkiest op een hardcourt-toernooiquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kut dat ik er al zo snel uit lig.
Wrijf het nog maar dikker in, XL! Ik baal kapot.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:21 schreef XL het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel je eigen schuld als je een bejaarde Spanjaard uitkiest op een hardcourt-toernooi
Hmm, ik heb voor ronde 4 Ferrero gekozen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:21 schreef XL het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel je eigen schuld als je een bejaarde Spanjaard uitkiest op een hardcourt-toernooi
quote:Op woensdag 16 januari 2008 07:35 schreef XL het volgende:
6 Wawrinka's kwijt.
Heb ik die twijfel weggenomenquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vooralsnog dag 4: James Blake.
Nee, ik had nog niet gerefreshedquote:Op woensdag 16 januari 2008 17:55 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Heb ik die twijfel weggenomen![]()
?
Omdat ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee, ik had nog niet gerefreshed, nu staat het er wel suf
.
Ik twijfel nog steeds. Berdych komt Federer sneller tegen, maar ik zou straks eerder Berdych vs Monaco/Delic willen nemen dan Blake vs Grosjean/Haase.
Die maakt gehakt van melzer / cilicquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:34 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom niemand Gonzalez?
Als je het slim speelt moet je vooruit denken.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:34 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom niemand Gonzalez?
Dat is een outsider. Is in vorm. Heeft een gunstige loting. Langer bewaren dus.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:34 schreef Cavalier1 het volgende:
Waarom niemand Gonzalez?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |