aquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoer!
Je weet wat ze zeggen over mensen die A zeggenquote:
nusquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen die A zeggen
ik hoop Obamaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:29 schreef borisz het volgende:
Wie wordt president in de VS ?
Obamaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Afro-Amerikaan geef ik een goede kans.
Clinton ligt volgens mij beter als kandidaat tegen een republikein dan Edwards. Maar Obama moet het gaan doen. Popolon is ook fan van hemquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar Edwards is wel een outsider, die ik ook kansrijk acht. Clinton minder, weet niet precies waarom ik dat denk.
nee de eerste voorverkiezingen waren beginnen zoquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:32 schreef dndiek het volgende:
Wat een vraag op dit tijdstip van de avond, borisz
Ik vind die Oprah actie voor Obama alleen minder, al kan het enorm helpen natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Clinton ligt volgens mij beter als kandidaat tegen een republikein dan Edwards. Maar Obama moet het gaan doen. Popolon is ook fan van hem
Je hebt iig 30 miljoen huisvrouwen achter jequote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind die Oprah actie voor Obama alleen minder, al kan het enorm helpen natuurlijk.
Wat willen de Fokkers, Obama of Clinton ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:29 schreef borisz het volgende:
Wie wordt president in de VS ?
ach alle sterren in de VS kiezen in een kandidaat en maken zich daar hard voor. Is heel gebruikelijk. Obama heeft geluk dat hij één van de meest invloedrijkste achter zich heeft staanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind die Oprah actie voor Obama alleen minder, al kan het enorm helpen natuurlijk.
Moet ik nou nog later afsluitenquote:
Neuj... Ik ga slapenquote:
Ik ben er alquote:Op vrijdag 4 januari 2008 06:12 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Bos opstaan
En Obama heeft gewonnen.
ik las de TT en dacht...ach ja waarom nietquote:
de datum?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:05 schreef sjimz het volgende:
Hola beste mensen!
Straks even de laatste afspraken rond maken voor de bruiloft.
test misluktquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:15 schreef tong80 het volgende:
MSN aan SCH :
Herman says:
Test
The following message could not be delivered to all recipients:
Test
Spannendquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja
Moeten nog even de laatste afspraken met de fotograaf en met het gemeentehuis vastleggen.
Leuk, heet de ambtenaar in functie Gemeentehuis ?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja
Moeten nog even de laatste afspraken met de fotograaf en met het gemeentehuis vastleggen.
We gaan waarschijnlijk pas in de zomervakantie op huwelijksreis vanwege het feit dat mijn verloofde nog studeert en het niet kan permiteren 3 weken weg te gaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Spannend
en heb je er al zin in ?
Waar gaan jullie naar toe op huwelijksreis?
Je maakt een grapje hoop ikquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:30 schreef sjimz het volgende:
We zitten aan verschillende opties te denken zoals Cuba of Kenya.
Lekker uitgebreid dineren in één van de armste landen van de wereld of heerlijk flaneren tussen de vechtende partijen.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:15 schreef tong80 het volgende:
MSN aan SCH :
Herman says:
Test
The following message could not be delivered to all recipients:
Test
Okequote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
We gaan waarschijnlijk pas in de zomervakantie op huwelijksreis vanwege het feit dat mijn verloofde nog studeert en het niet kan permiteren 3 weken weg te gaan.
En het is nu zeker spannend nu het nog minder dan 2 maanden is.
Van Ikea zekerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:46 schreef Grulez het volgende:
Stapelbed voor kinderen (2x 90x180)
Waarom pik je niet meteen even Nicaragua, Honduras en El Salvador mee dan?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben net wakkerquote:
is dat plan weer eens ergens uit de kast gevallen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:05 schreef DarkShine het volgende:
Middag!
* DarkShine schijt op FC (Zuid-)Limburg!
De gouverneur kon in zijn nieuwjaarsspeech toch moeilijk beginnen over de a73-zuid die alweer vertraging kreeg, een vliegveld wat niet van de grond komt (MAA) of een multination die gedeeltelijk uit de provincie vertrekt (Vodafone).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is dat plan weer eens ergens uit de kast gevallen?
Venezuela, Pakistan en Nigeria zijn ook schitterend!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:30 schreef sjimz het volgende:
heeft Limburg een gouveneur?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De gouverneur kon in zijn nieuwjaarsspeech toch moeilijk beginnen over de a73-zuid die alweer vertraging kreeg, een vliegveld wat niet van de grond komt (MAA) of een multination die gedeeltelijk uit de provincie vertrekt (Vodafone).
Dan moet je als gouverneur van Limburg zijnde maar terugvallen op FCL.
Nooit FC Limburg!
alles waar frikandellen ingeschoven kunnen worden lijkt mij vrouwelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:05 schreef Grulez het volgende:
Is frituurpan trouwens mv?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:25 schreef borisz het volgende:
geen Dakar dus dit jaar
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:25 schreef borisz het volgende:
geen Dakar dus dit jaar
Is toch nog niet officieel?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:25 schreef borisz het volgende:
geen Dakar dus dit jaar
CommissarisMongool van de koningin.quote:
Ik zou mijn excuses maar maken aan SCHquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
alles waar frikandellen ingeschoven kunnen worden lijkt mij vrouwelijk
Officieel nog niet, maar wel volgens de Franse TV, we horen het wel later vandaag.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is toch nog niet officieel?
Maar heeft te maken met de onrusten in Mauretanie.
Dan moeten ze daar maar omheen. Woestijn genoeg.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is toch nog niet officieel?
Maar heeft te maken met de onrusten in Mauretanie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |