Dat is niet zo mooi, ja!quote:Op maandag 14 januari 2008 14:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
En de afvallers tot nu toe zijn:
Kleinzusje: Murray
Intel: Moya
RayMania: Moya
Appeltjesmoes: Murray
mag niet meer helaas..volgende toernooi weerquote:Op maandag 14 januari 2008 14:28 schreef linebear het volgende:
shit, ik ben de eerste dag vergeten te melden.... heeft het nog zin om mee te doen ?1
Zo ja, dan is dit mijn keuze voor dag 2:
Nicolas Almagro
Ja hoor, doe maarquote:
OUTquote:
Je kunt tijdens de Australian Open niet meer meedoen. De reden is simpel. Je kunt niet in de tweede ronde staan als je de eerste ronde verloren hebt. Volgend toernooi ben je welkom. Je hebt direct een aardige doelstelling voor de rest van je seizoen. Je achterstand door je gemiste toernooi inhalen. Succes!quote:Op maandag 14 januari 2008 19:26 schreef linebear het volgende:
shit, hoezo kan ik niet meer mee doen ?
Ik hoop het een klein beetje.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nu moet ik wel oppassen en er zelf niet over een dag of wat ook al afliggen natuurlijk
Et tu Brutequote:
Ik vergiste me in de tegenstander, ik had in m'n hoofd dat Koubek Stepanek was, die lelijke trol van Hingis. En dat vind ik zo'n onsympathieke gozer dat ik puur en alleen daarom voor Moya wasquote:Op maandag 14 januari 2008 19:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zelfde geldt in mindere mate voor Moya, maar goed
Nu moet ik wel oppassen en er zelf niet over een dag of wat ook al afliggen natuurlijk
Tis ook leuk om een risico te nemenquote:Op maandag 14 januari 2008 20:22 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Et tu Brute?
Maar je hebt wel gelijk, maar ik wilde mensen alleen maar helpen. In een GS-week je eerste partij fout voorspellen is niet heel sterk, er zitten altijd sure-wins bij
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgend toernooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |